build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3233343536 42>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #661 Posted: 15-Jun-2010 at 23:18
како каде? па во ходник, таму кај тоалетите.. главно на крај на последниот вагон.. ако е со купиња, ако не - пак у ходник од страната кај што не се станиците..т.е. оние врати кои не се отвораат на станица.. епа сеа ќе си го набљудуваш, ако треба и ке истоиш некое време со него..Big%20smile 
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #662 Posted: 16-Jun-2010 at 02:09
Качи го на платформата на Кенеди...ама прво побарај дозвола од машиновозачот...LOLLOLLOL
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #663 Posted: 16-Jun-2010 at 03:44
Извади му гумите и вози го на бандаш по шина! LOL
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #664 Posted: 16-Jun-2010 at 09:47
Да е „шпанецот“ тој има дел за габаритен багаш, додека обичните вагони тоа го немаат, освен современите кој чак имаат и место за инвалитска количка.

Останува предлогот на форумашите , еве е една еко можност

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #665 Posted: 16-Jun-2010 at 12:07
ConfusedSleepy Пред малку, на железничка, видов еден човек како од возот вади веспа !? Незнаев дека и веспа можело да се носи...DunnoCrazy

П.С. Фала за предлозите


Edited by Danielbtmk - 16-Jun-2010 at 12:08
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #666 Posted: 16-Jun-2010 at 17:05
Штом сме кај возен парк, да кажам дека сега возот Солун-Скопје-Белград-Будимпешта-Прага (директен е, како што кажа и BOJAN), има 7 патнички вагони, и тоа три српски од кои еден со легла, и по еден од другите држави. Македонскиот е со легла, другите сите се со купиња, освен грчкиот со нормални седишта (како во автобус), плус чешкиот е и со мало бифе, а на мое изненадување, последниот вагон е со ознака ЈЖ (пост 1992) и е за превезување на автомобили (на еден кат, затворен со решетка од страните). Значи може со воз да се превезува автомобилот, за жал не прашав Скопје-Солун колку би чинело. Ако е 10 евра, подобро така до Солун па надолу, отколку по автопат


Edited by гитардемон - 16-Jun-2010 at 19:49
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #667 Posted: 16-Jun-2010 at 18:37
За жал од Скопје не може да се превезува автомобил со железница бидејќи самата рампа која некогаш е проектирана за тоа одавно не работи.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #668 Posted: 16-Jun-2010 at 19:48
Тогаш е веројатно за Чесите или Унгарците. Како и да е, досега три пати го имам видено вагонот на пристигнување во Солун, и три пати беше празен. Но не мора да значи дека така и ќе остане.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #669 Posted: 17-Jun-2010 at 10:26
Како се патува во воз со велосипед?
 

Искуството покажува дека лимека пиво е доволно за да си го пренесете велосипедот со воз. При оваа навика си оставен на милост и немилост, односно моментално расположение на кондуктерот. Така цената или бројот на пивата се разликува и не е логичен ниту според бројот на километрите ниту според бројот на велосипедите. Затоа се обидов да ја извршам работата правилно - прашав.

Првата верзија ја предочија кондуктерите од возот Скопје - Кичево, каде рекоа дека за превоз на велосипед се плаќа 27 денари по изминат километар. За тоа беше презентирано дури и листа - ценовник на Македонски Железници.

Втората верзија, која пристигна од луѓето на шалтерот во Велес, каде се продаваат билетите беше: „Ако можете да ги качите велосипедите, не треба ништо да платите.“ Оваа опција е надалеку посакувана, но во тој случај кондуктерите може да направат проблем.

Третата верзија, каде исто така извор се кондуктерите, овој пат од возот Кочани - Скопје, вика дека постои правилник. Според нив на многу шалтери во Македонија има ново вработени, кои не се запознаени со правилникот. Според тој правилник цената за превоз на велосипед во возот се пресметува на изминати 50 километри. Цената за изминати 50 километри изнесува (отрпилика) 70 денари. Што значи, доколку го пренесуваш велосипедот на растојание од 55 километри, потребно е да се плати дупло, како за 100 километри, односно (отрпилика) 140 денари.

Со идеја да се расчисти дилемата прашав во Македонски Железници. На моето прашање:
- „Колку се доплаќа за велосипед во воз, секој кондуктер различно ми бара, кој гајба пиво, кој едно пиво, кој 127 денари... Има ли правилник?“, добив мошне едноставен одговор:
- „Продолжи како што си правел до сега.“
Со овој одговор, добиен од шалтерот за информации останав уште по збунет. За среќа луѓето беа расположени за моабет и ми ја појаснија ситуацијата.

Според правилник, велосипедот се носи во товарниот шалтер на Македонски Железници, кој од скоро е дислоциран од железничката станица. Според тамошната тарифа од Скопје до Битола чини околу 35 денари. Проблемот е што Железницата треба да има прикачено службен вагон за композицијата во кој ќе биде пренесен велосипедот, доколку станува збор за патнички влечен воз (тие што имаат купеа), но реалноста е дека во последниве десетина години службен вагон не се прикачува. Доколку самостојно се качиш на возот со велосипедот, велосипед не е предвидено да се пренесува во тој воз (без службен вагон). Затоа кондуктерите се оставени на воља и моментално расположение да ти наплатат како сакаат. Опциите кои ги имаат според правилник е за велосипедот да наплатат тарифа за т.н. пазарна роба, односно како за вреќа компири, во кој случај се наплаќа по околу 70 денари на секои 50 километри; да ти истресат сума од ракав; или да не ти наплатат.
Инаку според правилникот, багажот кој го собира во пределите за багаж над главата и под седиштето на патникот не се наплаќа. Така да, кој може, нека си го расклопи велосипедот и нека го стави над глава на држачот.

Кај моторните вагони (пример е белиот или уште познат како шпанскиот воз, кој моментално сообраќа Скопје - Кочани) постои дел каде може да се остават велосипедите и таму никој не ти прави проблем.

Конечно, кој како сака нека се снаоѓа и нека си носи пар лименки пиво за орасположување на кондуктерите. Во случај да помине контрола, најмногу што ќе ти направи е да те натера да ја платиш тарифата за пазарна роба.
Останува само велосипедите да бидат лоцирани на крајот, односно на почетокот на возот како не би сметале во ходникот.

За да ти се разјаснат повеќе горенаведените објаснувања, посети ја интернет страницата на Македонски железници: www.mz.com.mk.

Превземено од: http://www.to4ak.com/index.php?option=com_content&view=article&id=120:2008-07-23-12-22-11&catid=1:vesti&Itemid=58
 
Поради овој текст, иако сум голем љубител на велосипеди, не сум се осмелил да го качам велосипедот во воз.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #670 Posted: 17-Jun-2010 at 12:22
@gитар, го ставив составот на возот 334 D Hellas Express во нова нишка.

http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=959

@Bojan, ти останува да купиш „пони“ точак на расклопување
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #671 Posted: 18-Jun-2010 at 15:56
@ БОЈАН
 
а ти друже имаш цел да бистриш политика или да пренесеш точак...
 
секојдневно луѓе/патници пренесуваат точаци со воз и не верувам дека плаќаат нешто.. што си се истрипал толку.. железницата ни е во катастрофална сосотојба и моментално речиси сите ценовници и правилници се на стенд бај.. пошто помеѓу времето кога тие се правени и сега, има светлосни години разлика во квалитет и квантитет... качуј точакот на воз ко што ти реков и уживај.. башка пиво кафе мафе никој нема да ти бара, пошо има зајакната контрола за секаква форма на мито, а еднаш во 2 саат ноќе патував и имаше 2јца дечки - контрола за кондуктерот дали прегледал карти (читај - дали прима мито)..пошто последните децении вадеа уште една до две плати минимум од тие дополнителни активности.. контролава беше ко у ЈСП, значи кежуал дечки, не во униформа и сл.. 
 
да резимирам, се водиш по кажувањата од станица Велес и било кој да те праша нешто, ќе кажеш дека си прашал и правиш како што ти рекле..
 
иначе пред 2 недели се возев со брз/експрес, доаѓање од Грчка, со кабини за спиење, беше накрцан до даска и во ходиникот кај тоалетите имаше 3 точака (точаци!? гитар?) еден врз друг начукани, некои бајкери беа у прашање.. нит ги праша некој нешто нит им наплати..
 
едвај чекам да чујам твое искуство..


Edited by SkyBoy - 18-Jun-2010 at 16:01
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #672 Posted: 04-Jul-2010 at 21:05
Владимир, имаш ли некаква информација за портокаловиот Горбачов, во последно време не го гледам да сообраќа, единствено вози плавиот Горбачов за Гевгелија. Дали оваа електромоторна гарнитура ќе се модернизира, има некаков мал квар или има посериозен дефект?
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #673 Posted: 04-Jul-2010 at 23:06
Originally posted by BOJAN

Владимир, имаш ли некаква информација за портокаловиот Горбачов, во последно време не го гледам да сообраќа, единствено вози плавиот Горбачов за Гевгелија. Дали оваа електромоторна гарнитура ќе се модернизира, има некаков мал квар или има посериозен дефект?

Портокаловата електромоторна гарнитура е во депото Лисиче и има некој мал дефект така да за брзо ќе ја видиш на пруга за Гевгелија или Табановци...
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #674 Posted: 05-Jul-2010 at 00:28
Супер, подобро Горбачов со повеќе седиште отколку два-три вагони во кои се гужваш до Гевгелија или ВелесBig%20smile.
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #675 Posted: 18-Aug-2010 at 14:05
Што е ова? За што се користи? Некој податок за него...? (прв пат го гледам дека МЖ има вакво нешто) Dunno




Edited by Danielbtmk - 18-Aug-2010 at 14:07
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #676 Posted: 18-Aug-2010 at 14:27
Ова ми личи дека е за интервенции и одржување на контактната мрежа, ама ботом лајн не знам
Чекам некој да потврди или демантира, а и да сподели повеќе инфо
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #677 Posted: 18-Aug-2010 at 19:28
Ова е пружно возило т.н Мушица која е сопственост на Македонски Железници поточно на подружницата за Електро-технички постојки (ЕТП) и се користи за контрола и поправки на електро-контактниот вод а ова возило може да се користи и за превоз на работници на МЖ и други потреби...Во овој случај на сликава мушицата се наоѓа во станица Гостиражни...
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #678 Posted: 30-Aug-2010 at 20:21
Вчера во Трубарево пристигна и третата локомотива од Марибор 642-403...Истата прво ќе се царини па после стартува со работа...
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #679 Posted: 30-Aug-2010 at 22:18
Originally posted by zookisk

Вчера во Трубарево пристигна и третата локомотива од Марибор 642-403...Истата прво ќе се царини па после стартува со работа...

Мислеше МЖ 642-404

Иначе еве ја денес МЖ 642-403 во депо Лисиче на рутинска проверка.



Така да сега имаме во функција четири нови маневарки
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #680 Posted: 30-Aug-2010 at 22:26
Ова е нова машина или ремонт? пошто пишува дека ке иде на царинење?
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3233343536 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.262 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.