![]() |
![]() |
![]() |
Концесија на автопатишта |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 34567 14> |
Author | |||||||||||||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||
ДА добро но Драч-Тирана-Кукс-Урошевац-Приштина слабо допира до коридорите. А Приштина-Скопје е директна врска на Косово со јазелот помеќу двата коридора. Така да тој автопат албанија-косово ќе биде пред се цивилен за проток на луѓе. Овој автопат СК-ПР ќе го собира кајмакот од камионскиот превоз.
|
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||
![]() Тоа што Драч-Приштина не е пан-европски коридор, нема многу да смени во тоа од каде ќе поминуваат камионите. Некој камион од Драч сигурно нема да оди накај Приштина преку Македонија само затоа што ќе оди по „коридор“. Сечењето на коридорите индиректно можеме да го искористиме за создавање на шпедициски центри, мултимодални терминали, контејнерски хабови и меѓудругото така да профитираме од коридорите. |
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||
Да се сложувам со тоа. Драч ќе им биде основниот трговски прозорец кон светот на 6 милиона Албанци во Косово и Албанија. Но, ние си имаме и доволно луѓе и доволна стоковна размена со Косово за ургентна изградба на автопат СКП-ПРШ. Па само 15 км се, не се многу. Иначе со нашето жел. поврзување со Бургас и нивното со Драч, вредноста на Солунското ке остане локална, т.е. интерно-грчка.
За мултимодалните терминали Скопје (а и Гевгелија, Струмица, Битола и Струга) се одлична позиција. Особено ако имаме среќа-пресек на 2 коридора до голем град како што е случајот со Скопје. |
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||
Тука се лажеш. Има уште многу да се работи на тој автопат. Теренот е тежок, трошоците се големи а дистанцата воопшто не е мала. Тоа не значи дека ние треба да се шлаеме, Скопје-Приштина е ургентно може само да профитираме од итна изградба на тој автопат и некои правци на движење да се дефинираат до толку што ни Драч-Тирана-Приштина нема понатаму до толку да ги измести. Колку за информација Косоварите го прошируваат нивниот дел од магистралата Приштина-Скопје во "брз пат" (2х2) од Приштина па се до Урошевац. 20на километри се веќе помалку или повеќе изградени. |
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||
Важното е дека веќе се гради, и тоа доста сериозно, незамисливо за Македонски стандарди. А нас пошто се ние супер си дремеме
![]() Да, точно но тоа брз пат е далеку од автопат, повеќе наликува на градски булевар. Останатиот дел од патот е фрекфрентен но под секоја критика. Жално за Македонија, нема моќни и развиени соседи со кои да се тргува сериозно. Единствената, Грција ни е малку скарана ![]() |
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||
Точно но е сепак големо подобрување од она што беше претходно бидејќи поголем капацитет на таа делница беше ургентен. Скопје-Урошевац некако и се јаде но после тоа е константна колона. Секако Косоварите ќе треба да направат автопат како што треба во иднина. |
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=22&PID=37281#37281
Дојде време да го видиме тој силен интерес што го пројавиле 48 „светски“ компании, да градат делници од типот Миладиновци-Штип Edited by Cloverstack - 25-Mar-2011 at 05:45 |
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||
Што фајде отпосле да плукаме на работи за кои однапред се гледа дека се лошо поставени и замислени? Малце ли такви примери имаме регистрирано на форумов, каде ние форумашите прецизно сме го предвиделе негативниот развој на настаните за разноразни ступидни замисли.
Додуша во вакво општество моментално нема преголемо фајде и унапред да се предупредува (дури и на очигледното), ама нема ваљда да се откажеме од критичко размислување? Ќе бидам пресреќен доколку со пристапов не ја зезнале работата и за оние делници кои реално ни требаат ем реално можеме да се надеваме на интерес од концесионери. |
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
kire85 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2007 Location: Düsseldorf Online Status: Offline Posts: 400 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||
Se raboti za edna mega-investicija, za koja barem vo vreme na recesijava sum skeptik.
Znaci po nekoja gruba presmetka, apsoluten minimum 3 Mrd. € vrednost na investicii vo period od 6 godini....normalno predpostavka site da se dadat pod koncesija vo ist period. Dokolku se zeme vo predvid kolku planinski predeli ima vo makedonija niz koi treba da se gradi avtopat, ne e cudo brojkata da nadmine i 6 Mrd. Normalno deka zboruvam za avtopati po najnovite standardi.... Samo kako za primer....prosecna cena na kilometar avtopat vo germanija e 26,8 milioni evra, od koi edna cetvrtina se cisti trosoci za izgradba, a ostanatite se dodatni trosoci.... |
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
kire85 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2007 Location: Düsseldorf Online Status: Offline Posts: 400 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||
eve na germanskata wiki najdov interesna karta na idnata avtopat-mreza vo makedonija.
![]()
Ako se soberat site zaedno, dobivame brojka od ca. 890 km. avtopat. Spored podatocite koi gi imam jas, makedonija zaklucno so 2008 imase 198 km. avtopat....so planiranite 550 dobivame 748 km. Ima razlika od 142 km. sto ne e malku.... da ne znae nekoj od vas za koi delnici se raboti? Edited by kire85 - 20-Jul-2009 at 19:26 |
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||
Искрено се надевам дека барем половината правци ќе почнат да се градат.
Првите информации беа дека има неколку заинтересирани инвеститори. Не дека многу разбирам од овие работи но 35 години концесија ми се гледаат малку,од нив 6 години(најмалку) ќе поминат во изградба. Но сигурно си има експерти што го предвиделе сето тоа. |
|||||||||||||||||||||
build.mk, гради форумска историја
|
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||
Прво Кире интересни матерјали.
Второ 35 години воопшто не е многу долг период на концесија. Но мислам дека треба под концесија во пакет со автопатот да иде и оној заштитен појас од колку и да се метри покрај автопатот со обврски уредени со договорот и да можат концесионерите на патиштата во тие 35 години да го рентаат земјиштето за евентуални бензиски, rest area и слични содржини, па тогаш 35 години ќе биде дури и премногу да се вратат средствата и да се учини дополнителен приход. Трето околу просечната цена на изградба на автопат воопшто не е релевантно да ги споредиме цените со Германија. Германија е каде каде земја со поголем стандард од нашиов каде и работниците се плаќаат повеќе, матерајлите коштаат повеќе и слично. Ако земеме некоја просечна цена од 3 милиони по километар (што е преголема фора, јас би рекол 2) ќе добиеме сума не поголема од 1,5 милијарди што и не е така многу ако збориме за комплетирање на автопатската планирана мрежа низ Македонија (нормално може да имаме уште две-три делници во иднина за домашни и регионални потреби). Оваа сума е воопшто не е многу ако погледнеме колку инвестиции се слеале во околните земји со евро-интеграциите, средства што кај нас допрва треба да се слеат. |
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
kire85 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2007 Location: Düsseldorf Online Status: Offline Posts: 400 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||
Ne bi rekol deka moze da smetame so 2 milioni po kilometar....se raboti za mnogu delikatni pravci kade sto ke trebaat stotici mostovi i tuneli koi doprinesuvaat cenata po kilometar da iznesuva mnogu poveke....jasno deka ne moze da se sporedime so germanija, megjutoa ako germancite davaat okolu 25 milioni po kilometar, kade sto vo najgolemiot del niti mostovi niti tuneli se potrebni, kaj nas slucajot e bas sprotiven. |
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||
![]() луѓе пак ги рипате очигелдните параметри за кои имаме дискутирано. Македонија има исклучително слаб сообраќај и тоа се осеќа веќе на излезот на Скопје каде би требало да е најгусто. Зборуваме за слаб сообраќај, за никаков ПГДС на главните патни правци како коридорите 8 и 10. Што пак останува за оние други делници. Врз која основа мислите дека некој концесионер ќе вложи толкави пари за траси кои нема да му носат приход не ми е јасно. Сепак е ова бизнис, сосема различно од моделот кога државата инвестира за да поттикне развој во некои дел од земјата. Не гледам никаква реална основа за овие најави, можеби на некои делници ќе има кандидати но тие се малку. Едно е и нормално да има заинтересирани фирми кои секако сакаат да ја увидат состојбата на теренот а сосема различно некоја од тие фирми да аплицира и да добие концесија. |
|||||||||||||||||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 34567 14> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |