|
![]() |
|
Надземни и подземни пешачки премини |
|
Post Reply
|
Page <1 678910 22> |
| Author | ||
krale
Senior Member
БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply
#141 Posted: 24-Jan-2010 at 16:06 |
|
Хм... знаеш дека и тоа е можно? Нема да има некој проблем раскрсницата да се помести надолу кон Ѓорче (после бензинската), но секако дали тоа ќе ги натера луѓето да го корситат влајко, останува прашање. |
||
![]() |
||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#142 Posted: 24-Jan-2010 at 16:22 |
|
|
Пред некој ден јакимовски беше на некоја утринска прогрмама на сител и кажам дека досега проблемот со влајко бил што немоало начин како катастерски да се заведат дуќаните зашто лебделе. Е сега се нашол модус, а веќе се јавиул инвеститор што би ги одкупил сите дуќани. Така да ај да почекаме и да видиме што ќе биде, макар што се сомневам.
|
||
![]() |
||
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#143 Posted: 24-Jan-2010 at 16:36 |
|
Влајко е чедо на Јакимовски и наместо да се корегира, повторно ја активира оваа црна дупка. |
||
![]() |
||
gorco
Senior Member
Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
Quote Reply
#144 Posted: 24-Jan-2010 at 18:51 |
|
Влајко требаше да се направи само како премин и ништо повеќе од тоа. Заради тоаков каков што е - според мене е промашена инвестиција и тотална глупост. А локацијата требаше да му е подоле кај што почнуваат Белите згради, ми се чини дека таму има и пешачки. |
||
![]() |
||
Baze
Senior Member
Joined: 08-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 409 |
Quote Reply
#145 Posted: 24-Jan-2010 at 21:22 |
|
|
Во врска со двата подземни премини кој се на булевар Александар Македноски во Автокоманда, едниот кај континентал а другиот во близина на асуц, незнам не сум бил но можно е да нема, да се оформат комерцијални простори се разбира доколку има таму место, така да нивното одржување ке се остварува преку приходите кој ке се добиваат од изнајмувањата или секој обијект ке наплаќа некој симболичен месеч надомест за одржување на преминот, во најмала рака барем за ел, енергија за "и" осветлување. Незнам под чива надлежност се, ако се под општината тогаш треба повеке да вложува за да функционираат добро. За функционирање на преминот кај скопјанка без разлика дали локалите се приватни или се плаќа кирија мислам дека се издвојува некој месечен надомест за одржување на преминот затоа што знам дека таму има и веце но ке се распрашам подетално за тоа!
|
||
![]() |
||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#146 Posted: 24-Jan-2010 at 23:34 |
|
![]() Преминот кај Континентал има комерцијален простор долу, а памтам на времето беше и добро разработен... сега не знам каква е ситуацијата. За Влајко си сосема во право. Требаше да се изгради поскромен премин на локација кај Порта Влае: 42° 0'28.33"N 21°22'17.66"E И нормално не онакви глупости како кулите на Влајко, туку нешто што ќе одговараше на Порта Влае. Верувам дека со значително помалку средства можеше да се направи нешто далеку поприкладно. |
||
![]() |
||
krale
Senior Member
БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply
#147 Posted: 25-Jan-2010 at 02:09 |
|
|
Сите знаеме дека Влајко требаше да се изгради подолу, кајшто е пешачкиот и да биде помал/поевтин. Ама тоа што ние знаеме не ја менува фактичката состојба. Предлогот на Базе не е лош, да се префрли раскрсницата подолу, и така пешачкиот ќе остане единствен метод за преоѓање од другата страна.
Во комерциализација на мостот апсолутно не верувам во вакви околности. |
||
![]() |
||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#148 Posted: 25-Jan-2010 at 02:19 |
|
|
Ајде сега ќе си играме играчки со улици за на Влајко да му даваме вештачко дишење... Малку ли е што заглавивме со него, па сега треба уште подлабоко да одиме во калта? Евентуално би размислил да се укине обичниот пешачки премин кај крстосницата, па така луѓето да се насочат да го користат Влајко. Ги немам приметено семафорите какви циклуси имаат, можеби со ова ќе се обезбеди и поефикасно функционирање на крстосницата.
Ако не, нека го размонтираат и нека го продадат во делови... колку толку да се покријат загубите. Светот не се врти околу Влајко, па да мора да се спасува по секоја цена. Edited by Cloverstack - 25-Jan-2010 at 02:20 |
||
![]() |
||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#149 Posted: 25-Jan-2010 at 09:23 |
|
|
Ако не ај да пропишеме брзина 180 кмч за таа делница од Партизанска, па да створиме уште една причина повеќе.
А дали тој премин горе металниот дел е склопен на страна па кренат у возхуд или горе е склапан?! Дали би можело да се напраив на друго место у градов каде што има потреба од премин да се направат само двете кули, и да се донесе од Влајко горниот дел. А со тие кулите што ќе останат, колку што знам тамо има и лифтови што може да се пренесат у новиот. Значи на друго место каде што има потреба да направиме копија на Влајко само што ќе се искористи све што може од Влајко. Така ќе биде најмала загубата, а и ќе добиеме нов премин каде што треба, а не над пешачки. |
||
![]() |
||
krale
Senior Member
БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply
#150 Posted: 25-Jan-2010 at 17:39 |
|
Во право си. Ама ако има начин да се направи евтина промена и да профункционира, јас сум за тоа. Зошто да не се размислува креативно како што предложи Базе? |
||
![]() |
||
Baze
Senior Member
Joined: 08-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 409 |
Quote Reply
#151 Posted: 25-Jan-2010 at 22:59 |
|
|
Всушност и да се остранат семафорите кој се наменети за регулација на сообраќајот САМО за пешаците, менталитетот ни е таков, за наместо да се качуваме неколку скалила нагоре за после пак да се симнеме неколку скалила надоле, поедноставно на македончето ке му биде да ја прескокне заштитната ограда и ке се создаде див премин. За апсурдот да е биде поголем дивиот премин ке биде веднаш под Влајко.
Edited by Baze - 25-Jan-2010 at 22:59 |
||
![]() |
||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#152 Posted: 26-Jan-2010 at 02:34 |
|
|
Копај ти колку сакаш у менталитето, нема да најдеш ни проблем ни решение!
|
||
![]() |
||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#153 Posted: 26-Jan-2010 at 11:33 |
|
|
||
![]() |
||
krale
Senior Member
БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply
#154 Posted: 26-Jan-2010 at 11:54 |
|
|
На Бит пазар треба да се изгради уште еден натпатник (подолу накај Мавровка) кај другиот пешачки, и улицата да се оневозможи за преминување пешки.
Тоа значително ќе ја зголеми безбедноста, но и ќе придонесе да се забрза сообраќајот на тоа тесно грло. А да не збориме дека и Бит Пазар треба да се подигне на спрат и да се направи паркинг под него. Тоа би било трајно решение за тој дел од градот кој моментално е многу фреквентен и во тотален хаос. |
||
![]() |
||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#155 Posted: 28-Jan-2010 at 13:38 |
|
Edited by lslcrew - 28-Jan-2010 at 13:38 |
||
![]() |
||
Baze
Senior Member
Joined: 08-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 409 |
Quote Reply
#156 Posted: 29-Jan-2010 at 01:43 |
|
|
Е добро сега ми се допаѓа што почна да се гради и овој натпатник кај битпазар но јас, иако по обичај избегнувам да сум песимист, овој пешачки премин нема да види П од пешаци. Незнам дали се гради заради побрзиот проток на возила кон тој дел, или за помалце пешаци да поминуваат по преминот кој е на самиот булевар, а со тоа и побрзо сообраќање по оваа сообраќајница, тој ефект нема да се постигне, тој едноставно ке остане неискористен и повторно ке имаме уште еден натпатник кој зјае празен и сообраќајница кој е блокирана од пешаци
|
||
![]() |
||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#157 Posted: 29-Jan-2010 at 01:56 |
|
|
Освен што ќе ги затворат пешачките, и жардињерата треба да се поврзе и да не остава простор за поминување, а може и ограда да се постави меѓу тротоарите и улицата како што има на многу места низ свет. Освен што ќе биде како субвенција на надземниот премин ќе зголеми и безбедноста зашто ионака се работи за фреквентно место, а од друга страна и ќе се намали бројот на сите оние коли што застануваат и се паркираат тука од страна за секаква ситница што дополнително го закочува сообраќајот. Еднаш проаѓавме од тука со еден другар и даде коментар McDrive ради сите тие коли испозастаните што зафаѓаат две од три ленти. Може да се обрне и внимание да се насади малку погусто зеленило некои стотина метри пред/после преминот во жардињерата како некоја бариера.
|
||
![]() |
||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#158 Posted: 29-Jan-2010 at 01:57 |
|
|
||
![]() |
||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#159 Posted: 29-Jan-2010 at 02:05 |
|
|
||
![]() |
||
krale
Senior Member
БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply
#160 Posted: 29-Jan-2010 at 14:38 |
|
|
Ај и така велосипедите, ама што е со оние што се за товрање, со три тркала, што ги има на претек на бит пазар? Зар тие ќе продолжат на диво да поминуваат улица?
Еве на што мислам, иако не е од Македонија. [SIZE=200x500}
|
||
![]() |
||
Post Reply
|
Page <1 678910 22> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |