![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (ЈСП - ЛАЗ) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2627282930 44> |
Author | |||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
BTW, Ukrainian friends, can you help us complete this comparison table by providing us with the missing info about the LAZ buses?
I reckon because of the similarities of our languages, you can understand what is missing, but anyway this is most pressing: - acceleration for both LAZ models - the mass of an empty CityLAZ-18LF vehicle - engines installed in CityLAZ-18LF - number of seats in CityLAZ-18LF ![]() |
|||
![]() |
|||
IN_MOTION ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Jul-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 204 |
![]() ![]() |
||
Да не знае некој дали од новата тура на автобуси, пуштена е 57-ца? Затоа што до сега немам ниту една сретнато.
|
|||
![]() |
|||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
||
Мислам дека во недела не ги пуштаат, незнам. Јас денес од Аеродром-Карпош-Аеродром не видов ни еден ЛАЗ.
|
|||
Македонија - Земја на чудата!
|
|||
![]() |
|||
Santehnik ![]() Newbiе ![]() Joined: 04-Apr-2011 Location: UA Kiev Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||
First of all - CityLAZ 20LF
16500
In Kyiv we have BF6M 1013 on old machines, and TCD 2013 L06 4V on new machines. The engine is same with CityLAZ 12 ![]()
In Kyiv we have 48 seats, but in our CityLAZ 12 is only 30 seats, in Macedonian - 31, so i think that Macedonian CityLAZ 20 will have 49 or 51 seats. P.S Maybe this help you: http://laz.ua/content/images/CityLAZ_en.pdf and ![]() ![]() Edited by Santehnik - 17-Apr-2011 at 23:37 |
|||
![]() |
|||
HAnS ![]() Newbiе ![]() Joined: 17-Apr-2011 Location: UA Kyiv Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||
Length of A292 (CityLAZ 20LF) is 18,75m
|
|||
![]() |
|||
Santehnik ![]() Newbiе ![]() Joined: 04-Apr-2011 Location: UA Kiev Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||
And about consumption, 24 - marketing value that mean running bus on the track without stops with a stable speed
![]() The real consumption in city cycle is ~36-38 l/100km |
|||
![]() |
|||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
||
Ја гледам табелата и се прашувам дали е можно стварно двокатниот да има помал капацитет од еднокатниот и тоа не дуплиот?
|
|||
![]() |
|||
vlatko.mk ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
![]() ![]() |
||
Епа за жал со намален капацитет, тешко одржување ... низа пропусти ќе ја плаќаме цената на ретро дизајнот ...
|
|||
![]() |
|||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||
Сега можеби подобро разбираш зошто во една други нишка ги вброив двокатните во голема утка. Инаку можно е, бидејќи голем дел од површината на двокатниот зема скалишниот простор додека пак стоење е забрането на катот. Драго ми е што неколкуте форумаши кои се возеа со двокатните напишаа позитивни рецензии околу финалната изработка и слични детали, но (пропишаните) бројки за капацитетот се немилосрдни. |
|||
![]() |
|||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
||
Само што забележав дека двокатниот има двојно поголем капацитет за седење, а помал за вкупно. Тоа е сепак добро според мене. Каков е тој јавен автобус во кој има само 30 седишта? 60 се веќе пристојна бројка и во 80% од случаите ќе бидат доволни за сите да седат, со што се зголемува удобноста при возење.
|
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Настрана капацитетот, дали дефинитивно се знае колку гориво трошат двокатниве автобуси? Ако е утната и оваа карактеристика, тогаш заедно со капацитетот може да му донесат многу трошоци на ЈСП, кое и онака работи со загуба.
Edited by BOJAN - 18-Apr-2011 at 12:41 |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
@ Santehnik & HAnS
What about CityLAZ-18LF? It is not included in the brochure, but it is included on the website. I assumed CityLAZ-18LF is the model for Macedonia, not CityLAZ-20LF. As far as I know the length limit for vehicles in Macedonia is 18m (at least that was the case in the past). CityLAZ-18LF fits in that regulation, but CityLAZ-20LF doesn't.
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=477&PID=96207#96207 И земи ги во предвид следниве фактори (ги имам веќе постирано ама очигледно мора пак... бидејќи често коментираш за двокатните автобуси, баш ти посочив да ја разгледаш таа нишка, за да не се вртиме во круг, ама очигледно секоја дискусија си има период пред и после krale... сега е очигледно нова ера, не важи ништо од периодот пред krale, се почнува од почеток ![]() ЛАЗ-овите имаат капацитет за 100 патници. Воопшто за 12-метарски единечни градски автобуси (како оној од ЛАЗ) капацитетот (во зависност од конфигурацијата и соодносот стоење/седење) во најголем број случаи се движи токму во опсег 90-110. Е сега како е можно двокатен автобус да има осетно помал капацитет од еднокатен единечен? Еве како: - На горниот кат е дозволено само седење, па тој не помага толку пресудно во контекст на капацитетот. - Двокатниот Јутонг е 1,4m пократок и во старт има над 3,5m2 помала површина на платформата. - Двете скалила се прилично голем мртов простор. - Нашиот модел од Јутонг губи дополнителен простор поради својата неефикасна и нерационална ретро-конфигурација, која произлегува од мртвиот простор во предниот дел, кај „носот“. - Простор одземаат и возачкото место и вертикално поставениот мотор, впрочем исто како и кај единечниот ЛАЗ, но кај двокатниот Јутонг ефектот е многу подрастичен, бидејќи поради претходно спомнатите губитоци, корисниот просторот е веќе многу поограничен. - Наместо да се форсира стоење на долниот кат, седиштата зафаќаат поголем процент од корисниот простор отколку што е тоа случај со единечниот ЛАЗ. Се прашувам зошто не исфорсирале повеќе стоење или дури и само стоење на долниот кат, за колку-толку да се оправи капацитетот, но немам одговор. Можеби има врска оскиното оптоварување... веројатно не е баш добра идеја за градски сообраќајници, на две оски да се натовари двокатен автобус, а потоа и максимално да се преполни со патници... Всушност којзнае што е причината, битно ние имаме таква бизарна ситуација, да нашите двокатни автобуси имаат смешен капацитет од 80 патник, а да се поскапи дури и од зглобните ЛАЗ-ови кои имаат капацитет од 176 патници. Од првите имаме нарачано 200, а од вторите имаме нарачано 4. Исто така останува старото прашање дали тој капацитет за 80 патник воопшто ќе може редовно да биде искористен до крај, дел поради помалата достапност на горниот кат, а дел поради тоа што горниот кат веројатно ќе биде магнет за проблематични појави и типчиња.
Инаку во врска со ЛАЗ-от прашуваш каков е тој јавен автобус што има 30 седишта (патем не се 30 туку 31, чисто ради прецизност). Епа најнормален е, каков што се употребува низ цела Европа... 12-метарски автобуси со 26-34 седишта се стандард за речиси секој градски превоз на континентов. Всушност побарај малку поназад во нишкава, mirakuliks постираше прекрасен ПДФ документ за типовите на градски автобуси кои се користат во Берлин. Ќе видиш дека во Берлин просекот (и според модел и според вкупната бројност на автобуси од поединечните модели) е дури и помал од 31 седиште. Така да подобро запрашај се каков е тој циркузантски двокатен автобус со капацитет за 80 патници, наменет за град што си ги нема решено ни најелементарните потреби на јавниот превоз. И не губи од вид дека се нарачани 200 комада, односно околу 65% од флотата на ЈСП.
Edited by Cloverstack - 18-Apr-2011 at 14:23 |
|||
![]() |
|||
Рок-Барок ![]() Senior Member ![]() ![]() БАНИРАН Joined: 29-Aug-2010 Location: Куманово Online Status: Offline Posts: 118 |
![]() ![]() |
||
![]() "сефте" на новите Лазовци ![]() Edited by Рок-Барок - 18-Apr-2011 at 20:12 |
|||
![]() |
|||
Sykes ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 23-Feb-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||
Добро, бе... знаев дека ќе се деси ова, ама волку брзо? Кај се за кромањонци нови автобуси бре... за нас саносите уште 50 години само. |
|||
![]() |
|||
Santehnik ![]() Newbiе ![]() Joined: 04-Apr-2011 Location: UA Kiev Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||
![]() But news about limitation is very intresting, LAZ have one car with 18m long, this is trolleybus and it was experimental: ![]() You can compare with standart bus: ![]() and see that one window is not exists ![]() But little moment. In Kyiv we have A292 #1-16, 18, 24-29, 34. 17, 19, 20-22 in Lviv 30, 31, 32, 33 not exists. And i think that this numbers is for Macedonia ![]() Edited by Santehnik - 18-Apr-2011 at 20:55 |
|||
![]() |
|||
Рок-Барок ![]() Senior Member ![]() ![]() БАНИРАН Joined: 29-Aug-2010 Location: Куманово Online Status: Offline Posts: 118 |
![]() ![]() |
||
![]() сликава е уште од пред 2 недели ![]() |
|||
![]() |
|||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
||
Како тоа жити се камион се удрил со автобусот кога само стаклата му се искршени? Не сакам да помислам дека е ова намерно каменувано или скршено.
|
|||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|||
![]() |
|||
Рок-Барок ![]() Senior Member ![]() ![]() БАНИРАН Joined: 29-Aug-2010 Location: Куманово Online Status: Offline Posts: 118 |
![]() ![]() |
||
http://sitel.com.mk/reporter/makedonija-skopje-lisiche-soobrakajka-avtobus/soobrakajka-vo-lisiche |
|||
![]() |
|||
vladegf ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 638 |
![]() ![]() |
||
PA GLEDAS DEKA LIMOT MU ZASUKAN I TOA JAKO A TOA NI VO NIKOJ SLUCAJ NE E OD KAMENUVANJE, APLA ZA ZARIL VO NESTO |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
What do these numbers mean? BTW, what is that purple thing in the front of the bus in the 2nd picture? Some kind of drapes? ![]() |
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2627282930 44> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |