![]() |
![]() |
![]() |
Од регионот (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7891011 24> |
Author | |
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
->> на друга страна. Много слики има на таа и е тежко за зареждане.
Edited by pavche - 26-Jul-2010 at 08:22 |
|
![]() |
|
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
Update на прошируването на Софиското метро - Младост 1А-Цариградско шосе (2.2 км., 2 станици, подземен гараж за 1500 коли)
1. Строежот на 400 м. тунел за поврзуване на постоечката траса од станица Младост со веке готовиот тунел кон Младост 3А, како и разклонението за Младост 4 и Бизнес Парк Софиjа. Работата започна пред 2-3 седмици. ![]() ![]() 2. Новата станица во Младост 3А ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by pavche - 26-Jul-2010 at 08:38 |
|
![]() |
|
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
3. Се засипва готовата траса од станица Младост 3А кон Цариградско шосе.
![]() 4. Тунелот пред Цариградско ![]() ![]() ![]() ![]() 5. Станица #19 под Цариградско шосе и буферниот подземен гараж за 1500 коли ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Сликите са приземани од : http://foto.stroitelstvo.info/ Edited by pavche - 26-Jul-2010 at 08:50 |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Првата тура од преубавите чешки парадни коњи веќе подолго време возат низ улиците на Софија. Станува збор за првите 10, од вкупно 35те нарачани тролејбуси Škoda 26Tr Solaris. Вредноста им е по 440 000 евра на парче. До крајот на следната година Софијската ошштина со кредит од Светската Банка планира да купи уште 100 тролејбусни возила, со што целосно ќе се замени застарениот тролејбусен возен парк, сега предимно сочинет од Икаруси и МАНови. Многу полемика крена фактот дека возилата се единечни а не зглобни, какви што се старите тролејбуси, пред се заради натоварените тролејбусни линии, кои единствени смеат да влезат во централниот градски дел (заедно со трамваите, односно само јавниот електротранспорт). Возилата се климатизирани и нископодни, имаат системи за визуелно и аудио информирање на патниците, системи за безбедност , камери, рампи за инвалиди, затемнети стакла, итн. Првата тура возила, сообраќа по ненатоварената линија 11 (пл. Сточна Гара - жк. Дружба 1). Некои слики:
Депо: ![]() Интериерот: ![]() ![]() Тројелбус на плоштадот Васил Левски: ![]() ... и на бул. Цариградско шосе: ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Повторно на бул. Цариградско Шосе, во близина на државната печатница Димитар Благоев (видна во позадината):
![]() ![]() Многу ми се допаѓа овој дисплеј, кој е поставен крај последната врата. Особено е потребен при зглобните возила: ![]() И по една слика од рециклираните тролејбуси Икарус (линија ТБ 9) и трамваите Инекон (линија ТМ 5): ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
Софија со новиве тролејбуси и обновени трамваи добива европски лик. БРАВО! За метрото нема што да се каже освен дека градот има одлична перпесктива и иднина со таков совршен транспортен систем.
Edited by Supervisor - 01-Sep-2010 at 19:16 |
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
![]() |
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
![]() |
|
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
Малце пресни слики од изградбата на Станица 19 од линиjа 1 на софиското метро и големиот подземен паркинг, под булевард Цариградско Шосе. Приземани се од brank, SSC.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Предходната станица 18 во населбата Младост 3 оди со по-бавно темпо на изградба. ![]() ![]() |
|
![]() |
|
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
TBM-от коj го копа МД-2 во Софиjа од средата на Април гoдинава, е веке изминал 450 метри од 3000-те, кои треба да се изградат до повезуването со постoeчките тунели каj НДК.
Моментално машината е во станица Банишора и се подготвува да продолжи по натаму. 2 слики од весник "Труд" Главата на TBM во станица Банишора ![]() Веке готовиот тунел ![]() И од Tego(SSC Bulgaria): ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by pavche - 16-Oct-2010 at 21:07 |
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
eeee една или две вакви за нас и завршивме работа.... ахахахахах Павче.... колку плаќа инвеститор/изведувачот за користење на машинава.... мислам за цела изградба од почеток до крај.... отприлика.... или зависи од време, компликации итн.... Ако имаш спознанија ќе бидат од голема корист.... Edited by FoSsiL - 16-Oct-2010 at 21:24 |
|
![]() |
|
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
Значи, специално ова машина не е наjмувана, а е купена. 15 мил. евро е цената и.
Eве ти кратко инфо на бугарски од статиjата во весник "Труд"
|
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Па воопшто не е скапо.... зошто да не си земеме и ние една ваква, ќе ни се најде..... па и да рентаме, најверојатно е поефтино од да се купи.... ако дијаметар и е 9,5м тогаш сигурно ќе може да се користи и за пробивање на подземните сообраќајници... ќе речете еј па само за нив ќе биде и после ќе ни стои.... епа незнам, јас мислам дека и не е баш така.... ако државата формира агенција и купи една ваква... за кое сум против (тоа да биде државата).... но еве, ако.... зошто да не.... ќе се користи и за Јужен булевар, и за пробивање на тунели за железница, после може и за Демир капија- Смоквица, и за други делници.... па може и да се рента.... секако во странство.... а секако и на концесионерите за подземните сообраќајници и јужен булевар, како и други, многу поисплатливо би им било да земат една од тука отколку да ја влечкаат од странство.... секако ако агенцијата нуди прифатлива цена.... добро јас сега незнам како идат тие работи, ни од правен, ни економски, ни кој било друг аспект, но како идеја мислам дека е добра..... Павче.... А откако ја нарачавте, за колку време ви ја испорачаа...? |
|
![]() |
|
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
Ако не се лажам ваква машина не се користи за пробивање на подземни сообраќајници оваа е за тунелирање од ваков круг претежно за метро тунели или возови како во случајот со тунелот во Швајцарија.
|
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Се користи 100%.... нешто мора да ротира за да буши.... а круг е најлогично да ротира, за друго незнам.... 9.5м дијаметар е доволно..... за две ленти... од по 3,5м..... со висина 4,5 - 5м..... зависи може да се прават модификации на внатрешните ѕидови.... Плус има место и за вентилација и за други технички елементи... секогаш се буши со кружни дупчалки, а потоа се поставуваат тие внатрешни ѕидови за да се оформи сообраќајницата.... мислам дека е најважен дијаметарот од аспект на тоа дали ќе ја собере..... а за квалитетот на машините, и квалитетот на ископот не се сомневам, бидејќи не се играчка и не се прават така лесно.... веројатно има и гаранција.... Edited by FoSsiL - 16-Oct-2010 at 22:23 |
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Ама формата е таа? |
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
мислам дека две со дијаметар 9,5 - 10м ќе завршат работа за нашиве подземни сообраќајници... една за една, друга за друга насока.... а најверојатно ќе бидат по две ленти, така и сметам, па овој дијаметар е доволен.... сигурно доле нема да правиме булевари со три ленти, автопати.... нема ни потреба тоа се брзи сообраќајници кои немаат некои комликации во одвивање на сообраќајот па да има застој...
|
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
а истото важи и за ЛРТ подземната траса која би идела во средина.... два тунела...
|
|
![]() |
|
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
Методот на тунелирање не е ист кај сообраќајници. Значи сообраќајници од типот на тунелот под плоштад се далеку по обемни ако земеме во обзир 3+3 или 2+2 со средишна барикада... Се на се овој тип на машини се за тунели за метро и брзи возови... Секако освен dig and covеr методот. А и не знам што е толку битно за кај нас ниту има нешто официјално за изградба.
|
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7891011 24> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |