build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 26>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #141 Posted: 31-Mar-2011 at 16:41

Подземната сообраќајница меѓу визијата на Танге и можностите

Идејата за изградба на тунел под градскиот плоштад потекнува од јапонскиот архитект Кензо Танге и сите досегашни градски власти нејзината реализација ја одложувале за некои идни времиња, поради сложеноста на градбата и висината на финансиските средства





Додека едни пијат кафе, други ќе им возат под масите

Сообраќајницата што треба да се изгради под кејот на Вардар од мостот „Гоце Делчев“ до Комплексот банки е потребна за долгорочно решавање на сообраќајниот хаос во центарот на градот, согласни се експертите. Сепак, тие предупредуваат дека за реализацијата на ваков грандиозен проект е потребна сериозна подготовка, која бара изработка на голем број истражувања и студии, што секако ќе го пробие оптимистички најавуваниот термин за почнување на градбата летото 2012 година.

Поранешниот градоначалник Ристо Пенов вели дека и тој во својот мандат работел на проектот за подземна сообраќајница под градскиот плоштад, која требало да излегува на улицата меѓу поштата кај деловниот објект „Тифани“. Но поради големата сума пари оваа идеја останала да се реализира во иднина. Според него, ова е скапа инвестиција и ќе го надмине буџетот од 30 милиони евра, колку што планираат да потрошат градот и Владата.

- Треба да се изработат уште неколку проекти, извештаи и студии за да може квалитетно да се изработи сообраќајницата. Идејата за оваа улица потекнува уште од Кензо Танге, но тогаш беше предвидено улицата да има два крака, едниот да почнува кај Комплексот банки, а другиот да оди кон македонскиот парламент. Подземната сообраќајница е единственото решение за решавање на сообраќајните проблеми во центарот. Гледам дека тие ќе одат преку трасата по кејот, за што е неопходно да се направат дополнителни истражувања и студии за теренот. Добро е тоа што одлучиле да се гради со поттеренско ниво, и на овој принцип се градат подземните сообраќајници и во Солун - објаснува Пенов.

Горан Марковски, професор на Градежниот факултет, се сомнева во остварување на предвидените термини за реализирање на подземната сообраќајница, чиј почеток се предвидува во летото 2012 година. Но уверен е дека од сообраќаен аспект улицата одлично ќе му дојде на градот, за растоварување на сообраќајот во време на шпицовите. Според него, во иднина на кружниот тек кај мостот „Гоце Делчев“ ќе можат да се приклучат и други подземни улици, со што конечно ќе се реши сообраќајниот метеж во градот.

- Изградбата на оваа улица е сериозен зафат, па затоа се бара и сериозен пристап. Од аспект на безбедност на конструкцијата мислам дека нема да има проблеми. Затоа што ќе се изградат столбови и потпорни ѕидови. Сепак, за квалитетна изведба на проектот ќе мора многу да се работи на него. Сметам дека 2012-та е премногу рано за да се почне еден ваков проект - вели Марковски.

Експертите од Градежниот факултет велат дека е најдобро во Скопје да се направат подземни улици со плиток ископ, кој ќе биде покриен со бетонска плоча. Единствено тунелски ископ може да се направи под Калето. Иако може да се јават проблеми и со надземните објекти што се веќе изградени, а под кои може да поминат сообраќајниците. Сепак стручњаците велат дека ако се употребуваат правилата и методите на современото градежништво, ќе нема проблем да се оди и под самите објекти, ако е тоа потребно и ако се работи за тунелски ископ. Тие додаваат и дека Скопје има високи подземни води, но дека тоа нема да влијае на изградбата на подземните улици. Според нив, градежништвото е толку развиено што нема да има проблем да се направат тунели и низ вода, како што е оној на Ла Манш, но експертите предупредуваат дека за да се решат проблемите со подземните води ќе треба да се платат повеќе пари.

http://novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=33111914174&id=14&prilog=0&setIzdanie=22245
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #142 Posted: 31-Mar-2011 at 16:47

„Нема зошто таа улица да го доведе во прашање нашиот проект. Градската подземна сообраќајница не се совпаѓа со трасата на посочената улица, ниту, пак, Градот или Владата ќе инвестираат во неа“, дополни Крстевски.
Не се софпаѓа, ич. Како може да не се совпаѓа кога се една врз друга. И како тоа еднава таа одоздоле они ќе ја изведат, ама горната ќе ја остават на инвеститорот. Што беше тогаш таа раскрсница под земја што ја слушнавме на прес конференцијата. Зашто на народната бака излезот од гаражите е на два ката. Како ќе врзат два ката од дивелоп и еден од подземната. Три ката ли ќе одат надоле? Текстовиве се што магла, што неразбирање од новинариве, тро по некоја глупост.

Спуштање на рекорд+импровизацијава плус уште некоја не многу пара па убеден сум дека може да се пробие тунелот како што е по прва верзија. Џабе сега мафтање со други фази, па допврва ќе се одлучело. Имаме единствено среќа што нема да се загрози можноста во иднина да се направи тој вистинскиот тунел, со минимална штета од неколку десетици метри ќори краци од ова што се планира да се направи.
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #143 Posted: 31-Mar-2011 at 18:46
Целиот муабет е млатење на празно и од новинари и од политичари, од вас на форумов, од сите инволвирани. Зошто? Затоа што од 10те вести што ги слушнавме дознаваме по нешто ново, што значи дека допрва ќе се одредуваат деталите. Едно е јасно, Шпанците дали решенија, ова го предложиле како најдобро. Ќе видиме како е разработено, кои се деталите па дури после ќе дискутираме. Се друго се претпоставки и планови, а такви имаме на секој втор ден и за жал најголем дел остануваат само на хартија

поента од мојов пост, не се фаќајте ко слепци за стап за секое најмало деталче по вестите на Сител, Нова Македонија, А1, Алфа или било кој друг медиум.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #144 Posted: 31-Mar-2011 at 18:57
Има едно решение, кое ќе го презентирам за некое време. Но морам да напоменам дека независно од предвиденава подземна улица, овој ќе биде вистински подземен коридор... Притоа, целосно не се согласувам со тоа дека оваа сега презентирана може да претставува некој подземен коридор, ова може да биде само пристапна улица.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #145 Posted: 31-Mar-2011 at 19:11
Гледајки ја симулацијата на Буилд , новиот план во споредба со стариот , се гледа дека еден дел од новата улица се совпаѓа со онаа од урбанистичкиот план, пточно во делот од пред народна банка (+41° 59' 47.48", +21° 25' 57.90") па до крајот до комплекс на банки. Тоа според мене е околу две третини од целата планирана траса. Затоа се прашувам дали е можно да се направи некое компромисно решение па така овој дел кој се совпаѓа да биде поширок (кога веќе и онака и онака се копа) за во иднина да се спои и кракот од партизанска со овој дел (како што е во урбанистичкиот план).
Друга работа што ме интересира е проценките дека новопланираната улица ќе чини многу помалку отколку онаа од урбанистичкиот план. Тоа ме наведува на заклучок дека со новиот проект е планиран површински коп а потоа поплочување одозгора. Дали некој има поточни информации по оваа прашање?
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #146 Posted: 01-Apr-2011 at 22:45
"Сметам дека 2012-та е премногу рано за да се почне еден ваков проект - вели Марковски."

Да го цитирам коментаров едно е да се нема средства а друго е да се смета за научна фантастика? До кога со ваков став?? Дали тоа што е тунел за многумина е научна фантастика? Додека околните градови во соседните земји се пред изградба на цели сообраќајни планови и метро линии? Очигледно е второто бидејќи во однос на финансиите сигурно ќе може да се обезбедат па ако ништо друго и 1/3 од СК 2014 е доволна.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #147 Posted: 02-Apr-2011 at 00:51
Previous
кај нас проблемот е што не знаеме како ни се распоредени финансиите, од каде вадат пари за сите проекти и како одлучуваат за што ќе бидат дадени тие пари
не сум стручен ни во политика ни во економија, ама колку што знам, во нормална држава, министерствата и општините убаво си ги распределуваат средствата од буџетот за секој проект посебно и одредени средства да бидат специјално резервирани за одреден проект и кога е се планирано, ќе има пари и за СК2014 и за сообраќајници, но кај нас случајот е секој да си вади пари од буџет како да е негова лична домашна касичка, па настанува вакво немање или „имање“ пари
прво се трошат пари на едни проекти, па за други проекти тоа што ќе остане... мене барем така ми личи
Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #148 Posted: 02-Apr-2011 at 01:50
Додека едни пијат кафе, други ќе им возат под масите

Какви глупости не ќе чуеш од новинариве. Ми се коа ќе ги чујам.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #149 Posted: 03-Apr-2011 at 10:38
Originally posted by toasumjas

Додека едни пијат кафе, други ќе им возат под масите

Какви глупости не ќе чуеш од новинариве. Ми се коа ќе ги чујам.


Кафе и не мора да се пие таму. Што е должен градот да им овозможува профит на кафулињата на кејот, ако смета дека подобро ќе се искористи просторот како улица?


Една работа треба да ни биде јасна е дека коридорот е остварлив, поевтин и корисен. Нормално дека не е толку идеален како инвестиција од 10 пати оваа сума, за да се направи булевар, ама па за тие пари е сосема солидно решение што ќе помогне во сообраќајот. Па луѓе се сеќавате ли дека до пред 6 месеци Илинденска беше со 1 лента наваму-натаму и имаше солиден проток на возила?

Мислам дека многумина овде летаат во небо со нереални проекции без да ја земат во предвид економската можност на државата.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #150 Posted: 03-Apr-2011 at 10:55
Каков солиден проток имала илинденска, цела беше закрцана. Од кога ја направија не сум припарил на Партизанска заради ти е пешачки на секој метар, додека стигам до факултет за неколку минути преку новата Илинденска, до електро.

Разилката е огромна меѓу една и две ленти. Да не збориме за тоа што е искривен, ајде ако се почитувани радиуси може да пројде по тој основ. Проток е најбитен. Еве проста пресметка дали се исплати. Овој тунел (30 милиони) + рекорд што ќе прават импровизации што и тамо ќе излезе некој милион+ врската што се губи помеѓу трите зацртани крака во гуп + нолгорочно нерешавање на проблемот со сообраќајот се само едни од деловите што ние како граќани треба да ја платиме цената на оваа импровизација. Решителност да имаше искрена да се реши проблемот со подземна сообраќајница ќе се идеше со зацртаната сообраќајница, а не со вакви шпрабаници да се рече демек ете ја изградивме сообраајницава што други неможе 50 години да ја изградат. Јас затоа дури и дадов како ние во иднина би требало да интервенираме доколку овоква сообраќајница се изгради, како можеме да извадиме нешто од новонастанатата ситуација. Ако мислат дека поефтино ќе излезе, напротив. Башка каде е во иднина можноста за трамвај, ќе ја изгориме така еднократно. Дополнително од тоа едното свртување што го најавија внатре во тунелот може да се збори и за прекрување на спогодба со инвеститорот дивелоп каде е тој обврзан да си ја гради уличката, ане владата да му ја прави. Што е со катната гаража и евентуална врска со нејзе, со офицерски со паркинг под плоштад, да не мислите дека ќе остане уличкава неповрзана со два паркинг до нејзе. Се ова треба да се објаснува пред јавност, нека пројдат избориве па вреди да се изнапушта дописи до медиуми што е работата, барем да не го злоупотребува некој сето тоа пред избори со таков тип наслови. Никому, особено не на вакви злобни новинари  не планирам да им ги полнам шаржерите.

Може Утрински само нека плука без врска, плиткиот злобен ум да видиме до каде може да отиде. Ако толку има требаат аргументи против еве нека повелат јас и уште два тројца објаснивме зашто не треба ваква импровизација, што е разликата меѓу овој и тој тунел. Слободно нека земат по некој аргумент, и нека не се бламираат вака, срамота е весник се. До ста е од вакви наслови.


Edited by lslcrew - 03-Apr-2011 at 11:06
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #151 Posted: 03-Apr-2011 at 11:05
Разликата меѓу „овој и тој тунел“ како што велиш е ТУНЕЛ во живо и ТУНЕЛ на хартија. Разликата е ТУНЕЛ од 30 милиони и ТУНЕЛ од 300 милиони. Разликата е реалност и соништа.

Значи еве што е разликата.о


А Илинденска нормално е подобра со 2 ленти, АМА сепак и со 1 имаше солиден проток.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #152 Posted: 03-Apr-2011 at 11:11
Илиденска во својата поранешна верзија ја имаш сега насабајле и попладне на првомајска. Еве дојди повели и види дали имала добар проток со една лента, или сега ќе збориме глупости. Јасни бројки се тоа математика.

Тунел во живо сега можеби не, но за некоја година да. Таа хартија за некоја година може да стане реалност, зашто оваа држава има можност да го изгради тоа. Сите параметри покажуваат дека таков тунел може во Македонија да се изгради, па макар и било со задолжување.

Пак ќе ти повторам, нека го направат, барем знам во иднина како може да се извади максимум од таа ситуација и каде ќе може да се прекрати.

Еве си наседнал може би на таа лажна споредба тунел на хартија, па тунел во живо. Не се работи за воопшто исти работи. Обичната уличка за влез во паркинзите е продолжена од двете страни и се продава како тунел што треба незнам колку да намали сообраќај. Прагматично ќе оставам да биде ова предизборна манипулација колку и да и е потребна на Македонија, ама нема да дозволам да стане повеќе од предизборна. Натака ќе мора јавноста да се запознае што е разликата помеѓу ова и тоа што на Скопје му треба.


Edited by lslcrew - 03-Apr-2011 at 11:15
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #153 Posted: 03-Apr-2011 at 12:34
Подземна сообраќајница со по 1 лента во правец ќе значи нова промашена инвестиција за Скопје - неможете протокот на возила да го растеретите со таква сообраќајница. Од друга страна планот на подземнаа сообраќајница под плоштадот по се изгледа замина во историјата со изгрдбата на споменикот на александар и триумфалната порта ...

Edited by vlatko.mk - 03-Apr-2011 at 12:35
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #154 Posted: 03-Apr-2011 at 12:49
Градови со многу објекти што се културно наследство со цели населби пробија метроа, и какви се не мрежи, да неможеме двекилометрски булевар да пробиеме не се признава како релевантно мислење. Светов има доволно искуство, примери и знаење да изведе такво нешто и доста се маткаме дали било тунел на хартија или тунел во стварност.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #155 Posted: 03-Apr-2011 at 12:53
Како пример земете го Лион и доста поамбициозниот проект што тамо е направен. Тој ме е сега на лагер зашто тој го имам на гоогле еартх меркано кога Заев го спомнуваше. Има и многу други тунели така да ако во сегашна ситуација не сме во можност да изведеме такво нешто вреди да се почне, па ако треба и во колку треба буџетски години да го изведеме.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #156 Posted: 03-Apr-2011 at 13:43
Originally posted by lslcrew

Како пример земете го Лион и доста поамбициозниот проект што тамо е направен. Тој ме е сега на лагер зашто тој го имам на гоогле еартх меркано кога Заев го спомнуваше. Има и многу други тунели така да ако во сегашна ситуација не сме во можност да изведеме такво нешто вреди да се почне, па ако треба и во колку треба буџетски години да го изведеме.


Како да сфатам вакви постови сериозно. А зашто да го земеме Лион за споредба? Ај да го земеме Њу Јорк, Москва, Лондон.... Кај летате бе со вакви споредби не ми се верува. Па знаеш ли ти дека БДП на Лион е 10 пати поголем од тој на ЦЕЛА МАКЕДОНИЈА??? И тоа секоја година по 10 пати поголем и секоја година и секоја година. Знаеш ли тоа каква споредба на богатсво се акумулира во споредба со беда кај нас? Свесен ли си дека регионот околу Лион има поголем БДП од Грција???? Или само од ракав некои идеи ќе цртаме на хартија. ц..ц...ц...

Ај и дополнително да ти пресметам, пошто не ви иде математика во економијата. Тоа значи дека за еден проект за кој буџетот на Лион се задолжува со кредит што го отплаќа 10 години, Македонија треба да го отплаќа 100 години, а ако е само на Скопје тогаш 300 години. А ако Лион го отплаќа 30 години, тоа се да да... речиси цел МИЛЕНИУМ што Скопје треба да го враќа истиот тој кредит.

Ве молам друг пат не бидете смешни со вакви коментари.
Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 417
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #157 Posted: 03-Apr-2011 at 13:48
Originally posted by krale

Разликата меѓу „овој и тој тунел“ како што велиш е ТУНЕЛ во живо и ТУНЕЛ на хартија. Разликата е ТУНЕЛ од 30 милиони и ТУНЕЛ од 300 милиони. Разликата е реалност и соништа.

Значи еве што е разликата.о


А Илинденска нормално е подобра со 2 ленти, АМА сепак и со 1 имаше солиден проток.


ne pukna so tie tvoi sonista i dajte realnost , dajte proekti od denes za utre ..
Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 417
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #158 Posted: 03-Apr-2011 at 13:50
gradot zasluzuva seriozni proekti od strucni lica  , a ne proekti so ni gi prat rodnini na p........
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #159 Posted: 03-Apr-2011 at 13:51
Крале не знам од кај се појави одеднаш, ама бројките за потрошените пари на проектот ск2014 се доволни да се направат сите овие сообраќајници, патишта и сл тракатанци. Ние сакаме реална реалност, а не надувана реалност. Илинденска со една лента е мизерна реалност.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #160 Posted: 03-Apr-2011 at 13:55
Дали се доволни парите од Скопје 2014, тоа е веќе политичка пресметка овие викаат онолку биле, овие викаат не биле, не им навлагам у пресметки додека нема нешто црно на бело.

Јас и кога излезе Ск 2014 реков дека попаметно ќе беше да се потрошат за инфраструктура, ама сега до кога со истите ударци под појасот, нон-стоп вадење со СК2014? Бидна и тоа е тоа. Не задолжија за 1-2 децении, и сега прашањето е како со она што останува да направиме нешто и за инфраструктурата? Некои на форумов фураат филм да се чека 2050 година и да се прави тунел.

Мене на 70 години не ми треба тунел искрен да бидам
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.384 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.