build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Концесија на автопатишта

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 14>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #81 Posted: 01-Nov-2008 at 20:42
ДА добро но Драч-Тирана-Кукс-Урошевац-Приштина слабо допира до коридорите. А Приштина-Скопје е директна врска на Косово со јазелот помеќу двата коридора. Така да тој автопат албанија-косово ќе биде пред се цивилен за проток на луѓе. Овој автопат СК-ПР ќе го собира кајмакот од камионскиот превоз.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #82 Posted: 01-Nov-2008 at 20:56


Тоа што Драч-Приштина не е пан-европски коридор, нема многу да смени во тоа од каде ќе поминуваат камионите. Некој камион од Драч сигурно нема да оди накај Приштина преку Македонија само затоа што ќе оди по „коридор“. Сечењето на коридорите индиректно можеме да го искористиме за создавање на шпедициски центри, мултимодални терминали, контејнерски хабови и меѓудругото така да профитираме од коридорите.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #83 Posted: 01-Nov-2008 at 21:03
Да се сложувам со тоа. Драч ќе им биде основниот трговски прозорец кон светот на 6 милиона Албанци во Косово и Албанија. Но, ние си имаме и доволно луѓе и доволна стоковна размена со Косово за ургентна изградба на автопат СКП-ПРШ. Па само 15 км се, не се многу. Иначе со нашето жел. поврзување со Бургас и нивното со Драч, вредноста на Солунското ке остане локална, т.е. интерно-грчка.
За мултимодалните терминали Скопје (а и Гевгелија, Струмица, Битола и Струга) се одлична позиција. Особено ако имаме среќа-пресек на 2 коридора до голем град како што е случајот со Скопје.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #84 Posted: 01-Nov-2008 at 21:12
Originally posted by Andrej_LJ

Да, никаква концесија за 15 км. Тоа е срамота да не може сами да го изградиме. Иначе со потоа не мислев по ред на реализација туку само набројував. Се согласувам дека Скопје- Приштина е атрактивна особено за камионскиот сообраќај. Македонија најмногу извезува на Косово, особено нафта од ОКТА но и ред други работи. Но вредноста на овој правец ќе се смали кога ќе се пушти автопатот Драч-Тирана-Приштина кој е веке во напредната фаза на изградба.


Тука се лажеш. Има уште многу да се работи на тој автопат. Теренот е тежок, трошоците се големи а дистанцата воопшто не е мала. Тоа не значи дека ние треба да се шлаеме, Скопје-Приштина е ургентно може само да профитираме од итна изградба на тој автопат и некои правци на движење да се дефинираат до толку што ни Драч-Тирана-Приштина нема понатаму до толку да ги измести.

Колку за информација Косоварите го прошируваат нивниот дел од магистралата Приштина-Скопје во "брз пат" (2х2) од Приштина па се до Урошевац. 20на километри се веќе помалку или повеќе изградени.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #85 Posted: 01-Nov-2008 at 21:23
Важното е дека веќе се гради, и тоа доста сериозно, незамисливо за Македонски стандарди. А нас пошто се ние супер си дремемеDunno
Да, точно но тоа брз пат е далеку од автопат, повеќе наликува на градски булевар. Останатиот дел од патот е фрекфрентен но под секоја критика.
Жално за Македонија, нема моќни и развиени соседи со кои да се тргува сериозно. Единствената, Грција ни е малку скарана Crazy Југот на Србија е неразвиен. Бугарија е во фаза на брз развој, затоа Куманово-Ќустендил треба под итно да се почне. И онака теренот е тежок и не би се изградил за помалку од 3 години. Иначе тие од своја страна го градат автопатот Софија-Перник-Радомир во насока Скопје. За довршување на Кор 10 веќе срамно е и да се дискутира.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #86 Posted: 01-Nov-2008 at 21:33
Originally posted by Andrej_LJ

Важното е дека веќе се гради, и тоа доста сериозно, незамисливо за Македонски стандарди. А нас пошто се ние супер си дремемеDunno
Да, точно но тоа брз пат е далеку од автопат, повеќе наликува на градски булевар. Останатиот дел од патот е фрекфрентен но под секоја критика.
Жално за Македонија, нема моќни и развиени соседи со кои да се тргува сериозно. Единствената, Грција ни е малку скарана Crazy Југот на Србија е неразвиен. Бугарија е во фаза на брз развој, затоа Куманово-Ќустендил треба под итно да се почне. И онака теренот е тежок и не би се изградил за помалку од 3 години. Иначе тие од своја страна го градат автопатот Софија-Перник-Радомир во насока Скопје. За довршување на Кор 10 веќе срамно е и да се дискутира.


Точно но е сепак големо подобрување од она што беше претходно бидејќи поголем капацитет на таа делница беше ургентен. Скопје-Урошевац некако и се јаде но после тоа е константна колона.

Секако Косоварите ќе треба да направат автопат како што треба во иднина.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #87 Posted: 04-Nov-2008 at 22:13
Јанакиески најави активности за довршување на железничкиот дел од Коридорот 8

Скопје, 4 ноември (МИА) -


Министерот за транспорт информира дека Владата  на последната седница донела одлука да почне со имплементација на проектот за доделување концесиии на седум делници, со наплата на патарина.

На повикот за пројавување интерес за учество на тендерот за издавање на концесиите, кој заврши на 15 август, се пријавија 48 компании, финансиски институции и конзорциуми од Европа, Северна Америка, Кина и Индија, потсети Јанакиески.

Следна фаза е предквалификација на која може да се пријават сите заинтересирани компании, по што квалификуваните  ќе бидат поканети да достават понуди, и ќе следи избор на најповолните понудувачи. Со проектот за концесионирање  од Коридор 8  се опфатени делниците Романовце - Узем преку Страцин и Крива Паланка, Стенковец - Блаце, Гостивар - Требеништа преку Кичево;  Ќафасан - Битола преку Струга, Охрид и Ресен, а од Коридорот 10 Велес - Меџитлија преку Прилеп и Битола, Велес - Обел преку Штип и Делчево и Миладиновци - Штип преку Свети Николе.


http://www.mia.com.mk/default.aspx?mId=34&lId=1

Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #88 Posted: 06-Nov-2008 at 19:55

Седум патишта под концесија

Седум патни правци ќе станат автопати откако ќе бидат дадени под концесија на странски инвеститор, кој ќе добие право да наплаќа патарина. Владата на последната седница одлучи да распише јавен оглас за концесии за делниците Романовце - Узем преку Страцин и Крива Паланка, Стенковец - Блаце, Гостивар - Требеништа преку Кичево, Ќафасан - Битола преку Струга, Охрид и Ресен, Велес - Меџитлија преку Прилеп и Битола, Велес - Обел преку Штип и Делчево и Миладиновци - Штип преку Свети Николе. Делниците опфаќаат вкупно 560 километри патишта.

- Сите заинтересирани компании може да се пријават на огласот за претквалификација. Квалификуваните компании ќе бидат поканети да достават понуди, по што ќе се изберат најповолните понудувачи - изјави министерот за транспорт и врски на вчерашниот отчет за направеното во изминатите 100 дена од работата на Владата.

На огласот за заинтересираност, кој заврши на 15 август, се пријавија 48 компании, финансиски институции и конзорциуми од Европа, Северна Америка, Кина и од Индија. Меѓу нив се фирми како австриските „Штрабаг“ и „Рајфаизен инвествентс“, хрватска „Ингра“, грчка „Терна“, американска „Бехтел“ и други, кои веќе имаат земено патишта под концесија во земјите од регионот.

Министерот Јанакиески најави активности за довршување на железничкиот дел од Коридорот 8, односно изградба на пруги до Албанија и до Бугарија.

- Во буџетот за в година се предвидени 10 милиони евра за заокружување на железницата на Коридирот 8. За изградба на пруга кон албанската граница веќе е распишан оглас за документација за проектирање, а до крајот на неделата ќе има конкурс за физибилити-студија со идеен проект - вели Јанакиески.
Според министерот за транспорт, во завршна фаза е и утврдувањето на активностите за завршување на пругата кон Бугарија.
- Во тек се преговори со градежни компании што треба начелно да завршат до крајот на годината за да се ревидираат договорите од 1995 година за тој дел од железницата - рече Јанакиески.

Дневник - 05.11.2008

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #89 Posted: 20-Nov-2008 at 01:31
ПАТИШТА ПОД КОНЦЕСИЈА

Приоритет во програмата е изградбата и модернизацијата на регионални и локални патишта, но и на неколку автопати. Ќе се гради автопатот од границата со Бугарија преку Крива Паланка до Романовце, како и делот од Гостивар до Требениште преку Кичево. Нов пат ќе го поврзе Велес со бугарската граница преку Штип и Делчево, а ќе се модернизираат постојните Велес-Меџитлија преку Битола, Стенковец-Блаце, Миладиновци-Штип и Ќафасан-Битола преку Охрид и Струга.

- Во следната фаза ќе биде објавен меѓународен јавен повик за доделување концесии за изградба и модернизација на делници од автопатната мрежа со наплата на патарина. На повикот ќе бидат поканети да учествуваат компаниите што успешно ќе ја поминат претквалификацијата - велат од Министерството за транспорт и врски.Во Фондот за патишта најавуваат дека в година ќе се градат девет нови и ќе се реконструираат 11 најоштетени регионални патишта во должина од 290 километри. Треба да биде изграден патот Радовиш-Струмица, патот за Порече, делницата Куклиш-Банско, патот за Сончев град, потоа патот Тетово-Јажинце, Градско-Росоман, обиколницата на Охрид, влезот кај Битола и патот до ски-центарот Кожув.  Реконструкцијата ќе чини околу 34 милиони евра. Исто толку пари се предвидени и за модернизација на локалните патишта, за што Владата обезбеди заем од Светската банка - објаснуваат од Фондот за патишта.

http://dnevnik.com.mk/?ItemID=9EC1A94E3A0AA947953DF053E2DCE9AA

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #90 Posted: 25-Apr-2009 at 04:39
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=22&PID=37281#37281
За два месеца треба да почне постапката за издавање на патиштата под концесија.

Дојде време да го видиме тој силен интерес што го пројавиле 48 „светски“ компании, да градат делници од типот Миладиновци-Штип


Edited by Cloverstack - 25-Mar-2011 at 05:45
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #91 Posted: 25-Apr-2009 at 04:49
Стрпи се малку со песимизмов! Calm down! Од мене сега за сега има потполна поддржка проектот, ако не биде ништо тогаш заедно ќе плукаме!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #92 Posted: 25-Apr-2009 at 05:05
Што фајде отпосле да плукаме на работи за кои однапред се гледа дека се лошо поставени и замислени? Малце ли такви примери имаме регистрирано на форумов, каде ние форумашите прецизно сме го предвиделе негативниот развој на настаните за разноразни ступидни замисли.
Додуша во вакво општество моментално нема преголемо фајде и унапред да се предупредува (дури и на очигледното), ама нема ваљда да се откажеме од критичко размислување?

Ќе бидам пресреќен доколку со пристапов не ја зезнале работата и за оние делници кои реално ни требаат ем реално можеме да се надеваме на интерес од концесионери.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #93 Posted: 23-Jun-2009 at 11:21

Тендер за 550 километри автопат

Премиерот Никола Груевски најави дека во јули ќе се распише меѓународен тендер за привлекување на концесионер, кој што би инвестирал во изградба на 550 километри автопатишта во државата


%20
- Ќе видиме каков ќе биде интересот и исходот од тендерот. Веќе извесно време заедно со Агенцијата на патишта работиме на подготовка на овие проекти и на привлекување на инвестиции - истакна Груевски.

http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=6239105005&id=14&prilog=0&setIzdanie=21719
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #94 Posted: 20-Jul-2009 at 15:21

555 километри автопат под концесија

Со тендерот што ќе биде објавен идниот месец под концесија ќе се дадат патните правци Ро­ма­нов­це - Узем, Стен­ко­вец - Бла­це, Гос­ти­вар - Тре­бе­ниш­та, Ќа­фа­сан - Би­то­ла, Ве­лес - Ме­џит­ли­ја, Ве­лес - Обел и Ми­ла­ди­нов­ци - Штип

Тендерот за давање под концесија на вкупно 555 километри автопатишта во Македонија ќе се распише на почетокот на идниот месец, а концесионерите ќе се изберат во септември. Неделава Владата треба да ја усвои тендерската документација, како и нацрт - договорот за концесија со кои ќе се даде зелено светло за објавување на јавниот повик.
Од Министерството за транспорт и врски велат дека сега забрзано работат на овој проект. Со него, освен што треба да се развие патната инфраструктура во земјава, ќе се работи на реконструкција и одржување на веќе постојните патни правци, како и на зголемување на наплатата на патарините.
"Мо­де­лот на кон­це­си­о­ни­ра­ње пред­ви­ду­ва вре­мет­ра­е­ње на кон­це­си­ја­та за пер­и­од од 35 го­ди­ни, од склу­чу­ва­ње на до­го­во­рот за кон­це­си­ја. Кан­ди­дат за кон­це­си­о­нер мо­же да би­де стран­ско или до­маш­но прав­но ли­це и кон­зор­ци­ум. Пот­реб­но е кон­це­си­о­не­рот да има ис­ку­ство во вр­ше­ње на ра­бо­ти­те кои се пред­мет на кон­це­си­ја, до­де­ка дру­ги­те ус­ло­ви за до­де­лу­ва­ње на кон­це­си­ја ќе би­дат пред­ви­де­ни во тен­дер­ска­та до­ку­мен­та­ци­ја. Во те­кот на тра­е­њето на кон­це­си­ја­та но­си­тел на пра­во­то на сопс­тве­ност ос­та­ну­ва Ре­пуб­ли­ка Ма­ке­до­ни­ја", велат од Министерството за транспорт и врски.
Според Министерството, планирано е под концесија да се дадат патните правци Ро­ма­нов­це - Узем, Стен­ко­вец - Бла­це, Гос­ти­вар - Тре­бе­ниш­та, Ќа­фа­сан - Би­то­ла, Ве­лес - Ме­џит­ли­ја, Ве­лес - Обел и Ми­ла­ди­нов­ци - Штип. Кон­це­си­о­не­рот ќе до­бие кон­крет­ни ро­ко­ви за ис­пол­ну­ва­ње на ус­ло­ви­те за кон­це­си­о­ни­ра­ње, ка­ко што е из­град­ба на пат­ни­те прав­ци на ни­во на ав­то­пат, нив­но одр­жу­ва­ње и нап­ла­та на па­та­ри­на од кон­це­си­о­не­рот, ка­ко и пре­да­ва­ње на па­тиш­та­та на Вла­да­та по за­вр­шу­ва­ње на пер­и­о­дот на кон­це­си­ја. Пе­ри­о­дот на из­град­ба ќе биде 6 го­ди­ни од денот на потпишувањето на договорите.

http://www.vest.com.mk/?ItemID=3766DD6D86CAFF4082F91E5AA7DFCE42
Back to Top
kire85 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #95 Posted: 20-Jul-2009 at 19:10
Se raboti za edna mega-investicija, za koja barem vo vreme na recesijava sum skeptik.
Znaci po nekoja gruba presmetka, apsoluten minimum 3 Mrd. € vrednost na investicii vo period od 6 godini....normalno predpostavka site da se dadat pod koncesija vo ist period. Dokolku se zeme vo predvid kolku planinski predeli ima vo makedonija niz koi treba da se gradi avtopat, ne e cudo brojkata da nadmine i 6 Mrd. Normalno deka zboruvam za avtopati po najnovite standardi....

Samo kako za primer....prosecna cena na kilometar avtopat vo germanija e 26,8 milioni evra, od koi edna cetvrtina se cisti trosoci za izgradba, a ostanatite se dodatni trosoci....
Back to Top
kire85 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #96 Posted: 20-Jul-2009 at 19:19
eve na germanskata wiki najdov interesna karta na idnata avtopat-mreza vo makedonija.






Liste der Autobahnen
M1 A1 (Serbien) - Kumanovo - Miladinovce - Veles - Gevgelija - GR-A1 178.43 km
M2 Kumanovo (Verzweigung mit M1) - Rankovce - Kriva Palanka - Bulgarien 73.574 km
M3 Petrovec (Verzweigung mit M1) - Skopje - Momin Potok (Verzweigung mit M4) - Kosovo 39.65 km
M4 Miladinovce (Verzweigung mit M1) - Umfahrung Skopje - Tetovo - Gostivar - Kičevo - Podmolje - Struga - Albanien 193.614 km
M5 Podmolje (Verzweigung mit M4) - Ohrid - Resen - Bitola - Berovci - Prilep - Veles (Verzweigung mit M1) - Štip - Kočani - Delčevo - Bulgarien 310.269 km
M6 Štip (Verzweigung mit M5) - Radoviš - Strumica - Bulgarien 94.612 km

Ako se soberat site zaedno, dobivame brojka od ca. 890 km. avtopat. Spored podatocite koi gi imam jas, makedonija zaklucno so 2008 imase 198 km. avtopat....so planiranite 550 dobivame 748 km. Ima razlika od 142 km. sto ne e malku.... da ne znae nekoj od vas za koi delnici se raboti?


Edited by kire85 - 20-Jul-2009 at 19:26
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #97 Posted: 20-Jul-2009 at 19:22
Искрено се надевам дека барем половината правци ќе почнат да се градат.
Првите информации беа дека има неколку заинтересирани инвеститори.

Не дека многу разбирам од овие работи но 35 години концесија ми се гледаат малку,од нив 6 години(најмалку) ќе поминат во изградба.

Но сигурно си има експерти што го предвиделе сето тоа.
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #98 Posted: 20-Jul-2009 at 19:55
Прво Кире интересни матерјали.

Второ 35 години воопшто не е многу долг период на концесија. Но мислам дека треба под концесија во пакет со автопатот да иде и оној заштитен појас од колку и да се метри покрај автопатот со обврски уредени со договорот и да можат концесионерите на патиштата во тие 35 години да го рентаат земјиштето за евентуални бензиски, rest area и слични содржини, па тогаш 35 години ќе биде дури и премногу да се вратат средствата и да се учини дополнителен приход.

Трето околу просечната цена на изградба на автопат воопшто не е релевантно да ги споредиме цените со Германија. Германија е каде каде земја со поголем стандард од нашиов каде и работниците се плаќаат повеќе, матерајлите коштаат повеќе и слично. Ако земеме некоја просечна цена од 3 милиони по километар (што е преголема фора, јас би рекол 2) ќе добиеме сума не поголема од 1,5 милијарди што и не е така многу ако збориме за комплетирање на автопатската планирана мрежа низ Македонија (нормално може да имаме уште две-три делници во иднина за домашни и регионални потреби). Оваа сума е воопшто не е многу ако погледнеме колку инвестиции се слеале во околните земји со евро-интеграциите, средства што кај нас допрва треба да се слеат.
Back to Top
kire85 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #99 Posted: 20-Jul-2009 at 20:07
Originally posted by lslcrew

Прво Кире интересни матерјали.

Второ 35 години воопшто не е многу долг период на концесија. Но мислам дека треба под концесија во пакет со автопатот да иде и оној заштитен појас од колку и да се метри покрај автопатот со обврски уредени со договорот и да можат концесионерите на патиштата во тие 35 години да го рентаат земјиштето за евентуални бензиски, rest area и слични содржини, па тогаш 35 години ќе биде дури и премногу да се вратат средствата и да се учини дополнителен приход.

Трето околу просечната цена на изградба на автопат воопшто не е релевантно да ги споредиме цените со Германија. Германија е каде каде земја со поголем стандард од нашиов каде и работниците се плаќаат повеќе, матерајлите коштаат повеќе и слично. Ако земеме некоја просечна цена од 3 милиони по километар (што е преголема фора, јас би рекол 2) ќе добиеме сума не поголема од 1,5 милијарди што и не е така многу ако збориме за комплетирање на автопатската планирана мрежа низ Македонија (нормално може да имаме уште две-три делници во иднина за домашни и регионални потреби). Оваа сума е воопшто не е многу ако погледнеме колку инвестиции се слеале во околните земји со евро-интеграциите, средства што кај нас допрва треба да се слеат.


Ne bi rekol deka moze da smetame so 2 milioni po kilometar....se raboti za mnogu delikatni pravci kade sto ke trebaat stotici mostovi i tuneli koi doprinesuvaat cenata po kilometar da iznesuva mnogu poveke....jasno deka ne moze da se sporedime so germanija, megjutoa ako germancite davaat okolu 25 milioni po kilometar, kade sto vo najgolemiot del niti mostovi niti tuneli se potrebni, kaj nas slucajot e bas sprotiven.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #100 Posted: 20-Jul-2009 at 20:42


луѓе пак ги рипате очигелдните параметри за кои имаме дискутирано. Македонија има исклучително слаб сообраќај и тоа се осеќа веќе на излезот на Скопје каде би требало да е најгусто. Зборуваме за слаб сообраќај, за никаков ПГДС на главните патни правци како коридорите 8 и 10. Што пак останува за оние други делници. Врз која основа мислите дека некој концесионер ќе вложи толкави пари за траси кои нема да му носат приход не ми е јасно. Сепак е ова бизнис, сосема различно од моделот кога државата инвестира за да поттикне развој во некои дел од земјата. Не гледам никаква реална основа за овие најави, можеби на некои делници ќе има кандидати но тие се малку. Едно е и нормално да има заинтересирани фирми кои секако сакаат да ја увидат состојбата на теренот а сосема различно некоја од тие фирми да аплицира и да добие концесија.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 14>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.320 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.