|
![]() |
|
Продажба на автомобили во МК |
|
Post Reply
|
Page <1234 5> |
| Author | ||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#21 Posted: 17-Dec-2008 at 16:52 |
|
|
Кога на некој ќе му се стемни, на некого и ќе му осамне.
![]() Се повеќе сум убеден дека поради делумната изолираност на Македонија сме некако заштитени. Оној кој те држи настрана го јаде стапот, а тебе те чува. Македонија нема некои банки којшто се поврзани со странски банки. Еве сега СЖ го знаеме како дебитант и чатпат по некоја сателит банка. И што, до скоро читавме финансиски загуби за СЖ(нормално не само нашево, него комплет). Сепак едно големо ФАЛАдо гореспоменатите. |
||
![]() |
||
beTon
Senior Member
Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
Quote Reply
#22 Posted: 17-Dec-2008 at 21:12 |
|
|
лсл малку премногу ги испофали банките, па остај друго ОХБ со двајца без тројца! мислам дека условите на банките се далеку полоши од лизинг компаниите. ако некој е заслужен што пазаров со автомобили пркна и држи нагорен тренд тоа се лизинг компаниите, пред се HYPO и NLB !!! истото се случи и со земјоделската и градежната механизација кои доколку се чекаше само на банките сеуште ќе возевме фапови и ќе се тешевме со рамбо! исто во статистикава со продажбата помага и опцијата "старо за ново" со која се крепи некој процент плус, но тоа е во обем колку што и државните институции набавиле возила, значи скромно но капка по капка езеро Тешко до кредит, навалете на лизинг! - Вест - 12.08.2008 |
||
![]() |
||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#23 Posted: 17-Dec-2008 at 21:16 |
|
|
Абе Бетон и лизингот не е така сјаен. И тие компании се некаде реосигурени. Па мене ми е повеќе ризика да земам лизинг од хипо одколку да се задужам у комерцијална.
|
||
![]() |
||
beTon
Senior Member
Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
Quote Reply
#24 Posted: 17-Dec-2008 at 21:21 |
|
|
чекај не мешај што ти сакаш и мислиш дека е подобро, реално за растот се заслужни лизинг компаниите а не банките! а што мислиш ако банкротира некоја лизинг компанија некој ќе дојде и ќе ти ја земе колата? инаку кај лизингот се си е јасно и чисто, нема заврзлами нема ни залози, а имаш и опција доколку си ја завршиш работата на време а не сакаш веќе да му се замараш и да го раскинеш договорот и да свртиш друга страна, ова е посебно корисно за градежната механизација... има и други комбинации како префрлување на лизингот од еден на друг итн. |
||
![]() |
||
Б.Ѓ.Т
Senior Member
Joined: 15-Nov-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 311 |
Quote Reply
#25 Posted: 17-Dec-2008 at 23:30 |
|
|
poveke rabota zavrshuva lizingot zasto imash pogolemi sansi da go dobiesh,ne ti baraat eden kup dokumenti,i zatoa lugeto idat na toa za da ne se matkaat po bankite pa ziranti pa posledni plateni smetki primanja na plati i red drugi raboti,zatoa se ide na lizing,neznam sto tocno baraat od dokumentacija ama mnogu pomalku od bankite.a kamatite im se kade kade pogolemi od bilo koja banka,kolata ke si ja platish duplo nego sto vredi.koga zimash lizing pod hipoteka si ja ostavash kolata kaj niv i rezervniot kluc ide kaj niv,taka da ako malce ne pripazish na redovnosta na otplotata ojde kolata.a so bankite e drugo ako nishto drugo barem mozesh da napraish ratata za kolata da ti ja odbivaat direkno od plata sto e bolje opcija i ne ti dosagaat tolku.a so lizingot ako sakasnish 2 dena so rata odma doma ti doagaat za da te potsetat.znam luge i sto kolata im ja zemaa,nemale da ja platat nekolku meseci ratata i nekoj den mu ja nemalo kolata na parking.
|
||
![]() |
||
beTon
Senior Member
Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
Quote Reply
#26 Posted: 18-Dec-2008 at 01:03 |
|
|
мислиш од банка ќе те пратат на суд, таму е бетер! инаку дека цената на крај дупло ќе те фати со лизинг тоа нема врска, кај банкарскиот кредит ратата е 7-8 а кај лизнгот 9-10 % во зависност од должината и бонитетот на клиентот(може да затера и до 15%), што значи разликата е минимална и уште подобро сите рати се со фиксна каматна стапка, додека кај банките работата со каматите е полизгаво наштимана. инаку и со лизингот можеш да направиш од плата да ти кинат секој месец за рата. технички процедурата за лизинг трае три дена и одиш по клуч, а доколку кредитот не го враќаш и ваму и таму ќе те испеглаат, нислиш банката ќе замижи доколку три месеци не си покрил рата?! тоа е далеку од памет, на луѓе им досаѓаат на телефон секој ден доколку испуштиле и една рата. |
||
![]() |
||
Б.Ѓ.Т
Senior Member
Joined: 15-Nov-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 311 |
Quote Reply
#27 Posted: 18-Dec-2008 at 01:27 |
|
|
toa duplo epten si go zel zdravo za gotovo
za rata da ti odbivaat od plata bash i ne sum siguren deka moze,praam muabet za lizing,zavisi valjda od kaj ke zemesh i koj se moznostite inace nemoze kaj site toa sum siguren.a bash zaradi procedurata sto trae od tri dena se reshavaat na lizing i baranjeto od mnogu pomala dokumentacija,a kamata od 15% i ne e bash za potcenuvanje pa i 1% da e razlikata e plus za koj i da e.a tocno deka i na banka da ne vratish na vreme,da kasnish so isplakanje na rata,nema da ti prostat ama sepak se potolerantni.
|
||
![]() |
||
beTon
Senior Member
Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
Quote Reply
#28 Posted: 18-Dec-2008 at 02:32 |
|
|
кажи која е таа толеранта банка да отидам да каснам по два-три месеца? инаку она со одбивањето се прави со договор и со банка каде ти легнува платата т.е. правиш договор со лизингот и со тој договор тие одат во банка и ја активираат оваа опција, вакво нешто можеш да направиш со кој било правен субјект во МКД можеш и со водовод и со есм и со топлификација и со околниот супермаркет, мислам дека овој начин на платен промет се регулира преку асигнација или преку цесија кои досега важеа само за фирмите но со измените од 2007 важат и за физичките лица... Граѓаните ќе добијат ист статус како и фирмите - Капитал - бр.430 - 14.02.2008 но најверојатно и порано имало начин за облигација во наплаќање на сметки или долгови...
|
||
![]() |
||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#29 Posted: 16-Jan-2009 at 05:19 |
|
Еве за споредба да видиме како се движи европскиот пазар, па да споредиме после со податоците од Македонија! |
||
![]() |
||
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#30 Posted: 31-Jan-2009 at 21:25 |
|
|
Добра вест и интересни податоци. Мислам дека 25.000-30.000 би била една одлична бројка за нас се надевам дека ќе дојдеме до таму.
http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=5361150E4719E74EAD896638D16FFC07 |
||
![]() |
||
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
Quote Reply
#31 Posted: 31-Jan-2009 at 23:12 |
|
|
jas procitav na a1 deka samo 7 vozila bile prodadeni od onie ekstra luksuznite nad 100.000 evra. a kolku sto znam bajrus sejdiu imase 3 takvi (lani sto gi kupi) pa ostanuvaat 4 za drugite
sekako site luksuzni se ili so stranski tablicki ili na staro, pa toa i ne e kojznae kakva merka so brojkite. istoto vazi i za obicnite koli, ili se na stranski tablicki, ili nastaro uvezeni. vozniot park sepak se podobruva drasticno
|
||
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#32 Posted: 31-Jan-2009 at 23:23 |
|
|
Кога на некој ќе му се стемни, на некој и ќе му осамне!
![]()
|
||
![]() |
||
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#33 Posted: 02-Feb-2009 at 00:55 |
|
![]() Кој вели дека нема потражувачка ![]() |
||
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Б.Ѓ.Т
Senior Member
Joined: 15-Nov-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 311 |
Quote Reply
#34 Posted: 02-Feb-2009 at 02:45 |
|
|
хахахаха....Ама како му е само писано тоа НЕ со bold,потенцирано,се изнервирал више
|
||
![]() |
||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#35 Posted: 28-Sep-2009 at 16:37 |
|
http://vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=1&EditionID=1824&ArticleID=122646 |
||
![]() |
||
Dragan
Senior Member
Joined: 19-Feb-2009 Location: Tetovo Online Status: Offline Posts: 1172 |
Quote Reply
#36 Posted: 07-Nov-2009 at 01:27 |
|
|
Сакам да прашам нешто, дали во Скопје има салон за моторните возила на Сузуку ?
|
||
![]() |
||
krale
Senior Member
БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply
#37 Posted: 24-Jan-2010 at 16:03 |
|
|
Владата ќе дозволи увоз на автомобили стари до 13 години?
Коментари (0) 24.01.2010 15:50 Автомобили стари и до 13 години ќе можат да се увезуваат во земјава, најави денеска премиерот Груевски. Анализите се уште се прават. Во истовреме се бара начин и за легализирање на возилата со бугарски таблички. „Вршиме анализи околу можноста за зголемување на старосната граница, ќе видиме за точно за колку, значи не сме во целост сигурни но можно е да биде некаде околу 11, 12 или 13 години. Но доколку имаме нешто поконкретно односно кога ке имаме, јавноста ќе биде информирана. Засега се вршат анализи“, изјави Никола Груевски, премиер на Влада. http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=119036 |
||
![]() |
||
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
Quote Reply
#38 Posted: 24-Jan-2010 at 16:12 |
|
|
А наместо да дозволува постари возила, да ја намали границата на 3 години старост, ама и да го намали ддв-то на 5% ?
|
||
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
krale
Senior Member
БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply
#39 Posted: 25-Jan-2010 at 01:54 |
|
И ќе се намали цената на автомобил од 10000 евра, на 9500 и што??? Мислам дека ова е одлична одлука, која резултати даде во сите држави што ја применија - погледнете само какви коли се возат во Бугарија. Сега уште зелениот картон да го укинат! |
||
![]() |
||
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
Quote Reply
#40 Posted: 25-Jan-2010 at 06:17 |
|
Тие коли се возат во Бугарија бидејќи се увезуваат од ЕУ без ДДВ, нешто што се обидувам да ти кажам јас. ДДВ-то сега за возила е 19% а јас викам да се намали на 5% (значи не за 5% туку да изнесува 5%), со што ќе имаме намалување од 14% (на 10.000 евра тоа е 1400 евра). А и да се дозволи увоз на коли стари 100 години, сепак ДДВ-то ќе биде 19% што е изгор. На кола од 5000 евра ти треба да платиш 950 евра ДДВ, 250-700 евра акциза во зависност од кубикажата, и плус 2% царина (која ќе ја укинат од следната година). И кажи ми што се постигнува ако се дозволи увоз на возила стари до 13 години? Крнтии по улици? Со намалено ДДВ а зголемена граница ќе се поднови возниот парк ите како. А бидејќи државата размислува како тебе имаме илјадници бугарски возила, кога нормално не можат да ги увезат за евтини пари. Edited by гитардемон - 25-Jan-2010 at 06:21 |
||
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
Post Reply
|
Page <1234 5> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |