build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Останати теми > Фото/Видео
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Македонски железници низ слика и видео

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 35>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #321 Posted: 07-Jan-2011 at 13:40

Одавна заклучивме за написи

Еве и еден возен ред на двете заборавени пруги кон Сопотница и Кременица.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #322 Posted: 07-Jan-2011 at 14:05
Интересно е како после 20 години воопшто ни минута не се сменети времињата на патување...дури и во некои случаи ,заради неодржување на пругите и побавно
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #323 Posted: 31-Jan-2011 at 20:16
Еден зимски пејсаш од пругата

Битола - Кременица

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=457&PN=14









Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #324 Posted: 12-Feb-2011 at 15:08
Пругата во пелагонија...




Back to Top
Sale SK View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 16-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 258
  Quote Sale SK Quote  Post ReplyReply #325 Posted: 23-Feb-2011 at 23:57
Јас уживам во репортажите и фотографиите на Владимир,ама се некако ме удира некоја мака зошто се' кај нас мора да биде вака распаднато.Мала земја сме,барем пругиве да ги средиме...Автомобили покрај добра железница нема да ни требаат.Стварно жалосно и тажно...
Back to Top
Makedonij View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Apr-2009
Location: Celje - Виница
Online Status: Offline
Posts: 2190
  Quote Makedonij Quote  Post ReplyReply #326 Posted: 09-Apr-2011 at 08:09
http://tirekovmirece.com/images/Veles-04042011021215.jpg
ЈАС ГО РАЗБИРАМ СВЕТОТ КАКО ПОЛЕ НА КУЛТУРЕН НАТПРЕВАР...ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #327 Posted: 09-Apr-2011 at 16:55
Originally posted by Danielbtmk

Пругата во пелагонија...


Могила ?
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #328 Posted: 09-Apr-2011 at 17:18
Originally posted by Тркало

Originally posted by Danielbtmk

Пругата во пелагонија...


Могила ?

Да. Кај бензиската пумпа, од ново-изградениот надвожњак...
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #329 Posted: 11-Aug-2011 at 20:32
Сликиве ги добив од другар кој често прави прошетки по нашиве планини,па затоа не сум 100% сигурен каде се наоѓаат,само знам дека се на пат за Солунска глава кај селото Папрадиште.

1

2

3

4

5

6

7

8.Самото село Папрадиште
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #330 Posted: 11-Aug-2011 at 20:44
сликте се многу добри,само малку квалитетот е послаб.
ПС.и во околината на Кичево има село Папрадиште и под него поминувала старата теснолинејка за Скопје.Баш во тој дел селкиот пат за Папрадиште и Бериково е изграден врз трасата на старата линија
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #331 Posted: 11-Aug-2011 at 20:50
Еве ви бонус, имаме нишка за ова село

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=743
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #332 Posted: 11-Aug-2011 at 23:20
Си зедов слобода да ги објаснам сликите постирани од ovaj_stariov и да додадам нешто што кај нас е малку познато:

сл. 1 е од патот кој поминува над тунелот Богомила кон планинарскиот дом Чемплес на планината Даутица.

сл. 2, 3 и 4 е влезот на тунелот Богомила.

сл. 5 и 6 е мостот на река Бабуна пред самиот тунел Богомила

сл. 7 не би сакал да се најдам макар ни на самиот влез на тунелот кога поминува дизелката.



Сето тоа е на ~4 км после станицата Богомила према Прилеп во самиот влез на еден од најнеобичниот тунели со должина од 7 км кој во самиот тунел скоро за 180° го променува правецот, и кој влегува на ~580 и излага на ~725 м. надморска висина, што е редок градителски случај во светот.


Edited by Vladimir P - 12-Aug-2011 at 18:41
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #333 Posted: 12-Aug-2011 at 02:29
Прекрасен предел    Cheers



Originally posted by Vladimir P


Сето тоа е на ~4 км после станицата Богомила према Прилеп во самиот влез на еден од најнеобичниот тунели со должина од 7 км кој во самиот тунел скоро за 360° го променува правецот, и кој влегува на ~580 и излага на ~725 м. надморска висина, што е редок градителски случај во светот.

Владимир од каде се податоциве? Според една попрецизна мапа што ја имам, после Богомила има неколку тунели, од кој најдолгиот е речиси прав и е со должина од околу 3 километри (груба мерка, колку што можам да измерам според размерот, но далеку е од 7 километри). Се наоѓа на некои 10-тина километри после Богомила. А тој полукружниот тунел (всушност два последвателни тунели) веднаш после Богомила, на околу 4 километри после селото, е уште пократок.

Исто така според една топографска карта која ја имам (за жал извадок, без размер), свртувањето на двата последователни тунели е за нешто над 180 степени, но далеку од 360 степени. А точно на излезот спрема Прилеп е обележана кота 612 (и изохипсите потврдуваат дека не се работи за некаква печатна грешка или нешто слично).


Edited by Cloverstack - 12-Aug-2011 at 02:34
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #334 Posted: 12-Aug-2011 at 15:42
вероватно мислел на 180 степени,од каде влегува возот,од истата страна малку погоре излегува
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #335 Posted: 12-Aug-2011 at 18:48
Моја грешка која ја корегирав, точно goko мислев на 180 (иначе ќе имавме и ние свој Шарган)

Иначе Cloverstack, еве го тој предел,



Овде неможе да се долови но на вашиот-твојот Google Eart може да се види влезот и излезот
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #336 Posted: 16-Aug-2011 at 22:54

build.mk, гради форумска историја
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #337 Posted: 25-Oct-2011 at 22:57
Железничка станица Скопје, некоја минута пред 14:30 часот

Возот i-R 4903 за Битола веќе 10-тина минути е поставен на 3-тиот колосек.
На чело МЖ 661-234 а зад нејзе 3 патнички вагона, исполнети до крај со патници.



Удобното се сместувам во седиштето и за прв пат решен да не висам на прозор и се да фотографирам, туку удобно да се завалам во седиштето кое ми беше зачувано, слушаќи музика.
Се редат попатни станици, возот повторно застанува, но патниците кој стојат во ходникот се во жагор !



Успевам да се пробиам до прозорот, чудно возот застанат во поле, нервозни патници се симнуваат скакајќи од високиот скалник. Одеднаш возот се враќа назат, во далечината приметувам полно патници кој стојат на станицата Драчево. Изгледа не ми е судено без апаратот во раце.



Сите се по прозори да разберат што се случува.



Никому не му е јасно, отправникот нервозно мавта со палица.



Од силниот жагор не се разбира што отправникот пробува да му каже на машиновозачот.



Па ќе мора до машиновозачот. Сеедно што се случи по извесно време тргнуваме.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #338 Posted: 25-Oct-2011 at 22:58
Во оваа неразјаснета мешаница нашиот воз веќе касни повеќе од 10 минути. Мислата ми е дали ќе стигнам на време.
Повторно седнувам а прекрасните пејсажи од Таорската клисура поминуваат покрај мене.



И што е сега, повторно кочење, змам дека трба да сме во близина на Велес, но !!! И зар повторно апаратот ?



Машиновозачот се симнува од локомотивата.



Упалено е црвеното светло, времето тече, а ја се позабринат на моето пристигање на време во Битола.



Стоиме на отворена пруга, низ мислите ви се врти дали пак некој кабел е украден или ...



Добро е, машиновозачот се враќа во локомотивата, иако црвеното светли и понатаму.



Светлото се менува, тргнуваме.


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #339 Posted: 25-Oct-2011 at 23:00
Останав на прозорот да ја видам мојата болка, некогаш прекрасна парна локомотива од најаката серија 01



Не дочекува пол перон патници во Велес.



Каде ли ќе се смести сиот овој народ ?



Патниците успеват некако да се „сместат“, нервозата почнува да расте а возот никако да тргне.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #340 Posted: 25-Oct-2011 at 23:04
Се пробивам до излезот да видам што се случува. Возот од Битола на другиот колосек кој одамна требаше да тргне сеоште стои !



Некакви дискусии, приогам да прашам.



Но очигледно беше со фрлениот поглед врз локомотивата.



Удрена, но во што ?



Двата воза преполни со патници сеуште стојат на станицата во Велес



До утрешното продолжување,

Edited by Vladimir P - 25-Oct-2011 at 23:07
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 35>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.877 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.