| 
  ![]()  | 
     | 
 
Железницата низ историјата | 
 | 
 
    Post Reply  
   | 
  Page <1 45678 18> | 
| Author | |
   
   
   гитардемон  
   
   Senior Member  
    
   Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #101 Posted: 18-Feb-2009 at 21:54 | 
 
   
   
   ![]() Најрано во ФНРЈ/СФРЈ или најрано на Балканот!? Или најрано можно за тогашните услови? ![]()  | 
 |
| 
   
     
     Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
     
   
   | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   Vladimir P  
   
   Senior Member  
   Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #102 Posted: 18-Feb-2009 at 22:42 | 
 
   
   
   
 Првите „кенеди“ или дизел локомотиви серија 661 во Македонија се пуштени на 13-10-1961 а со тоа и полека повлекувањи парните локомотиви. Така да Македонија прва се ослободува од парни локомотиви во бивша Југославија. За жал тоа брзо ослободување на парните локомотиви доведе до тоа да се останати за историја само 3 локомотиви од нормален колосек и 2 лок. од тесен колосек, и тоа во очајна состојба, за разлика од другите тогашни републики кој сочувајќиги дебело ги уновчуваат, во туризам и пропаганда и ко музејски експонати.  | 
 |
| 
   
     
     Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
 
   
  https://www.facebook.com/767277056651521/  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   Cloverstack  
   
   Admin Group  
    
   Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #103 Posted: 19-Feb-2009 at 03:28 | 
 
| 
   
   
    
   Што била причината за Македонија најрано да помине кон понови технологии? (затоа што реално републикава немала таков имиџ) 
   
   
  Некаков амбициозен план за модернизација, или недостататок на парни локомотиви притиснал за засилување на возниот парк?  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   MAPJAH  
   
   Senior Member  
   Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #104 Posted: 19-Feb-2009 at 07:20 | 
 
   
   
   
 Изградбата на новото локомотивско депо во Лисиче, придонесе да се забрза целата 
работа околу исклучување на парните локомотиви. 
Во тоа време интензивно се работеше и на електрификацијата на пругата 
скопски јазол Табановци и повзување со електрифицираната пруга во Србија. 
Значи и електричните локомотиви беа на прагот на новото локомотивско депо. 
Така Македонија целосно ја укина парната влеча, прва на ЈЖ пругите. 
Жалам што немарно се однесуваме кон парните локомотиви. 
Би додал дека немарно се однесуваме кон железниците во Македонија. 
Целиот свој живот го поврзав со железниците. 
Покојниот ми татко беше железничар, а еве сега и мојот син дипломец 
се судрува со горливите железнички проблеми и се надевам ќе успее 
да совлада барем некои од нив, за да ја почувствува радоста на железничарите. 
Поздрав до сите од железничарот по струка и душа! 
 | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   polval  
   
   Senior Member  
   Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #105 Posted: 19-Feb-2009 at 12:38 | 
 
   
   
   
 Најголемата причина е поради тоа што главната железничка артерија север-југ поминува низ Македонија. За разлика од денес, во тоа време па се до деведесетите во Македонија имало ОГРОМНО ниво на железнички сообраќај кој што вклучувал и меѓународни експреси од највисок ранг. Такво ниво на сообраќај може да се одржи само со модернизација на влечните средства. Додатна причина е и застареноста на парните локомотиви употребувани кај нас. Најнова технологија меѓу парните локомотиви кај нас била серија 33 која датира од војната. Следуваат сериите 05 и 30. Сите останати се едноставно презастарени дури и за парни локомотиви. 01 на пример, датира од пред првата светска војна а ги имало во многу голем број и користени се до последните денови на парната влеча во СФРЈ.  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   Cloverstack  
   
   Admin Group  
    
   Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #106 Posted: 20-Feb-2009 at 01:45 | 
 
| 
   
   
    
   Марјан, клипот со ЈЖ 441-301 е вистинско богатство   
   
   
  ![]() Штета што на нет сега за сега има толку малку архивски материјали од минатото.  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   polval  
   
   Senior Member  
   Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #107 Posted: 20-Feb-2009 at 13:22 | 
 
| 
   
   
    
   Тоа е така затоа што за разлика од Германија или Швајцарија на пример, овде е забрането да се фотографираат возовите. Резултат: полесно ќе најдеш информација за било што поврзано со железниците во Германија , и тоа од првите денови до денес, отколку за Македонија. Се разбира дека некој тоа и овде го документирал, но пристапот не е отворен за секого.
    
   
   
   | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   Cloverstack  
   
   Admin Group  
    
   Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #108 Posted: 20-Feb-2009 at 20:41 | 
 
| 
   
   
    
   Знам дека е уште забрането и се чудам до кога ќе тераме со тој северно корејски пристап, но сепак може барем онакви „официјални“ снимки од минатото да бидат подостапни. Какви се воопшто аргументите за една таква затвореност? Каква корист од тоа? 
   
   
  ![]()  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   polval  
   
   Senior Member  
   Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #109 Posted: 21-Feb-2009 at 01:00 | 
 
| 
   
   
    
   Нема корист. Еден пријател кој живее во Швајцарија ми вика дека се е дозволено да се фотографира , единствено не смееш да пешачиш по колосекот за да не те изгази некој воз. Истата информација ја имам и од интернет контакт од Германија. Се додека овде има луѓе на кои сеуште „им бучи Сутјеска“ во главата ќе биде вака  
   
   
   
    | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   my Macedonia  
   
   Senior Member  
   Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #110 Posted: 27-Feb-2009 at 18:36 | 
 
![]()  | 
 |
   
   
   lslcrew  
   
   Senior Member  
   Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #111 Posted: 27-Feb-2009 at 18:39 | 
 
   
   
     Haaha  My Macedonia ova e blogot na Vladimir!  
    | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   my Macedonia  
   
   Senior Member  
   Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #112 Posted: 27-Feb-2009 at 18:42 | 
 
| 
   
   
    
   da??? 
   
   
   | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   Vladimir P  
   
   Senior Member  
   Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #113 Posted: 28-Feb-2009 at 17:58 | 
 
| 
   
   
    
   Среќна Нова `49,  
   
   
  режија Столе Попов, Вардар филм 1986 година, со парна локомотива серија 33 Прв дел Втор дел Железница низ македонски филмови  | 
 |
| 
   
     
     Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
 
   
  https://www.facebook.com/767277056651521/  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   Vladimir P  
   
   Senior Member  
   Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #114 Posted: 28-Feb-2009 at 18:01 | 
 
| 
   
   
    
   Црвениот коњ  
   
   
  режија Столе Попов, Вардар филм 1980 година, со парна локомотива серија 01 Железница низ македонски филмови  | 
 |
| 
   
     
     Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
 
   
  https://www.facebook.com/767277056651521/  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   MAPJAH  
   
   Senior Member  
   Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #115 Posted: 02-Mar-2009 at 16:28 | 
 
| 
   
   
    
   Старата железничка станица СКОПЈЕ, 
   
   
  снимена со камера 8mm, на мојот пензиониран колега Ѓорѓи Лафчиски, од балконот на неговиот поранешен стан.  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   Vladimir P  
   
   Senior Member  
   Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #116 Posted: 02-Mar-2009 at 18:52 | 
 
| 
   
   
    
   
Алал вера за Лафцински што успеал да документира 
   
   
  Иначе повеќе за него и неговата друга преокупација http://www.youtube.com/watch?v=Y7cdonSQb90&feature=channel_page Edited by Vladimir P - 02-Mar-2009 at 18:53  | 
 |
| 
   
     
     Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
 
   
  https://www.facebook.com/767277056651521/  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   MAPJAH  
   
   Senior Member  
   Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #117 Posted: 03-Mar-2009 at 11:19 | 
 
| 
   
   
    
   Старата железничка станица СКОПЈЕ, 
   
   
  вагон цистерна во пламен, снимена со камера 8mm, од мојот пензиониран колега Ѓорѓи Лафчиски. Edited by MAPJAH - 03-Mar-2009 at 15:30  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   vardar  
   
   Senior Member  
    
   Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #118 Posted: 04-Mar-2009 at 09:31 | 
 
| 
   
   
    
   Одлични клипови Марјан  
   
   
  Него она вагон цистерната како да гори а пожарникарите се качени на неа  
Едно прашање до марјан или владимир, доколку некогаш обновиме некоја од парниве локомотиви дали имаме и вагони од тој период да обновиме??? 
    | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   Vladimir P  
   
   Senior Member  
   Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #119 Posted: 04-Mar-2009 at 11:53 | 
 
   
   
   
 Се надевам, ако не оваја но догодина ако треба со сила мора една парна локомотива (највероватно серија 33, онаја од клипота погоре Црвениот коњ на Столе Попов) да проработи. А за вагони има од тој период (само некој до тогаш да ну текне да ги продаде за старо железо) Па затоа беше мојата борба да се добијат почетни средства за оваја реализација на проектот „Симплон Македонија“ http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=549&KW=%D0%BA%D1%83%D0%BB%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0&PID=31493#31493  | 
 |
| 
   
     
     Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
 
   
  https://www.facebook.com/767277056651521/  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   Vladimir P  
   
   Senior Member  
   Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #120 Posted: 04-Mar-2009 at 12:07 | 
 
| 
   
   
    
   Еве еден таков вагон од најстарите, серија Bs 35315 
   
   
  А ги има едно 10-тина слични во подобра состојба од тој период ![]()  | 
 |
| 
   
     
     Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
 
   
  https://www.facebook.com/767277056651521/  | 
 |
![]()  | 
 |
    Post Reply   
   | 
  Page <1 45678 18> | 
| Forum Jump | Forum Permissions  ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum  |