build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1011121314 26>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
micko_v View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Jun-2009
Location: Firenze, Italia
Online Status: Offline
Posts: 123
  Quote micko_v Quote  Post ReplyReply #221 Posted: 05-Apr-2011 at 13:19
Да се надоврзам на анализата на Кловер и неговата реплика на Крале во однос на цената со еден пример кој би можел да биде основа за споредба

Се работи за тунел во Рим, Италија http://it.wikipedia.org/wiki/Galleria_Giovanni_XXIII долг 2900 метри, почнат да се гради 2001 завршен 2004, две цевки секоја со профил од 2 ленти плус една помошна значи вкупно 6.
Проектот беше финансиран целосно од градот Рим и чинеше 120 милиони евра.






Имајќи ја во предвид мапава т.е. комплексноста на проектот (кривини е клучки) и цената од 120 милиони, скопскиот коридор(вцртаниот во Гуп-от, од Партизанска до комплекс банки) не би требало да чини повеќе од 70/80 милиони евра.




Edited by micko_v - 05-Apr-2011 at 13:59
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #222 Posted: 05-Apr-2011 at 13:23


Мицко, цената која најчесто циркулирала во јавноста за коридорот Партизанска-КЈ Питу е токму 80 милиони ЕУР. Така да проценката ти е на место.
Back to Top
The Man View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 135
  Quote The Man Quote  Post ReplyReply #223 Posted: 05-Apr-2011 at 13:25
Убаво е да се види дека анализата на Cloverstack (која е одлично напишана!) воглавно остана игнорирана од повеќето членови и повторно фокусот на темата се врати на водење на неаргументирани разговори кои што се земаат како да имаат вредност на факти.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #224 Posted: 05-Apr-2011 at 13:28
Originally posted by The Man

Убаво е да се види дека анализата на Cloverstack (која е одлично напишана!) воглавно остана игнорирана од повеќето членови и повторно фокусот на темата се врати на водење на неаргументирани разговори кои што се земаат како да имаат вредност на факти.


Тоа е главен проблемот на овој форум. Суетите на многу од учесниците се толку големи што остануваат слепи пред било кои аргументи кои едноставно се игнорираат. Наместо форумот да се користи како медиум од кој низ дискусија сите ќе научиме нешто, тој се користи за бескрајно препирање, инаетење и одмерување.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #225 Posted: 05-Apr-2011 at 14:03
Пак тие со небулозни споредби.

Ама тука сум за математиката да не ја заборавите никогаш.

РИМ БДП 120 милијарди долари.
СКОПЈЕ БДП 3.5 милијарди долари.

Со други зборови, тоа што они го изградиле и платиле од 2001-2004, споредбено по просек, Скопје би го исплаќало од 2012-2150 година. Значи нашите пра-пра-пра-правнуци ќе ни го плаќаат тунелот.

Браво мајстори.
Back to Top
micko_v View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Jun-2009
Location: Firenze, Italia
Online Status: Offline
Posts: 123
  Quote micko_v Quote  Post ReplyReply #226 Posted: 05-Apr-2011 at 14:07
И сеуште не разбравме дали Коце и неговите „мега експерти„ барале од Шпанциве нова траса/алтернатива за веќе постоечкиот коридор, во смисла дајте нешто поефтино колку да рекламираме пред избори, или они го избрале овој од десетте предлози/проекти кои биле работени на основа на веќе постоечкиот коридор.
Од тука се раѓа и прашањето како Шпанциве дошле до вакво „зен„ решение кое нема блага врска со тоа што е во Гуп-от, освен придавката „подземна„ сообраќајница.....
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #227 Posted: 05-Apr-2011 at 14:12
Тоа што го зборуваш едноставно не држи.

Скопје НЕ е 34 пати посиромашно од Рим, туку поради нашата фискална политика многу поголем дел од даночниот колач зима државта.

Државата, која инаку во последниве години имаше буџет и по 3 милиарди ЕУР, во последниве години (за добро или лошо) покажа дека може да се инвестира и со тие пари да се прават големи работи (повторно за добро или лошо кој како гледа).

Тунел од 100 милиони ЕУР во најлош случај, Македонија може да изеде за доручек без око да и трепне доколку се има волја, а повратот на инвестицијата ќе биде за многу кратко време.
Back to Top
micko_v View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Jun-2009
Location: Firenze, Italia
Online Status: Offline
Posts: 123
  Quote micko_v Quote  Post ReplyReply #228 Posted: 05-Apr-2011 at 14:18
Кралееее, нема логика да правиш таква површна споредба, тоа би значело дека луѓето во Скопје, со нивните плати би требало да јадат само леб и маргарин, и зимно време да одат по гаќи, оти нели платите не соодветствуваат на животниот стандард.
Со такви споредби ниеден значаен инфраструктурен проект не би можел да се реализира, а фактите го покажуваат спротивното.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #229 Posted: 05-Apr-2011 at 14:26
Originally posted by pbanks

Тоа што го зборуваш едноставно не држи. Скопје НЕ е 34 пати посиромашно од Рим, туку поради нашата фискална политика многу поголем дел од даночниот колач зима државта. Државата, која инаку во последниве години имаше буџет и по 3 милиарди ЕУР, во последниве години (за добро или лошо) покажа дека може да се инвестира и со тие пари да се прават големи работи (повторно за добро или лошо кој како гледа). Тунел од 100 милиони ЕУР во најлош случај, Македонија може да изеде за доручек без око да и трепне доколку се има волја, а повратот на инвестицијата ќе биде за многу кратко време.



Математиката не лаже.

Скопје е 35 пати посиромашно од Рим.


Колку зима државата, можеби кај нас повеќе, кај нив помалку, во овој случај е небитно, бидејќи кај нас и само може да земе од 1/35 од тоа што може Италија да земе од Рим.


Тунел од 30 милиони е ПРЕКУ СИТЕ СИЛИ на градот Скопје. Не постои проект кој е изведен во последните 40 години во Скопје (од земјотресот наваму) што чини 30 милиони.

Случајно? Оваа или претходната гарнитура е виновна за тоа? Или пак реалните можности на буџетот?
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #230 Posted: 05-Apr-2011 at 14:44
Точно математиката не лаже.

Номиналното ГДП на Македонија е околу 7 пати помало од она на Италија додека ППП е околу 3 пати помало од она на Италија.

Македонија не е Сомалија па да правиме вакви муабети, земјата и те како има сили да тера капитални проекти и во прехтодниот пост ти дадов ПРАКТИЧЕН ПРИМЕР (СК2014) дека тоа е возможно.


Edited by pbanks - 05-Apr-2011 at 14:44
Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #231 Posted: 05-Apr-2011 at 14:55
ја те разбрав уште предходниот пат . У право си потполно. Него проблемот е што ние за разлика од Италија например неаме право на грешки или шо би рекол народот наш што сме посеале тоа ќе жнееме или што си дробиме тоа ќе сркаме

Значи пари имало тоа видовме сите и не треба да се правиме наудрени туку проблемот е квалитетно да се искористат
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #232 Posted: 05-Apr-2011 at 14:58
Originally posted by toasumjas

ја те разбрав уште предходниот пат . У право си потполно. Него проблемот е што ние за разлика од Италија например неаме право на грешки или шо би рекол народот наш што сме посеале тоа ќе жнееме или што си дробиме тоа ќе сркаме

Значи пари имало тоа видовме сите и не треба да се правиме наудрени туку проблемот е квалитетно да се искористат


И со тоа се слагам. Затоа на форумов често има и хистерични реакции за многу теми. Бидејќи сме склони кон капитални грешки, оваа улица би била уште една од тој ранг.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #233 Posted: 05-Apr-2011 at 21:28
Originally posted by pbanks

Македонија не е Сомалија па да правиме вакви муабети, земјата и те како има сили да тера капитални проекти и во прехтодниот пост ти дадов ПРАКТИЧЕН ПРИМЕР (СК2014) дека тоа е возможно.


Не биваше со Лион, Рим, Франција и Италија, па сега се мериме со Сомалија. ОК, ајде може и тука нешто ќе сфатиме:

Сомалија БДП (1991) - 1 милијарда
Македонија БДП (1991) - 2 милијарди

После 2 децении војна, успеавме да направиме масовно достигнување и разликата се зголеми од 1:2 на 1:4 за Македонија.

Добро е што држиме чекор со афричка земја во која 2 децении владее војна.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #234 Posted: 05-Apr-2011 at 21:34
Дали сте ја виделе оваа слика и дали знаете чија е оваа замисла?


  • Skopje transportation plan
  • Skopje%20transportation%20plan



開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #235 Posted: 05-Apr-2011 at 22:11
Originally posted by krale

Originally posted by pbanks

Македонија не е Сомалија па да правиме вакви муабети, земјата и те како има сили да тера капитални проекти и во прехтодниот пост ти дадов ПРАКТИЧЕН ПРИМЕР (СК2014) дека тоа е возможно.


Не биваше со Лион, Рим, Франција и Италија, па сега се мериме со Сомалија. ОК, ајде може и тука нешто ќе сфатиме:

Сомалија БДП (1991) - 1 милијарда
Македонија БДП (1991) - 2 милијарди

После 2 децении војна, успеавме да направиме масовно достигнување и разликата се зголеми од 1:2 на 1:4 за Македонија.

Добро е што држиме чекор со афричка земја во која 2 децении владее војна.


крале бе сериозен ли си? Ме изнасмеа.
Па Сомалија има 10.000.000 жители и БДП $5.731 billion или $600 по жител
а Македонија има BDP $19.330 billion billion или $9,350 по жител. Така да математиката не ти држи. Мене поише ми личи на 1 : 15
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #236 Posted: 05-Apr-2011 at 22:25
@ Fossil
Да, се чини дека си во право за шинскиот коридор  Wallbash



@ krale
Цело време правиш каша од бројките, а аналогиите ти се максимално нелогични и неприменливи. Ама како и да свртиме, поентата е дека тунелот под плоштад како што е според ГУП и со сите нишани, веројатно би не чинел 50-80 милиони евра. Со оставање простор за најразлични екстра компликации кои во вакви случаи се можни, а тешко предвидливи, еве да земеме максимална граница 100 милиони. Каква врска има со тоа Лион, Сомалија, Јапонија, Фукушима или Чернобил?

Поентата е дека тие 50-100 милиони може да се обезбедат низ 2-3 буџетски години, а без да бидат некакво особено буџетско оптоварување. И уште побитно, поентата е дека ќе бидат многу исплатлива инвестиција дури и на пократки стази, а камо ли долгорочно. Па дури и кога би било неопходно задолжување (а реално не е потребно, освен доколку паралелно не се започнат и други големи инфраструктурни зафати, во кој случај би дал целосна подршка и за задолжување) пак знаеме дека се работи за оправдано задолжување. И не заборавај дека за вакви проекти останува можност за добивање на замашни грантови од разни извори.
Ама во било каков случај, ти пишав една груба математика, која ја изигнорира. Еве ја пак:
Доволно е да погледнеме само низ призма на трошоци за гориво (за кое сме увозно зависни и е огромен дел од нашиот трговски дефицит) и да се види дека тунел со сите нишани според ГУП-от е вистински погодок. 30 илјади возила по два пати дневно да транзитираат низ него и да заштедуваат по пола евро во правец, одбегнувајќи го кружењето и главењето низ постоечките сообраќајници во центарот, тоа се 11 милиони евра годишно. А далеку од тоа дека се сведува на горивото заштедено со тразнит низ тунелот. Заштеди ќе има и на сите индиректно растеретени сообраќајници, не само во гориво, туку и целиот потрошен материјал за возилата, почнувајќи од масло и гуми, па до кочници, свеќички и мал милион други делови. Можеби ти звучи банално, ама кога ќе се помножи со огромен број на автомобили и со огромен број на извозени километри, сумата станува ите како голема. Можеби уште поважна е заштедата на време. Колку потенцијални продуктивно искористени часови се тоа, пресметај сам. И конечно можноста за унапредување на јавниот превоз, со сите свои позитивни страни. Сите овие придобивки се неспоредливо поголеми доколку се изгради тунел според вистинските потреби, отколку некоја импровизација која поврзува погрешни точки, со две ленти, без шински коридор. Таа импровизација во многу ситуации наместо решение за проблемите, ќе биде неизлечив чир на градов, за генерации и генерации во иднина.

А за упорното тврдење дека Илинденска била идеална оска за приклучок на тунелов, или за проценките колкав проток можела да прифати (кои ти се косат со најелементарна логика, математика, физика, одбери си сам), ако не може со зборови, можеби ќе го согледаш проблемот вака попластично, преку едноставни скици. Првата скица е како тоа изгледа според ГУП-от, а втората скица е по твоја мерка, односно се поклопува со она што ни го сервираа властите. Не може да се спори со фактот дека градов (за среќа) има некои логични оски кои во оваа фаза не може вештачки да се поместуваат. При планирањето мора да се држиме во тие рамки, а нивното непочитување секако ќе донесе големи последици.

1


2



Edited by Cloverstack - 05-Apr-2011 at 22:30
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #237 Posted: 05-Apr-2011 at 22:35
Браво Кловер. За ова збориме цело време.

А за трасата на трамвајот, ако е така, незнам што уште да речам освен да повторам, големо разочарување.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #238 Posted: 05-Apr-2011 at 22:46
50-100 милиони е многу некако широко... зашто па да не биде 10-200 милиони?

Ако површински коп, 2 ленти, кошта 30 милиони, колку кошта 4 ленти што не е површински коп?

МИНИМУМ значи зборам за гол минимум 100 милиони.

Какви 2-3 буџетски години. Со оглед дека Скопје има околу 5 милиони за капитални инвестиции, тоа се 25 буџети.

Лесно ви е вас си цртате линии на гугл мапс - јаките архитекти од гугл мапс. И што си ја прекинал партизанска (зеланата линија)? Спои ја на кружниот тек и ќе си добиеш природен центар на градот (сообраќаен).
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #239 Posted: 05-Apr-2011 at 22:51
Originally posted by krale

50-100 милиони е многу некако широко... зашто па да не биде 10-200 милиони?

Ако површински коп, 2 ленти, кошта 30 милиони, колку кошта 4 ленти што не е површински коп?

МИНИМУМ значи зборам за гол минимум 100 милиони.

Какви 2-3 буџетски години. Со оглед дека Скопје има околу 5 милиони за капитални инвестиции, тоа се 25 буџети.

Лесно ви е вас си цртате линии на гугл мапс - јаките архитекти од гугл мапс. И што си ја прекинал партизанска (зеланата линија)? Спои ја на кружниот тек и ќе си добиеш природен центар на градот (сообраќаен).
Човекот многу убаво ти објасни во претходниот пост зошто едно такво сообраќајно решение (кружен тек) во случајов ќе биде чист промашај.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #240 Posted: 05-Apr-2011 at 22:53
Абе човече, државата ќе го финансира (било со емисија на обврзници, било со заеми/кредити/грантови, било како), башка има и ЕУ фондови за вакви работи ако ни се посреќат работите. Што упорно форсираш дека градот треба да го гради? Оние без врска скулптури и споменици ги подарува државата на градот, подарува автобуси и жичарници, сега требало градот да не очекува поддршка од државата за ова? Па меморандум потпишаа, значи со државни пари ќе биде, не со општински.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1011121314 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.441 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.