build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Надземни и подземни пешачки премини

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 22>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #141 Posted: 24-Jan-2010 at 16:06
Originally posted by Baze

Не треба да се поместува станицата за влајко да биде поискористен!!! Треба да се помести раскрсницата со пешачкиот премин кој се наоѓа на само неколку метри од негоBig%20smile. Многу погрешна локација многу погрешна.


Хм... знаеш дека и тоа е можно? Нема да има некој проблем раскрсницата да се помести надолу кон Ѓорче (после бензинската), но секако дали тоа ќе ги натера луѓето да го корситат влајко, останува прашање.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #142 Posted: 24-Jan-2010 at 16:22
Пред некој ден јакимовски беше на некоја утринска прогрмама на сител и кажам дека досега проблемот со влајко бил што немоало начин како катастерски да се заведат дуќаните зашто лебделе. Е сега се нашол модус, а веќе се јавиул инвеститор што би ги одкупил сите дуќани. Така да ај да почекаме и да видиме што ќе биде, макар што се сомневам.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #143 Posted: 24-Jan-2010 at 16:36
Originally posted by lslcrew

Пред некој ден јакимовски беше на некоја утринска прогрмама на сител и кажам дека досега проблемот со влајко бил што немоало начин како катастерски да се заведат дуќаните зашто лебделе. Е сега се нашол модус, а веќе се јавиул инвеститор што би ги одкупил сите дуќани. Така да ај да почекаме и да видиме што ќе биде, макар што се сомневам.


Влајко е чедо на Јакимовски и наместо да се корегира, повторно ја активира оваа црна дупка.


Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #144 Posted: 24-Jan-2010 at 18:51
Originally posted by krale

Originally posted by Baze

Не треба да се поместува станицата за влајко да биде поискористен!!! Треба да се помести раскрсницата со пешачкиот премин кој се наоѓа на само неколку метри од негоBig%20smile. Многу погрешна локација многу погрешна.


Хм... знаеш дека и тоа е можно? Нема да има некој проблем раскрсницата да се помести надолу кон Ѓорче (после бензинската), но секако дали тоа ќе ги натера луѓето да го корситат влајко, останува прашање.


Влајко требаше да се направи само како премин и ништо повеќе од тоа. Заради тоаков каков што е - според мене е промашена инвестиција и тотална глупост.

А локацијата требаше да му е подоле кај што почнуваат Белите згради, ми се чини дека таму има и пешачки.
Back to Top
Baze View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 409
  Quote Baze Quote  Post ReplyReply #145 Posted: 24-Jan-2010 at 21:22
Во врска со двата подземни премини кој се на булевар Александар Македноски во Автокоманда, едниот кај континентал а другиот во близина на асуц, незнам не сум бил но можно е да нема, да се оформат комерцијални простори се разбира доколку има таму место, така да нивното одржување ке се остварува преку приходите кој ке се добиваат од изнајмувањата или секој обијект ке наплаќа некој симболичен месеч надомест за одржување на преминот, во најмала рака барем за ел, енергија за "и" осветлување. Незнам под чива надлежност се, ако се под општината тогаш треба повеке да вложува за да функционираат добро. За функционирање на преминот кај скопјанка без разлика дали локалите се приватни или се плаќа кирија мислам дека се издвојува некој месечен надомест за одржување на преминот затоа што знам дека таму има и веце но ке се распрашам подетално за тоа!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #146 Posted: 24-Jan-2010 at 23:34


Преминот кај Континентал има комерцијален простор долу, а памтам на времето беше и добро разработен... сега не знам каква е ситуацијата.

За Влајко си сосема во право. Требаше да се изгради поскромен премин на локација кај Порта Влае:
42° 0'28.33"N  21°22'17.66"E

И нормално не онакви глупости како кулите на Влајко, туку нешто што ќе одговараше на Порта Влае. Верувам дека со значително помалку средства можеше да се направи нешто далеку поприкладно.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #147 Posted: 25-Jan-2010 at 02:09
Сите знаеме дека Влајко требаше да се изгради подолу, кајшто е пешачкиот и да биде помал/поевтин. Ама тоа што ние знаеме не ја менува фактичката состојба. Предлогот на Базе не е лош, да се префрли раскрсницата подолу, и така пешачкиот ќе остане единствен метод за преоѓање од другата страна.

Во комерциализација на мостот апсолутно не верувам во вакви околности.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #148 Posted: 25-Jan-2010 at 02:19
Ајде сега ќе си играме играчки со улици за на Влајко да му даваме вештачко дишење... Малку ли е што заглавивме со него, па сега треба уште подлабоко да одиме во калта? Евентуално би размислил да се укине обичниот пешачки премин кај крстосницата, па така луѓето да се насочат да го користат Влајко. Ги немам приметено семафорите какви циклуси имаат, можеби со ова ќе се обезбеди и поефикасно функционирање на крстосницата.

Ако не, нека го размонтираат и нека го продадат во делови... колку толку да се покријат загубите. Светот не се врти околу Влајко, па да мора да се спасува по секоја цена.


Edited by Cloverstack - 25-Jan-2010 at 02:20
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #149 Posted: 25-Jan-2010 at 09:23
Ако не ај да пропишеме брзина 180 кмч за таа делница од Партизанска, па да створиме уште една причина повеќе.

А дали тој премин горе металниот дел е склопен на страна па кренат у возхуд или горе е склапан?! Дали би можело да се напраив на друго место у градов каде што има потреба од премин да се направат само двете кули, и да се донесе од Влајко горниот дел. А со тие кулите што ќе останат, колку што знам тамо има и лифтови што може да се пренесат у новиот. Значи на друго место каде што има потреба да направиме копија на Влајко само што ќе се искористи све што може од Влајко. Така ќе биде најмала загубата, а и ќе добиеме нов премин каде што треба, а не над пешачки.

Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #150 Posted: 25-Jan-2010 at 17:39
Originally posted by Cloverstack


Ајде сега ќе си играме играчки со улици за на Влајко да му даваме вештачко дишење... Малку ли е што заглавивме со него, па сега треба уште подлабоко да одиме во калта? Евентуално би размислил да се укине обичниот пешачки премин кај крстосницата, па така луѓето да се насочат да го користат Влајко. Ги немам приметено семафорите какви циклуси имаат, можеби со ова ќе се обезбеди и поефикасно функционирање на крстосницата.Ако не, нека го размонтираат и нека го продадат во делови... колку толку да се покријат загубите. Светот не се врти околу Влајко, па да мора да се спасува по секоја цена.


Во право си. Ама ако има начин да се направи евтина промена и да профункционира, јас сум за тоа. Зошто да не се размислува креативно како што предложи Базе?
Back to Top
Baze View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 409
  Quote Baze Quote  Post ReplyReply #151 Posted: 25-Jan-2010 at 22:59
Всушност и да се остранат семафорите кој се наменети за регулација на сообраќајот САМО за пешаците, менталитетот ни е таков, за наместо да се качуваме неколку скалила нагоре за после пак да се симнеме неколку скалила надоле, поедноставно на македончето ке му биде да ја прескокне заштитната ограда и ке се создаде див премин. За апсурдот да е биде поголем дивиот премин ке биде веднаш под Влајко.Bash

Edited by Baze - 25-Jan-2010 at 22:59
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #152 Posted: 26-Jan-2010 at 02:34
Копај ти колку сакаш у менталитето, нема да најдеш ни проблем ни решение!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #153 Posted: 26-Jan-2010 at 11:33

Мостот за пешаците кај Бит-пазар ќе биде готов до мај

Почнаа подготвителните работи за изградба на пешачкиот мост што треба да го поврзе Бит-пазар со Здравствениот дом, од другата страна на булеварот Крсте Мисирков. Од фабриката „Карпош“, која е изведувач на работите на мостот, велат дека очекуваат објектот да биде завршен до мај.

- Овој натпатник ќе биде на принципот на полумонтажен систем, а темелењето ќе биде монолитно, односно на лице место - изјави Антонија Младенов, директор на оператива во фабриката „Карпош“.

Од Општината Чаир, која е нарачател на проектот, информираат дека на терен се врши преместување на подземната инфраструктура.

- Чекаме ревизија на проектот од „Водовод и канализација“, бидејќи мостот ќе се изведува над нивни водоводни цевки. Од страната на пазарот веќе се врши дислокација на водоводна цевка - велат во Чаир.

Фабриката „Карпош“ е задолжена за изведба на армирано-бетонската конструкција, која ќе чини 7 милиони денари, односно 114 илјади евра. Целата инвестиција чини околу 200.000 евра. Инвеститор е фирмата „Акцент медиа“, на која за возврат ќе и' биде отстапен рекламен простор на мостот во период од 10 до 15 години. По изградбата таа треба да го затвори објектот и да монтира лифтови за лицата со посебни потреби.

- Со изградбата на овој мост повеќе нема да биде загрозена безбедноста на пешаците на Бит-пазар, каде што сообраќајот е многу фреквентен - велат од Чаир.

http://dnevnik.com.mk/?ItemID=EA574509F9784B4FB0F1E674111FED4B
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #154 Posted: 26-Jan-2010 at 11:54
На Бит пазар треба да се изгради уште еден натпатник (подолу накај Мавровка) кај другиот пешачки, и улицата да се оневозможи за преминување пешки.

Тоа значително ќе ја зголеми безбедноста, но и ќе придонесе да се забрза сообраќајот на тоа тесно грло.

А да не збориме дека и Бит Пазар треба да се подигне на спрат и да се направи паркинг под него. Тоа би било трајно решение за тој дел од градот кој моментално е многу фреквентен и во тотален хаос.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #155 Posted: 28-Jan-2010 at 13:38

Почна да се гради надземниот премин кај Бит-пазар

Проектот што беше најавен од поодамна ќе се реализира до средината на годинава, кога ќе се пушти во употреба


Изградбата на долгонајавуваниот надземен пешачки премин кај Бит-пазар, од пазарот до поликлиниката, конечно почна да се гради, откако биле отстранети сите пречки во проектот. Објектот е инвестиција на фирмата „Акцент Медиа“, која за возврат ќе може да го користи рекламниот простор на него во следните 15 години.

Темелите на преминот најпрвин ќе се постават кај грнчарската работилница, од страната на здравствениот дом. Во целата изградба ќе се употребуваат разни материјали, како бетон, метал и плексиглас. Пешаците ќе може да пристапат кон надземната платформа преку скалила или со лифтови, кои ќе бидат поставени пред аптеката „Зегин“ и кај грнчарската работилница. Но тие ќе бидат наменети пред сé за старите лица и за тие со инвалидски колички.

- Проектот е во согласност со напорите на „Акцент Медиа“ како општествено одговорна компанија да даде свој придонес во реализирањето зафати од интерес за општеството во целина. На овој начин ја изразуваме својата благодарност, внимание и грижа кон локалното население и кон средината во која работиме - вели Небојша Масленко, директорот на компанијата.

Градежните зафати треба да завршат кон средината на годинава, кога преминот ќе биде свечено пуштен во употреба. Од фирмата велат дека како најуспешна компанија во сегментот на надворешното рекламирање, со инвестиции и со спонзорства се обидува да и се оддолжи на заедницата од која ги влече своите приходи. Затоа се обидувале во соработка со локалните власти секоја година да поддржат изградба или да пуштат во употреба објект од јавен карактер.

http://novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=128101026394&id=14&prilog=0&setIzdanie=21895


Edited by lslcrew - 28-Jan-2010 at 13:38
Back to Top
Baze View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 409
  Quote Baze Quote  Post ReplyReply #156 Posted: 29-Jan-2010 at 01:43
Е добро сега ми се допаѓа што почна да се гради и овој натпатник кај битпазар но јас, иако по обичај избегнувам да сум песимист, овој пешачки премин нема да види П од пешаци. Незнам дали се гради заради побрзиот проток на возила кон тој дел, или за помалце пешаци да поминуваат по преминот кој е на самиот булевар, а со тоа и побрзо сообраќање по оваа сообраќајница, тој ефект нема да се постигне, тој едноставно ке остане неискористен и повторно ке имаме уште еден натпатник кој зјае празен и сообраќајница кој е блокирана од пешациOhno. Јас би го затворил и тој пешачки премин но како ке ја поминуваме улицата со велосипедите, е и тоа е сега проблем. И пешачки премин и натпатник Confused се прашувам по кој ке се оди.
Ако сакаме сите премини без разлика дали се надземни и подземни да си ја врашат својата функција ке треба да се затворат сите пешачки премини кој се во близина од 10-тина метри.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #157 Posted: 29-Jan-2010 at 01:56
Освен што ќе ги затворат пешачките, и жардињерата треба да се поврзе и да не остава простор за поминување, а може и ограда да се постави меѓу тротоарите и улицата како што има на многу места низ свет. Освен што ќе биде како субвенција на надземниот премин ќе зголеми и безбедноста зашто ионака се работи за фреквентно место, а од друга страна и ќе се намали бројот на сите оние коли што застануваат и се паркираат тука од страна за секаква ситница што дополнително го закочува сообраќајот. Еднаш проаѓавме од тука со еден другар и даде коментар McDrive ради сите тие коли испозастаните што зафаѓаат две од три ленти. Може да се обрне и внимание да се насади малку погусто зеленило некои стотина метри пред/после преминот во жардињерата како некоја бариера. 
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #158 Posted: 29-Jan-2010 at 01:57
Надземен премин со лифтови до лето на Бит-пазар


Надземен пешачки премин изграден од бетон, метал и плексиглас од двете страни со лифтови до летово ќе никне спроти Здравстениот дом на Бит-пазар во општината Чаир. Вредната и неопходна инвестиција на фирмата инвеститор Акцент Медиа од јавен карактер, деновиве отпочна со градба, која доколку градежните акивности одат по договереното, скопјани пешачкиот премин ќе можат да го ползуваат за отприлика шест месеци. Фирмата инвеститор Акцент Медиа за возврат за објектот од јавен интерес од општината Чаир доби дозвола за користиење рекламниот простор во период од 15 години. Преминот ќе има лифтови и од страната на аптеката "Зегин" и од кај грнчарската работилница. Лифтовите ќе бидат наменети за старите и лицата со инвалидски колички за олеснето минување на преминот.

-Како општествено одговорна компанија овој проект е во согласност со напорите на Акцент Медиа да даде свој придонес во реализирањето на проекти од интерес за општеството во целина. Ова е начин на кој ја изразуваме својата благодарност, внимание и грижа кон локалното население и кон средината во која работиме, рече Небојша Маслинко, директор на Акцент Медиа на потпишувањето на договорот со надлежните.

Инаку Акцент Медиа е членка на Епа Медиа, водечка компанија за рекламирање на јавни површини во Централна и Источна Европа. Основана е во 1995 година, како прва компанија за надворешно рекламирање на овие простори. Капацитетот на компанијата е над 2.000 рекламни површини од различни формати. Компанијата ги следи современите трендови во надворешното рекламирање и постојано инвестира во својот развој, со што на своите клиенти им обезбедува предности во користењето и комуникацијата со овој вид на медиум.

http://vecer.com.mk/?ItemID=09BCEA748ADB464F9A831DDBC5EA7979
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #159 Posted: 29-Jan-2010 at 02:05
Originally posted by Baze

но како ке ја поминуваме улицата со велосипедите, е и тоа е сега проблем.
Ваљда ќе има рампа за велосипеди, онаква стрмна, ти одиш по скали а по нејзе го туркаш велосипедот. Или пак можеби лифтовите ќе дозволат да се користат и за велосипеди.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #160 Posted: 29-Jan-2010 at 14:38
Ај и така велосипедите, ама што е со оние што се за товрање, со три тркала, што ги има на претек на бит пазар? Зар тие ќе продолжат на диво да поминуваат улица?

Еве на што мислам, иако не е од Македонија.

[SIZE=200x500}
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 22>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.326 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.