build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Останати теми > Фото/Видео
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Промоција на Македонија

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 19>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #121 Posted: 24-Mar-2010 at 19:23
Originally posted by pbanks

Не е за Македонија но еден навистина освежувачки промотивен спот за земја кој деновиве се врти по светските медиуми.



Додека секоја до една европска земја (вклучувајќи ја и Македонија) труе со веќе предвидливите памфлети со природни убавини, народни носии и танци, кујна, религиски објекти, урбани пејсажи и сл, во една трка да се докаже кој е постар и потрадиционален (а истовремено модерен и современ), Косово реши да ја промовира својата младост, потенцијал и иднина. Одлично направено.

П.С. Само да предупредам дека незгодни коментари на сметка на Косово ќе бидат инстант санкционирани. Зборуваме исклучиво за спотот и за идејата зад него.


 
Добар е спотот. Јас истиот не го перципирам како туристички, а и не верувам дека и тоа му целта. Повеќе е како запознавање на европјаните со косово, од тоа каде се наоѓаат, па до градење на позитивен имиџ, после сите дешавки со новава држава. Ако треба една суптилна критика од технички аспект, мислам дека некако пре-европски е преставено, т.е. малце излегува од автентичноста на КС, т.е. не гледам ништо лошо ако вметнеле некој оригинален албански или веќе каков детаљ, ама добро.. како за почеток и ширење позитивна енергија Applause
 
некој погоре спомена као, еве гледате можело и вака, демек ние пукаме у празно т.е. ја промашуваме целта. Тоа - врска нема, се работи за комплетно различен производ, намена, сегмент на кој му се испраќа пораката и нормално има различна содржина самата промоција.
 
Инаку, нишкава случајно ја најдов барајќи нешто за туризам на google... па.. знаете, да не тупам со апели и молби.. Thumbs%20Up
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #122 Posted: 24-Mar-2010 at 19:36
Originally posted by Max

наше е само да не дозволиме да се уништат природниот, културниот и селскиот амбиент, а народ сам ќе не промовира по свет, уживајте во кадриве Travel to Macedonia, the hidden gem of Balkans  

 
Баш така, затоа што масовноста на туризмот (масовниот туризам) е оној кој доведува до девастација и уништување и спротивно од него елитниот овозможува зачувување и одржување на ретките природни и антрополошки добра. Затоа Македонија треба да се нуди како дестинација, а не Охрид (поединечно). Охрид треба да биде сегмент (што да не и прв или најдобар или водечки сеедно) во понудата на Македонија. За ова ни треба ОДЛИЧНА инфраструктура (пред се мислам на патна, мада све ни е за жалење), т.е. да можеш да ја раскрстиш цела држава за некои 2 саати возење. Пр. седиш на Охридско езеро и ти се оди на Смоларски водопади. Па од таму на друго место, па на друго. Да имаш некои 10-15 дена колку што вообичаено трае еден одмор, постојана возбуда и анимација. Потенцијалот го имаме. Патиштата, патоказите, тоалетите..... ги немаме.


Edited by SkyBoy - 24-Mar-2010 at 19:46
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #123 Posted: 25-Mar-2010 at 12:08
@SkyBoy

Прво за косовскиот спот. Во право си кога велиш дека тој има друга намена (градење позитивен имиџ а не туристичка промоција), но мислам дека токму од таа точка треба да тргнеме и ние. Ретко која земја има толку лоша репутација како Косово веројатно, но никако не смее да се лажеме дека во очите на еден западно европеец па дури и поголемиот дел источно европејци Македонија има специјално подобар имиџ. Реално да не беше спорот со името многу луѓе и немаше да знаат дека постоиме.

Затоа мислам дека и ние треба да се зафатиме прво со позитивниот имиџ (не велам дека треба да правиме спотови како Косовскиот ниту пак велам дека тоа треба да биде (исклучиво) со спотови) пред да рекламираме вина, археологија, традиции итн.

Дополнително мојата критика за македонските спотови (кои сами по себе се помалку или повеќе одлично изработени) е нивната предвидливост. На CNN се вртат дузина спотови од вакви "традиционално модерни" претенденти како Македонија. Толку многу ги има што мене ми се веќе досадни и го менувам каналот. А кога го гледам спотот за Азерјбеџан или Ерменија кои се подеднакво квалитетни и убави како македонските предрасудите кои ги имам (или немам) остануваат и не добивам порив веднаш да се качам на авион и да ги посетам тие земји.

За твојот втор пост.

Се тоа звучи прекрасно на хартија но елитниот туризам е мисловна именка за нас. Ние имаме дури проблем да направиме и масовен туризам каде позитивните амплитуди се најчесто манифестирани со наплив на средна накај социјална класа на гости од соседните земји и тоа најчесто во некоја комбинација каде Охрид бил последната варијанта (на пример Бугарите вовеле визи за Србите или пак Србите се лути на црногорците дека прогласиле независност). Со визната либерализација во регионот овој моментум и понатаму ќе го губиме (нека се потсети некој колку многу Бугари имаше во Охрид во 90те пред визната либерализација со ЕУ за нив).

Патиштата, патоказите, тоалетите се предуслов за елементарен туризам. За елитен туризам треба и многу повеќе од тоа. Услуги, хотели, содржини. Не само трчаница од црква до црква и прикаски која е постара, туку содржајна програма каде што конзументите во секој момент ќе имаат квалитетен избор на располагање секако со многу додадена вредност. Да не зборуваме и за туристичкиот кадар кој готово и го немаме.

Не викам дека немаме потенцијал да направиме нешто, секако сме убава земја но мислам дека копнеењето по некаков елитен туризам е во моментот утопија. Исто како што е утопија дека аеродромот во Скопје ќе бил регионален центар или пак дека ротирачката реклама на зградата на Пелагонија (која btw не ротира барем 7 години) е најголема на балканот. Уморен сум од тој наш комплекс дека сме "посебни".

Повторно како одличен пример за нас би ги посочил "досадните словенци" кои без некоја претенциозност дека ќе бидат следната ТОП дестинација, трпеливо изградија една релативно обична но разновидна туристичка понуда која им носи и по неколку милиони туристи годишно.


Edited by pbanks - 25-Mar-2010 at 12:09
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #124 Posted: 25-Mar-2010 at 14:19
Originally posted by pbanks

@SkyBoy

Прво за косовскиот спот. Во право си кога велиш дека тој има друга намена (градење позитивен имиџ а не туристичка промоција), но мислам дека токму од таа точка треба да тргнеме и ние. Ретко која земја има толку лоша репутација како Косово веројатно, но никако не смее да се лажеме дека во очите на еден западно европеец па дури и поголемиот дел источно европејци Македонија има специјално подобар имиџ. Реално да не беше спорот со името многу луѓе и немаше да знаат дека постоиме.
 
Па јас не сум чул дека Косово имало туризам некогаш. За разлика од него ние уште во југословенско време сме фигурирале како каква-таква туристичка дестинација, значи имаме искуство од некои.. пола век до сега (барем). При тоа Косово е нова држава и истото го стекна на многу специфичен начин (додуше карактеристичен за источна европа, ама не толку и за 21 век), во секој случај, немам проблем со нивната PR поставеност. Ти некако ми ги изедначуваш МК и КС иако и сам споменуваш (многу суптилно) дека има огромна разлика. Не, нам не ни треба посебен спот за да се претставиме како европска држава и народ, и градење на позитивиен имиџ од таков калибар (екстремна промена на перцепцијата) туку ни беше неопходно да се претставиме како туристичка дестинација во која промоција само по себе се подразбира стабилноста, безбедноста, благодетите итн на државата. Сигурно дека
неможе пост-воена област да биде веднаш туристички активна.
 
Затоа мислам дека и ние треба да се зафатиме прво со позитивниот имиџ (не велам дека треба да правиме спотови како Косовскиот ниту пак велам дека тоа треба да биде (исклучиво) со спотови) пред да рекламираме вина, археологија, традиции итн.
Ние не сме имале толку негативен имиџ за да се зафаќаме со таков (екстремен) начин на градење на позитивен имиџ. Се работи за дозирање. Нашиот позитивен имиџ може да пројде преку дотичните спотови, т.е. да биде вкалкулиран во нив. Кај косово на пример тоа не е случај. Сеуште е рано. Незнам зашто толку напињаш кога истото е мерливо и во пракса е воочливо. Ако допрва одиме на спотови за позитивен имиџ, би било контраефект, значи дополнителни години на некаква стаблизација која тек косово ќе ги има, па додека да почне некаков туризам. Мислиш дека така треба? Јас не.

Дополнително мојата критика за македонските спотови (кои сами по себе се помалку или повеќе одлично изработени) е нивната предвидливост. На CNN се вртат дузина спотови од вакви "традиционално модерни" претенденти како Македонија. Толку многу ги има што мене ми се веќе досадни и го менувам каналот. А кога го гледам спотот за Азерјбеџан или Ерменија кои се подеднакво квалитетни и убави како македонските предрасудите кои ги имам (или немам) остануваат и не добивам порив веднаш да се качам на авион и да ги посетам тие земји.
Што се однесува до предвидливоста, а и некој друг претходно спомена нешто слично. Па на CNN не се рекламира САД, АНГЛИЈА, ИТАЛИЈА, ШПАНИЈА, ФРАНЦИЈА, ГЕРМАНИЈА ИТН ИТН. Можда нешто ситно се провлекло. Западно-северниот дел на Европа важи за емитивен дел, а Јужниот и во последно време југоисточниот за рецептивен. Така да тоа се се нови дестинации кои започнуваат со туризам. Не знам во што е проблемот. Одбран е најскапиот, ама и најмоќниот и најефективниот начин за промоција. Туристички спот е туристички спот. Го промовира туристичкиот потенцијал и капацитет на земјата. Доколку не ги поседува тие содржини тогаш нема да биде туристички, ќе биде незнам... invest in macedonia. Big%20smile Можеби мислиш на поуникатна понуда, па со тоа и содржински поуникатен спот, ама тоа е веќе друга работа.
 

За твојот втор пост.

Се тоа звучи прекрасно на хартија но елитниот туризам е мисловна именка за нас. Ние имаме дури проблем да направиме и масовен туризам каде позитивните амплитуди се најчесто манифестирани со наплив на средна накај социјална класа на гости од соседните земји и тоа најчесто во некоја комбинација каде Охрид бил последната варијанта (на пример Бугарите вовеле визи за Србите или пак Србите се лути на црногорците дека прогласиле независност). Со визната либерализација во регионот овој моментум и понатаму ќе го губиме (нека се потсети некој колку многу Бугари имаше во Охрид во 90те пред визната либерализација со ЕУ за нив).
Покомплеска е работата. Прво охриѓани сакаат елитен туризам, ама за елитен туризам треба V-A-L-U-E што они никако неможат да разберат. Они мислат дека така како што е, е одлично и само мислат на M-O-N-E-Y. И од тука натаму се е искривено. Значи имаме во старт погрешна поставеност. Елитен туризам не се развива на тој начин и со бабички да те чекаат по станици. Ама нели за пари - све. И втора ствар, самата поставеност на Охрид одговара за елитен туризам заради неговите карактеристики природни реткости, културни знаменитости итн, а е мало место. Неможе да прими голема маса на луѓе - се гуши, се девастира. И ако е елитно место неможе да се градат транзициски згради и се и сешто кај ќе им текне.  По мое требало повеќе да се посветат на вили и помали хотели, какво што и има донекаде, ама со подобар квалитет, а не фуш па давај на средношколци за ефтини пари. Поентата ми е не постои организиран развоен процес, туку некои фураат масовен, некои као елитен и на крај тоа на ништо не личи и никој не е задоволен. Ко што кажа - веројатно елитен е SF за нас, ама зашто така сме (се) се однесувале и сме влечеле (-ме) лоши потези.
 

Патиштата, патоказите, тоалетите се предуслов за елементарен туризам. (Така е, затоа и ме излудува нивното непостоење) За елитен туризам треба и многу повеќе од тоа. Услуги, хотели, содржини. Не само трчаница од црква до црква и прикаски која е постара, туку содржајна програма каде што конзументите во секој момент ќе имаат квалитетен избор на располагање секако со многу додадена вредност. Да не зборуваме и за туристичкиот кадар кој готово и го немаме. (за кадарот посебно - големите не дозволуваат стручен кадар да пристапи, а и стручноста на кадарот понекогаш е релативна, со оглед на  поединечните интереси). Тука за се си во право.

Не викам дека немаме потенцијал да направиме нешто, секако сме убава земја но мислам дека копнеењето по некаков елитен туризам е во моментот утопија. Исто како што е утопија дека аеродромот во Скопје ќе бил регионален центар или пак дека ротирачката реклама на зградата на Пелагонија (која btw не ротира барем 7 години) е најголема на балканот. Уморен сум од тој наш комплекс дека сме "посебни".
Со тоа погоре све објаснив, се слагам, само од поинаков аспект перципирам.

Повторно како одличен пример за нас би ги посочил "досадните словенци" кои без некоја претенциозност дека ќе бидат следната ТОП дестинација, трпеливо изградија една релативно обична но разновидна туристичка понуда која им носи и по неколку милиони туристи годишно.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #125 Posted: 25-Mar-2010 at 15:11
@SkyBoy

мислам дека погрешно ги перципираш моите ставови околу спотот со Косово и споредбите со Македонија.

Она што се обидувам да го кажам е дека во очите на нашите таргет туристи Македонија е многу поблиску до Косово отколку што е до Хрватска или Грција а не па подалеку. Треба да сме реални за тоа бидејќи на крајот на краиштата не е битно како самите се доживуваме себе туку како не доживуваат оние на кои се обидуваме да им продадеме туризам.

Од тој аспект Македонија многу лошо котира а оние кои знаат повеќе за нас, кои знаат дека сме сепак понапред од Косово и да ја прават дистинкцијата всушност не им ни треба спот за да дојдат тука.

Не би можел вака од ракав да кажам кои методи треба да ги искористиме да се промовираме пред се како нормална земја а и самиот горе нагласив дека немора да значи дека тоа би било спот кој што ете велиш дека може да е и чекор назад за нас. Но битно е да ја поместиме перцепцијата за нашата земја која не е позитивна (повторно ако зборуваме пред се за туризам) а не да ја држиме главата во песок по тоа прашање.

За другото се разбираме. И самиот реков дека она што недостасува во Охрид е додадена вредност, но фактот дека долги години каскаме на тоа поле ме прави песимист дека работата бргу ќе се смени. Инаку се сложувам и јас мислам дека Охрид е одлична дестинација можеби не за елитен но дефинитивно за повисок туризам од овој што моментално се практикува и во секој случај подоходовен.




Edited by pbanks - 25-Mar-2010 at 15:13
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #126 Posted: 25-Mar-2010 at 15:42
Originally posted by pbanks

@SkyBoy

мислам дека погрешно ги перципираш моите ставови околу спотот со Косово и споредбите со Македонија.

Она што се обидувам да го кажам е дека во очите на нашите таргет туристи Македонија е многу поблиску до Косово  {не би рекол дека не ставаат во ист кош со Косово, ама и да е така спотовите ја вршат својата работа и не приближуваат до Хрватска и до Грција (ако така сакаш да звучи, иако реално не е така заради различноста во туристичката понуда). Ама од тоа позитивен/негативен имиџ, стварно не разбирам зошто сме поблису до Косово отколку до Хрватска.} отколку што е до Хрватска или Грција а не па подалеку. Треба да сме реални за тоа бидејќи на крајот на краиштата не е битно како самите се доживуваме себе туку како не доживуваат оние на кои се обидуваме да им продадеме туризам.

Од тој аспект Македонија многу лошо котира а оние кои знаат повеќе за нас, кои знаат дека сме сепак понапред од Косово и да ја прават дистинкцијата всушност не им ни треба спот за да дојдат тука. Не мислам така, маркетиншкиот спот може да има функција на информирање, ама и на убедување. И познати дестинации како Хрватска и Грција се рекламираат за да привлечат што поголем број на туристи, пошто они фураат масовен туризам.

Не би можел вака од ракав да кажам кои методи треба да ги искористиме да се промовираме пред се како нормална земја а и самиот горе нагласив дека немора да значи дека тоа би било спот кој што ете велиш дека може да е и чекор назад за нас. Па тоа и би било чекор назад за нас и џабе фрлање пари, кога нашата цел може да се постигне (позитивен имиџ) низ туристичките спотови. Незнам зошто толку негативно мислење имаш за нашата позиција (друга работа се поединечни нефункционални сегменти и несериозен пристап, заради кои и јас не сум среќен) Но битно е да ја поместиме перцепцијата за нашата земја која не е позитивна па баш во случајов кристално се прави разлика помеѓу "не е позитивна" и "е негативна" во споредбата меѓу МК и КС. Косово има негативна, Македонија нема негативна. Косово нема позитивна (освен некое жалење и солидаризирање), Македонија делумно има/нема позитивна и на тоа се работи соодветно. (повторно ако зборуваме пред се за туризам) а не да ја држиме главата во песок по тоа прашање.

За другото се разбираме. И самиот реков дека она што недостасува во Охрид е додадена вредност, но фактот дека долги години каскаме на тоа поле ме прави песимист дека работата бргу ќе се смени. Инаку се сложувам и јас мислам дека Охрид е одлична дестинација можеби не за елитен но дефинитивно за повисок туризам од овој што моментално се практикува и во секој случај подоходовен. За другото Thumbs%20Up




Edited by SkyBoy - 25-Mar-2010 at 16:15
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #127 Posted: 27-Mar-2010 at 17:45
http://www.tourismmacedonia.gov.mk/
 
го разгледав денес сајтов, не е нов, мислам дека постои веќе година-две ако не се лажам и намерата ми беше да извадам некои вести, кои би биле интересни за тука, ама за тоа подоцна. Иако прво спремив текст/критички осврт, го избришав бидејќи ми делуваше премногу критички настроен (не сум од оние што плукаат на се и сешто без никаков повод), ама подоцна открив уште дополнителни работи за кои мислам дека треба да се посвети внимание.
 
Прво, многу ми е драго дека воопшто постои ваква страница (и агенција) ама почнувам да се двоумам. Сајтот, поседува делумно англиско/македонско мени. Но, нивниот превод е возможен и на повеќе други јазици. Преку google translate. Crazy Лично, сметам дека ако не постојат стручни служби за да им ги приближат вестите на поголем број на луѓе , тогаш е подобро да се задржат исклучиво на англиски превод (ама квалитетен) и да не импровизираат, оти делува несериозно.
 
Понатаму, незнам дали се работи за повторно користење на google translate или примена на лични лаички познавања на странски јазици, ама во прилог би ги споменал и брошурите кои се објавени таму, а рачунајте има и печатени верзии. Иако се постари, очигледно истите биле и се, сеуште во функција.
 
БРОШУРА: "Cradle of culture, Land of nature" беше мотото под кое своевремено се промовиравме како туристичка дестинација, дури имавме и спот на CNN. http://www.youtube.com/watch?v=qv4i_T2-fpU Подоцна се процени дека е предолго (рефератThumbs%20Up) па се отфрли и се бараше нешто кратко и моќно (лесно запамтливо Thumbs%20Up). Насловот на брошурата на дотичниот сајт, а и во неа, ќе го најдете како: "Cradel of culture land and nature".  Линк - http://www.tourismmacedonia.gov.mk/brosuri/opstaBrosura.pdf
п.с. и во видеото погоре може да се забележи разликата.
 
 
БРОШУРА: "Arheological treasure that takes you breath away" , не сум лингвист и ако некој знае повеќе од мене слободно нека ме поправи, ама јас мислам дека, ти можеш да бидеш однесен некаде, it takes you miles away на пример, ама твојот здив може да биде однесен/одземен па... "that takes YOUR breath away". Линк - http://www.tourismmacedonia.gov.mk/brosuri/kulturnoNasledstvo.pdf
 
 
И уште една работа за која искрено не сум сигурен пошто имам субјективно перципирање, па ако некој знае, слободно нека одговори..->
 
БРОШУРА: "Macedonian villages life museums of the past......" , алудирам на зборот life во однос на live. Јас лично ова (идејата, не ваквиот наслов) го перципирам како жив музеј за минатото, во смисла на автентичен, постоечки музеј, а не како животен музеј на/од минатото, ама ако поентата е музеј за животот во минатото, нели ви се чини конструкцијава чудна малце.
 
Насловите на сите брошури: http://www.tourismmacedonia.gov.mk/brochures.php
 
 
Инаку веста што првично сакав да ја пренесам:
 
Македонска музика, традиционална храна,вино и оро на Македонскиот штанд во Берлин
 
На претпоследниот ден од најголемиот туристички Саем во Берлин отворен за публика на Македонскиот штанд се слушаше македонската музика и се играше македонско оро. Како никогаш досега македонските туристички потенцијали беа презентирани на Саемот во Берлин. Во саботата на пладне со обраќање на нашиот амбасадор во Германија - Филипов и директорот на АППТ
 
Датум нема Crazy има подоле во друга вест, па по логика... крај на февруари.
 
Се изнашетаа битно луѓево, да не ги мислите Big%20smile
 


Edited by SkyBoy - 27-Mar-2010 at 17:49
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #128 Posted: 28-Mar-2010 at 14:16

http://www.macedonialovesyou.com/katalog_viewer/katalog_normalscreen.html#/1

Applauseи една ваква брошура, која сметам дека треба да ја користат државните институции за промоција на државава (туризам), наместо да импровизираат.  
 
целиот сајт е одличен!


Edited by SkyBoy - 28-Mar-2010 at 14:23
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #129 Posted: 28-Mar-2010 at 14:19
Го имаме некаде, дури мислам дека некој отвори нишка тогаш, ама стварно не ми текнува, одамна беше. Одличен сајт
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #130 Posted: 28-Mar-2010 at 14:31
 
да да, знам дека не е нов, само мене многу ми се свиѓа и е многу подобар од државнава промоција (алудирам на постот погоре), па во тој контекст сакам да го потенцирам. Имаме доста сајтови, некои подобри, некои помалку добри, ама за мене овој е најдобар, бидејќи и делува уникатно и поинакво. Незнам дали воопшто има некакви релации со државниве институции (не верувам), ама кога ова би било државна промоција и овие материјали кога би се користеле, би било топ!
 
како и да е, проблемот сепак не е во промоцијата (освен оние испогрешенине кои имаат спротивен ефект), колку што е во неразвиената инфраструктура. Ама тоа е.


Edited by SkyBoy - 28-Mar-2010 at 17:01
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #131 Posted: 28-Mar-2010 at 16:26
Мислам дека го изработил некој Пољак што ја посетил Македонија и многу се вљубил во неа. Мотив да продолжи со одржување и надградување на страната биле позитивните критики и реакции што ги добил. Нема никаква врска со некоја државна институција ова (освен ако не го линкале)
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #132 Posted: 28-Mar-2010 at 17:00
 
да, да Big%20smile 
 
Инаку тој ги има линкувано дотичнана агенција за промоција и стопанска туристичка комора (чиј сајт е као во изработка) а они него не Crazy како и експлоринг мацедониа, националниот ни портал..
 
го има на macedonia-timeless.com во листата на сајтови, едино нова македонија и миа, со банер
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #133 Posted: 28-Mar-2010 at 17:48
а да не знае некој на што се однесува Skopje, the capital with seven gates Question

Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #134 Posted: 28-Mar-2010 at 18:36
Originally posted by zabegan

а да не знае некој на што се однесува Skopje, the capital with seven gates Question



Еден од називите на Скопје, како што е „град на солидарноста“. Незнам дали отсекогаш бил така познат или е нешто поново во склоп на некој проект за туристичка промоција на СК, барајќи нешто што ќе звучи интересно - како митот со распеаното копје, ако ти текнува Crazy
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #135 Posted: 28-Mar-2010 at 18:52

Previous

хмм тоа ти е еден обид за некаква туристичка промоција преку брошури и приказни, каде изгледа главна цел беше да се лапнат пари отколку дека на некого му дојде до туризам и генерално културолошка промоција на Скопје и Македонија.
 
Еве еден пренесен текст со кој во поголемиот дел се сложувам, малку е постар (јануари 2009) и поостар Big%20smile  (ја немам храброст толку дрско да некого искритикувам, пошто сепак рачунам дека некој вложил труд, ама.... ова е Скопје - све е на превара) ама нема везе се е релевантно и работите во оваа сфера не се менуваат толку брзо па може да држи вода.. Инаку моите забелешки се со црвено Big%20smile 
 
~
 
 

Дали некој од вас ги видел на што личат брошурите и каталозите од Министерството за економија (сектор туризам) кој ги нема никаде да се купат, а по правило би требало во одредени случаи да се делат и бесплатно? Не во одредени случаи туку во секој случај - тие за тоа и постојат, free copy. Они уствари планирале да ги продаваат и да заработат, па ако им пројде, арно. Мизерија! Wallbash Со граматички грешки, без лектура на јазикот на кој е објавен текстот, и таму ли беее... Nuts без унифицирани податоци, секоја од овие брошури претставува одреден град или ја претставува Македонија онака како што тоа го гледа нејзиниот автор.

Ако сепак ви се случи да налетате на некој од многуте Туристичкиот водичи за Македонија, ќе прочитате невистинитости, печатни и граматички грешки, сосема нерелевантни податоци за градовите и спомениците кои уз тоа се и немеродавни. А нив треба да го земе во рака секој странски турист кој ќе дојде во Македонија.

Да биде трагиката поголема не постои ниту комисија чија работа би била да ги “испегла” сите тие пропагандни материјали пред се проверувајќи ја веродостојноста на нивната содржина. Па во нив ќе сретнете неолитски наоди од Кале кои не постојат, Охрид како најстар град на светот, Саат кули чија датација лебди помеѓу 16, 17 и 19 век  и т.н. Мака ми е да набројувам за глупостите во пропагандните туристички материјали кои повеќето се напишани од анонимци кои доспеале по рандом случај да бидат дел од некој проект. И мене искрено да ти кажам. Crazy Критичкиот осврт во ваквите материјали мора да постои, а во случајот со туристичката презентација на една земја дури е нужен и потребен. Thumbs%20Up

Кога веќе влегов во отворена дебата тука на блогот повеќе пати во однос на инкаминг туризмот, ќе ве прашам дали сте слушнале за еден исто така загубен проект на Локалната самоуправа (Сектор туризам) преку кој се испраа бајаги пари. Тоа беше т.н. кампања Скопје град на седум порти“, кои не знам само од каде ги најдоа. Пишував своевремено за тоа на блогот, но не наидов на некоја реакција. Можеби оти целата работа со таа кампања беше шуби-дуби, а и не отиде овака јавно како проектот Macedonia Timeless

Во рамките на оваа кампања беа изработени два постера, туристичката карта и две публикации со историјатот и значајните споменици, како и атрактивните места во градот. Што да кажам, се прекршиле од работа. Требаше да се подигне и ВЕБ-страницата и да се изработи мултимедијално ЦД. Дури беа изработени и тури кои требаа да бидат компатибилни на постоечкиот проект само што тие никогаш не профункционираа.  Нема ни потреба да се образложува зошто. За жал има уште многу вакви загинати и неуспешни проекти кои се погубни за туризмот и сите негови пропратни гранки во Македонија.

Автор на книгите од овој проект e господинот Ферид Мухич кого јас како филозоф горе-доле го почитувам. Но да го оставиме настрана мојот став за него. На илјадници добри историчари на уметност и археолози во државава, од кои на некои навистина им држат текстовите, секторот за туризам го најде токму Ферид Мухич да ги пишува “филозофските” текстови во брошурите за туризмот на Скопје?!! Баш симпатично. Но ако се знае фактот дека во тоа време неговата ќерка беше гласноговорник на се уште актуелниот градоначалник на Скопје, се станува појасно. Yes  Wallbash    Suicide

Разликата помеѓу сите тие проекти и овој последниот е што во случајот со Macedonia timeless се мораше да биде транспарентно и сакајќи или не подвргнато на јавното мислење дали е делото/производот критички издржан. Тука не се работи за субјективен приод кон некое уметничко дело, туку за производ со одредена цел, кој притоа треба да има и уметнички карактеристики оти самиот пазар го изискува тоа.

Но јас би сакала да се навратам на мојата иницијална идеја околу менувањето на слоганот и логото. Во овој случај ако Владата на РМ се реши да го смени досеганиот слоган и лого, испаѓа дека туризмот се побива сам себе во обид да се ибрише се што претходно се сработило во рамките на огромната кампања/проект “Macedonia – Cradle of culture, Land of nature” која трае од 2000 година. Јас тука се сложувам со промената, и онака дотогашната промоција беше трагикомична па добро е што се пресече и се тргна одново ама као поорганизирано и подобро.

Значи не станува збор за спотот на Милчо, за артовската експресија во него, за парите кои се дадени за клипот, ниту пак за сите оние пари кои ќе се дадат за следните спотови и за промоцијата на CNN. Туку за веќе востановен бренд кој си завземал свое место и тек, тука и во странство и одеднаш на некој му текнало да го избрише, оти нели не е уникатен, единствен, не ја прикажува Македонија безвременски, како некоја бајка со прикаски, легенди и митови. Ниту една грешка од минатото не не научи дека туризмот се темели на културата, а таа на археологијата, историјата на уметноста, архитектурата и сите други компатибилни науки. Значи останувам на своето, теоретски коментарот е одржан, да така е , ама во случај кога веќе се има изградено бренд итн итн. А ова беше промотивна екскурзија, тотално неквалитетна што требаше што побрзо да заврши и да прекинеме да се брукаме и.. да се замени со нешто поквалитетно.

Ако со секоја влада го менуваме концептот, ќе постојат многу Македонии. Кои и онака веќе ги има сосема доволно. Доста е веќе од стострани прикажувања на Македонија. На крај нема да можам да си ја препознаам сопствената земја и од целиот филтер на маски да ги видам вистинските природни и културни вредности кои таа ги поседува. Ако јас така се чувствувам, можам да замислам како би реагирал еден странец за кој Македонија треба да е една од илјадниците туристички дестинации во светот. Како ќе го заинтересираме да дојде и да ја посети нашата земја ако самите создаваме и имаме различна претстава за неа. Секоја втора година.

Наместо толку пари фрлени по бесмислени проекти, работилници и семинари, книжулчиња преку кои се испрале пари и лигави налицкани брошурки кои не кажуваат ништо, треба да се размисли зошто туристичките изданијата што се печатат, исклучиво се само на англиски јазик и наменети за странците. Апсолутно не се согласувам тука. Нас таргет не ни се домашните туристи - ова е повеќе од кристално јасно секому и нема смисла да се образлага. А домашните граѓани? Па ништо, тие и понатаму ќе си останат ,,просто” проширени во однос на фактот што не постојат флаери, информатори или популарни книги во  кои би можеле на свој јазик да прочитаат за културно историските споменици во својот сопствен град или пак за Македонија. Имаат весници, телевизија, литература итн итн, кој сака нека се надгради, можда некој мал број флаери ако има вишок пари, иначе, не.
 


Edited by SkyBoy - 28-Mar-2010 at 18:57
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #136 Posted: 28-Mar-2010 at 23:55
Град на седум порти не е некој новосмислен термин. Тоа е еден од назицвите на Скопје, може не си го слушнал до сега. Ако ти текнува и лани на биеналето за млади уметници амблемот беше со седум сводови во разни бои што треба да бидат седум порти. Ова во смисла може да се пристапи на градот од седум пристапа. Макар што и да е новосмислен не гледам ништо лошо во тоа.
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #137 Posted: 19-Apr-2010 at 22:53

ВИДЕОСТОРИЈА ВО ПРЕСТИЖНИОТ ЛОНДОНСКИ МЕДИУМ


Старата скопска чаршија во Гардијан


"Можам да тврдам дека Џељадин Асадин, наречен Џељо, е причината што во Македонија го има овој филигрански занает. Тоа го говорам морално и материјално пред камера. Јас сум тој човек, кој како сака нека сфати", изјавува скопски занаетчија за магазинот


Престижниот лондонски "Гардијан" објави видеосторија за Старата скопска чаршија. Видеото е прошарано со црно-бели снимки од Старата чаршија, па може да се видат девојки облечени во староградски носии, мажи во старински одела, а чаршијата е опишана како традиционален центар на занаетчиството.

"Чаршијата имаше големо влијание во мојата работа. Тоа е место каде што времето запрело, но се уште е многу жива, посетена, таа е микс на традиции, култури, јазици, тука има Албанци, Турци, Македонци и најголем број се мажи, изјавува изработувачот на филиграни, Мима Пејоска за "Гардијан".

Камерата на "Гардијан" ни прикажува прекрасни слики од дуќаните, додека во позадина оди традиционална албанска мелодија снимена во живо од уличен изведувач. Тука е и симпатичната изјава на занаетчијата Џељадин Асадин, кој вели: Можам да тврдам дека Џељадин Асадин, наречен Џељо, е причината што во Македонија го има овој филигрански занает. Тоа го говорам морално и материјално пред камера. Јас сум тој човек, кој како сака нека сфати".
Во петминутниот прилог насловен "The art of Macedonia" може да се видат ковачи, дрводелци, лимари... Речиси сите занаети во чаршијата, а најчеста нивна изјава е: Јас овој занает го наследив од татко ми, а сега ќе го наследи син ми".

Видеото може да се погледне на следниот линк: http://www.guardian.co.uk/travel/video/2010/apr/15/macedonia-craft-skopje.

(Де.Т.)

Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #138 Posted: 05-May-2010 at 17:11
Back to Top
Buliwyf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 473
  Quote Buliwyf Quote  Post ReplyReply #139 Posted: 05-May-2010 at 18:34
Previous
 
Oдлична промоција,видеото е ТОП Thumbs%20Up
 
 
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #140 Posted: 05-May-2010 at 22:11
Previous
 
 
ОД 10 ДО 14 МАЈ

Македонија на CNN


Македонија и нејзиниот развој ќе биде темата на мајското издание на емисијата и-Лист што се емитува на светската телевизиска мрежа CNN. Во оваа емисија еднаш месечно се обработува развојот на индустриски, економски, технолошки и културен план на една земја во светот.
- Во мај нашиот тим престојува во Македонија, каде што преку специјална еднонеделна емисија, ќе откриеме дел од економскиот, социјалниот, културниот и политичкиот развој со кој во моментов се соочува земјата, како и нејзиното позиционирање во иднина - се вели во најавата на интернет-страницата на CNN.

Емисијата посветена на Македонија ќе се емитува во периодот од 10 до 14 мај. Како најава, на CNN веќе се емитуваат реклами, а на интернет-страницата е поставен профил на земјата.

 
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 19>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.273 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.