build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3435363738 42>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #701 Posted: 16-Nov-2010 at 07:45
Можеби решение би било  договор со некоја од приватните фирми за обезбедување. Еве на други места каде редот го обезбедуваат приватни фирми тоа функционира, на пример „Рамстор“ и сл. 

Edited by polval - 16-Nov-2010 at 08:13
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #702 Posted: 16-Nov-2010 at 12:54
Originally posted by polval


Можеби решение би било  договор со некоја од приватните фирми за обезбедување. Еве на други места каде редот го обезбедуваат приватни фирми тоа функционира, на пример „Рамстор“ и сл. 


Е тоа би било добро...се сложувам...
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #703 Posted: 16-Nov-2010 at 13:19
Да, да, Zookisk сум приметил полиција во возовите и имаш право не излегува од резервираното купе!

Приватните фирми за обезбедување само би биле дополнителен товар за железницата, некој треба да ги плаќа, за разлика од железничката полиција која би ја плаќало самото Министерство за внатрешни работи.
Back to Top
BullDoG View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 14-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote BullDoG Quote  Post ReplyReply #704 Posted: 16-Nov-2010 at 21:22
Voz na relacija Skopje-Kicevo

Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #705 Posted: 17-Nov-2010 at 11:40
Originally posted by mon

Originally posted by zookisk

Слика од пред дваесетина години на новата железничка станица во Скопје и тогашната ЈЖ а подоцна и МЖ 661-240... (за жал оваа локомотива од одамна е вон употреба и скапува во депото во Лисиче)...Ohno


Zookis, dali mozes da postiras povece fotografii od vremeto na nastanokot na ovaa fotografija?
Ima premalce fotografii na zeleznicata vo Makedonija od vremeto na SFRJ pa mislam deka bi bile vistinska poslastica za site nas dokolku si vo moznost da gi postiras.
 
Dali e toa OSE vagon zad lokomotivata? Ne se secavam deka kaj nas postoele beli vagoni...


Ова е малку постар пост, меѓутоа сега го видов. Мон, тоа е ЈЖ вагон за деловни возови. Надворешноста е иста како и останатите Gosa Y се разбира со боја како на сликата. Се користеа на деловните за Београд и  Битола. Баш беа убава глетка. Бојата беше сребрено-бела па после некое време се појавија и вакви како на сликава.


Edited by polval - 17-Nov-2010 at 11:41
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #706 Posted: 01-Dec-2010 at 17:33




Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #707 Posted: 19-Dec-2010 at 01:06
Изјава која ветува дека нешто полека се менува во железницата

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #708 Posted: 19-Dec-2010 at 02:18
Искрено, јас на министеров не му верувам. Така општо зборува, без конкретни рокови, без идеја од каде би се земале пари, навистина ништо конкретно. Повеќе надеж ми влева новиот директор на железница Деркоски, од кого гледаме одредени новини, дава конкретни идеи, а се надевам и дека ќе ги реализира, инаку еве информација од него:


Се интензивира користењето на железничкиот сообраќај, смета директорот на МЖ Деркоски

Прилеп, 18 декември 2010 (МИА) - Патниците се повеќе го користат железничкиот сообраќај, смета Оливер Деркоски, директор на „Македонски железници а.д Транспорт“.

- Особено со враќањето во сообраќај на брзиот воз „Пелагонија Експрес“ на линијата Битола-Скопје и обратно, воведен од минатата недела со стапувањето во сила на зимскиот возен ред, изјави Деркоски по поставувањето на темелите на ново спомен- обележје за загинатите бранители на Карпалак.

Со одобрените 50 милиони евра од Владата за осовременување на железницата, потенцираше Деркоски, ќе се купат три дизел моторни и две електромоторни комплет ганрнитури возови за патничкиот сообраќај.

- Потребни се три локомотиви за товарниот сообраќај, а ќе се реконструираат 30 патнички вагони со клима-уред и вакум ве-це, додаде Деркоски.


Извор: МИА, http://www.mia.com.mk/default.aspx?vId=79597760&lId=1&pmId=501



Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #709 Posted: 19-Dec-2010 at 11:49
Originally posted by BOJAN

Искрено, јас на министеров не му верувам. ...Повеќе надеж ми влева новиот директор на железница Деркоски ...

Бојане зар не ти е јасна хиерархијата во државаните органи
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #710 Posted: 19-Dec-2010 at 12:36
Originally posted by Vladimir P

Originally posted by BOJAN

Искрено, јас на министеров не му верувам. ...Повеќе надеж ми влева новиот директор на железница Деркоски ...

Бојане зар не ти е јасна хиерархијата во државаните органи


Апсолутно ми е јасна хиерархијата Big%20smile, ама ние говориме за министерот на кој сите проекти му доцнат со години. Треба да излезе со кампања во весници и со интервјуа во медиуми и да каже, во 2011 година ќе се модернизираат толку и толку вагони, ќе се распише тендер за купување на ДМГ и слично.

Сакам да кажам, топла вода со гидини пушта нашиов министер, добро се сеќавам пред 2 години кога се шеташе низ вагони во Колска и велеше дека ќе ги реконструира сите вагони за 1 годинаRoll%20eyes.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #711 Posted: 19-Dec-2010 at 14:40

Ајде да бидеме попрецизни - триесетина патнички вагони и нешто товарни

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #712 Posted: 20-Dec-2010 at 03:19
Исто така и најавите за патнички гарнитури се веќе прилично стари, министерот одамна го пушти тој муабет, ми се чини прво за 4, па за 2 гарнитури или обратно.

Сепак да нотираме што најавува сега новиот директор Дерковски, со тие 50 милиони евра кои според него биле веќе одобрени:

- 3 нови локомотиви
- 3 нови дизел-моторни патнички гарнитури
- 2 нови електро-моторни патнички гарнитури
- темелна репарација и модернизација на 30 патнички вагони

Барем во железницата не ни недостасувале големи најави кои тотално се изјаловувале, но што ни останува освен повторно да се надеваме и да стискаме палци.

Инаку да прашам (со оглед на тоа дека за локомотивите не е наведено какви, туку само дека се потребни 3) какви локомотиви моментално највеќе недостасуваат? Електрични или дизел? И дали сеуште имаме акутен недостаток на маневарки? Еве познавачите нека кажат какви 3 локомотиви би купиле тие според свое видување.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #713 Posted: 20-Dec-2010 at 09:26
Според мене, приоритет ни се современи дизел локомотиви со далеку помала потрошувачка и еко емисија, за деловите кој сеуште се неелектрифицирани.

Со овновените 2 електрични и 4 маневарски локомотиви мислам дека до некаде сме на границата на потребите.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #714 Posted: 20-Dec-2010 at 10:52
Originally posted by Cloverstack

Исто така и најавите за патнички гарнитури се веќе прилично стари, министерот одамна го пушти тој муабет, ми се чини прво за 4, па за 2 гарнитури или обратно.

Сепак да нотираме што најавува сега новиот директор Дерковски, со тие 50 милиони евра кои според него биле веќе одобрени:

- 3 нови локомотиви
- 3 нови дизел-моторни патнички гарнитури
- 2 нови електро-моторни патнички гарнитури
- темелна репарација и модернизација на 30 патнички вагони

Барем во железницата не ни недостасувале големи најави кои тотално се изјаловувале, но што ни останува освен повторно да се надеваме и да стискаме палци.

Инаку да прашам (со оглед на тоа дека за локомотивите не е наведено какви, туку само дека се потребни 3) какви локомотиви моментално највеќе недостасуваат? Електрични или дизел? И дали сеуште имаме акутен недостаток на маневарки? Еве познавачите нека кажат какви 3 локомотиви би купиле тие според свое видување.


Доколку купиме поевтини гарнитури и локомотиви (можеби од руско или кинеско производство), тогаш ќе ни стигнат 50 милиони евра да ги модернизираме и патничките вагони, но доколку сакаме нагибни возови или возен парк од Сименс, Алстом или Бомбардиер, тогаш не сум сигурен дека со 50 милиони евра ќе можеме и да модернизираме 30 патнички вагони.

Доколку јас би одлучувал, тогаш би им дал приоритет на новите дизел локомотиви и нови дизелмоторни гарнитури. Со ова ќе се намалат трошоците за гориво, за поправки и делови, кои најголем дел доаѓаат токму од овој вид на возен парк.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #715 Posted: 04-Feb-2011 at 23:28
Во интервју за неделникот Публика, министерот Јанакиевски информира дека ќе се купат 3 дизел моторни локомотиви, 5 гарнитури за превоз на патници, ќе се реконструираат 30 вагони за превоз на патници и 150 товарни вагони. Малку збунувачки ми делуваат описите на возниот парк од министерот, но се надевам дека овој пат ќе ги оствари овие ветувања.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #716 Posted: 08-Mar-2011 at 17:31

Датум: 08.03.2011, 17:23
МАКЕДОНСКИ ЖЕЛЕЗНИЦИ

Нови возови до 2014 година



Нови вагони, локомотиви, модернизација и нови пруги, се главни приоритети за инвестирање во "Македонски железници", но наместо тоа, парите одат за изработка на физибилити-студии, јавни набавки за консултанти и огласи за изработка на технички документации, ремонти на "кршот", во чекање на вагоните чија набавка само што не завршила.

Секоја година истата приказна за возови што ќе итаат со над 100 на час, а наместо тоа, едвај се крпат старите локомотиви стари и по 40 години. Со години ништо незавршено, со единствено образложение дека постапките се во тек.

Додека во светот се инвестира во возови "куршуми" што летаат со над 500 километри на час, кај нас за 60 години е изградена само една пруга и тоа Скопје - Кичево, долга околу 110 километри.

Директорот на "Македонски железници" - Транспорт, Оливер Деркоски најавува нови возови до 2014 година.

- Во програмата за работа 2010-2014 година се планирани нови и моредни возови. Владата, како наш сопственик, го одобри планот и донесе заклучоци за набавка на нови возни средства. Треба да се набават 5 гарнитури возови, потоа три локомотиви и да се модернизираат 30 патнички вагони. Тоа е инвестиција од 50 милиони евра и сега преговараме со Министерството за финансии од каде да се обезбедат парите. Очекуваме во 2014 година граѓаните да се возат во нови патнички возови - вели Деркоски.

(Повеќе за истата тема можете да прочитате во печатеното издание на „Дневник“)


http://dnevnik.mk/default.asp?ItemID=5CC6F62D9F4D9A49B20D14B3F823EC24
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #717 Posted: 08-Mar-2011 at 18:25

Па можда до 2014, сименс дезиро од другиве земји ќе спремаат да ги фрлат во отпад, па нашиве ќе ги купат и ќе ни се продава ветер во магла. Не дека сум фан на сименс дезиро, ама нека бидат и оние рускине шо ги купуваат србите само да се има нови возови. Само нз сеа како од 3 вика дека 5 гарнитури ќе се земат. Можда до 2014 и за 10 ќе зборат.
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #718 Posted: 13-Apr-2011 at 18:56
Знај некој зошто служи оваа "машина" ? Ми изгледа и прилично нова..











Edited by Danielbtmk - 13-Apr-2011 at 18:57
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #719 Posted: 13-Apr-2011 at 21:34
Со еден збор, подесување на горниот слој, повеќе на:



http://www.plasseramerican.com/en/p_management/ssp203.htm
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #720 Posted: 06-May-2011 at 09:19

Денес свечено ќе бидат пуштени во употреба ремонтираните локомотиви и новите вагони на Македонски железници.

Stavreski-Janakieski0807-240
На свеченоста ќе присуствуваат министрите за финансии и за транспорт и врски, Зоран Ставрески и Миле Јанакиески.

Предвидено е да биде пуштена во употреба интегрирана комуникациска мрежа, ќе биде промовиран проектите за осигурување со автоматски пружен блок на делницата Клисура – Гевгелија и на уредите на 14 патни премини на делница Ѓорче Петров – Кичево.

Во рамки на посетата ќе биде претставена и модернизацијата и тиристоризацијата на две електро локомотиви направена во „Кончар“ – Загреб, ремоторизацијата и модернизацијата на четири дизел електрични маневарски локомотиви извршена во „Централне Делавнице“, Љубљана. Ќе бидат промовирани 36-те нови плато вагони купени од „Гоша“, Смедеревска Паланка и „Гредељ“, Загреб.

Настанот ќе се одржи на ранжирната станица „Трубарево“.

Оваа набавка претставува првата поголема инвестиција во македонската железница во последниве 20-тина години.

Извор: Курир

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3435363738 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.325 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.