build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопска обиколница [A2/A4]

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 24>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #241 Posted: 03-Jun-2009 at 13:18
1
Од  Арачиново во правец на клучката Сингелич која е готова и фали само сигнализација и довршување на дел од тротоарите.


2


3


4
Поглед од клучката према север


5
и према југ


6


7
Во движење во правец на клучката Стајковци


8
Недовршен надвозник, ни крајот не му се гледа...  42° 1'37.29"N  21°31'49.09"E   Bash


9


10


11
клучка стајковци, каде вртам за назад


12


13


14


15


16


17



18
Каков црн Е65 накај Куманово ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?  Crazy  Crazy  Crazy  Crazy  Crazy  Crazy  Crazy  Crazy  Crazy  Crazy
Не дека остатокот од патоказот е точен или добро изведен, но ова со Е65 е навистина премногу дури и за неписмени луѓе! На кај и да одиш по обиколницава, на кај и да се исклучиш, сето тоа било Е65. Не знаев дека Е65 не бил коридор, туку цела мрежа на патишта Nuts

Можеби треба да сме задоволни што броевите на патиштата се микроскопски (уште еден пропуст), па за некој од страна нема да е лесно да се забележи колку се неписмени нашите институции.


19


20
и назад на клучката Сингелич


21


Edited by Cloverstack - 03-Jun-2009 at 13:21
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #242 Posted: 03-Jun-2009 at 14:31
Навистина ми се допадна! Убаво е изведено, а и убави слики си сликал. Туку ме интересира, штом се води како магистрален пат, а не автопат, тоа значи и дека нашите ќе направат максимум за да скратат на трошоци (по некој стереотип). Освен овие ѕидовите на некои места за заштита од бучава, дали забележа дали има огради одоколу како на автопатите (и од нив што има останато прашање е) за да не претрчуваат животни одвреме навреме? Не дека е некоја дивина, ама некоја крава, овца или коза, па дури и коњ и зајак може да претрчаат. Тогаш што правиме? Не приметив јас покрај патот некакви огради, освен на слика 17, но повеќе ми изгледа како да е оградата за оградување на нечија нива.


Edited by гитардемон - 03-Jun-2009 at 14:32
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #243 Posted: 03-Jun-2009 at 14:37
Originally posted by гитардемон

Туку ме интересира, штом се води како магистрален пат, а не автопат, тоа значи и дека нашите ќе направат максимум за да скратат на трошоци (по некој стереотип). Освен овие ѕидовите на некои места за заштита од бучава, дали забележа дали има огради одоколу како на автопатите (и од нив што има останато прашање е) за да не претрчуваат животни одвреме навреме? Не дека е некоја дивина, ама некоја крава, овца или коза, па дури и коњ и зајак може да претрчаат. Тогаш што правиме? Не приметив јас покрај патот некакви огради, освен на слика 17, но повеќе ми изгледа како да е оградата за оградување на нечија нива.

Од каде таа класификација? Ова е дефинитивно автопат по сите стандарди и ограда ќе има. Колку таа ограда ќе преживее пред налетите на крадци и дивјаци и што за тоа ќе превземаат надлежните и јас се прашувам.


Edited by Cloverstack - 03-Jun-2009 at 14:47
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #244 Posted: 03-Jun-2009 at 16:09
Имам некој впечаток дека ќе биде магистрален пат, а не автопат. Нема да има ни патарина, а има многу вклучувања и исклучувања (не дека тоа е критериум). Можеби по навика дека обиколницата околу Солун не е автопат ми се чини дека и ова нема да биде. Сепак не мислам дека на автопат можат да излегуваат локални патчиња од градски населби, треба да биде поврзан со магистрален пат. Е-75 низ Македонија секаде каде што се спојува со друг пат тој друг пат е магистрален пат, никаде со вакво минорно патче-чикмаче-сокаче од некоја населба (ако не се лажам). Како и да е, тоа не е во рамките на темата, сепак не знам колку ќе биде безбедно ова за возење брзо, баш поради будали што не си го пазат добитокот.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #245 Posted: 03-Jun-2009 at 16:24
И на мене ми се допаѓа тоа што го гледам. Ќе биде прекрасна обиколница.

Што е со француските знаци дали налета на некој таков Кловер??
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #246 Posted: 03-Jun-2009 at 16:38
Гитар навистина не ти ја разбирам поделбава магистрален/автопат

Прво тоа не е компатибилна споредба (во светот магистрала се употребува за класификација на коридори, а не за техничките карактеристики на патот).

Но и по екс-ју критериуми кои се сеуште присутни кај нас, повторно е ова автопат по сите можни параметри.


Originally posted by pbanks


Што е со француските знаци дали налета на некој таков Кловер??
Не, нема такви на овој дел од обиколницата. Ќе пишам и во сигнализација. Човек да не знае дали да се радува дека барем на овој сегмент не ги примениле новите македонско-англиско-француски срања, или да се нервира што имаме различна сигнализација на двата сегменти.


Edited by Cloverstack - 03-Jun-2009 at 16:40
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #247 Posted: 03-Jun-2009 at 17:01
Магистрален е Битола-Прилеп, Охрид-Струга, и многу други. Не мора да е со четири ленти, доволно е да претставува магистрала, затоа е и магистрален пат. Додека пак, автопат, е пат со одредена широчина, брзина, и други безбедносни мерки, за што и се вика автопат, кои се над оние потребни за да е магистрален пат. Магистралните патишта се бележат со сина боја, автопатиштата со зелена боја на знаците. Ако е обиколницата обележана со сина, значи дека е магистрален, ако е со зелена е автопат. Мислам дека е јасно сега
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #248 Posted: 03-Jun-2009 at 17:15
Како што кажав, обиколницава по сите параметри е автопат, вклучувајќи ги и оние кои ги спомнуваш (широчина, проектирана брзина, максимална дозволена брзина, безбедносни мерки, одбележан е со зелена боја). Не знам што те буни...


А тоа со класификацијата на патиштата која вклучува магистрални не си ме разбрал. Веќе спомнав дека терминот магистрален за класификација на патишта вообичаено не се користи низ светот, а особено не според техничките карактеристики на патот. Тоа кај нас е останато од екс-ју. Тоа го спомнав чисто за пошироко да ја објаснам работата. Во секој случај повторно нема никакви дилеми како се класифицира обиколницава - и според наша и според било која друга класификација, таа без дилема и без фалинка е 100% автопат.


Edited by Cloverstack - 03-Jun-2009 at 17:17
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #249 Posted: 03-Jun-2009 at 17:49
Нигде не видов десна (жолта) линија од хоризонтална сигнализација !!??

Edited by Vladimir P - 03-Jun-2009 at 17:50
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cifra View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 25-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 85
  Quote Cifra Quote  Post ReplyReply #250 Posted: 03-Jun-2009 at 18:05
Јас колку што сум приметил тие жолтите се останати само на постари патишта и како доаѓа време се префарбуваат во бели како што е скоро низ цела Европа

Е сеа тоа што на обиколницава фалат и бели линии од десно тоа сигурно уште не завршиле со обележување SmileSmileSmile
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #251 Posted: 03-Jun-2009 at 19:12

a toa so signalizacijata latinica e ama ne e na angliski kako toa skopje-istok, a ne bi mi precelo da ima i francuski ama i ne e i tolku potrebno. za toa avtopat magistrala ne e vazno, obikolnicata e top samo uste malku da se sredi, i neka se otvori 

Back to Top
Cresevo View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 30-May-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Cresevo Quote  Post ReplyReply #252 Posted: 04-Jun-2009 at 21:08
http://maps.google.com/maps?hl=en&ie=UTF8&ll=42.033452,21.488099&spn=0.017468,0.033131&t=h&z=15
Мостот до Смилковско езеро










И еве ти доказ дека е автопат(знаците се земени од кај мостот помеѓу Црешево и Стајковци http://maps.google.com/maps?hl=en&ie=UTF8&q=How+to+upload+fotos+in+google+maps&ll=42.032528,21.512153&spn=0.008734,0.016565&t=h&z=16):











Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #253 Posted: 04-Jun-2009 at 21:12
Црешево добредошол! Cheers Одлични материјали уште во прв пост! Се надевам според името (Црешево) си од непосредна близина, па може и од терен да не известуваш како иде работата!
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #254 Posted: 04-Jun-2009 at 21:24
Можеби не е за тука прашањето, но навистина ме интересира дали некој го извозил овој (клик) сегмент од обиколницата? Тоа што се гледа е SAM (ваков сем) инсталација од СФРЈ, па ме интересира дали се гледа нешто од тоа бидејќи е многу блиску до патот, и дали има воопшто нешто интересно останато, иако на google earth изгледа дека нема ништо повеќе.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #255 Posted: 04-Jun-2009 at 21:35
@ Cresevo
Добри фотки Thumbs%20Up
Еве и јас ќе си земам за право да претпоставам дека имаш некаква врска со она исто Црешево кое е поврзано на клучката Стајковци. Па би те замолил да кажеш мислење за ефектот што ќе го има обиколкицава за неговите жители од секој аспект.



@ гитардемон
Викаш за она што наликува на дива депонија? Хмммм ако е за тоа ни на крај памет не би ми паднало и затоа не сум загледал да видам како изгледа натака. Но ако си сигурен би сакал да го ѕирнам од блиску. Од каде информацијата ако не е тајна? Big%20smile


Edited by Cloverstack - 04-Jun-2009 at 21:37
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #256 Posted: 04-Jun-2009 at 21:44
Originally posted by гитардемон

Можеби не е за тука прашањето, но навистина ме интересира дали некој го извозил овој (клик) сегмент од обиколницата? Тоа што се гледа е SAM (ваков сем) инсталација од СФРЈ, па ме интересира дали се гледа нешто од тоа бидејќи е многу блиску до патот, и дали има воопшто нешто интересно останато, иако на google earth изгледа дека нема ништо повеќе.

Освен хангари и укопани складишта, после напуштањето на меѓународните трупи (најголем контингент бева италиани), а за  SAM ... Big%20smile
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cresevo View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 30-May-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Cresevo Quote  Post ReplyReply #257 Posted: 04-Jun-2009 at 22:31
Originally posted by lslcrew

Црешево добредошол! Cheers Одлични материјали уште во прв пост! Се надевам според името (Црешево) си од непосредна близина, па може и од терен да не известуваш како иде работата!


Добронашол и секако дека сум од Црешево со задоволство колку можам ќе ве известувам


Originally posted by Cloverstack

@ Cresevo
Добри фотки Thumbs%20Up
Еве и јас ќе си земам за право да претпоставам дека имаш некаква врска со она исто Црешево кое е поврзано на клучката Стајковци. Па би те замолил да кажеш мислење за ефектот што ќе го има обиколкицава за неговите жители од секој аспект.


Да да од Црешево сум

Општо мислење на населението е дека со изгградба на обиколницата има и позитивни и негативни работи
Позитивни:
-Поголема економска развиеност
-Намалене време на патување во било кој дел од градот (ако порано од Црешево до   Карпош требаше 30-35 минути сега времето е намалено на речиси 10-15 минути со автомобил)
Негатовни:
-Поголемо загадување
-Голема звучност
-Губење на земјоделско земјиште(Пример во Грција што се отвори Автопатот од Јонско море до Турска граница автопатот се движи по планини и ридови за да не се изгуби земјоделското земјиште (колку што сум информиран и колку што сум видел)


П.С. Дали има некој план за економска зона покрај обиколницата?

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #258 Posted: 04-Jun-2009 at 22:48
Хмммм

Мислев дека Црешево е доволно далеку за жителите да не стравуваат премногу од загадување и бучава. Километар и пол до првите куќи е сепак солидна бафер зона. А новите генерации горива (безоловни бензини и „еко“ дизели) се далеку побенигни. За бучавата навистина немам претстава колкав фактор ќе биде, но и моторите стануваат потивки (ние нормално касниме), па во иднина и овој проблем би станувал се помаргинален.


За земјоделското земјиште апсолутно се сложувам дека треба максимално да се штеди. Но обиколницава беше неопходна, а не можеше да го премости земјоделското земјиште и пак да остане атрактивна од економски и транспортен аспект. Се надевам дека сепак внимавале да не поминува баш по најплодното земјиште. Во секој случај има огромен број фактори кога се планира траса и за жал нема идеални решенија, мора да се балансира.
Back to Top
Cresevo View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 30-May-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Cresevo Quote  Post ReplyReply #259 Posted: 04-Jun-2009 at 23:50
Тоа е општото мислење а дали ќе биде така ќе ти кажам отпосле откако ќе го пуштат автопатот официјално
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #260 Posted: 05-Jun-2009 at 05:53
@Црешевојас неочекувам дека има негативни фактори кои валдеат меѓу населението. За загадувањето мислам дека како што кажа Кловер, се иде на поеколошки горива но сепак тоа не ги прави возилата максимално чисти и затоа тука аргументот до некаде држи вода. Што се однесува до бучавата, освен бафер зоната, треба голема улога да играат и оние ѕидови што се поставуваа за кои мислам дека имаат голем ефект, само незнам дали се поставени такви ѕидови кај Црешево. А за земјоделското земјиште мислам дека нема потреба да се стравува толку. Со оглед на тоа што Македонија има исористеност на обработливо земјиште од околу ~40-тина проценти мислам дека имаме голема фора. Ако гледаме микроскопски, можеби обиколницава малку делумно ќе го преобрати Црешево од земјоделскиот бизнис во некои производни капацитети, но сепак макроскопската слика за Македонија ќе се подобро со тоа што Црешево пак земјоделските бизниси ќе им ги отстапи на некои други региони кои пак ќе го дополнат она што Црешево ќе престане да го прозиведува.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.164 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.