![]() |
![]() |
![]() |
Скопски сообраќај (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 23456 159> |
Author | |
La Linea ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
![]() ![]() |
Што е сега ова?! Илинденска под земја? Па нели ќе ја прошируваа?
А уште подобро- сериозно размислуваат да ја спуштат партизанска под плоштад. Ама сепак се работи само за проект - ќе покаже дека чини премногу, и се благодарение на Тифани.
Edited by La Linea - 20-Apr-2008 at 23:41 |
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Одлична вест! Ова одамна го чекаме... Барем да се почне посериозно да се размислува на оваа тема и барем да имаме попрецизна проекција за цената. Само да не остане на зборови... |
|
![]() |
|
blejdsk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 05-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 320 |
![]() ![]() |
Koa ke ima kazat kolku ke kosta,,,ke im se stemni i ke recat vo slednite 2-3 svetlosni godini ,,,ke pocneme da gi praime ,,,))
|
|
![]() |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Ако како така викаат две сообраќајници под земја кога се три. Една е инлинденска, а под плоштад има две.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Епа добро де, таа под плоштад се спојува во една, па ваљда така си ја рачунаат
![]() Ама шала на страна, од тие под плоштад е ургентна таа на потегот Партизанска - Народна Банка (ради трамвајската траса... ваљда конечно увиделе дека не бива без тој тунел да се прави трамвајот, па можеби од тука потекнува оваа иницијатива). Другата, што се влева од кај собранието, не е воопшто ургентна. |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Како не е ургентна?!!! Цела гужва од рекорд ќе ја снема. Само незнам какво ќе биде доле поврзувањето.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Епа така, едноставно не можеш да ги споредуваш по ниво на ургентност. Тој крак едноставно не е ургентен, затоа што главната оска Аеродром-Карпош ионака ќе биде многу позначајна од сообраќаен аспект, а уште поважно, таа е неопходна за реализација на трамвајот. Плус тоа, гужвата кај рекорд значително би се намалила со реализација на главната оска, дури и без реализација на кракот.
Мене ако ме прашаш најдобро е да се прават во пакет, зашто ионака кракот е многу пократок, поедноставен и поефтин за изведба, а кога би се граделе одделно, тоа би создало други компликации. Ама поентата ми беше дека без кракот ќе функционираме сосема задоволително, додека без главната оска е загрозен правилниот развој на градот. На крајот на краиштата реков дека којзнае што подразбираат под сообраќајницата под плоштад... Можеби така го ословуваат целиот „пакет“ - и главната оска и кракот. Edited by Cloverstack - 21-Apr-2008 at 20:06 |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Добро кловер, се слагам дека со реализација на главната оска ќе се намали гужвата на рекорд. Ама мене не ми е јасно како би го извеле доле спојот. Ваљда нема да биде како што сега е раскрсницата пред католичка!
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Па најверојатно би било крстосница, ама со семафори... Клучка би било идеално, ама некако не се надевам многу на тоа... Навистина би ја отерало цената можеби х2
Edited by Cloverstack - 22-Apr-2008 at 00:03 |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Абе и мене ми текна на клучка којашто реално не би чинело многу. Ај ќе остајме на времето и можностите, па ќе видиме што ќе излезе! Инаку клучка не би чинела како што мислаиш дупло. За ефтина пара би се извело супер решение!
п.с. Со колку ленти се планирани сообраќајниците?! |
|
![]() |
|
La Linea ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
![]() ![]() |
Дали зборите за градење клучка под земја или лошо сум разбрал?!
|
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
@La Linea DA!
p.s. Abe taa renaultkata sho godina ti e, dobro se drzi. Da ne ja prodavash?! Edited by lslcrew - 22-Apr-2008 at 00:11 |
|
![]() |
|
La Linea ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
![]() ![]() |
@lslcrew Хаха - не ја давам за жива глава. 18 години
![]() Постои ли такво нешто како подземна клучка? Знаете ли колкава дупка треба да се ископа за да се изгради такво нешто, да не збориме за компликациите понатаму. За клучка требаат кранови, не може под земја. Иначе ќе се прекопува плоштадот. Семафори е најдобро решение според мене. |
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Еееее, како не требале кранови?! Абе како ги градат низ свет сите оние метро (lines-junction) станици. Може и под земја да се сработи, само колку ќе кошта. Ја мислам дека нема нешто многу повеќе да фати. Или па може понатаму кога ќе се има повеќе пари, тогаш да се размислува за вакво решение.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Клучка под земја секако дека може, има такви мал милион низ светот. Ама мислам дека лсл забегува (и тоа многу) кога вика дека тоа би можело да се направи за ефтини пари
![]() Инаку од ДУП-от изгледа дека и оската и кракот треба да бидат 2х2. Во ДУП-от ме буни што не е предвиден простор за шини и станици за трамвајот. Најлогично би било сето тоа да оди во ист тунел. |
|
![]() |
|
La Linea ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
![]() ![]() |
Каква врска има метрото? Тоа се само тунели, тука нема ништо слично на клучки. За клучка е многу различно. Подземна клучка e научна фантастика, ние немаме пари за такво нешто, а сигурен сум дека има подобри решенија.
|
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Дека е скапо, скапо е... Ама технички воопшто не е научна фантастика. Едноставно копаш тунели. |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
![]() Еве на што мислев. Зарем ова би коштало многу повеќе?! |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Да, во право си, нема потреба од комплетна клучка, затоа што нема потреба тука да се поврзуваат Аеродром и Кисела Вода. Доволна е само една „рампа“. Но кога ќе земеш во предвид дека треба да се внимава на радиуси и инклинации, таа рампа нема да биде воопшто мала и кратка, плус ќе треба да се оди подлабоко. Абе дај боже нека се изгради ова, па дури и крстосница не би ми пречела... Ама дефинитивно би навивал за клучка! Само нека тргне работава...
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Ѕирни во ГУП-от, тамо се познава дека нема маркица, за просторот кој го нацртав горе. Така да би можело и скроз да се отвори па да се работи и ско ранови, и покрај тоа што нема потреба од тоа. Со огледн на тоа што овој дел би требало да биде спуштен некои си 4-5м од останатиот, мислам дека не би требало да има поголеми поблеми околу запазување на инклинациите. можеби маку со радиусите би можело, ама мислам дека и тука нема да се јави проблем поради тоа што се работи за многу блага кривини. Сепак овдека е Y, а не класично Т, па да треба огромен простор.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 23456 159> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |