![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3233343536 42> |
Author | |
SkyBoy ![]() Senior Member ![]() ![]() Suspended Joined: 24-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 738 |
![]() ![]() |
како каде? па во ходник, таму кај тоалетите.. главно на крај на последниот вагон.. ако е со купиња, ако не - пак у ходник од страната кај што не се станиците..т.е. оние врати кои не се отвораат на станица.. епа сеа ќе си го набљудуваш, ако треба и ке истоиш некое време со него..
![]() |
|
![]() |
|
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
Качи го на платформата на Кенеди...ама прво побарај дозвола од машиновозачот...
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Извади му гумите и вози го на бандаш по шина!
![]() |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Да е „шпанецот“ тој има дел за габаритен багаш, додека обичните вагони тоа го немаат, освен современите кој чак имаат и место за инвалитска количка.
Останува предлогот на форумашите ![]() ![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() П.С. Фала за предлозите ![]() Edited by Danielbtmk - 16-Jun-2010 at 12:08 |
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
Штом сме кај возен парк, да кажам дека сега возот Солун-Скопје-Белград-Будимпешта-Прага (директен е, како што кажа и BOJAN), има 7 патнички вагони, и тоа три српски од кои еден со легла, и по еден од другите држави. Македонскиот е со легла, другите сите се со купиња, освен грчкиот со нормални седишта (како во автобус), плус чешкиот е и со мало бифе, а на мое изненадување, последниот вагон е со ознака ЈЖ (пост 1992) и е за превезување на автомобили (на еден кат, затворен со решетка од страните). Значи може со воз да се превезува автомобилот, за жал не прашав Скопје-Солун колку би чинело. Ако е 10 евра, подобро така до Солун па надолу, отколку по автопат
![]() Edited by гитардемон - 16-Jun-2010 at 19:49 |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
За жал од Скопје не може да се превезува автомобил со железница бидејќи самата рампа која некогаш е проектирана за тоа одавно не работи.
![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
Тогаш е веројатно за Чесите или Унгарците. Како и да е, досега три пати го имам видено вагонот на пристигнување во Солун, и три пати беше празен. Но не мора да значи дека така и ќе остане.
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Искуството покажува дека лимека пиво е доволно за да си го пренесете велосипедот со воз. При оваа навика си оставен на милост и немилост, односно моментално расположение на кондуктерот. Така цената или бројот на пивата се разликува и не е логичен ниту според бројот на километрите ниту според бројот на велосипедите. Затоа се обидов да ја извршам работата правилно - прашав. Првата верзија ја предочија кондуктерите од возот Скопје - Кичево, каде рекоа дека за превоз на велосипед се плаќа 27 денари по изминат километар. За тоа беше презентирано дури и листа - ценовник на Македонски Железници. Втората верзија, која пристигна од луѓето на шалтерот во Велес, каде се продаваат билетите беше: „Ако можете да ги качите велосипедите, не треба ништо да платите.“ Оваа опција е надалеку посакувана, но во тој случај кондуктерите може да направат проблем. Третата верзија, каде исто така извор се кондуктерите, овој пат од возот Кочани - Скопје, вика дека постои правилник. Според нив на многу шалтери во Македонија има ново вработени, кои не се запознаени со правилникот. Според тој правилник цената за превоз на велосипед во возот се пресметува на изминати 50 километри. Цената за изминати 50 километри изнесува (отрпилика) 70 денари. Што значи, доколку го пренесуваш велосипедот на растојание од 55 километри, потребно е да се плати дупло, како за 100 километри, односно (отрпилика) 140 денари. Со идеја да се расчисти дилемата прашав во Македонски Железници. На моето прашање: Според правилник, велосипедот се носи во товарниот шалтер на Македонски Железници, кој од скоро е дислоциран од железничката станица. Според тамошната тарифа од Скопје до Битола чини околу 35 денари. Проблемот е што Железницата треба да има прикачено службен вагон за композицијата во кој ќе биде пренесен велосипедот, доколку станува збор за патнички влечен воз (тие што имаат купеа), но реалноста е дека во последниве десетина години службен вагон не се прикачува. Доколку самостојно се качиш на возот со велосипедот, велосипед не е предвидено да се пренесува во тој воз (без службен вагон). Затоа кондуктерите се оставени на воља и моментално расположение да ти наплатат како сакаат. Опциите кои ги имаат според правилник е за велосипедот да наплатат тарифа за т.н. пазарна роба, односно како за вреќа компири, во кој случај се наплаќа по околу 70 денари на секои 50 километри; да ти истресат сума од ракав; или да не ти наплатат. Кај моторните вагони (пример е белиот или уште познат како шпанскиот воз, кој моментално сообраќа Скопје - Кочани) постои дел каде може да се остават велосипедите и таму никој не ти прави проблем. Конечно, кој како сака нека се снаоѓа и нека си носи пар лименки пиво за орасположување на кондуктерите. Во случај да помине контрола, најмногу што ќе ти направи е да те натера да ја платиш тарифата за пазарна роба. За да ти се разјаснат повеќе горенаведените објаснувања, посети ја интернет страницата на Македонски железници: www.mz.com.mk. Превземено од: http://www.to4ak.com/index.php?option=com_content&view=article&id=120:2008-07-23-12-22-11&catid=1:vesti&Itemid=58Поради овој текст, иако сум голем љубител на велосипеди, не сум се осмелил да го качам велосипедот во воз.
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
@gитар, го ставив составот на возот 334 D Hellas Express во нова нишка.
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=959 @Bojan, ти останува да купиш „пони“ точак на расклопување ![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
SkyBoy ![]() Senior Member ![]() ![]() Suspended Joined: 24-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 738 |
![]() ![]() |
@ БОЈАН
а ти друже имаш цел да бистриш политика или да пренесеш точак...
секојдневно луѓе/патници пренесуваат точаци со воз и не верувам дека плаќаат нешто.. што си се истрипал толку.. железницата ни е во катастрофална сосотојба и моментално речиси сите ценовници и правилници се на стенд бај.. пошто помеѓу времето кога тие се правени и сега, има светлосни години разлика во квалитет и квантитет... качуј точакот на воз ко што ти реков и уживај.. башка пиво кафе мафе никој нема да ти бара, пошо има зајакната контрола за секаква форма на мито, а еднаш во 2 саат ноќе патував и имаше 2јца дечки - контрола за кондуктерот дали прегледал карти (читај - дали прима мито)..пошто последните децении вадеа уште една до две плати минимум од тие дополнителни активности.. контролава беше ко у ЈСП, значи кежуал дечки, не во униформа и сл..
да резимирам, се водиш по кажувањата од станица Велес и било кој да те праша нешто, ќе кажеш дека си прашал и правиш како што ти рекле..
иначе пред 2 недели се возев со брз/експрес, доаѓање од Грчка, со кабини за спиење, беше накрцан до даска и во ходиникот кај тоалетите имаше 3 точака (точаци!? гитар?) еден врз друг начукани, некои бајкери беа у прашање.. нит ги праша некој нешто нит им наплати..
едвај чекам да чујам твое искуство.. Edited by SkyBoy - 18-Jun-2010 at 16:01 |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Владимир, имаш ли некаква информација за портокаловиот Горбачов, во последно време не го гледам да сообраќа, единствено вози плавиот Горбачов за Гевгелија. Дали оваа електромоторна гарнитура ќе се модернизира, има некаков мал квар или има посериозен дефект?
![]() |
|
![]() |
|
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
Портокаловата електромоторна гарнитура е во депото Лисиче и има некој мал дефект така да за брзо ќе ја видиш на пруга за Гевгелија или Табановци... |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Супер, подобро Горбачов со повеќе седиште отколку два-три вагони во кои се гужваш до Гевгелија или Велес
![]() |
|
![]() |
|
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
Што е ова? За што се користи? Некој податок за него...? (прв пат го гледам дека МЖ има вакво нешто)
![]() ![]() Edited by Danielbtmk - 18-Aug-2010 at 14:07 |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Ова ми личи дека е за интервенции и одржување на контактната мрежа, ама ботом лајн не знам
![]() Чекам некој да потврди или демантира, а и да сподели повеќе инфо ![]() |
|
![]() |
|
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
Ова е пружно возило т.н Мушица која е сопственост на Македонски Железници поточно на подружницата за Електро-технички постојки (ЕТП) и се користи за контрола и поправки на електро-контактниот вод а ова возило може да се користи и за превоз на работници на МЖ и други потреби...Во овој случај на сликава мушицата се наоѓа во станица Гостиражни...
|
|
![]() |
|
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
Вчера во Трубарево пристигна и третата локомотива од Марибор 642-403...Истата прво ќе се царини па после стартува со работа...
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Мислеше МЖ 642-404 ![]() Иначе еве ја денес МЖ 642-403 во депо Лисиче на рутинска проверка. ![]() Така да сега имаме во функција четири нови маневарки |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
Ова е нова машина или ремонт? пошто пишува дека ке иде на царинење?
|
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3233343536 42> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |