![]() |
![]() |
![]() |
Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 678910 26> |
Author | |
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Спуштање на рекорд+импровизацијава плус уште некоја не многу пара па убеден сум дека може да се пробие тунелот како што е по прва верзија. Џабе сега мафтање со други фази, па допврва ќе се одлучело. Имаме единствено среќа што нема да се загрози можноста во иднина да се направи тој вистинскиот тунел, со минимална штета од неколку десетици метри ќори краци од ова што се планира да се направи. |
|
![]() |
|
Djole88 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
![]() ![]() |
Целиот муабет е млатење на празно и од новинари и од политичари, од вас на форумов, од сите инволвирани. Зошто? Затоа што од 10те вести што ги слушнавме дознаваме по нешто ново, што значи дека допрва ќе се одредуваат деталите. Едно е јасно, Шпанците дали решенија, ова го предложиле како најдобро. Ќе видиме како е разработено, кои се деталите па дури после ќе дискутираме. Се друго се претпоставки и планови, а такви имаме на секој втор ден и за жал најголем дел остануваат само на хартија
поента од мојов пост, не се фаќајте ко слепци за стап за секое најмало деталче по вестите на Сител, Нова Македонија, А1, Алфа или било кој друг медиум. |
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Има едно решение, кое ќе го презентирам за некое време. Но морам да напоменам дека независно од предвиденава подземна улица, овој ќе биде вистински подземен коридор... Притоа, целосно не се согласувам со тоа дека оваа сега презентирана може да претставува некој подземен коридор, ова може да биде само пристапна улица.
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Гледајки ја симулацијата на Буилд , новиот план во споредба со стариот , се гледа дека еден дел од новата улица се совпаѓа со онаа од урбанистичкиот план, пточно во делот од пред народна банка (+41° 59' 47.48", +21° 25' 57.90") па до крајот до комплекс на банки. Тоа според мене е околу две третини од целата планирана траса. Затоа се прашувам дали е можно да се направи некое компромисно решение па така овој дел кој се совпаѓа да биде поширок (кога веќе и онака и онака се копа) за во иднина да се спои и кракот од партизанска со овој дел (како што е во урбанистичкиот план).
Друга работа што ме интересира е проценките дека новопланираната улица ќе чини многу помалку отколку онаа од урбанистичкиот план. Тоа ме наведува на заклучок дека со новиот проект е планиран површински коп а потоа поплочување одозгора. Дали некој има поточни информации по оваа прашање? |
|
![]() |
|
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
"Сметам дека 2012-та е премногу рано за да се почне еден ваков
проект - вели Марковски."
Да го цитирам коментаров едно е да се нема средства а друго е да се смета за научна фантастика? До кога со ваков став?? Дали тоа што е тунел за многумина е научна фантастика? Додека околните градови во соседните земји се пред изградба на цели сообраќајни планови и метро линии? Очигледно е второто бидејќи во однос на финансиите сигурно ќе може да се обезбедат па ако ништо друго и 1/3 од СК 2014 е доволна. |
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
![]() кај нас проблемот е што не знаеме како ни се распоредени финансиите, од каде вадат пари за сите проекти и како одлучуваат за што ќе бидат дадени тие пари не сум стручен ни во политика ни во економија, ама колку што знам, во нормална држава, министерствата и општините убаво си ги распределуваат средствата од буџетот за секој проект посебно и одредени средства да бидат специјално резервирани за одреден проект и кога е се планирано, ќе има пари и за СК2014 и за сообраќајници, но кај нас случајот е секој да си вади пари од буџет како да е негова лична домашна касичка, па настанува вакво немање или „имање“ пари прво се трошат пари на едни проекти, па за други проекти тоа што ќе остане... мене барем така ми личи |
|
![]() |
|
toasumjas ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
Додека едни пијат кафе, други ќе им возат под масите
Какви глупости не ќе чуеш од новинариве. Ми се ![]() |
|
![]() |
|
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
Кафе и не мора да се пие таму. Што е должен градот да им овозможува профит на кафулињата на кејот, ако смета дека подобро ќе се искористи просторот како улица? Една работа треба да ни биде јасна е дека коридорот е остварлив, поевтин и корисен. Нормално дека не е толку идеален како инвестиција од 10 пати оваа сума, за да се направи булевар, ама па за тие пари е сосема солидно решение што ќе помогне во сообраќајот. Па луѓе се сеќавате ли дека до пред 6 месеци Илинденска беше со 1 лента наваму-натаму и имаше солиден проток на возила? Мислам дека многумина овде летаат во небо со нереални проекции без да ја земат во предвид економската можност на државата. |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Каков солиден проток имала илинденска, цела беше закрцана. Од кога ја направија не сум припарил на Партизанска заради ти е пешачки на секој метар, додека стигам до факултет за неколку минути преку новата Илинденска, до електро.
Разилката е огромна меѓу една и две ленти. Да не збориме за тоа што е искривен, ајде ако се почитувани радиуси може да пројде по тој основ. Проток е најбитен. Еве проста пресметка дали се исплати. Овој тунел (30 милиони) + рекорд што ќе прават импровизации што и тамо ќе излезе некој милион+ врската што се губи помеѓу трите зацртани крака во гуп + нолгорочно нерешавање на проблемот со сообраќајот се само едни од деловите што ние како граќани треба да ја платиме цената на оваа импровизација. Решителност да имаше искрена да се реши проблемот со подземна сообраќајница ќе се идеше со зацртаната сообраќајница, а не со вакви шпрабаници да се рече демек ете ја изградивме сообраајницава што други неможе 50 години да ја изградат. Јас затоа дури и дадов како ние во иднина би требало да интервенираме доколку овоква сообраќајница се изгради, како можеме да извадиме нешто од новонастанатата ситуација. Ако мислат дека поефтино ќе излезе, напротив. Башка каде е во иднина можноста за трамвај, ќе ја изгориме така еднократно. Дополнително од тоа едното свртување што го најавија внатре во тунелот може да се збори и за прекрување на спогодба со инвеститорот дивелоп каде е тој обврзан да си ја гради уличката, ане владата да му ја прави. Што е со катната гаража и евентуална врска со нејзе, со офицерски со паркинг под плоштад, да не мислите дека ќе остане уличкава неповрзана со два паркинг до нејзе. Се ова треба да се објаснува пред јавност, нека пројдат избориве па вреди да се изнапушта дописи до медиуми што е работата, барем да не го злоупотребува некој сето тоа пред избори со таков тип наслови. Никому, особено не на вакви злобни новинари не планирам да им ги полнам шаржерите. Може Утрински само нека плука без врска, плиткиот злобен ум да видиме до каде може да отиде. Ако толку има требаат аргументи против еве нека повелат јас и уште два тројца објаснивме зашто не треба ваква импровизација, што е разликата меѓу овој и тој тунел. Слободно нека земат по некој аргумент, и нека не се бламираат вака, срамота е весник се. До ста е од вакви наслови. Edited by lslcrew - 03-Apr-2011 at 11:06 |
|
![]() |
|
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
Разликата меѓу „овој и тој тунел“ како што велиш е ТУНЕЛ во живо и ТУНЕЛ на хартија. Разликата е ТУНЕЛ од 30 милиони и ТУНЕЛ од 300 милиони. Разликата е реалност и соништа.
Значи еве што е разликата.о А Илинденска нормално е подобра со 2 ленти, АМА сепак и со 1 имаше солиден проток. |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Илиденска во својата поранешна верзија ја имаш сега насабајле и попладне на првомајска. Еве дојди повели и види дали имала добар проток со една лента, или сега ќе збориме глупости. Јасни бројки се тоа математика.
Тунел во живо сега можеби не, но за некоја година да. Таа хартија за некоја година може да стане реалност, зашто оваа држава има можност да го изгради тоа. Сите параметри покажуваат дека таков тунел може во Македонија да се изгради, па макар и било со задолжување. Пак ќе ти повторам, нека го направат, барем знам во иднина како може да се извади максимум од таа ситуација и каде ќе може да се прекрати. Еве си наседнал може би на таа лажна споредба тунел на хартија, па тунел во живо. Не се работи за воопшто исти работи. Обичната уличка за влез во паркинзите е продолжена од двете страни и се продава како тунел што треба незнам колку да намали сообраќај. Прагматично ќе оставам да биде ова предизборна манипулација колку и да и е потребна на Македонија, ама нема да дозволам да стане повеќе од предизборна. Натака ќе мора јавноста да се запознае што е разликата помеѓу ова и тоа што на Скопје му треба. Edited by lslcrew - 03-Apr-2011 at 11:15 |
|
![]() |
|
vlatko.mk ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
![]() ![]() |
Подземна сообраќајница со по 1 лента во правец ќе значи нова промашена инвестиција за Скопје - неможете протокот на возила да го растеретите со таква сообраќајница. Од друга страна планот на подземнаа сообраќајница под плоштадот по се изгледа замина во историјата со изгрдбата на споменикот на александар и триумфалната порта ...
Edited by vlatko.mk - 03-Apr-2011 at 12:35 |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Градови со многу објекти што се културно наследство со цели населби пробија метроа, и какви се не мрежи, да неможеме двекилометрски булевар да пробиеме не се признава како релевантно мислење. Светов има доволно искуство, примери и знаење да изведе такво нешто и доста се маткаме дали било тунел на хартија или тунел во стварност.
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Како пример земете го Лион и доста поамбициозниот проект што тамо е направен. Тој ме е сега на лагер зашто тој го имам на гоогле еартх меркано кога Заев го спомнуваше. Има и многу други тунели така да ако во сегашна ситуација не сме во можност да изведеме такво нешто вреди да се почне, па ако треба и во колку треба буџетски години да го изведеме.
|
|
![]() |
|
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
Како да сфатам вакви постови сериозно. А зашто да го земеме Лион за споредба? Ај да го земеме Њу Јорк, Москва, Лондон.... Кај летате бе со вакви споредби не ми се верува. Па знаеш ли ти дека БДП на Лион е 10 пати поголем од тој на ЦЕЛА МАКЕДОНИЈА??? И тоа секоја година по 10 пати поголем и секоја година и секоја година. Знаеш ли тоа каква споредба на богатсво се акумулира во споредба со беда кај нас? Свесен ли си дека регионот околу Лион има поголем БДП од Грција???? Или само од ракав некои идеи ќе цртаме на хартија. ц..ц...ц... Ај и дополнително да ти пресметам, пошто не ви иде математика во економијата. Тоа значи дека за еден проект за кој буџетот на Лион се задолжува со кредит што го отплаќа 10 години, Македонија треба да го отплаќа 100 години, а ако е само на Скопје тогаш 300 години. А ако Лион го отплаќа 30 години, тоа се да да... речиси цел МИЛЕНИУМ што Скопје треба да го враќа истиот тој кредит. Ве молам друг пат не бидете смешни со вакви коментари. |
|
![]() |
|
G.I. Joe ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 417 |
![]() ![]() |
ne pukna so tie tvoi sonista i dajte realnost , dajte proekti od denes za utre .. |
|
![]() |
|
G.I. Joe ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 417 |
![]() ![]() |
gradot zasluzuva seriozni proekti od strucni lica , a ne proekti so ni gi prat rodnini na p........
|
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
Крале не знам од кај се појави одеднаш, ама бројките за потрошените пари на проектот ск2014 се доволни да се направат сите овие сообраќајници, патишта и сл тракатанци. Ние сакаме реална реалност, а не надувана реалност. Илинденска со една лента е мизерна реалност.
|
|
![]() |
|
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
Дали се доволни парите од Скопје 2014, тоа е веќе политичка пресметка овие викаат онолку биле, овие викаат не биле, не им навлагам у пресметки додека нема нешто црно на бело.
Јас и кога излезе Ск 2014 реков дека попаметно ќе беше да се потрошат за инфраструктура, ама сега до кога со истите ударци под појасот, нон-стоп вадење со СК2014? Бидна и тоа е тоа. Не задолжија за 1-2 децении, и сега прашањето е како со она што останува да направиме нешто и за инфраструктурата? Некои на форумов фураат филм да се чека 2050 година и да се прави тунел. Мене на 70 години не ми треба тунел искрен да бидам ![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 678910 26> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |