![]() |
![]() |
![]() |
Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 45678 26> |
Author | ||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
Но како што гледам бидејќи ова улица ќе биде поврзување на Илинденска со Кузман Јосифовски Питу не би била неупотреблива и со евентуалното продолжување на Партизанска во иднина.
|
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Еве уште еднаш. Ја видовте ли трасата на трамвајот. И да има нешто добро во оваа уличка, со оваа постапка за промена на трасата на трамвајот, се‘ добива карактер на глупост. Голема глупост. Голема грешка.
Замислете си трамвај+автобуси+автомобили+комбиња+по некој багер кран(барем додека не се заврши Скопје 2014) на потегот Црвен Крст-Градска Болница-Рекорд- Тифани... И се ќе ви стане јасно... |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
Tuvok ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 173 |
![]() ![]() |
|
Малце може офтопик ама поради дискусијата за индифернетноста би прокоментирал. Еве гледам има доста членови тука кои не се согласуваат со некои проекти како овој и даваат навистаина разумни објаснувања и подобри предлози. Некои пак се против секој проект што е малце сомнително.
![]() ![]() Инаку навистина подбро да се форсира делот од кај Тифани до НБМ, па макар и да се прави година две порано. А за сообраќјаниот хас решението не е само во сообраќајниците. Има и многу други парамтери како навики, ј превоз и слично. Инаку во однос на Рекорд да биде пешачка зона - Апсолутно ДА. Edited by Tuvok - 30-Mar-2011 at 04:31 |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Ајде вака малку и бројки да расфрламе. Се работи за должина од 1350 метри од кои 350 метри односно 1/3 беше договорено да ги гради инвеститорот на народната банка. Истат таа улица требаше да биде пристап и за нова катна гаража позади народба банка и за некогашен паркинг под плоштад. Преку ноќ таа уличка за продолжува до веро и на другата страна од плоштад покрај кеј до илинденска. Истата таа уличка што требаше до сега да биде готова, а сите ние наоѓаме разбирање за доцнење сега добива државна пара и обврската не важи. Уште ќе имало подземно раскрсниче кај што ионака си беше предвиде. За некој ден под земја кај што никој не гледа ќе се закачи и офицерски и катната кај телеком и другата катна позади народна банка и што ќе биде тоа доле, подзмена сообраќајница во никој случај. Не ја спорам потребата да тие објекти се поврзат сообраќајно, нормално ед асе поврзат, нервира во целата оваа работа ѓт проектов се пакува како да е тој тој истиот што треба да биде под плоштад, епа тој не е. Втора работа е што никој не прашува зашто третина, а тоа според сегашната цена се 10 милиони кои инвеститорот ги имал како обврска сега му се опростуваат.
Има една работа поназад што ја пишувава еве сега пак ќе ја кажам. За среќа не е до толку загрозен првичниопт коридор па здарвје ако некогаш некој се реши да го направи нема да има загрозена траса. Скица ќе се обидам да напраам како некогаш би го вадел градот од оваа каша. Поенти на крај, не ја спорам потребата од целото тоа поврзување на сите тие објекти долж трасата на уличево, нервира фактот што се пакува како да се заокружува случајот тунел под плоштад, а не е така. Исто така нервира што обврската се игнорира за изградба на делот позади трговски. Баш ме интересира како ќе го преминат камени кој е до пола плоштад. Edited by lslcrew - 30-Mar-2011 at 05:06 |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Што би направил ако веќе овој тунел се направи во насока на вадење од ситуацијата во која ќе бидеме.
На скицав следна со црвено се обележени делови што ќе се останат надвор од функција. Со жолто е нов влез од едната страна за уличкава. Со зелено се делови што ќе си останат да функционираат како што се во овој што го збориме. Уличката ќе ги поврзува сите згради во подрумскиот дел и само еден дел кај дрводекор ќе се реискористи за тунелот што стварно треба да се изгради со тоа што од две ленти ќе се проширува на колку плус треба со сите промени на клучката што ќе треба да се направат. На втората слика има страничен пресек на таа спојка пред дрводекор. ![]() ![]() |
||
![]() |
||
Plugger ![]() Senior Member ![]() Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
![]() ![]() |
|
Mene me interesira kolku e realno ova sto spomnaa od Bul Kliment Ohridski do Plasticarska Ulica kade ke gradat Most preku Vardar i ke pravat Tunel preku Kaleto toa sigurno ke chini duplo poveke od ova sea sto ke go gradat. Edited by Plugger - 30-Mar-2011 at 07:01 |
||
![]() |
||
theMac3donian ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 30-Mar-2010 Online Status: Offline Posts: 306 |
![]() ![]() |
|
Сакавте избори, еве ви избори.
Една лента, една ава не вее... Инаку 1 лента најарно би била само од кај Илинденска да прифаќа (без кружен тек)со тоа што ќе понира некаде пред владата, пред да дојде на раскрсницата. Барем така колку толку ќе има смисла една лента, со тоа што ќе се оптеретува само со сообраќај од таа улица. Сепак и тие од Партизанска ќе сакаат по неа да одат, што значи Илиндеска пред влада ќе биде хаос. Не го познавам Скопскиот сообраќај 100%, ама ова нема да функционира. ПРАШАЊЕ до СИТЕ: Кога ќе се направи подземна каде што треба (од Партизанска) дали овој дел сепак ќе биде во функција? Дали тогаш 1 лента ќе има некаква смисла. |
||
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
|
||
![]() |
||
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
|
Врв. Среќа што има избори, несреќа што тешко изгледа дека некој ќе ги смени. Нека ми врзе некој шлаканица да видам дали е само кошмар.
|
||
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Aнализава ти е многу добра и интересна. Мислам дека во врска со инвеститорот, јас не би му ја простувал обврската. Искрено не знаеме доволно детали, да знаеме дали е тоа простено, или влегува во проектот, или што. Не треба да се носат одма заклучоци вака или така. Во врска со тунелите што си ги нацртал од Партизанска, одлично изгледаат, ама лесно се цртаат линии на гоогле мапс. Проектите што си ги нацртал не верувам дека ќе коштаат под 200-300 милиони. Тоа е ОГРОМНА пара за град како Скопје. Тоа се некои си 40 годишни буџети на градот, сметајќи го делот само за капитални инвестиции. Што се однесува до фактот дека ќе има милион приклучоци по пат, тоа е стварно така и ќе го претвори проектот всушност во пристап за тие објекти. Се разбира, ако не се додаде уште по една лента во проектот. Иначе идејата да се користи кејот, е одлична би рекол не е дури лошо решение да се размисли да се направи по целата должина на кејот еден вид на брза сообраќајница (без семафори) низ центарот на градот, која ќе се приклучува на клучните булевари. Тоа би било светско решение, што за Скопје би било спас од моменталниов хаос, а е и реално најефтино решение, во однос на ј. булевари, тунели под плоштад итн. |
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Значи момерандумот за соработка во финансирањето меѓу градот и министерството е веќе потпишан, така што заборави си дека градот ќе даде нешто многу пари. Цехот ќе го плати министерството. Е кога цехот го плаќа министерството, парите доаѓаат од државниот буџет. А да ми простиш, државниот буџет од 1,6 милијарди евра стига и престига за вакви капитални проекти. (Ај може ќе победи Македонија во случајот во Хаг, па ќе си излечат комплекси некои психопати, па може нема да градиме паметници на секој човек што живеел во државата од 3.000.000€ парче, па ќе имаме можност во 8-10 буџетски години да ги распределиме трошоците.) А тоа што го рече дека државата нема пари па се позајмува, во суштина требаше да го формулираш вака: државата има пари, ама ако сака да стигнат и за плаќање на 300.000 партиски војници и местење на тендери, мора да се позајмува. Ама гледајте на светлата страна, владата додели цели 250.000€ за развој на нови претпријатија и идеи, знаете, 1/3 од парите на таа што го проектираше Александар Највелики, па ќе имаме нови вработувања, нови даноци, па може и цели нови 1000€ годишно во буџетот од двете претпријатија со тројца вработени што ќе се отворат со тие пари. Како може да не се меша СК2014 во муабетов, срамота е да кажете дека едното нема врска со другото! |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
lupo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Nov-2009 Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
|
Не вака ај луѓе читав и не ми се верува сеуште, ова е фатално али вака, или плоштадот го оставаат за одоздола да им се направи паркинг за идните хотелите и т мобиле ( бидејќи тука ќе се потполни просторот со нив и деловни згради а за паркинг зграда ќе нема место, ниту пак за обичен паркинг ) или Тифани си дала парицки да не им се бутне зградата, трето мислам дека нема. За жал! Edited by lupo - 30-Mar-2011 at 10:01 |
||
...kaj si kapelo pak ke si kape...
|
||
![]() |
||
ebivetre ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 183 |
![]() ![]() |
|
Потпис! И уште нешто - точно е дека не е эамена эа тунелот под плоштад. И тој и натаму ќе продолжи да си биде во ГУП, како и до сега. И натаму ќе си санариме дека некогаш ќе се иэгради. Но додека сањарам, и чекам на семафорите кај Мавровка, напикан некаде под стоковна Мост, убаво ми е да энам дека се прави нешто што ќе го растерети потегот од банките до Влада. |
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Ако слушаше внимателно, и министерот рече дека ќе ги финансираат тие 20 милиони преку задолжување. Останатиот дел од постот не ти го ни коментирам, зашто се сведува на политиканство, и нема благе везе со темава. |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Браво Гитар го протна и процесот во Хаг во нишкава. Очигледно и ти си имаш некој комплекс, ама ај.
Криви не ми се ни споменици ни згради, легитимна процедура прошле. нервира фактото што влезот од гаражите ни го пакуваат како подземен коридор. Лицемерно е и према гласачи и према граѓените севкупно да така се потценат. Ние сите нарипавме, но оправдано, додека не видам дека оригиналниот тунел нема да се загрози со гупот. Може генерациски немам ени можности ни средства, но неможе така ограничено да гледаме на тоа дека биле четириесет годишни буџети. Утре ќе се смени буџет, ќе биде четиригодишен само. Да не го најавеа така како што го најавија, да речеа го правиме влезот во гаражите за објектите, немаше да се изнакуцаме вака. Што ги кошта да ја прават улицата од Аџиларски до Орце Николов позади офицерскиот. Ќе беше спорен уште повеќе финансискиот аспект, но немаше да ги има овие сомнежи. |
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Да. Аџиларски-Орце Николов е многу поприфатливо од оваа луда уличка. Но во предид дека ќе станува збор за пристапна улица, а не некаков подземен коридор, брза сообраќајница и слични глупости...
![]() Edited by FoSsiL - 30-Mar-2011 at 11:16 |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
|
Ова идејава дека улицава се прави за Дивелоп груп, Кондоминас и Т-мобајл и мене ми се сврте низ глава, ама од друга страна сите планирани објекти си имаат решено прашање за паркирање во ДУП-от освен новата зграда на Т-мобајл (народна банка) за која треба да се иде под земја. А и со оглед на тоа што би било надвор од секаков разум да се врти во лево за исклучување кон паркингот на Народна банка (а простор за дополнителна лента тешко дека ќе има на таа длабочина), не ми се верува дека целиов проект ја има таа цел во позадина.
Туку ај некој што е запознаен нека објасни до која длабочина се изведуваат вакви подземни сообраќајници, колку длабочината ја зголемува цената и колку метри под земја одат ГТЦ, Тифани и другите објекти во близина? Да знаеме дали сме ограничени само на кејот или може и пошироко да се размислува (се збореше дека Тифани ќе пречела, а е една обична зграда). И Фосил, што е со трасата за трамвајот? Каде виде дека поминува од Рекорд? |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Длабоко се чудам од непознавањето на тематиката од некои членови тука. Ама кому воопшто му е гајле за пристапни улици на приватни објекти (ала Тифани, Народната Банка, хотели, или Т-Мобајл), кои се бесправно и по корупцијски начин НАБУТАНИ на местата каде што се. Тука се работи за основно и клучно транспортно премостување на центарот на главниот град во кој живеат 700 000 луѓе. Не се работи за задоволување на паркинг потреби на неколку приватни објекти а за прдвижување на целиот град во насока исток-запад и целосно ослободување на потесниот центар од возила. Па зошто мораше да се бутаат толку деловни објеки во најстрогиот центар на градот? Неможе за секоја парцела да има доволно паркинг места, особено не во центарот. Доколку се изгради подземна ЛРТ станица (по можност трансферна), решен е проблемот со парирањето на сите објекти во радиус од 500 метри! Принудно, затоа што покрај позитивните страни на имање објект во најстрогиот центар, има и негативни кои мора да бидат последица! И дајте престанете да се занимавате со неважни, маргинални и банални прашања. Се знае кои се целите на тунелот под Плоштадот: Транзит на стотици илјади возила на ден, брз, ефикасен и редовен подземен шински превоз и ослободување на сите останати раскрсници од сообраќај (а не нивно додатно оптоварување со новиот пла-кој не го сметам за никаков план). ТОЛКУ, разберете го!
|
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Апсолутно политикантство - планирање на буџет. Скраја да е ние обичните граѓани да проговориме за тоа! Ние само за ќутење и трпење. Така бе друже! |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
|
Sto e pak ova???
![]() Lugje na skopje im treba grupa arhitekti sto samo za skopje bi rabotele. Toa sto mi preci e, deka si pravat proekti delovno a ne kompletno! Treba da ima konkreten plan za celo skopje a potoa da se gradat ovie cudovista, a ne kako sto rekov, bez plan, aj ovde da gradime podzemna ulica, pa aj i ovde, rezultatot kje bide guzva!!Sto se gradi, tesko se urivira, zatoa neka se zamislat dobro ![]() |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Исл, дај бе престани да плачеш во секој втор пост, како да давањето на аргументи е директна навреда. Престани со тоа дека секој што е против безумието што се спроведува на секое поле во Скопје е директен напад на Интелектуалците над простата маса (ова се твои зборови искажани во немалку постови). Стар член си и не ти стои, на ваков начин да измислуваш квази аргументи и од петни жили да се трудиш да дадеш позитивна конотација на оваа глупост! Па доста со замижување и преголтнување, веќе на сите во навика ни преиде! На многу од нас ни е доста! Затоа и форумов рапидно губи на квалитет, затоа што неможе и еден проклет тунел да се гледа безпристрасно, се напонли со тролови кои само тоа им е во главата. Не знаат еден аругумент да дадат поврзан со тематиката на форумов и измисуваат топла вода...
|
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 45678 26> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |