build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2829303132 90>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #581 Posted: 21-Apr-2010 at 23:49
На станиците намерно се пропуштаа да поминат нископодните, а луѓето чекаа да се качат во двокатен автобус“, се присетува Коцевски.


Абе на новинарите поимот нископоден автобус им е очигледно нешто тешко сфатливо. Мислат ако не е двокатен, тогаш е нископоден, или уште полошо ЕДНОПОДЕН!?

wtf ова едноподен ми оди на нерви, не сфаќаат што е еднокатен, а што едноподен? Еден под? whaaat?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #582 Posted: 21-Apr-2010 at 23:50
Крајно иритиран од базично неписмениов текст морам да реагирам на неколку места (притоа бидувајќи свесен дека ова зло е пред вратата и нема назад). Одам по ред:

Жали што во градот се' уште нема трамвај, бидејќи скопјани го посакувале уште откако ја почуствувале удобноста на превозот со двокатните автобуси. Јас се прашувам какв врска имаат овие два вида на превози, та граѓаните одеднаш да увидат?

Смета дека ако тогаш двокатни автобуси се возеле низ улици што биле поплочени со коцка и биле стабилни дури и кога превезувале повеќе патници од дозволениот број, нема да има проблем ни сега кога ќе се возат по асфалтирани улици. Мислам во ред е лабилен 90 годишен странец да си зборува, но тоа да се објави како теорема (Теоремата, во основа, е логички исправно тврдење чија точност може да се утврди.) во најтиражниот наш весник е срамно!

Некаде во 1954 или 1955 година во ’Градски сообраќај‘ стигнаа околу 13 лондонски двокатни автобуси. Ааааа - ете колкава е таа наша ТРАДИЦИЈА!

Беше преубаво чувството кога преку широките платформи прв пат влеговме во речиси новите возила, оти само десетина години биле возени низ лондонските улици. Епа добро бе белким во овој глобализиран свет, видувањата и очекувањата на општеството се смениле од пред 50+ години! Не познавам некој нормален да каже дека во ова време 10 години стар автобус е СКОРО НОВ! Тогаш бил круциален чекор напред, но сега?

На станиците намерно се пропуштаа да поминат нископодните, а луѓето чекаа да се качат во двокатен автобус“, се присетува Коцевски. Оооо чак НИСКОПОДНИ ли? Ама тоа многу напредни сме биле ние, Германија и Холандија... знаете што да јадат! Аман не научија нашиве новинари да прават разлика меѓу нископоден и еднокатен автобус!

Возилата беа регистрирани со четирисет места за седење на катовите, но за стоење качувавме и по 150 патници. Имате ли повод да сметате дека ова нема да се случува и ден денешен?

Додава дека како што се зголемувал бројот на едноподните автобуси, така се барале се' повеќе возачи, а бидејќи ги немало, на обука биле пратени шеесетина трактористи повикани од земјоделските задруги. --Добро, барем разбравме зошто возачите се толку некултурни. Искрено да си кажам, ова за мене беше најполезната информација во текстов.

Новите автобуси, кои допрва треба да дојдат од Кина, ќе го вратат минатото и носталгијата кон старо Скопје. Ееее аман, мислам дека жителите на Дрезден не си го жалат својот разрушен град толку колку ние нашиов. Разликата е што едниот стварно бил и е град!

Кој знае, можеби и на Борац ќе му се исполни желбата уште еднаш да седне зад воланот на автобусот.
А, така кажи си старци од 90 години да возат и авиони, штом им е желба!

Не сакам да го потценам старецов, туку да се замислиме сите на кое ниво сме и накаде се движи оваа наша пуста земја!




"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #583 Posted: 22-Apr-2010 at 08:23
Да бидам искрен, уште на насловот „запнав“, ама кога го прочитав првиот параграф, дефинитивно го баталив читањето на остатокот од статијата, иако знаев дека ќе има бисери  Roll%20eyes

Што да се каже... очигледно успеваме да релативизираме се што е круцијално - техникалиите и анализите за тоа колку ефикасни ќе бидат двокатните автобуси во Скопје, колку е исплатлива инвестицијата во однос на учинокот, дали имало подобри опции... Ама радувањето на 90-годишни носталгичари (по еден ужасно краток и не толку славен период) е нешто што се воздигнува како многу благородна работа уште од самиот почеток кога се сервираше идејата за двокатни.

На новинарката би и препорачал да се позанимава со суштинските прашања околу двокатните (макар постфестум), наместо со вакви шарени глупости.


Edited by Cloverstack - 22-Apr-2010 at 08:32
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #584 Posted: 22-Apr-2010 at 08:46
Originally posted by Andrej_LJ

Крајно иритиран од базично неписмениов текст морам да реагирам на неколку места (притоа бидувајќи свесен дека ова зло е пред вратата и нема назад).....Не сакам да го потценам старецов, туку да се замислиме сите на кое ниво сме и накаде се движи оваа наша пуста земја!
Андреј, свака част за текстов...јас лично ваквите флешбекови на такозвани „стари„ скопјани ги доживувам со нагон за олеснување и никогаш нема да си опростам што заради нивната краткогледост, неизживеаност и нивните тагувања за некаков идиличен (читај селски) живот во Скопје пред земјотресот градов денеска пати од вакви дебилни проекти...
Не е крив човеков, којзнае какви солзи ќе му надојдат од кинеската пластика...криви се копуците што за глас повеќе, земале мислења од такви како него за меродавни, место да се зафатат со одржување на јавниот превоз на високо ниво (одржување, а не решавање, затоа што градот постојано расте, а со тоа и неговите потреби)...
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #585 Posted: 22-Apr-2010 at 22:14
Ретро текст од Нова Македонија

22 април 1967 година


Осумнаесет нови возила за ГАСП

Претпријатието за Градски сообраќај, формирано уште во 1948 година, во својата работа секоја година бележи значителни успеси. Од 5 автобуси со колку претпријатието ја почна работата, сега има околу 166. Секоја година се купуваат нови возила за потребите на граѓаните.

Моментно, во Скопје постојат 166 возила, од кои во редовниот сообраќај работат 90, а во критичните часови 137 возила. Бидејќи оваа бројка не може да ги задоволи барањата на граѓаните, деновиве во претпријатието се очекуваат уште 18 нови возила од марката „лејланд“ од Англија. Инаку, ГАСП ги купува своите возила од споменатото англиско претпријатие и од нашето претпријатие ФАП.

%20

  



Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #586 Posted: 18-May-2010 at 12:18

Дека многу сакаме да си го мериме со „други светски метрополи како нашава“, еве што одбра градската управа (а не David Cameron) како конечно решение за обнова на темата двоспратни автобуси во Лондон...

The Wright Group - http://www.wrightbus.com - производителот

Thomas Heatherwick http://www.dezeen.com/2010/05/17/new-bus-for-london-by-thomas-heatherwick/ - авторот на новиот дизајн...во истиов текст има и линкови до другите предлози за дизајн...

Originally posted by

Futuristic design to become “an emblem of 21st century London”
- еве како назадно размислуваат англичаниве....да им пратиме консултанти од овде да ги опаметат....
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #587 Posted: 07-Jun-2010 at 00:11
Јутонг добил меѓународно Гран при за најдобри автобуси


Кинеската компанија "Јутонг", која го доби тендерот за изработка на 202 двокатни автобуси за градскиот превоз во Скопје собрал најмногу награди на меѓународниот саем што се одржал минатиот месец во Шангај. Во конкуренција на голем број производители на автобуси, Јутонг" на саемот се претставил со 7 автобуски модели и ги освоил шесте награди: за изработувач на автобуси на годината, награда за иновации, награда за безбедност на автобусите, награда за зачувување на животната средина, награда за најдобри БРТ автобуси и престижната - Гранд БААВ награда за најдобар автобус.

Според образложението што е презентирано на официјалната веб-страница на компанијата наградата изработувач на автобуси на годината е највисока и највлијателна меѓу наградите, која ги проверува претпријатијата-кандидати во однос на управување со претпријатието, иновации на производи, моделот на маркетинг, рангот на претпријатието итн.
- Затоа, оваа награда е исто така, најконкурентна и посакувана од страна на многу производители на автобуси. Софистицираните производи на Јутонг" и исклучителниот придонес за автобуската индустрија придонесе за освојувањето на оваа висока почесна награда, се вели во образложението.

Јутонг" е претходник и лидер на автобуската индустрија во Кина. Производител е на возила за многу странски пазари како Куба, Русија, Иран, Саудиска Арабија, Хонг Конг, Макао, а од следната година и за Македонија.

Back to Top
tasko View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 11-Apr-2009
Location: London
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote tasko Quote  Post ReplyReply #588 Posted: 08-Jun-2010 at 18:06
Originally posted by Dave Gahan


Дека многу сакаме да си го мериме со „други светски метрополи како нашава“, еве што одбра градската управа (а не David Cameron) како конечно решение за обнова на темата двоспратни автобуси во Лондон...

The Wright Group - http://www.wrightbus.com - производителот

Thomas Heatherwick http://www.dezeen.com/2010/05/17/new-bus-for-london-by-thomas-heatherwick/ - авторот на новиот дизајн...во истиов текст има и линкови до другите предлози за дизајн...

Originally posted by

Futuristic design to become “an emblem of 21st century London”
- еве како назадно размислуваат англичаниве....да им пратиме консултанти од овде да ги опаметат....
Smile
Back to Top
Sale SK View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 16-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 258
  Quote Sale SK Quote  Post ReplyReply #589 Posted: 13-Jun-2010 at 00:02
ЈСП да сакаше до сега можеше да се "поднови" со автобуси стари од 5-6 години возени во градовите низ З.Европа.За многу евтини пари.Нити сакале да се подноват,нити се во загуба како што лажат.Оваа невидена пљачка со некакви двокатни автобуси кои се возат само во Хонг-Конг им дојде како кец на десетка.Или 2 во 1.Како и да е,молам Бога,некако да се поништи овој договор,па се да почне од почеток.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #590 Posted: 06-Aug-2010 at 16:14

Ги избравме погрешните кинески двокатни автобуси


За околу година и пол низ улиците на Скопје ќе крстосуваат кинески двокатни автобуси изработени од фабриката „Џенгџоу јутонг“, што со својот изглед треба да го вратат шармот на градскиот превоз од пред половина век

 
 
%20  
Дотогаш Кинезите, можеби, исто така ќе воведат двокатни автобуси во својот урбан транспорт, но нивните, освен што ќе бидат убави, нема да заглавуваат во сообраќајниот метеж и ќе можат секогаш навреме да ги превезуваат патниците. Компанијата „Шензен Хуаши паркинг еквипмент“ ги дизајнирала овие возила, каде што првиот кат ќе биде тунел низ кој ќе може да поминуваат автомобили, а на вториот ќе се возат луѓе. На тој начин автобусот ќе може на секој семафор да ја прескокне колоната и да застане прв, освен ако на патот не му се испречи некој од приватните превозници. Возилата ќе се движат на соларна енергија со брзина до 60 километри на час. Сепак, ова возило би чинело околу 50 милиони евра, повеќе од целиот владин проект за обнова на јавниот превоз во главниот град со 202 двокатни кинески автобуси и со 84 едноподни украински.

http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=8610104107&id=14&prilog=0&setIzdanie=22052
Back to Top
Swimmer View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 09-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 294
  Quote Swimmer Quote  Post ReplyReply #591 Posted: 10-Sep-2010 at 14:17

Прототип од двокатните автобуси, новогодишен подарок за скопјани

 

Возилото ќе се пушти во сообраќај заради проверки на терен, по што би почнало сериското производство

Деспина Трајковска


Околу Нова година се очекува по скопските улици да се провози првиот произведен двокатен автобус на кинеската компанија „Јутонг“, која треба да ја реализира државната набавка на 202 автобуса, инвестиција вредна 35 милиони евра. Прототип-возилото е во завршна фаза на изработка, а се подготвува и уште едно возило кое ќе биде испратено на тестирање, односно хомологација во Германија.

Кинезите го финализирале дизајнот на автобусите, за кој е дадено одобрение од Министерството за транспорт и врски и од ЈСП. Иако се' уште не откриваат како ќе изгледаат 202 даблдекера, од компанијата посочуваат дека станува збор за ретродизајн, речиси истиот што го презентираа на отворањето на понудите, слично на автобусите што возеле низ Скопје во 50-тите и 60-тите години од минатиот век. Од ЈСП потврдуваат дека автобусите ќе бидат со металик црвени страници и покрив во драп боја.

Во досегашната комуникација на градското сообраќајно претпријатие и „Јутонг“, потврдени се техничките карактеристики, всушност, оние што се бараа на тендерот. Кинеските двокатни автобуси ќе користат мотор еуро 4, ќе имаат дигитален такограф, автоматска рампа, ќе имаат по 60 седишта за седење и 20 места за стоење и целосно ќе бидат „покриени“ со систем за разладување и затоплување.

„Со компанијата сме во зачестена комуникација и по потпишувањето на договорот, претставници од ‘Јутонг‘ два пати беа во посета кај нас за да ги дефинираме техничките карактеристики. Без никакви сомнежи може да кажам дека се' се одвива според планот и потпишаниот договор. Има најави дека околу Нова година ќе пристигне прототип-возилото кое ќе се пушти во сообраќај со цел да се извршат и последните проверки на терен, за потоа да почне сериското производство на сите предвидени 202 возила“, вели Мишо Николов, директор на ЈСП „Скопје“.

Од Министерството за транспорт и врски потврдуваат дека веќе го исплатиле авансот од 3.542.541 евра, што е 10 отсто од висината на целата набавка.

Тоа дека се' се одвива според предвидената динамика, потврдуваат и од „Јутонг“. Велат дека нивни инженери во изминатиов период два пати ја посетиле државава за да продискутираат со надлежните околу одредени детали со цел автобусите да бидат приспособени на локалните услови.

„Во меѓувреме е финализиран и дизајнот и тој беше одобрен од Министерството за транспорт и од ЈСП. Сега се работи на прототипот што треба да биде готов до крајот на месецов. Во средина на октомври ќе ги поканиме претставниците од Министерството и од ЈСП да дојдат во Кина и да го видат прототипот. Со цел да се осигура квалитетот, прототипот дополнително ќе биде тестиран според ЕЦЕ регулацијата“, информираат од „Јутонг“.

Според потпишаниот договор, првите 66 двокатни автобуси треба да се испорачаат до крајот на идната година, а во наредните две години да стасуваат по 68 даблдекери. Државата ќе ги исплаќа возилата по секоја испорачана тура со средства од државниот буџет обезбедени од три фискални години.

Кинеската компанија „Јутонг“ ја доби зделката дури во петтиот обид на државата да ја реализира предвидената набавка откако претходните тендери беа поништувани поради нецелосни понуди, а првично и поради зголемување на бројот на бараните возила. Два од 202 двокатни автобуса ќе бидат со отворен покрив и ќе се користат за туристичко разгледување. Еден од нив ќе се подари на Охрид за развој на туризмот.

Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #592 Posted: 13-Sep-2010 at 23:59
Епа ајде... го чекаме... да го пробаме. Само да си стојат на збор.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #593 Posted: 20-Sep-2010 at 09:21

Напролет доаѓа прототипот на двокатните автобуси

До крајот на годинава треба да биде завршено дополнителното тестирање на автобусот, а од Кина во Македонија ќе биде доставен во март, велат од ЈСП Скопје

Во март во Скопје треба да пристигне прототип од вкупно 202-та двокатни автобуса што ќе ги произведува фабриката „Џенџгоу Јутонг“ од Кина. Оваа фабрика го доби тендерот дури по петтиот обид на Министерството за транспорт и врски.

- Во согласност со тендерската документација, „Јутонг“ треба да направи две возила како прототип. Едното треба да пристигне во Скопје и доколку има одредени забелешки, да се направат исправки, по што ќе почне производството, а другото за хомологација, која ќе се врши во Германија - објасни директорот на јавното сообраќајно претпријатие, Мишо Николов.

Од „Јутонг“ велат дека по потпишувањето на договорот, што се случи во средината на април годинава, инженери на оваа фабрика во два наврата ја посетиле Македонија за да се договорат за одредени детали, со цел автобусите да бидат приспособени на локалните услови.

- Во меѓувреме е финализиран дизајнот на автобусите, одобрен од надлежните во Министерството за транспорт и врски и од ЈСП. Сега се работи на прототипот кој треба да биде готов до крајот на месецов. Потоа ќе ги поканиме претставниците на Министерството во средината на октомври да дојдат во Кина и да го видат прототипот - објаснуваат од „Јутонг“.

Дополнително тестирање

За да се осигура квалитетот, прототипот ќе биде дополнително тестиран според т.н. ЕЦЕ-регулацијата, а тестирањето ќе заврши до крајот на годинава во Кина.

И од Министерството информираат дека е почната изработката на првиот примерок од двокатните автобуси. За реализацијата на склучениот договор за набавка на 202 новопроизведени двокатни автобуса за градскиот превоз во Скопје, засега надлежното Министерство исплатило 3.542.541 евра како авансна исплата на производителот на автобусите. Првата третина, односно 66 двокатни автобуси, треба да пристигнат до крајот на октомври 2011 година, 68 возила - до крајот на 2012, а останатите - до крајот на 2013 година. За 200 двокатни автобуси државата ќе плати 35 милиони евра, а двете отворени возила ќе чинат 310.000 евра, без ДДВ. Едниот од отворените двокатни автобуси што ќе бидат наменети за туристичко разгледување ќе му биде подарен на Охрид. Двокатните автобуси се со ретро-дизајн на оние што сообраќале во 50-тите и 60-тите години, имаат емисија на издувни гасови евро 5, дигитален тахограф за работа, автоматски управувана рампа за инвалидски и за детски колички и клима-уреди. Двокатните автобуси ќе имаат 60 седишта, а отворените по 63 седишта.

Украинските - во октомври

Еден од 11 нископодни украински автобуси денеска ќе оди на хомологација во Германија. Со тоа наместо во септември, најверојатно овие 11 автобуси во Скопје ќе пристигнат во октомври.

- Процесот на хомологација може да трае две недели, а може и еден месец. Откако ќе заврши хомологацијата, Бирото за метрологија треба да издаде сертификат дека тие можат да се пуштат во употреба - најави Мишо Николов, директор на ЈСП „Скопје“. Тој информира дека во петок претставници од Машинскиот факултет, од ЈСП и од Министерството за транспорт и врски повторно ќе одат во контрола на фабриката „Лавовски автобусни заводи“ (ЛАЗ) за да видат како оди производството на автобусите. Тендерот истекува во декември годинава.

ЛАЗ во декември 2009 за производство на 80 соло-автобуси понуди цена од околу 10 милиони евра, или 126.000 евра за еден нископоден автобус. Според тендерот, останатите 69 автобуси ќе бидат доставени најдоцна до февруари 2011. Првично беше најавено дека 11 соло-автобуси и 4 зглобни треба да пристигнат до 1 јуни.

http://www.time.mk/read/NONE/f17dd5a767/index.html
Back to Top
build.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 216
  Quote build.mk Quote  Post ReplyReply #594 Posted: 18-Oct-2010 at 13:04
Претставен прототипот на новите двокатни автобуси за Скопје

Министерот за транспорт и врски, Миле Јанакиески, денес во Женгжоу (Кина) ја посети фабриката на Јутонг (Zhengzhou Yutong Group Co.Ltd.) каде се произведуваат двокатните автобуси по нарачка од владата на Македонија. Министерот оствари работна средба со претседателот на компанијата, г-дин Њу Бо, а му беше презентиран и прототипот на автобус наменет за градски превоз, модел кој од идната година треба да вози по скопските улици. Во придружба на Јанакиески се и стручни лица од ЈСП Скопје, Бирото за метрологија и Машинскиот факултет, кои во наредните денови треба да извршат евалуација и верификација на протптипот, од што ќе зависи дали ќе започне сериското производство. Потоа, доколку автобусот ги исполнува бараните критериуми, ќе биде однесен на хомологација во Германија.

После редица пропаднати тендери, договорот со Јутонг беше потпишан во април годинава. Нарачани се вкупно 202 двокатни автобуси. Испораката треба да почне во март наредната година и да заврши во 2013. До крајот на 2011 треба да се испорачаат најмалку 66 возила, додека во наредните две години по 68. Со иста диманика ќе биде и плаќањето. 200 од автобусите ќе бидат за јавен градски превоз во Скопје, додека два ќе бидат панорамски (по еден за Скопје и Охрид). Набавката на градските автобуси ќе чини 32 милиони евра, а на панорамските 283 илјади евра.



Фотографијата е преземена од Министерството за транспорт и врски



Фотографијата е преземена од Министерството за транспорт и врски



http://www.build.com.mk/?p=5266
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #595 Posted: 18-Oct-2010 at 13:09
Искрено предницата не изгледа убаво поради вдлабнатината (мој вкус), но странично автобусот изгледа супер. Остануваат сите недостатоци што ги имаме посочено во смисла на двокатни автобуси, како и сомнежот за квалитет, но мислам дека автобусиве излегоа над моите очекувања.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
KinDeR View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 04-Jun-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 78
  Quote KinDeR Quote  Post ReplyReply #596 Posted: 18-Oct-2010 at 14:07
На мене пак баш вдлабнатината ми се допаѓа многу. Да речеме дека дава некој посебен шмек. И јас сум пријатно изненаден од ова што го гледам, мада имав некоја претстава, со оглед дека имаше слика која струеше по форумов. Ќе чекаме повеќе слики од Министерството или ќе чекаме до март, до првата испорака. Иначе мора уште веднаш да се вгради софтвер за кирилица, за информативните табли. Нема да давам конечна оцена додека не го видам во живо, затоа што од сликава на задниов дел кај вентилациониот отвор некако ми е фуш изработката, али ова е само прототип, па затоа ќе чекаме конечна верзија. Први впечатоци - Солдино. 
Back to Top
theMac3donian View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 30-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote theMac3donian Quote  Post ReplyReply #597 Posted: 18-Oct-2010 at 14:31
Јас ги преименувам автобусите во МОБИМАК (види знак напред) Banana

Он-Топик.
Некако мали изгледат... изгледа дека се двокатни.
И некако предната маска малку... ефтино изгледа...

Како и да е голем напредок.
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #598 Posted: 18-Oct-2010 at 15:37
Може не е најубавиот автобус на свет али за овие што ги имаме е фантазија! Знам дека сакавме едноподни(и јас чврсто сакав) вакви такви али лично јас за оваа работа бев спремен све да прифатам само да ги снема оние грдосии од улиците. Знаев декаљ ако сега не ги сменат па и со двокатни немаше да гиу сменат уште 20 год., па замислите како ке ни изгледаа тогаш.

Е сеа една реална оценка 6 од 10, со тоа што не е конечна дур не видам подобра и појасна фотка.

Edited by toasumjas - 18-Oct-2010 at 15:58
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #599 Posted: 18-Oct-2010 at 16:52
Aman super se, ne znaete kakvi mislenja imav za avtobusite!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #600 Posted: 18-Oct-2010 at 17:17
Како одеднаш станаа супер? Дали надворешниот ретро-изглед (ист како на визуелизацијата која и досега ја имавме) успеа да ги побие сите негативни страни и дилеми кои се надолго и нашироко забележани во нишкава? Како и за недвижниот дел на Ск2014, изгледа дека најсуштинска и најбитна испадна „фасадата“

Разбирам и дека сите ние сакавме што побргу да се ослободиме од досегашните крнтии, ама имавме избор како тоа да го направиме и ние избравме еден од најлошите начини. Така да кога ќе размислам каков избор ќе имавме ако не бевме толку тврдоглави и ако не бевме фејк носталгичари, дури и подновувањето за мене е со горчлив вкус.

Гледам дека со време опаѓа револтот дури и кон најглупавите егзибиции што ни се наметнуваат, и тоа сериозно ме загрижува. Тоа значи дека со тоа што не удавија во глупости, успеаа тотално да ни ги разбијат дури и најелементарните критериуми.


Edited by Cloverstack - 18-Oct-2010 at 17:18
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2829303132 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.449 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.