|
![]() |
|
Скопска обиколница [A2/A4] |
|
Post Reply
|
Page <1 1213141516 24> |
| Author | |
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#261 Posted: 05-Jun-2009 at 11:24 |
|
Незнам зашто не се практицира зад бариерите уште и еден зелен појас кој додатно ќе ја намали бучавата а од друга страна ќе апсорбира од издувните гасови.
|
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#262 Posted: 09-Jun-2009 at 03:08 |
|
Орман...
![]() Кондово... ![]() ![]() ![]() www.llb.com.mk Edited by lslcrew - 09-Jun-2009 at 03:08 |
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#263 Posted: 09-Jun-2009 at 08:17 |
|
Имаат грешка кај првата слика. Ми се чини дека кај е Стенковец, ама во секој случај не е кај Орман.
|
|
![]() |
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#264 Posted: 10-Jun-2009 at 08:09 |
|
Еве како изгледа од сателит клучката Кондово, тамо каде што обиколницата се спојува со патот за Тетово и со влезот во Скопје. Пошто досега ја немав видено од оваа перспектива морам да кажам дека очекував поголема ипровизација на свиокот од обиколница за влез во Скопје. Очекував некои свиок со неправилна форма (се раководен од скиците на Кловер), ама тука се идело на радиус 50м и покрај тоа што иницијално, барем како што е со ГУП-от беше предвидено 150м. А ме изненадува и дека со нешто помал радиус (~35-40 метри) се идело и за правецот од Скопје кон обиколница и покрај тоа што тука барем имало простор каде да се изведе нешто посолидно, а иницијално беше планирано радиус 120м. Тука трасата беше чиста, немаше некои објекти или посебно многу ниви за експорпријација. Конкретно ова свртување Скопје-обиколница иако не многу потребно, сепак е една од поголемите дамки на обиколницата. Но сепак вака џабе да разглабеме крак по крак, кога најдобро ќе беше да се изведе онака како што беше компленто во ГУП-от, со сите марифети (довршување на свртувањето Ск-Те односно она закривување на одприлика ~400м од постојниот автопат Ск-Те за да се отвореше терен за солидна клучка).
![]() Edited by lslcrew - 10-Jun-2009 at 08:22 |
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#265 Posted: 10-Jun-2009 at 10:13 |
|
Не знам зошто си очекувал неправилен свиок во правец од обиколница во Скопје поради мојата скица на клучката. Во рамки на можностите прецизно го имам вцртано тој свиок.
Малку сум утнал кај свиокот во обратен правец, сум го направил со ист радиус како претходниот, а во стварност тој е со уште помал. Но скицата ја имам правено пред година и пол, па може да ми се прогледа низ прсти за таква мала грешка ![]()
|
|
![]() |
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#266 Posted: 10-Jun-2009 at 15:35 |
|
Кловер, па јас не те обвинив дека си заебал работа!
![]() Се раководев од твојава скица и тука малку свикот ми изгледаше како зашилен, па затоа. Инаку свртувањето Ск-Обиколница може би и затоа е збутано на толкацко растојание, за да не треба да се гради ште еден надвозник над патот Ск-Те, или воопшто и неморада има надвозник доколку биде исклучувањето од ск-те од десно, а не како сега од лево. Можеби немале место за нагиб, ама ипак мислам дека со еден 100метарски радиус од другата страна ќе можеше да се извади некои ~300 метри нагиб и да се испочитува агол. Edited by lslcrew - 10-Jun-2009 at 15:53 |
|
![]() |
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#267 Posted: 10-Jun-2009 at 17:57 |
|
Еве уште некоја клучка од обиколницава. Оваа првата е клучката во Волково непосредно до Лепенец, каде што некогаш во иднина треба тука да завршува булеварот Илинденска. Е сега ова што е изведено на терен ми личи на измасирана, но сепак дијамант раксрница. Колку што знам овдека е превидена класична клучка-труба. Дали е ова моментално нешто што е сврзано чисто колку да ги задоволи потребите за поврзување на локалните патишта или вакво нешто ќе биде и крајното решение за кога некад ќе дојде време за Илинденска?!
![]() Е ова е клучката со патот за Блаце. И порано ја имаме разврзано оваа дискусија еве сега јас пак ќе се навратам. Имено тука првично е планирана класична детелника без никакви прекстувања, а сега моментално се изведени само два од четирите свиоци што ја прават оваа клучка обично "паркло" кое е доволно за да го задоволи прекрстувањето на обиколницата со магистралниот пат. Сепак не верувам дека би дозволиле два автопата да ни се прекстуваат со раскрница, а не со клучка, така да сега ми се вртат низ глава две опции. Едната е дека клучкава ќе се доврши кога ќе се гради автопатот за Блаце, а втората опција ми падна на памет како резултат на една шпекулација ланска дека од косовкста страна патов требало да биде некој проширен магистрален пат со 4 ленти, а не класичен автопат. Па си мислев да не случајно и од наша страна се иде на такво решение, па зато не се извела до крај раскрницава. о пак од друга страна контрааргумент на тезава може да биде онаа една штрафирана лента на надвозникот што потврдува дека овој надвозник е правен за три ленти и до него му треба близнак, а не за четири ленти. ![]() Ова е една клучка позади Стајковци. Ја евидентирав само поради тобоганскиве нагиби... ![]() |
|
![]() |
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#268 Posted: 10-Jun-2009 at 19:04 |
|
Во врскја со клучката Стајковци го приметив истото што Кловер го имал пнапишано пооддамна. http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=84&PID=12678#12678 Се работи за растојанието на свиоците од надвозникот. западниот е десетина метри малку пооддвоен од источниот, но сепак незнам дали и ова е доволно.
|
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#269 Posted: 10-Jun-2009 at 19:24 |
![]() Тоа е клучка Стенковец, не Стајковци. Првата клучка (кај Лепенец, помеѓу Волково и Орман) очигледно е редизајнирана во (квази) дијамант за да се поврзе и према север, то ест према Орман. Труба очигледно веќе не е во игра. И сето тоа е во ред. Она што не е во ред е што клучкава е неправилен квази-дијамант то ест „измасирана“ клучка како што добро ја опиша. Збутана во смешно минијатурен простор и со три вкрстувања, ваму во иднина дефинитивно ќе има доста проблеми. Не знам што ќе измислат кога Илинденска конечно ќе се поврзе тука и кога ќе почне да никнува големата индустриска зона предвидена покрај Лепенец. Овде ќе немаат простор ни за онакви заебанции какви што прават на квази-дијамантот на Битпазар. Можеле барем да експроприраат уште некои 30-тина метри квадратни за да направат правилен дијамант, па колку и да е минијатурен, сепак многу подобро ќе функционираше од оваа наказа. Кај Стенковец конечно решение останува целосна детелинка. Ова сега е најобично штедење пари и одлагање, што можеш утре не го прави денеска. ![]() За автопати би било малоумно со паркло дури и со нашиве генијалци во агенцијата за патишта. Па и да не е автопат туку некој експресен пат со 4 ленти накај Блаце, пак би било малоумно. Но сепак и програмите и документите и тендерот за концесии на автопатишта и самиот надвозник со 3 ленти и несиметричноста на клучката кај која е оставен простор таман за да се докомплетира автопатска траса, од сето тоа е јасно дека ние овде планираме автопат и комплетна дијамантска детелинка, без разлика како планираат од другата страна. Edited by Cloverstack - 10-Jun-2009 at 19:25 |
|
![]() |
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#270 Posted: 10-Jun-2009 at 19:31 |
|
Од денешен аспект, со ваква неажурност, со сите импровизации кои ни се десиле и сите други околности, можеме да очлекуваме дека во иднина и тука ќе ни спаковаат некој "бит-пазар", само што незнам дали и него ќе може да го сместат овде со оглед на тоа што подвозникот е претесен за булевар, па ме плаши да не треба да ја прекопуваме обиколница за поширок подвозник.
Edited by lslcrew - 10-Jun-2009 at 19:33 |
|
![]() |
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#271 Posted: 14-Jun-2009 at 12:58 |
|
До скоро не бев убеден дека изградбата на коплетен Кловерстак кај клучката Хиподром е толку потребно, односно не бев убеден дека свртувањето Скопје-обиколница е толку потребно. Може би кога гледаме од резиденцијален аспект на Стајковци и околните села , може би тогаш да стварно е непотребно, но што ќе праиме кога околу обиколницава ќе се претвори во индустриска зона?! Ќе почнат да фрчат камиони и комбиња низ околните села што повторно ќе ја отвори потребата од можноста да се свртува Скопје-Обиколница. Нормално корисниците си го бараат патот и ќе си го најдат на првата клучка, но тогаш ќе се случи клучките кои се наменети за локалните села да се користат од транспортни возила, авпрочем тие клучки и не се клучки туку се најчесто некои не семафоризирани дијаманти. Евентуално идно модифицирање на сегашнава клучка би значело изградба на нов крак Велес-Куманово што би повлекло и еден надвозник нов пошто сегашниов е на местото каде што би бил идниот свиок и изградба на свиокот Скопје-Обиколница. Затоа еве предлагам клучка непосредно во близина на обиколницата (41°59'9.52"N 21°32'14.15"E) да се изгради со која што би обезбедиле можност и за свртување Скопје-обиколница, но притоа овозмужува и свртување назад (за сите можни правци кон сите можни правци, освен од Велес-Велес што е апсурдно да нудиме повратно свртување априори таргетот (економската идна зона)) што е многу битно за вакви средини во кои што очекуваме да има засилена активност. Значи главниот муабет ми е дека доколку ви иднина треба да го надоместиме овој пропуст, од ден на ден се повеќе ми изгледа како глупост, поефтино би било да се иде на ваква засебна клучка која опфаќа само два кратки крака со еден надвозник, за разлика од модификација на основната клучка што би било поголем и делумно поскап градежен зафат, за разлика од следниве кои нудат и дополнителни придобивки. Еве имам четири предлог решеија, онака нацртани со слободна рака. Јас би го преферирал 3-ка...
![]() Edited by lslcrew - 14-Jun-2009 at 13:02 |
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#272 Posted: 14-Jun-2009 at 14:04 |
|
LSL ни малу не можам да го сватам резонот за ваква работа, кога се што треба да се направи е дооформување на клучката Хиподром.
Ова што го предлагаш е нерационално од сообраќаен аспект, непотребно би се завзело ново земјиште, а и за цената не се слагам дека ова би било поевтино - кај Хиподром треба модификации и дооформување на некои насипи, а ваму покрај нови насипи би требало и нов надвозник преку автопатска траса (над 30 метри). Не се слагам ни дека потребата ќе се наметне дури откога ќе почне да се оформуваат индустриски зони долж обиколницата. И сега има и те како потреба од врската. Без таа врска, сообраќајот од голем дел од градот ќе биде приморан да се пробива низ градски метеж и долги заплеткани градски маршрути, за да се вклучи на обиколницата преку клучки кои се наменети за други реони. Главниот источен излез од градот секако мора да има врска во правец на обиколницата, а најважната клучка во проектов обиколница и практично најважната клучка во целата држава секако дека мора да обезбеди движење во сите правци. Полукружното вртење не е некоја придобивка бидејќи кога се вклучуваш на автопат ваљда знаеш во кој правец сакаш да одиш и за таа цел се што треба се клучки кои овозможуваат движење во сите потребни правци. Решението е во таквите клучки, а не во обезбедување дополнителни надвозници за полукружно вртење. Не треба да измислуваме топла вода туку едноставно што побргу треба да се докомплетира клучката Хиподром: ![]() Edited by Cloverstack - 14-Jun-2009 at 14:11 |
|
![]() |
|
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#273 Posted: 16-Jun-2009 at 23:25 |
|
Еве ја конечно веста што долго време ја очекувавме
![]()
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=6912D5FEA7E1A74490632A9B0BF10AE3 Edited by pbanks - 16-Jun-2009 at 23:26 |
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#274 Posted: 16-Jun-2009 at 23:37 |
|
Конечно!
Ќе врши голема работа ![]() |
|
![]() |
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#275 Posted: 17-Jun-2009 at 00:41 |
![]() ![]()
|
|
![]() |
|
Supervisor
Senior Member
Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply
#276 Posted: 17-Jun-2009 at 13:16 |
|
Богами
|
|
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
![]() |
|
GreatMakedon
Senior Member
Joined: 13-Nov-2007 Online Status: Offline Posts: 186 |
Quote Reply
#277 Posted: 17-Jun-2009 at 14:05 |
|
konecno
idam vo MK za tri nedeli pa ke imam moznost niz celata obikolnica da se vozam posto od aerodrom odam direktno za ohrid. Poveke me raduva sto turistite koj tranzitiraat pokraj skopje nema da imat "cest" da se vozat niz sutka. |
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#278 Posted: 17-Jun-2009 at 14:10 |
![]() Никогаш не ни транзитирале низ Шутка, туку проблемот беше кај „пластичарската улица“ и покрај Топаана, ама сепак не е премногу различна атмосферата. |
|
![]() |
|
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#279 Posted: 17-Jun-2009 at 14:20 |
|
Реално сега ќе бидат доста поблиску до Шутка
|
|
![]() |
|
GreatMakedon
Senior Member
Joined: 13-Nov-2007 Online Status: Offline Posts: 186 |
Quote Reply
#280 Posted: 17-Jun-2009 at 14:21 |
|
haha na niv mislev, jas mislev vo sutka spagaat no ne go poznavam severniot del na skopje... voopsto skopje malku go znam samo od ova sto vie go postirate uspeav da go naucam vo centralnoto podracje, kade pocnuvaat odredeni naselbi pojma nemam.
|
|
![]() |
|
Post Reply
|
Page <1 1213141516 24> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |