|
![]() |
|
Булевар Илинден |
|
Post Reply
|
Page <1 1415161718 36> |
| Author | |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#301 Posted: 24-Jun-2010 at 14:26 |
|
Се околчува делот после Рузевлтова, некоја послаба активност околу расчистување на објектите од трасата. Сообраќај има и покрај тоа што официјално не е пуштена делницата.
01. ![]() 02. ![]() 03. ![]() 04. ![]() 05. ![]() 06. ![]() 07. ![]() 08.
|
|
![]() |
|
micko_v
Senior Member
Joined: 19-Jun-2009 Location: Firenze, Italia Online Status: Offline Posts: 123 |
Quote Reply
#302 Posted: 24-Jun-2010 at 14:44 |
|
Имам впечаток дека делот од фонтана до влада нема да ја има полната проточност, затоа што крајните ленти ќе бидат во фукнција на паркинг, така што ситуацијата ќе остане непроменета....
|
|
![]() |
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#303 Posted: 24-Jun-2010 at 15:03 |
|
Се решава и тоа лесно со некоја ограда на работ на тротоарот по целата должина. Еве еден пример од Солун. Ќе спречи и паркирање по крај на коловозот, преминување кајшто нема пешачки, дополнителна безбедност и може да биде некое интересно решение од едноставно ковано железо или некоја ваква ограда како примерот што доликува на урбана средина, немора да биде тоа жолти столпчиња или обични П - огради. Овој дел од Илинденска е како порачан за едно вакво решение.
http://commondatastorage.googleapis.com/static.panoramio.com/photos/original/1200782.jpg Edited by lslcrew - 24-Jun-2010 at 15:04 |
|
![]() |
|
FoSsiL
Senior Member
Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply
#304 Posted: 24-Jun-2010 at 19:43 |
|
еден билборд ќе оди..... едит: ор мејби два...... или ниеден.... Edited by FoSsiL - 24-Jun-2010 at 19:45 |
|
![]() |
|
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#305 Posted: 27-Jun-2010 at 22:01 |
|
Се работи и во недела
и нашата прецизност ![]() Edited by Vladimir P - 27-Jun-2010 at 22:06 |
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
FoSsiL
Senior Member
Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply
#306 Posted: 27-Jun-2010 at 22:46 |
|
еј, ова широко било.... и со средишно зеленило.... и што зборевме.. ваљда и пошироки ленти ќе има.... плус тротоар и велосипедска патека? ....ај ќе видиме..... пополека....
|
|
![]() |
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#307 Posted: 28-Jun-2010 at 00:45 |
|
Ме збуни за прецизноста. Нивелираноста ми изгледа добро, ако мислиш на тоа што шахтата е на коловоз, а не на тротоар, тоа е поради тоа што порано беше тука тротоар па да не се прави нова канализација и поместување на делови од старата само е спуштена. Не гледам друго...
|
|
![]() |
|
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#308 Posted: 28-Jun-2010 at 12:09 |
|
Шахтата е најмалце 3 см пониско од 0-та кота, за жал на фотографијата не се гледа, а и направиле пад така да делува незабележително.
|
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#309 Posted: 28-Jun-2010 at 15:13 |
![]() Еве колкав може да биде профилот ако се сруши еден ред куќи од Влада до фонтана, како што предлагав неколку страни поназад. |
|
![]() |
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#310 Posted: 28-Jun-2010 at 15:15 |
|
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#311 Posted: 28-Jun-2010 at 15:28 |
|
|
![]() |
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#312 Posted: 28-Jun-2010 at 15:53 |
|
Добро јасно тоа, ова вака сликата ми се погоди само ориентационо. А со тек на време со години ќе се оформи пополека нова градежна линија. Неможе преку ноќ да се добие тоа. Пак ќе се вратам на австрискиот пример, цели ѕидини срамнија со земја ние се мислиме за дваесетина куќи без уметничка вредност, со нарушена статика и рудиментиран изглед. Има две три нови згради, побрзо треба да се реагира додека не се направиле многу нови драстично да ја кренат цената на ваков подвиг. Се приметува дека дури и од страна на владата изгледа како да е така почнато со Илинденска.
|
|
![]() |
|
alexgizh
Moderator Group
Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
Quote Reply
#313 Posted: 28-Jun-2010 at 16:03 |
|
Немаат уметничка вредност освен МЦМ!
|
|
|
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#314 Posted: 28-Jun-2010 at 16:16 |
|
@ lslcrew
Не е проблемот само во оформување на нова градежна линија, туку и во тоа што за обезбедување на поголема ширина на коридорот не би било доволно да се рушат само вакви објекти, туку сите оние објекти кои барем малку би навлегуваат во тој коридор. Ако се оди на обезбедување на широк коридор за овој сегмент, убеден сум дека не рушење туку тунел е поефтино и подобро решение. Но доколку дојде тој момент си има служби кои треба да ја направат таа математика и да склопат една студија која ќе биде достапна до јавноста па ќе може да коментираме. Сега за сега, кога веќе се истурка вакво решение (исфорсирано проширување на 4 ленти), треба да почекаме да видиме како ќе функционира и дали проблемот со овој сегмент е затворен за подолго време, или пак треба повторно да го отвараме во скора иднина. Edited by Cloverstack - 28-Jun-2010 at 16:17 |
|
![]() |
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#315 Posted: 28-Jun-2010 at 16:24 |
|
Па не е проблем за оние што малку навлегуваат во трасата. Ќе биде тука тротоар поширок. Во почеток би изгледало назабено, ама со тек на време ќе биде можеби најатрактивното градежно земјиште во Скопје така брзо ќе се пополни и ќе се иправи линијата. Има тамо стамбени згради, ако мислиш на тие, тие мислам се секој влез посебна конструкција. Битно да се обезбеди ширина +- пола тротоар. Сообраќајниот коридор да може да функционира како што треба, средишно зеленило (ако има простор), велосипедски патеки и тротоари, со тоа што едниот би бил во првите години нарушен од такви штрчења. На Водњаска таа куќата навлага во сред сообраќаен коловоз, а овдека збориме за пола до метро во тротоар.
Edited by lslcrew - 28-Jun-2010 at 16:27 |
|
![]() |
|
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#316 Posted: 29-Jun-2010 at 21:30 |
|
Дали ви се чини дека на една слика има два превида
Столбови за осветлување на само 40-50 см од улица и истиот на пешачки |
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#317 Posted: 29-Jun-2010 at 22:11 |
![]() Можно е ваква глупост да зацртале со проектот, или ова нешто на терен се менувало и импровизирало??? |
|
![]() |
|
pavche
Senior Member
Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
Quote Reply
#318 Posted: 30-Jun-2010 at 08:30 |
И каj нас е исто. Па и на едно ниво да напревеха капаците, после 1-2 години тие започваха да пропадат. И еве от минатата година Софиска Обштина започна експериментално да поставува и менува голем дел од старите шахти со нови, немско производство. По-скапи се, но мора да са далеч по квалитетни. Еве една слика на ваква шахта од новата клучка на Сoфискaта обиколница: ![]() Еве и схема на разликите со старите шахти: ![]() Еве и еден линк, каде може да се чита уште по подробно за таа технологиjа A тука ( PDF file!) со слики подробно е обjаснено како се монтират овoj тип шахти. Edited by pavche - 30-Jun-2010 at 10:08 |
|
![]() |
|
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#319 Posted: 30-Jun-2010 at 15:28 |
|
Одличен систем, распоред на силата на поголема површина,
ко би се додадат и подесување на висината би биле идеални.
|
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
pavche
Senior Member
Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
Quote Reply
#320 Posted: 30-Jun-2010 at 16:08 |
|
Сега видов да не работи добре линкот коj сум дал кон показването на монтажа. Па еве го в неколко слики да видите колко лесно става. Oд 1 до 12 е временно поставуване во среден слоj асфалт. 12 до краj - нивелиране со последниот слоj асфалт.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Post Reply
|
Page <1 1415161718 36> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |