build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопска обиколница [A2/A4]

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 24>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #261 Posted: 05-Jun-2009 at 11:24
Незнам зашто не се практицира зад бариерите уште и еден зелен појас кој додатно ќе ја намали бучавата а од друга страна ќе апсорбира од издувните гасови.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #262 Posted: 09-Jun-2009 at 03:08
Орман...


Кондово...






www.llb.com.mk


Edited by lslcrew - 09-Jun-2009 at 03:08
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #263 Posted: 09-Jun-2009 at 08:17
Имаат грешка кај првата слика. Ми се чини дека кај е Стенковец, ама во секој случај не е кај Орман.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #264 Posted: 10-Jun-2009 at 08:09
Еве како изгледа од сателит клучката Кондово, тамо каде што обиколницата се спојува со патот за Тетово и со влезот во Скопје. Пошто досега ја немав видено од оваа перспектива морам да кажам дека очекував поголема ипровизација на свиокот од обиколница за влез во Скопје. Очекував некои свиок со неправилна форма (се раководен од скиците на Кловер), ама тука се идело на радиус 50м и покрај тоа што иницијално, барем како што е со ГУП-от беше предвидено 150м. А ме изненадува и дека со нешто помал радиус (~35-40 метри) се идело и за правецот од Скопје кон обиколница и покрај тоа што тука барем имало простор каде да се изведе нешто посолидно, а иницијално беше планирано радиус 120м. Тука трасата беше чиста, немаше некои објекти или посебно многу ниви за експорпријација. Конкретно ова свртување Скопје-обиколница иако не многу потребно, сепак е една од поголемите дамки на обиколницата. Но сепак вака џабе да разглабеме крак по крак, кога најдобро ќе беше да се изведе онака како што беше компленто во ГУП-от, со сите марифети (довршување на свртувањето Ск-Те односно она закривување на одприлика ~400м од постојниот автопат Ск-Те за да се отвореше терен за солидна клучка).




Edited by lslcrew - 10-Jun-2009 at 08:22
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #265 Posted: 10-Jun-2009 at 10:13
Не знам зошто си очекувал неправилен свиок во правец од обиколница во Скопје поради мојата скица на клучката. Во рамки на можностите прецизно го имам вцртано тој свиок.
Малку сум утнал кај свиокот во обратен правец, сум го направил со ист радиус како претходниот, а во стварност тој е со уште помал. Но скицата ја имам правено пред година и пол, па може да ми се прогледа низ прсти за таква мала грешка Cool Big%20smile


Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #266 Posted: 10-Jun-2009 at 15:35
Кловер, па јас не те обвинив дека си заебал работа! PokeBig%20smile Се раководев од твојава скица и тука малку свикот ми изгледаше како зашилен, па затоа.

Инаку свртувањето Ск-Обиколница може би и затоа е збутано на толкацко растојание, за да не треба да се гради ште еден надвозник над патот Ск-Те, или воопшто и неморада има надвозник доколку биде исклучувањето од ск-те од десно, а не како сега од лево. Можеби немале место за нагиб, ама ипак мислам дека со еден 100метарски радиус од другата страна ќе можеше да се извади некои ~300 метри нагиб и да се испочитува агол.


Edited by lslcrew - 10-Jun-2009 at 15:53
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #267 Posted: 10-Jun-2009 at 17:57
Еве уште некоја клучка од обиколницава. Оваа првата е клучката во Волково непосредно до Лепенец, каде што некогаш во иднина треба тука да завршува булеварот Илинденска. Е сега ова што е изведено на терен ми личи на измасирана, но сепак дијамант раксрница. Колку што знам овдека е превидена класична клучка-труба. Дали е ова моментално нешто што е сврзано чисто колку да ги задоволи потребите за поврзување на локалните патишта или вакво нешто ќе биде и крајното решение за кога некад ќе дојде време за Илинденска?!


Е ова е клучката со патот за Блаце. И порано ја имаме разврзано оваа дискусија еве сега јас пак ќе се навратам. Имено тука првично е планирана класична детелника без никакви прекстувања, а сега моментално се изведени само два од четирите свиоци што ја прават оваа клучка обично "паркло" кое е доволно за да го задоволи прекрстувањето на обиколницата со магистралниот пат. Сепак не верувам дека би дозволиле два автопата да ни се прекстуваат со раскрница, а не со клучка, така да сега ми се вртат низ глава две опции. Едната е дека клучкава ќе се доврши кога ќе се гради автопатот за Блаце, а втората опција ми падна на памет како резултат на една шпекулација ланска дека од косовкста страна патов требало да биде некој проширен магистрален пат со 4 ленти, а не класичен автопат. Па си мислев да не случајно и од наша страна се иде на такво решение, па зато не се извела до крај раскрницава. о пак од друга страна контрааргумент на тезава може да биде онаа една штрафирана лента на надвозникот што потврдува дека овој надвозник е правен за три ленти и до него му треба близнак, а не за четири ленти.


Ова е една клучка позади Стајковци. Ја евидентирав само поради тобоганскиве нагиби...

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #268 Posted: 10-Jun-2009 at 19:04
Во врскја со клучката Стајковци го приметив истото што Кловер го имал пнапишано пооддамна. http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=84&PID=12678#12678 Се работи за растојанието на свиоците од надвозникот. западниот е десетина метри малку пооддвоен од источниот, но сепак незнам дали  и ова е доволно.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #269 Posted: 10-Jun-2009 at 19:24

Тоа е клучка Стенковец, не Стајковци.


Првата клучка (кај Лепенец, помеѓу Волково и Орман) очигледно е редизајнирана во (квази) дијамант за да се поврзе и према север, то ест према Орман. Труба очигледно веќе не е во игра. И сето тоа е во ред. Она што не е во ред е што клучкава е неправилен квази-дијамант то ест „измасирана“ клучка како што добро ја опиша. Збутана во смешно минијатурен простор и со три вкрстувања, ваму во иднина дефинитивно ќе има доста проблеми. Не знам што ќе измислат кога Илинденска конечно ќе се поврзе тука и кога ќе почне да никнува големата индустриска зона предвидена покрај Лепенец. Овде ќе немаат простор ни за онакви заебанции какви што прават на квази-дијамантот на Битпазар.
Можеле барем да експроприраат уште некои 30-тина метри квадратни за да направат правилен дијамант, па колку и да е минијатурен, сепак многу подобро ќе функционираше од оваа наказа.


Кај Стенковец конечно решение останува целосна детелинка. Ова сега е најобично штедење пари и одлагање, што можеш утре не го прави денеска. Roll%20eyes
За автопати би било малоумно со паркло дури и со нашиве генијалци во агенцијата за патишта. Па и да не е автопат туку некој експресен пат со 4 ленти накај Блаце, пак би било малоумно.
Но сепак и програмите и документите и тендерот за концесии на автопатишта и самиот надвозник со 3 ленти и несиметричноста на клучката кај која е оставен простор таман за да се докомплетира автопатска траса, од сето тоа е јасно дека ние овде планираме автопат и комплетна дијамантска детелинка, без разлика како планираат од другата страна.


Edited by Cloverstack - 10-Jun-2009 at 19:25
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #270 Posted: 10-Jun-2009 at 19:31
Од денешен аспект, со ваква неажурност, со сите импровизации кои ни се десиле и сите други околности, можеме да очлекуваме дека во иднина и тука ќе ни спаковаат некој "бит-пазар", само што незнам дали и него ќе може да го сместат овде со оглед на тоа што подвозникот е претесен за булевар, па ме плаши да не треба да ја прекопуваме обиколница за поширок подвозник.

Edited by lslcrew - 10-Jun-2009 at 19:33
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #271 Posted: 14-Jun-2009 at 12:58
До скоро не бев убеден дека изградбата на коплетен Кловерстак кај клучката Хиподром е толку потребно, односно не бев убеден дека свртувањето Скопје-обиколница е толку потребно. Може би кога гледаме од резиденцијален аспект на Стајковци и околните села , може би тогаш да стварно е непотребно, но што ќе праиме кога околу обиколницава ќе се претвори во индустриска зона?! Ќе почнат да фрчат камиони и комбиња низ околните села што повторно ќе ја отвори потребата од можноста да се свртува Скопје-Обиколница. Нормално корисниците си го бараат патот и ќе си го најдат на првата клучка, но тогаш ќе се случи клучките кои се наменети за локалните села да се користат од транспортни возила, авпрочем тие клучки и не се клучки туку се најчесто некои не семафоризирани дијаманти. Евентуално идно модифицирање на сегашнава клучка би значело изградба на нов крак Велес-Куманово што би повлекло и еден надвозник нов пошто сегашниов е на местото каде што би бил идниот свиок и изградба на свиокот Скопје-Обиколница. Затоа еве предлагам клучка непосредно во близина на обиколницата (41°59'9.52"N 21°32'14.15"E) да се изгради со која што би обезбедиле можност и за свртување Скопје-обиколница, но притоа овозмужува и свртување назад (за сите можни правци кон сите можни правци, освен од Велес-Велес што е апсурдно да нудиме повратно свртување априори таргетот (економската идна зона)) што е многу битно за вакви средини во кои што очекуваме да има засилена активност. Значи главниот муабет ми е дека доколку ви иднина треба да го надоместиме овој пропуст, од ден на ден се повеќе ми изгледа како глупост, поефтино би било да се иде на ваква засебна клучка која опфаќа само два кратки крака со еден надвозник, за разлика од модификација на основната клучка што би било поголем и делумно поскап градежен зафат, за разлика од следниве кои нудат и дополнителни придобивки. Еве имам четири предлог решеија, онака нацртани со слободна рака. Јас би го преферирал 3-ка...




Edited by lslcrew - 14-Jun-2009 at 13:02
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #272 Posted: 14-Jun-2009 at 14:04
LSL ни малу не можам да го сватам резонот за ваква работа, кога се што треба да се направи е дооформување на клучката Хиподром.
Ова што го предлагаш е нерационално од сообраќаен аспект, непотребно би се завзело ново земјиште, а и за цената не се слагам дека ова би било поевтино - кај Хиподром треба модификации и дооформување на некои насипи, а ваму покрај нови насипи би требало и нов надвозник преку автопатска траса (над 30 метри).

Не се слагам ни дека потребата ќе се наметне дури откога ќе почне да се оформуваат индустриски зони долж обиколницата. И сега има и те како потреба од врската. Без таа врска, сообраќајот од голем дел од градот ќе биде приморан да се пробива низ градски метеж и долги заплеткани градски маршрути, за да се вклучи на обиколницата преку клучки кои се наменети за други реони.

Главниот источен излез од градот секако мора да има врска во правец на обиколницата, а најважната клучка во проектов обиколница и практично најважната клучка во целата држава секако дека мора да обезбеди движење во сите правци.

Полукружното вртење не е некоја придобивка бидејќи кога се вклучуваш на автопат ваљда знаеш во кој правец сакаш да одиш и за таа цел се што треба се клучки кои овозможуваат движење во сите потребни правци. Решението е во таквите клучки, а не во обезбедување дополнителни надвозници за полукружно вртење.

Не треба да измислуваме топла вода туку едноставно што побргу треба да се докомплетира клучката Хиподром:




Edited by Cloverstack - 14-Jun-2009 at 14:11
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #273 Posted: 16-Jun-2009 at 23:25
Еве ја конечно веста што долго време ја очекувавме Banana

Заврши изградбата на обиколницата на Скопје

Делницата од Хиподром до Оризари ќе биде предадена во употреба в понеделник

Билјана Ангеловска

Заврши изградбата на обиколницата на Скопје од Хиподром до Оризари и в понеделник ќе биде предадена во употреба. Конечно, по цели седум години изградба, завршена е една од најзначајните сообраќајни инвестиции во државава. Според состојбата на терен, комплетно се завршени градежните работи, до крајот на неделава ќе се комплетира и последната активност околу еден насип, трасата е обележена, се поставуваат страничните табли и во наредниве денови ќе треба да се вклучи струјата. Потоа, ќе може да следува и свеченото сечење лента.

Иако министерот за транспорт и врски, Миле Јанакиески, најавуваше дека обиколницата ќе биде завршена до април, како што се покажа, на градежниците им требаше повеќе време да го комплетираат проектот, пред се', поради незавршената обврска на Агенцијата за државни патишта (поранешниот Фонд за патишта), која не успеа навреме да се договори со МЕПСО да ги исклучи од напон далноводите за да можат да се дислоцираат. Но, откако зимоска Јанакиески го посети градилиштето, работата тргна од мртва точка, па проблемите беа надминати, а на оперативата и' се отвори фронт да може да работи.

Сега се' е завршено, останува уште да се вклучи струјата и објектот да биде предаден во употреба. Иако обиколницата официјално не е пуштена, по трасата веќе се одвива интензивен сообраќај. Со оглед на тоа дека сообраќајницата е завршена и обележена, по неа секојдневно можат да се забележат камиони, кои користејќи ги изградените клучки, лесно се приклучуваат на новиот автопат.

Маратонската изградба на првата фаза од скопската обиколница стартуваше во август 2002 година. Оваа делница од Хиподром до Оризари, во вкупна должина од 14,7 километри, ја градеше скопски „Гранит“, додека втората делница од Оризари до Сарај, со должина од 11,8 километри, ја изгради „Терна“ од Грција. Како што е познато, за разлика од „Гранит“, грчката фирма немаше проблеми со трасата, доби релативно „чисто“ земјиште неоптоварено со имотноправни проблеми и брзо ја заврши својата работа. „Гранит“ мораше цели седум години да „се бори“ со несериозниот однос на одговорните во поранешниот Фонд за патишта. Одамна стана јасно дека релативизирањето на проблемите не води кон нивно решавање, бидејќи беше очигледно дека Фондот тешко се справува со експропријацијата на земјиштето. Една година откако беше предаден во употреба вториот дел од обиколницата, правата делница конечно е завршена. Со тоа се комплетирани вкупно 26,7 километри од северната обиколница на Скопје, од Хиподром до Сарај.

Обиколницата е автопат со вкупна широчина од над 22 метра, со девет приклучоци кон градот, три големи објекти - вијадукти и многу натпатници што ќе им го олеснат движењето на жителите од бројните скопски села. Клучките преку кои ќе биде овозможен влез и излез од Скопје се кај Хиподром, Стајковци, Ченто, Бутел, Оризари, Стенковец, Орман, Стопански Двор и Сарај. Обиколниот пат на Скопје е дел од Коридорот 8 и има посебна важност за Македонија, бидејќи ја поврзува со Бугарија и со Албанија.



http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=6912D5FEA7E1A74490632A9B0BF10AE3


Edited by pbanks - 16-Jun-2009 at 23:26
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #274 Posted: 16-Jun-2009 at 23:37
Конечно!

Ќе врши голема работа   Cheers
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #275 Posted: 17-Jun-2009 at 00:41
CheersCheersCheers
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #276 Posted: 17-Jun-2009 at 13:16
Богами
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
GreatMakedon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2007
Online Status: Offline
Posts: 186
  Quote GreatMakedon Quote  Post ReplyReply #277 Posted: 17-Jun-2009 at 14:05
konecno
idam vo MK za tri nedeli pa ke imam moznost niz celata obikolnica da se vozam posto od aerodrom odam direktno za ohrid. Poveke me raduva sto turistite koj tranzitiraat pokraj skopje nema da imat "cest" da se vozat niz sutka.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #278 Posted: 17-Jun-2009 at 14:10
Big%20smile

Никогаш не ни транзитирале низ Шутка, туку проблемот беше кај „пластичарската улица“ и покрај Топаана, ама сепак не е премногу различна атмосферата.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #279 Posted: 17-Jun-2009 at 14:20
Реално сега ќе бидат доста поблиску до Шутка
Back to Top
GreatMakedon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2007
Online Status: Offline
Posts: 186
  Quote GreatMakedon Quote  Post ReplyReply #280 Posted: 17-Jun-2009 at 14:21
haha na niv mislev, jas mislev vo sutka spagaat no ne go poznavam severniot del na skopje... voopsto skopje malku go znam samo od ova sto vie go postirate uspeav da go naucam vo centralnoto podracje, kade pocnuvaat odredeni naselbi pojma nemam.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.266 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.