![]() |
![]() |
![]() |
Аеродроми |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 120121122123124> |
Author | |
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Корона кризата ги одложи плановите за реконструкција и проширување на охридскиот аеродром
Огромните загуби што ги донесе корона кризата во авиосообраќајот ќе ги одложат и плановите за реконструкција и проширување на аеродромот „Свети Апостол Павле“ во Охрид. Од турската компанија ТАВ Македонија, која е концесионер на македонските аеродроми, за „Мета.мк“ велат дека во моментов се обидуваат да го одржат бизнисот во живот. Бројот на патници на македонските аеродроми во моментов е намален за 68 отсто во првите осум месеци од годинава, во споредба со идентичниот период лани. „Се обидуваме да ги исполниме своите финансиски обврски навреме, во ситуација кога имаме драматично намалени приходи. Затоа, сите дополнителни инвестиции што беа планирани пред кризата ковид-19, сега се запрени, сè додека не закрепнеме од овој огромен удар“, велат од ТАВ Македонија. Инаку, охридскиот аеродром лани ја надмина бројката од 315.000 превезени патници, што претставуваше позитивен рекорд во неговата историја. Директорот на Агенцијата за цивилно воздухопловство (АЦВ), Томислав Тунтев во интервју за „Мета.мк“ објасни дека терминалната зграда на охридскиот аеродром била димензионирана да прими максимум 300.000 патници на годишно ниво. Поради ова, аеродромскиот оператор размислувал во првата фаза да оди со реконструкција и проширување на постоечката терминална зграда, а во следната фаза да бидат преземени инвестиции во нови инфраструктурни објекти, кои би значеле можност за прифаќање и отпрема на околу 600.000 до 700.000 патници годишно, вели директорот на АЦВ. „И сето тоа, веќе беше во фаза на план, на проект, имаше преговори и со владата, во однос на релокација на одредени средства, оние што останаа од неуспешниот проект за штипскиот аеродром, и реална беше потребата од реконструкција и проширување на инфраструктурните капацитети на охридскиот аеродром“, информира Томислав Тунтев. Сепак, финансиските штети што ги предизвика корона кризата во авиоиндустријата и намалувањето на бројот на патници ги одложија плановите за инвестирање во реконструкција и проширување на охридскиот аеродром. Податоците на Државниот завод за статистика, покажуваат дека двата македонски аеродрома, заклучно со септември 2020, годинава имале 631.791 патник. Лани во првите девет месеци биле превезени 2.043.228 патници, односно авиосообраќајот само досега изгубил над 1,4 милиони патници, без притоа во оваа бројка да се вкалкулира планираниот годишен пораст на патници којшто се очекуваше на аеродромите за годинава доколку не се појавеше пандемијата. Притоа, охридскиот аеродром од јануари до септември 2020 година опслужил вкупно 66.964 патници. Директорот на Агенцијата за цивилно воздухопловство, Томислав Тунтев изјави дека доколку се средат работите околу пандемијата, во смисол на вакцини, поголем број на оздравени, поголем број на патници кои ќе сакаат да ги користат услугите на воздушниот сообраќај, тогаш воздушниот сообраќај би можел постепено да закрепнува со едно ниво, со кое во 2023 година можеби ќе дојде на ниво на коешто беше минатата година. Инаку, тој информираше дека за претстојната зимска сезона, само еден или два авиопревозници најавиле дека би можеле да имаат операции на охридскиот аеродром. https://meta.mk/korona-krizata-gi-odlozhi-planovite-za-rekonstrukczija-i-proshiruvanje-na-ohridskiot-aerodrom/ |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Твитер профилот на скопскиот аеродром редовно објавува интересни фотографии, па направив избор од највпечатливите:
https://twitter.com/skopjeairport ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by Џоле - 25-Nov-2020 at 15:41 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
777 на Etihad беше дојден за хуманитарната помош од ОАЕ?
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Да.
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
![]() ![]() https://twitter.com/skopjeairport |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
laziale ![]() Groupie ![]() Joined: 06-Feb-2018 Online Status: Offline Posts: 94 |
![]() ![]() |
https://ekipa.mk/samsonenko-nikade-go-nema-i-simev-i-spaseski-si-zaminaa-od-vardar/
Dali nekoj znae nekoja informacija povekje deka Qatar Airways ke operira so Skopskiot aerodrom i ke stane sponzor na Vardar? Sponzorstvo na Vardar mozebi e i realno ama ova prv pat go citam deka ke se meni koncesionerot na aerodromot...https://ekipa.mk/samsonenko-nikade-go-nema-i-simev-i-spaseski-si-zaminaa-od-vardar/ Edited by laziale - 05-Jan-2021 at 16:25 |
|
![]() |
|
gorazd ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 29-Oct-2011 Online Status: Offline Posts: 551 |
![]() ![]() |
dafuq: "Според најавите, катарските инвеститори, со финансиска поддршка, ФК
Вардар треба да го преземат од март, доколку успешно завршат преговорите
и со надлежните институции за нивни инвестициски влез во Македонија
преку изградба и на карго-аеродромот." |
|
![]() |
|
laziale ![]() Groupie ![]() Joined: 06-Feb-2018 Online Status: Offline Posts: 94 |
![]() ![]() |
https://www.exyuaviation.com/2021/01/qatar-airways-delays-skopje-return.html
Qatar go odlozuva vrakanjeto...do 6ti juni najrano :/ |
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Fun fact... Само замислете каков друг тек ќе имал развојот на регионов ако останел клучна геостратешка воена точка на ЈНА и СССР. Сосема инаку ќе изгледаше све, почнувајќи од тоа дека немаше котлината да биде едно огромно споено село.
http://www.gavro.com.mk/go-ljubim-tetoo/news/ciatetovskiotaerodrom-najmoderennabalkanot Edited by user8642 - 29-Jan-2021 at 02:41 |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
![]() https://twitter.com/FilipMfM/status/1420792788132716547/photo/1 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Случајно налетав на картава...
![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
![]() Доказ колку сме назад и колку авијацијата во државава е на смешно ниво. На времето имаше едриличарски друштва, падобранци, аероклубови... Сега едвај се лета и рекреативно. По хангарите низ Битола и Прилеп уште има авиони со регистрација од СФРЈ. |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Интересно како Полог и Струмица немаат ниту по еден земјоделски/спортски аеродром. А терените на двете котлини баш го дозволуваат тоа, дури Тетово некогаш имал аеродром и тоа голем воен руски аеродром непоредно после втора светска војна.
Дури овој источен дел од Македонија има потенцијал и за посериозен аеродром од неколку аспекти: 1. Како трета точка во државава еквидистантно пополнувајќи го триаголникот со Скопје и Охрид 2. Да покрива земјоделство во тој реон 3. Да го пополни празниот кург без аеродром на 150км околина меѓу Скопје/Софија/Солун потенцијално зафаќајки "италијанци" од Радовиш/Струмица/Петрич/Гевгелија/Штип/Неготино/Кавадарци/Валандово 4. Близина со полиготот Криволак и употреба на аеродромот во воени цели. Би го сместил аеродромот некаде во долината во општина Конче, некаде околу езерото Мантово. И тоа би му опнал писта 7километарска, со нагиб од 50-тина метри што би ја направило одлична полетно/слетна рамнина за супер-тешки авиони. Спејс-шатл ако полета некогаш пак, да може ова да биде емерџенси-писта за него, како што се само неколку такви низ свет. Вакви "услуги" безбедносни никој од државите во околината не нудат на НАТО, особено со блискоста на Криволак. Со ваков проект Македонија може безбедносно да си ја бетонира иднината. https://en.wikipedia.org/wiki/Space_Shuttle_abort_modes#Emergency_landing_sites ![]() Edited by user8642 - 14-Sep-2021 at 21:28 |
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
Yeah nah, that's not how airports work my man.
Кога еден ден куповната моќ на населението ќе порасне, можеби и нема да биде лоша идеја да има аеродром на југоистокот со капацитет за некои 300.000-500.000 патници годишно. Но, кога еднаш ќе дојде тој ден, веројатно тој дел на државата веќе ќе има директна автопатска врска со Скопје, како и со Солун и Пловдив (и ќе нема граница), така што ќе има доста голема конкуренција, и приватен инвеститор не би се нафатил да гради аеродром таму. Е сега со растот на Wizz Air кој лета од секое селско аеродромче во ЕУ и поранешна Југославија, можеби би имале барем почетно некаков заинтересиран оператор. Државата да го гради, пак, нема никаква смисла во XXI век. А сега малку од мојата експертиза да ти дообјаснам - писта од 7 километри е нешто најнепотребно на светот. Долги писти (над 4000 метри) се градат каде што воздухот е многу редок - најчесто или на многу голема надморска височина (Тибет), или на места каде што температурата е доста висока во текот на цела година и/или има влажност (Дубаи, Доха, Абу Даби). Генерално 2 километри се доволни за 737/320. За поголем авион (кој никогаш нема да има потреба да лета до Струмица) треба малку повеќе, но сетоа тоа чини голема сума на пари да се изгради и да се одржува. Нагиб од 50 метри на писта од 3000 метри е нешто многу ретко. Толкав нагиб (+/- 2%) најчесто захтева посебни одобренија за оперативна употреба, а од нагибот нема некаква комерцијална предност (бидејќи поволен нагиб не смее биде земен во предвид при комерцијални операции, но неповолниот мора да биде земен во предвид). Исто така многу зависи во кој правец би се полетувало и слетувало, а тоа често не е фиксирано. Исто така, локацијата што си ја избрал е кошмар од оперативен аспект. На зима има ризик од создавање на магла во долината. Потоа, планините наоколу влијаат многу на полетниот и слетниот пат (бидејќи има одредени агли/нагиби/наклони на полетно-слетниот пат кои мора да бидат запазени), и се огромна пречка на ваков аеродром како што си зацртал. Со толкава котлина одма до долината, идеална локација таму би била накај Босилово, Радово или Петралинци, во зависност од ружата на ветрови. |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Мене ми беше идејата за нагласена безбедносна употреба во комбинација со Криволак. Комерцијалната ми е второстепена. Пред некој месец Шеќеринска изјави дека ќе граделе писта за дронови на Криволак, која патем незнам каде ќе ја сместат тамо кај што нема ич рамен терен. Па си викам, кога може за дронови, што па да не направиме еден Баграм во сред Балкан кој ќе го користат "империи" што го владеат просторот.
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Денес на Меѓународниот аеродром Скопје пристигна првиот лет од Санкт Петербург, со кој официјално ја отвораме новата авиолинија.
![]() https://www.facebook.com/bochvarskiblagoj/ |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
ЌЕ СЕ РЕНОВИРА ПИСТАТА НА АЕРОДРОМОТ ВО СКОПЈЕ: Ќе се лета од 17.30 до 9 наутро
Тав планира да ја рехабилитира пистата на Меѓународниот аеродром во Скопје, информираат денеска од компанијата. Поради тоа, авиосообраќајот во овој временски период, ќе се случува од 17 часот и 30 минути попладне до 9 часот наутро. Тоа, како што велат од ТАВ Македонија е дел од инвестицискиот план за експанзија и реновирање на македонски аеродроми. „Следната година, почнувајќи од 28-ми март 2022 до 16-ти мај 2022, во времетраење од 50 дена, ТАВ Македонија планира да ја рехабилитира пистата на скопскиот аеродром. За оваа цел, авиосообраќајот на Меѓународниот Аеродром Скопје, во овој временски период, ќе се случува од 17 часот и 30 минути попладне до 9 часот наутро. Планирана во консултација со сите засегнати страни, рехабилитацијата на пистата ќе биде завршена без затворање на аеродромот и со минимално влијание на авиосообраќајот, велат од ТАВ. https://faktor.mk/kje-se-renovira-pistata-na-aerodromot-vo-skopje-kje-se-leta-od-1730-do-9-nautro |
|
![]() |
|
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
Нека го реновираат охридскиот, се со влага е!
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Еве кој долетал за избори ![]() |
|
![]() |
|
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 120121122123124> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |