![]() |
![]() |
![]() |
Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1011121314 26> |
Author | ||
micko_v ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jun-2009 Location: Firenze, Italia Online Status: Offline Posts: 123 |
![]() ![]() |
|
Да се надоврзам на анализата на Кловер и неговата реплика на Крале во однос на цената со еден пример кој би можел да биде основа за споредба
Се работи за тунел во Рим, Италија http://it.wikipedia.org/wiki/Galleria_Giovanni_XXIII долг 2900 метри, почнат да се гради 2001 завршен 2004, две цевки секоја со профил од 2 ленти плус една помошна значи вкупно 6. Проектот беше финансиран целосно од градот Рим и чинеше 120 милиони евра. ![]() ![]() Имајќи ја во предвид мапава т.е. комплексноста на проектот (кривини е клучки) и цената од 120 милиони, скопскиот коридор(вцртаниот во Гуп-от, од Партизанска до комплекс банки) не би требало да чини повеќе од 70/80 милиони евра. ![]() Edited by micko_v - 05-Apr-2011 at 13:59 |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
![]() Мицко, цената која најчесто циркулирала во јавноста за коридорот Партизанска-КЈ Питу е токму 80 милиони ЕУР. Така да проценката ти е на место. |
||
![]() |
||
The Man ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 135 |
![]() ![]() |
|
Убаво е да се види дека анализата на Cloverstack (која е одлично напишана!) воглавно остана игнорирана од повеќето членови и повторно фокусот на темата се врати на водење на неаргументирани разговори кои што се земаат како да имаат вредност на факти.
|
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Тоа е главен проблемот на овој форум. Суетите на многу од учесниците се толку големи што остануваат слепи пред било кои аргументи кои едноставно се игнорираат. Наместо форумот да се користи како медиум од кој низ дискусија сите ќе научиме нешто, тој се користи за бескрајно препирање, инаетење и одмерување. |
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Пак тие со небулозни споредби.
Ама тука сум за математиката да не ја заборавите никогаш. РИМ БДП 120 милијарди долари. СКОПЈЕ БДП 3.5 милијарди долари. Со други зборови, тоа што они го изградиле и платиле од 2001-2004, споредбено по просек, Скопје би го исплаќало од 2012-2150 година. Значи нашите пра-пра-пра-правнуци ќе ни го плаќаат тунелот. ![]() Браво мајстори. |
||
![]() |
||
micko_v ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jun-2009 Location: Firenze, Italia Online Status: Offline Posts: 123 |
![]() ![]() |
|
И сеуште не разбравме дали Коце и неговите „мега експерти„ барале од Шпанциве нова траса/алтернатива за веќе постоечкиот коридор, во смисла дајте нешто поефтино колку да рекламираме пред избори, или они го избрале овој од десетте предлози/проекти кои биле работени на основа на веќе постоечкиот коридор.
Од тука се раѓа и прашањето како Шпанциве дошле до вакво „зен„ решение кое нема блага врска со тоа што е во Гуп-от, освен придавката „подземна„ сообраќајница..... |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Тоа што го зборуваш едноставно не држи.
Скопје НЕ е 34 пати посиромашно од Рим, туку поради нашата фискална политика многу поголем дел од даночниот колач зима државта. Државата, која инаку во последниве години имаше буџет и по 3 милиарди ЕУР, во последниве години (за добро или лошо) покажа дека може да се инвестира и со тие пари да се прават големи работи (повторно за добро или лошо кој како гледа). Тунел од 100 милиони ЕУР во најлош случај, Македонија може да изеде за доручек без око да и трепне доколку се има волја, а повратот на инвестицијата ќе биде за многу кратко време. |
||
![]() |
||
micko_v ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jun-2009 Location: Firenze, Italia Online Status: Offline Posts: 123 |
![]() ![]() |
|
Кралееее, нема логика да правиш таква површна споредба, тоа би значело дека луѓето во Скопје, со нивните плати би требало да јадат само леб и маргарин, и зимно време да одат по гаќи, оти нели платите не соодветствуваат на животниот стандард.
Со такви споредби ниеден значаен инфраструктурен проект не би можел да се реализира, а фактите го покажуваат спротивното. |
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Математиката не лаже. Скопје е 35 пати посиромашно од Рим. Колку зима државата, можеби кај нас повеќе, кај нив помалку, во овој случај е небитно, бидејќи кај нас и само може да земе од 1/35 од тоа што може Италија да земе од Рим. Тунел од 30 милиони е ПРЕКУ СИТЕ СИЛИ на градот Скопје. Не постои проект кој е изведен во последните 40 години во Скопје (од земјотресот наваму) што чини 30 милиони. Случајно? Оваа или претходната гарнитура е виновна за тоа? Или пак реалните можности на буџетот? |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Точно математиката не лаже.
Номиналното ГДП на Македонија е околу 7 пати помало од она на Италија додека ППП е околу 3 пати помало од она на Италија. Македонија не е Сомалија па да правиме вакви муабети, земјата и те како има сили да тера капитални проекти и во прехтодниот пост ти дадов ПРАКТИЧЕН ПРИМЕР (СК2014) дека тоа е возможно. Edited by pbanks - 05-Apr-2011 at 14:44 |
||
![]() |
||
toasumjas ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Значи пари имало тоа видовме сите и не треба да се правиме наудрени туку проблемот е квалитетно да се искористат |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
И со тоа се слагам. Затоа на форумов често има и хистерични реакции за многу теми. Бидејќи сме склони кон капитални грешки, оваа улица би била уште една од тој ранг. |
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Не биваше со Лион, Рим, Франција и Италија, па сега се мериме со Сомалија. ОК, ајде може и тука нешто ќе сфатиме: Сомалија БДП (1991) - 1 милијарда Македонија БДП (1991) - 2 милијарди После 2 децении војна, успеавме да направиме масовно достигнување и разликата се зголеми од 1:2 на 1:4 за Македонија. Добро е што држиме чекор со афричка земја во која 2 децении владее војна. |
||
![]() |
||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
![]() |
||
toasumjas ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
|
крале бе сериозен ли си? Ме изнасмеа. Па Сомалија има 10.000.000 жители и БДП $5.731 billion или $600 по жител а Македонија има BDP $19.330 billion billion или $9,350 по жител. Така да математиката не ти држи. Мене поише ми личи на 1 : 15 |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
@ Fossil
Да, се чини дека си во право за шинскиот коридор ![]() @ krale Цело време правиш каша од бројките, а аналогиите ти се максимално нелогични и неприменливи. Ама како и да свртиме, поентата е дека тунелот под плоштад како што е според ГУП и со сите нишани, веројатно би не чинел 50-80 милиони евра. Со оставање простор за најразлични екстра компликации кои во вакви случаи се можни, а тешко предвидливи, еве да земеме максимална граница 100 милиони. Каква врска има со тоа Лион, Сомалија, Јапонија, Фукушима или Чернобил? Поентата е дека тие 50-100 милиони може да се обезбедат низ 2-3 буџетски години, а без да бидат некакво особено буџетско оптоварување. И уште побитно, поентата е дека ќе бидат многу исплатлива инвестиција дури и на пократки стази, а камо ли долгорочно. Па дури и кога би било неопходно задолжување (а реално не е потребно, освен доколку паралелно не се започнат и други големи инфраструктурни зафати, во кој случај би дал целосна подршка и за задолжување) пак знаеме дека се работи за оправдано задолжување. И не заборавај дека за вакви проекти останува можност за добивање на замашни грантови од разни извори. Ама во било каков случај, ти пишав една груба математика, која ја изигнорира. Еве ја пак: Доволно е да погледнеме само низ призма на трошоци за гориво (за кое сме увозно зависни и е огромен дел од нашиот трговски дефицит) и да се види дека тунел со сите нишани според ГУП-от е вистински погодок. 30 илјади возила по два пати дневно да транзитираат низ него и да заштедуваат по пола евро во правец, одбегнувајќи го кружењето и главењето низ постоечките сообраќајници во центарот, тоа се 11 милиони евра годишно. А далеку од тоа дека се сведува на горивото заштедено со тразнит низ тунелот. Заштеди ќе има и на сите индиректно растеретени сообраќајници, не само во гориво, туку и целиот потрошен материјал за возилата, почнувајќи од масло и гуми, па до кочници, свеќички и мал милион други делови. Можеби ти звучи банално, ама кога ќе се помножи со огромен број на автомобили и со огромен број на извозени километри, сумата станува ите како голема. Можеби уште поважна е заштедата на време. Колку потенцијални продуктивно искористени часови се тоа, пресметај сам. И конечно можноста за унапредување на јавниот превоз, со сите свои позитивни страни. Сите овие придобивки се неспоредливо поголеми доколку се изгради тунел според вистинските потреби, отколку некоја импровизација која поврзува погрешни точки, со две ленти, без шински коридор. Таа импровизација во многу ситуации наместо решение за проблемите, ќе биде неизлечив чир на градов, за генерации и генерации во иднина. А за упорното тврдење дека Илинденска била идеална оска за приклучок на тунелов, или за проценките колкав проток можела да прифати (кои ти се косат со најелементарна логика, математика, физика, одбери си сам), ако не може со зборови, можеби ќе го согледаш проблемот вака попластично, преку едноставни скици. Првата скица е како тоа изгледа според ГУП-от, а втората скица е по твоја мерка, односно се поклопува со она што ни го сервираа властите. Не може да се спори со фактот дека градов (за среќа) има некои логични оски кои во оваа фаза не може вештачки да се поместуваат. При планирањето мора да се држиме во тие рамки, а нивното непочитување секако ќе донесе големи последици. 1 ![]() 2 ![]() Edited by Cloverstack - 05-Apr-2011 at 22:30 |
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Браво Кловер. За ова збориме цело време.
А за трасата на трамвајот, ако е така, незнам што уште да речам освен да повторам, големо разочарување. |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
50-100 милиони е многу некако широко... зашто па да не биде 10-200 милиони?
Ако површински коп, 2 ленти, кошта 30 милиони, колку кошта 4 ленти што не е површински коп? МИНИМУМ значи зборам за гол минимум 100 милиони. Какви 2-3 буџетски години. Со оглед дека Скопје има околу 5 милиони за капитални инвестиции, тоа се 25 буџети. Лесно ви е вас си цртате линии на гугл мапс - јаките архитекти од гугл мапс. И што си ја прекинал партизанска (зеланата линија)? Спои ја на кружниот тек и ќе си добиеш природен центар на градот (сообраќаен). |
||
![]() |
||
Мартин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Абе човече, државата ќе го финансира (било со емисија на обврзници, било со заеми/кредити/грантови, било како), башка има и ЕУ фондови за вакви работи ако ни се посреќат работите. Што упорно форсираш дека градот треба да го гради? Оние без врска скулптури и споменици ги подарува државата на градот, подарува автобуси и жичарници, сега требало градот да не очекува поддршка од државата за ова? Па меморандум потпишаа, значи со државни пари ќе биде, не со општински.
|
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1011121314 26> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |