|
![]() |
|
Скопски сообраќај (општо) |
|
Post Reply
|
Page <1 2930313233 159> |
| Author | ||
Baze
Senior Member
Joined: 08-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 409 |
Quote Reply
#601 Posted: 10-Jan-2010 at 02:20 |
|
|
ЗА ДА СЕ РЕШИ СООБРАЌАЈНИОТ ХАОС
Кисела Вода ќе го враќа двонасочниот сообраќај Бидејќи улиците Иван Козарев, Вера Јоциќ и Сава Ковачевиќ се блокирани откако пред четири години станаа еднонасочни, Кисела Вода најави дека ќе го врати двонасочниот режим на возење Општина Кисела Вода ќе го враќа двонасочниот сообраќај на Иван Козарев, Вера Јоциќ и на Сава Ковачевиќ. Општината и годинава не планира да се откаже од иницијативата да се врати стариот режим на движење на возилата на улиците, оти еднонасочниот сообраќај кој Градот го воведе пред четири години, никој не го почитува и не функционира.Возачите, без пардон, возат во спротивен правец и ги игнорираат сообраќајните знаци. Бидејќи улиците се тесни и на нив може да поминува само по една кола, тие секојдневно се блокирани од најмалку две коли кои налетуваат една на друга и не можат да се разминат. Според општинарите, новиот режим место да го регулира сообраќајот, уште повеќе предизвикал хаос на тесните улици. "Граѓаните не можат да се навикнат на еднонасочниот сообраќај во Кисела Вода. Иако тој е воведен уште во 2006 година, до денес никако не може да профункционира. Улиците се блокирани од возила кои возат во спротивна насока, па се плашиме да не се случи трагедија. Ќе инсистираме кај градските власти да излезат во пресрет и да го вратат движењето на улиците во две насоки на што се навикнати жителите", велат од Општината. Барањето да се врати стариот двонасочен сообраќаен режим Кисела Вода го доставила до Градот уште пред две години, но во моментот го доработувала проектот кој треба да ја оправда нивната иницијатива. "Очекуваме од Општината да ни достави проект, според кој ние ќе процениме дали е оправдано да се враќа двонасочниот сообраќај или не. Ако условите покажат дека тоа е потребно, ние ќе соработуваме и ќе инвестираме", велат од Градот. (М.Ѓ.) И ај најди Н.З.С сега Edited by Baze - 10-Jan-2010 at 02:42 |
||
![]() |
||
Baze
Senior Member
Joined: 08-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 409 |
Quote Reply
#602 Posted: 10-Jan-2010 at 02:23 |
|
|
-Возачите, без пардон, возат во спротивен правец и ги игнорираат сообраќајните знаци. Бидејќи улиците се тесни и на нив може да поминува само по една кола, тие секојдневно се блокирани од најмалку две коли кои налетуваат една на друга и не можат да се разминат.-
Испаѓа дека никогаш не вовеле еднонасочен сообраќај
|
||
![]() |
||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#603 Posted: 10-Jan-2010 at 03:06 |
|
|
Возење во погрешна насока на еднонасочна улица е сериозен прекршок, како воопшто смеело да се дозволи ситуацијата да биде таква и како може да се нудат вакви „решенија“!? Каде е полицијата? Што е ова побогу, „див запад“ ли сме ние? Функционира ли оваа држава или владее анархија на секое поле?!?
![]()
|
||
![]() |
||
Baze
Senior Member
Joined: 08-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 409 |
Quote Reply
#604 Posted: 10-Jan-2010 at 12:07 |
|
|
Додека Дебар Маалци бараат воведување на еднонасочен сообраќај, Кисело Водарци се откажуваат од еднонасочен сообраќај.
Па не ми е јасно зошто центар да прави таква инвестиција, се што треба е заедно со граѓаните од дебар маало да прошетаат низ овие улици на кислеа вода и одма ке се откажат од еднонасочен сообраќај.
Се што требало се двајца полицајци на краевите на улиците и да видиш како ке се наполни буџетот, а со тоа ке имаме и пари за други проекти Edited by Baze - 10-Jan-2010 at 12:14 |
||
![]() |
||
46&2
Senior Member
Joined: 04-Jan-2008 Location: Куманово Online Status: Offline Posts: 347 |
Quote Reply
#605 Posted: 10-Jan-2010 at 16:04 |
|
|
Еве Куманово е успешен пример за еднонасочен сообраќај. Пред неполна година го воведоа на скоро сите сообраќајници во централното подрачје и како и во К. Вода на почетокот имаше секави видови на егзибиции од возачите. Еден месец пред да се пушти одеше презентација со анимација на јавна телевизија за тоа кои улици се опфатени и во кои правец е дозволено да се вози. После тоа го воведоа еднонасочниот сообраќај и една недела практично на секоја раскрсница стоеше по еден полицаец за да предупреди или да опомене некој ако не почитува и љубезно да му објасни. После тоа следуваа солени казни за кои не знам дали до денес се пишуваат или веќе нема потреба за тоа.
Јас бев скептик на поќетокот кога разбрав дека се планира такво нешто во КУ, посебно заради менталитетот на граќаните ама сега мислам дека е полн погодок. Кога ќе имам слободно време ќе направам скица за тоа што како е регулирано, секако во соодветна нишка. Значи ова ќе биде лекот и за во К. Вода само треба некој да го спроведе. Мислам дека ваков проект посебно треба да наиде на подршка од Скопјани. Edited by 46&2 - 10-Jan-2010 at 16:05 |
||
![]() |
||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#606 Posted: 11-Jan-2010 at 01:27 |
|
|
||
![]() |
||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#607 Posted: 11-Jan-2010 at 01:32 |
|
|
||
![]() |
||
alexgizh
Moderator Group
Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
Quote Reply
#608 Posted: 11-Jan-2010 at 03:41 |
|
Се` е ова убаво. За момент и прекрасно, се додека не го прочитав делот во кој се вели „засега е неизвесно кои, кога и дали ќе се реализираат“. Како и да е, особено ме израдува делот за продолжување на Х.Т.Карпош кон обиколницата, бидејќи и лично ме засега. |
||
![]() |
||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#609 Posted: 11-Jan-2010 at 04:46 |
|
|
Мене ме загрижува тоа што планираното за Првомајсак очигледно е одложено или има големи проблеми. Еднаш воопшто не се ни спомна Првомајска, а сега еве гледам се збори за потегот од Кисела Вода преема Драчево, за разлика од делот од Кисела Вода до центар со најголемите гужви не се ни спомнува.
|
||
![]() |
||
nenad
Senior Member
Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
Quote Reply
#610 Posted: 11-Jan-2010 at 16:52 |
|
|
Zabluda e da se tvrdi deka Belgrad ima dobro resen soobrakaj. So isklucok na Novi Beograd kade navistina postojat siroki bulevari, ostanatite delovi se katastrofa. Na nekolku mesta vo spicevite se sozdavaat cepovi kade se ecka i po sat-sat i pol (Centar, Mostot Gazela, Brankov Most...). Da ne se spomenuvaat prigratskite naselbi. Gratskite vlasti se obiduvaat so nekoi kapitalni objekti da ja relaksiraat sostojbata no do pojavata na metro ne veruvam deka ke se promeni nesto. Skopje e nenekolkupati pomal grad, a soobrakajnite guzvi se na nivo na Belgrad! Ne treba da se bara uteha vo Belgrad, Sofija i slicni gradovi, tuku so dobri idei i proekti da se resi sostojbata so soobrakajot Edited by Cloverstack - 11-Jan-2010 at 17:01 |
||
![]() |
||
gorco
Senior Member
Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
Quote Reply
#611 Posted: 13-Jan-2010 at 13:45 |
|
|
Јас мислам дека редно време е Скопјаништана у град скопје и совет - што се да почнат да ги користат закржлавените мозочиња за да мислат за изградба на неопходни сообраќајници, првин на спојување на слепите улици/булевари со Обиколницата, а понатамму правење на раскрсници/кружни текови на одредени места во градов како кај АПЧЕ и МЕЧОС на Партизанска. Нели нема да возиме 100км и ќе има поголем проток на тој начин.
Понатаму - сериозно размислување за изградба на тоа чудо Јужен булевар, спојување на Народен Фронт со истиот преку надвозник. Сериозна да се осмисли еднонасочен сообраќај на минимуН 20-30 улици во Скопје а посебно во Кисела Вода (реонот меѓу Стара Рампа и Шампионче). Проширување на улицата како и нејзино исправување на трасата од крајот на Првомајска до спојката со 11 Октомври, при што улицата би имала мин 4 ленти (би било најдобро да би имала 6 (од кои 2 би се користеле од двете страни за паркирање, при што реално ќе се намали гужвата). И да како што автопатот низ Белград проѓа низ град - ова го мислев уште пред да почнат сељацине со Обиколницата која според мене е многу далеку од градот. Се што требаше да направат беше, од почеток на НИКОЛА КАРЕВ - пластичарската да срушат 1-2 реда дивоградби од едната страна, да ја прошират или пак кренат на НИВО како автопат во тој дел, а потоа да продолжи до Момин поток како Автопат, од каде на спојката со Словенечка , каде и онака има испланирано булевар накај Бардовци, кој би се спуштал некаде кај Конаците и би преминал меѓу Ново Село и ГЕГЕ и би излегувал некаде над Кондово, и би се надоврзал на чудото од вијадукт кај Кондово. Исто така партизанска обавезно мора да се спојува со ул. 4 ЈУЛИ во Ѓорче Петров која потоа ќе излегува со ново планираната клучка и новиот мост за Сарај во врска со Обиколницата. Понатаму - кога одиме во бул. Војводина накај Автокоманда - задолжителна доградбата на булеварот кој би ја заобиколил Автокоманда и би излегол на широкиот простор кај Панче Арсовски, пред населбата Железара. |
||
![]() |
||
krale
Senior Member
БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply
#612 Posted: 13-Jan-2010 at 18:04 |
|
|
Доста добри сугестии/идеи. Не знам дали го спомна треба да се доправи и бул. Гоце Делчев кој сега завршува слепо во 11 Октомври фабрката (после Саем) и да се спои со бул. Асном во Аеродром.
Иначе од се ова што го предложи, единствено мислам кружни текови кај Апче и кај Мечос дека не треба да се градат. Партизанска мора да остане брза сообраќајница. |
||
![]() |
||
Baze
Senior Member
Joined: 08-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 409 |
Quote Reply
#613 Posted: 15-Jan-2010 at 00:05 |
|
|
Ова е од дуп-от на Кераминдница убаво се гледа булеварот Гоце Делчев кој е заведен како бул. Асном од подвозникот на железничка до фабриката 11 Октомври
и во делот од 11 Октомври до мостот кој се планира кај Јане Сандански салата (МЗТ) кој ке се спои со бул.Асном
![]() |
||
![]() |
||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#614 Posted: 25-Jan-2010 at 17:19 |
|
|
Деновиве се зборуваше за изградба на некој пат од долно до горно лисиче, па имаше некој дуп на јавна анкета. Може ли некој да ми сикицира или да ми даде само координати од крајните точки за кој всушност пат се работи?! Повеќето од весите беа поврзани со експропријацијана имотите долж трасата.
|
||
![]() |
||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#615 Posted: 25-Jan-2010 at 17:25 |
|
![]() Ако добро памтам се работи за проширување на постојниот пат. Еве ги крајните точки 41°57'56.45"N 21°29'33.06"E 41°57'25.89"N 21°31'49.27"E |
||
![]() |
||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#616 Posted: 03-Feb-2010 at 00:36 |
|
|
||
![]() |
||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#617 Posted: 03-Feb-2010 at 00:44 |
|
|
Може би текстов е малку тенденциозен во однос на одлуката за увоз на автомобили, но сепак да бидеме малку логични и дури и на краткорочен план да погледнеме ќе видиме дека кога тога бројот на возила во Македонија ќе се изедначи со европските држави per capita. Неможеме ние да останеме надвор од тој процес, па држави како Словенија и Ливтванија со приблични параметри како Македонија да имаат дупло возила. Така да прашање на време е кога ќе ги увеземе тие возила. Од друга страна во никој случај неможе бројот на возила да се држи намерно мал со цел да не се гуши сообраќајот. Не се возилата тие што треба да одгворат на потребите на улиците туку обратно улиците се тие што треба да одговорат на сообраќајот. Така да текстов би го класифицирал како неосновано критизерски и со обратно поставена теза. Со други зборови не се граѓаните оние кои со своите возила треба да одговорат на властите со "нивните" улици, туку обратно властите ќе мора да одговорат со улици на своите граќаните кои апсолтулно имаат право на возило како и цел нормален свет. Повеќе возила регистрирани ќе значи и поголеми средства од регистрација кои идат во буџетот на градот, јес да ова и нема некоја толку битна улога во тоа како е поставен нашиот финансиски систем, но сепак.
|
||
![]() |
||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#618 Posted: 03-Feb-2010 at 00:55 |
|
|
Да не останам нејасен за каква појава зборувам и за каква обратно поставена теза ќе ја цитирам со видео новинарката Велиновска да објаснам за која појава зборувам. Темата на разговор е поврзана со урбаните случувања па така да би било појасно за што зборувам. Односно да дообјаснам дека во никој случај не смее да стане збор дека граѓаните треба да бидат ограничени во бројот на возила зашто некој не успеал да обезбеди проточен сообраќај.
Од 2:10 натака, а објаснувањето од 4:00 натака, до 8:00. п.с. Уз пат, како за среќа, тука е делот на 6:20 како дообјаснување на дискусијата од пред некој ден, дека некои негативни појави не се резултат на менталитет како што некои од вас сметаат туку дека се работи за лошо менаџирање, поготово при домени како сообраќај или паркирање или фрлање ѓубре, кадешто за цел свет важат исти равенки. Edited by lslcrew - 03-Feb-2010 at 01:04 |
||
![]() |
||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#619 Posted: 08-Feb-2010 at 03:42 |
|
|
||
![]() |
||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#620 Posted: 09-Feb-2010 at 14:19 |
|
|
||
![]() |
||
Post Reply
|
Page <1 2930313233 159> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |