![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5152535455 90> |
Author | |||||||||||||||||||||||||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||||
![]() Значи вака прво јас зборувам за прастарите автобуси за кои се пишува во текстот а не за "поновите" Саноси од 1997. За нив беше кажано ама зборот е за оние што се пред распаѓање. |
|||||||||||||||||||||||||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||||
![]() Мојот коментар не беше наменет за твојот, ама очигледно времето ги поклопило, коа пишував твојот не беше постиран. ![]() |
|||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||||
Во право си но за жал никој не ги праша ЈСП. Уште од почетоков на оваа лудорија „ретро автобуси“ голем дел од членовитена билд ги спомнуваа своите сомнежи околу капацитетот и ефикасноста на идејата. За жал и н почетокот кога требаше само 50 автобуси, и после кога се зголеми бројот на 100 па 200 ретро автобуси, цело време политичарите ја водеа пресметката не ЈСП. Ми се чини во тој период беше и разрешен поранешниот директор на ЈСП. Да не искочи политикантски постов но мора институциите да се почитуваат една со друга, без разлика каква и чива власт се. Бројот на патници е број на патници, капацитет е капацитет и тука нема игра со бројки. Сега како работодавец на васта (плаќач на даноци) барам некој од одговорните да објасни како после оволкава инвестиција, капацитетот на ЈСП ќе се намали за 40%?
|
|||||||||||||||||||||||||
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
|
|||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||
Ma ![]() Groupie ![]() Joined: 04-Mar-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||||
UrbanFreak
![]() Senior Member Ми се чини во тој период беше и разрешен поранешниот директор на ЈСП. Да не искочи политикантски постов но мора институциите да се почитуваат една со друга, без разлика каква и чива власт се. Бројот на патници е број на патници, капацитет е капацитет и тука нема игра со бројки. Сега како работодавец на васта (плаќач на даноци) барам некој од одговорните да објасни како после оволкава инвестиција, капацитетот на ЈСП ќе се намали за 40%?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Од многуте весели математики и изјави / по вокација правник /, како што велиш на поранешниот директор на ЈСП, затоа истиот со своето директорување завршило како поранешено.Мислам дека човекот не е крив.
|
|||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||||
Prvo moram da naglasam deka vo mojot posleden post kluchniot zbor beshe EFIKASNOST a ne samo kapacitet. Pod efikasnost se podrazbiraat obem na patnici koi mozhe da gi opsluzhi vozilot, potroshuvachkata na gorivo pri standardni uslovi na rabota, cena za popravki, redovno odrzhuvanje, drigu potroshen materijal i rezervni delovi, nabavna cena i sigurno ushte nekoi drigu stavki. Kvalitetot ne go vbrojuvam bidejki kvalitetot ne sekogash mozhe tochno da se proceni, ima i prominentni proizvediteli so loshi serii i ponepoznati proizvoditeli so dobri serii.
Vtora rabota koga venje nekoi se fakjaat za komforot kako za posledna slamka, samo da ve potsetam deka so namaluvanje na kapaciteotot na voziloto koe i ponatamu opsluzhuva ist broj na patnici komforot se namaluva. Ili selsski kazhano shto deka ima povekje sedishto koga site se kako sardini, od tie site patnici napolovinata sigurno pomilo bi im bilo da poamli da se shansite da se najde mesto za sedenje za smetka da mozhe da se stoi pokomforno vo avtobusot. Inaku bidejki i vednash da pochen da se gradi LRT mrezha vo naredni nekolku godini nema da stane funkcionalna a so dadenata flota na avtobusi na JSP kje mu se namali kapacitetot kje treba definitivno da napravi promena vo vozniot red kade vo shpicovite avtobusite na poprometnite linii kje gi ima vo pokratki intervali. |
|||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||||
Да се бара од некој од одговорните за да објасни како со новите автобуси, капацитетот на ЈСП се намалил за 40%, е исто како од Болдрик (Црна Змија) да се бара да ја објасни теоријата на суперструни.
Патем, не е за 40%, туку е и за повеќе, а еве и зошто и како: - мал капацитет на долната платформа - неудобна и непривлечна горна платформа (неудобна поради нискиот таван и луѓето со реума,артритис и други здравствени проблеми, кои треба да се качуваат и симнуваат по скалилата; непривлечна поради средношколските банди и останати деликвенти кои ќе се возат горе и ќе прават доста проблеми) - излез само на една врата - поголемо задржување на автобуската постојка, за да може да се симнат и оние од горниот кат - помала стартна брзина поради поголемата тежина при тргнувањето од автобуските постојки и од семафорите - исто така, поради поголемата тежина, а заради поголема безбедност, возачот е принуден да вози со помала брзина при свртување на кривини, при заобиколување и претекнување на возила - подолго време на возење на линиите во однос на постоечките автобуси, поради горенаведените причини. Сега после ова, наместо промоција на јавниот превоз, следува негова дискредитација. |
|||||||||||||||||||||||||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||
medlence ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 12-Mar-2011 Location: UK Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||||
Од поодамна го следам форумов и би сакал да ве поздравам сите форумџии за квалитетното покривање на скоро сите проекти во Македонија. Оваа нишка ми е посебно интересна затоа што во моментов живеам во Англија и сум доста импресиониран од двоспратните автобуси и нивната примена во градскиот сообраќај. Мене ми е баш интересно како толку брзо некои од вас дојдовте до заклучоци за тоа како би се користеле автобусите, кој ќе се качувал горе кој немало, пред и да бидат воопшто пуштени во сообраќај, и секое напаѓање во таа насока мислам дека воопшто не е издржано туку е само лаичка критика. Исто така повеќепати прочитав како се споредува Скопје со Лондон (8 милиони жители) или пак Берлин (3.5) и нивните двоспратни автобуси, што нема никаква смисла. Мислам дека е многу порелевантно кога се прави споредба да се споредува со градови кои се приближна големина на Скопје, затоа решив да постирам малку информација за градскиот превоз во Шефилд(650.000 жители). Значи во Англија воопшто еден од најпознатите модели на двоспратни автобуси е Volvo B7TL и неговиот наследник B9TL. Во Шефилд има две компании за градски превоз: Stagecoach i First. First единствено користи двоспратни автобуси, еве ви слика: ![]() Ќе се задржам само на двоспратните, во Англија освен тие во Лондон сите автобуси имаат само по една врата, и само едни скали за вториот кат, овој модел е исто така 10 метарски, има 67 седишта, висината горе му е 185цм. Повеќето патници купуваат билет од возачот, скалите се веднаш позади возачот, а спроти нив е климата, така да во првата половина од автобусот неможе да се седи или пак стои. ![]() ![]() ![]() Се извинувам за квалитетот на сликите но кога имам можност ќе пуштам подобри слики.
Јас не сум забележал абсолутно никаква разлика во возењето на двоспратните и обичните автобуси, повеќе би рекол дека можеби заради недоволната обученост на возачите и нивната претпазливост да возат побавно, но како што реков уште не видени и непробани не би требало барем за вакви работи да критикуваме.
Edited by medlence - 22-Apr-2011 at 01:45 |
|||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||||
Можеби Англичаните се најголемите хулигани, но законот таму е немилосрден. Таму и за обид за самоубиство се оди во затвор.
Те молам, ако можеш сликај ги улиците во Шефилд, да го видиме квалитетот на асфалтот и да го споредиме со Скопје. |
|||||||||||||||||||||||||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||||
Добредојде на билд.мк medlence и одличен прв пост, и одлични фотки.
Сепак мислам дека превидуваш неколку работи кога ја споредуваш употребата на двокатните автобуси во Англија (Шефилд) и Скопје:
- Автобусите не се единствениот јавенпревоз воШефилд. Постои и т.н. Супертрем, врзија на ЛРТ чија што мрежа покрива 29 километри. Во Скопје единствениот јавен превоз се автобусите
- Скопските автобуси за разлика од шефилдскит имаат височина од 170цм на горниот спрат. Разликата 185-170 иако личи дека е мала (15цм) е клучна, бидејќи верувам дека 90% од популацијата е пониска од 185цм, а вероватно огромен процент е повисока од 170цм.
- Скопските автобуси поради „ретро“ дизајнот губат прилично голем празен простор кај возачот. Поради тоа наместо како кај англиските влезната врата е поместена поназад на сметка на 2 реда седишта и вероватно има капацитет за 5-8 места помал.
- Скопските улици (иако има огромен напредок со последниве акции на Коце
![]() - Англиските хулигани можеби се најголеми, но колку често има средношколски тепачки во автобусите, каменувања на автобуси? Колку усппешно се спроведува законот и се санкционираат вандализмите и уништувањата на автобусите? Во Скопје тепачки по автобусите има барем 3-4 пати годишно, каменувања почесто, а и баш ме интересира каква моќ би имал шоферот да санкционира бараби кои би го уништувале ентериерот на автобусот на вториот кат. Би ги легитимирал, затворил, би наплатил драконска казна?
Не дека неможе да се поработи на последниве 2 точки (улиците и санкционирањето) но сепак мислам дека за сиромашна држава како МК, ваквиот луксуз беше непотребен. Имам и анализа еднаш направено и излегуваше дека цената на чинење на 1 автобус двокатен јутонг по патник беше 2,5 пати повисока од едноподните украински. Сето тоа се плаќа од наш џеб, и при тоа главнината на идната ЈСП флота ќе треба да ја сочинуваат овие автобуси. Колку е тоа рационално и ефикасно, оставам сам да процениш. Edited by UrbanFreak - 22-Apr-2011 at 08:57 |
|||||||||||||||||||||||||
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
|
|||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||
Ma ![]() Groupie ![]() Joined: 04-Mar-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||||
Имам и анализа еднаш направено и излегуваше дека цената на чинење на 1 автобус двокатен јутонг по патник беше 2,5 пати повисока од едноподните украински. Сето тоа се плаќа од наш џеб, и при тоа главнината на идната ЈСП флота ќе треба да ја сочинуваат овие автобуси. Колку е тоа рационално и ефикасно, оставам сам да процениш.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Не видов ништо сериозно од коментарот што го потврдува спротивното преку некакви дадени пресметки и анализи!- освен самопроценување.
|
|||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||||
Еве ги пресметките за кој говорев Ма. Ок не се 2,5 пати но сепак се за 50% поскапи по набавна цена/патник. Кај потрошувачката пак, она што понатаму и тоа како ќе не засега, пресметките се уште полоши.
|
|||||||||||||||||||||||||
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
|
|||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||
medlence ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 12-Mar-2011 Location: UK Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||||
Значи, јас не реков дека градскиот транспорт е идентичен, туку дека би сакал да ги споредам двоспратните автобуси во двата града. Не мислам дека има идентичен пример со Скопје за да може да се направи точна споредба, туку може да се споредуваат делови со различни градови, но како што реков нема смисла да се споредува со метрополи и до 10 пати поголеми од Скопје. Исто така, ако го прочиташ мојот пост, ќе видиш дека никаде не сум напишал дека автобусите се многу добри или дека се што нудат ми се допаѓа, јас само реков дека за многу од анализите кои ги прават членови на форумот, треба да се почека да пристигнат барем повеќе автобуси и да го следиме искуството на патниците барем 2 месеци за да можеш да правиш заклучоци. Вака се што се зборува е на памет. Она што го напишав е дека град со приближна големина на Скопје, има двокатни автобуси кои имаат само една врата и само едни скали, па не се забележува поголем застој, иако автобусите повеќето време се доста полни и билетите се купуваат од возачот.
За улиците прво ќе се потрудам да направам неколку слики, па после ќе зборуваме.
Е тука се согласуваме, значи културата во Македонија е на многу ниско ниво, и народот незнае да го цени тоа што со свои пари го купувал, но би те запрашал, која е разликата меѓу двоспратните и обичните автобуси, ако досега имало тепачки и кршења, значи дека било какви автобуси да има пак ќе се случува (и уште еднаш, кога двоспратните ќе пристигнат и има зголемен број на инциденти на вториот кат можеме да зборуваме за последици, а ако сега го коментираме ќе се базира само на претпоставки)
Мислам дека потрошувачката на гориво ти е погрешна, затоа што еден од украинците кои коментираат на форумот има спомнато дека потрошувачката на ЛАЗ-от е пресметана без застанувања и без сообраќај, значи од точка А до точка Б и затоа е толку пониска од онаа на двоспратните. |
|||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||
Ljubopitko ![]() Newbiе ![]() Joined: 24-Mar-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||||
Точно.Дури и меѓуградски/туристички автобуси се ретки со ваква мала потрошувачка на гориво;ретко кој друг агрегат освен ДАФ имаат под 28 литри.А овде муабетот за ГРАДСКИ автобуси,значи постојани застанувања,тргнувања,семафори,почесто менување брзини отколку во ситуација на отворен пат...значи Украинциве ако мереле во таква ситуација сигурно ќе поминат над 30 лт. |
|||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||||
мене не ми е јасно зошто упорно се обидуваме да правиме паралели меѓу Македонија и Скопје и други држави и градови, кога секој град во светот си е приказна за себе и треба да се разгледуваат условите само на градот чиј превоз се анализира и да се одлучи каков вид на превоз е најпогоден за него... а не да разгледуваме колку бил ефикасен двоспратен автобус во Англија па според тоа да се ориентирамеколку би бил ефикасен во Скопје, има многу фактори кои се поврзани за автобусиве, а разликите во тие фактои меѓу нашиот град и други градови се најразни и големи
значи не да размислуваме колку двокатен автобус би се вклопил во скопје, туку да размислуваме каков вид на автобус е најдобар за градот, фокусирајќи се само на потребите на Скопје и мислам дека за тоа нема дискусија, капацитетот на двокатниве автобуси е еден од најбитните проблеми се додека во Скопје единствен јавен превоз е автобусот и додека дневно барем 100 000 жители се возат со автобус, бројот на жители во градот е ирелевантен тука, може да има и милионско население градот, па пак само мал дел од него да се вози во него и да не се лажеме, секој град е посебен сам по себе и реално не смееме да дозволуваме да споредуваме градови кои апсолутно немаат никаква врска еден со друг |
|||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||
Ma ![]() Groupie ![]() Joined: 04-Mar-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||||
Еве ги пресметките за кој говорев Ма. Ок не се 2,5 пати но сепак се за 50% поскапи по набавна цена/патник. Кај потрошувачката пак, она што понатаму и тоа како ќе не засега, пресметките се уште полоши.
------------------------------------------------------------------------------------------
Потрошувачката на гориво во литри на 100 км е ЛАЗ-ов бисер на професионалци.Веројатно тоа е дел од маркетингот на бившиот СССР.
Потрошувачката без маркетинг, се прикажува како потрошено гориво за даден режим на вртежи на моторот во минута и за утврден волумен на истиот.Бидејки се работи за иста или слична категорија и технологија / BOSCH - HPCR системи / на мотори со волумени од 6,7литри / CUMMINS - YUTONG / и 7,2 литри / DEUTZ - LAZ / чии потрошувачки каректеристики се добиваат на пробен стол, ЛАЗ-от податок е ептен партиски.
Потрошувачката на гориво што ги даваат производителите на мотори за оваа класа изнесува од 7 литри на час при минимален број на вртежи / 600-800 / и 24 литри на час при максимален број на вртежи / 2100 /.При што, во овој избор CUMMINS има подобра техничка позиција од сите аспекти / комерциални и поспродажни /.
|
|||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||||
Ma jasno nie ushte od pred nekolku strani deka potroshuvachkata odnosno iznesenite podatoci se ne tolku trivijalni za interpretacija kako vo sluchaj koga se kupuva avotmobil. Zatoa najubavo e nekoj ako ima poznanaik - shofer vo JSP da dade vrednosti od iskustvo.
Edited by mirakuliks - 22-Apr-2011 at 22:37 |
|||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||||
Нема потреба од правдање, не те нападнав, само сакав да дадам некои контра аргументи. Во секој случај ми смета тоа што не видовме никаде опсежна анализа од страна на ЈСП или Министерството за транспорт и врски, пред да се распише тендерот. Сега какви и да правиме анализи ќе бидат залудни, нарачани и делумно платени се 200 двокатни автобуси.
Разликата е во тоа што кај двоспратните автобуси, рамнотежата е далеку помала, излегувањето и евакуирањето од горните катови далеку потешко. Заради тоа и нема стоење на горниот кат. Е сега замисли сценарио на две групи средношколици од АСУЦ 10-15 кои се степуваат на горниот кат. Колкава е веројатноста автобусот да се преврти, да настане тепачка и заглаввање по скалите и слично. Точно се е ова сценарио и претпоставка, но е премногу реално ни се случува секоја година во Скопје во сегашниве канти. Но барем имаат 3 врати, во случај на тепачка имаат каде да побегнат патниците. И повторно ќе повторам, дали требаше да се купат 200 вави автобуси па после да се проверуваат овие претпоставки?
Потрошувачката не сум ја измислил, нити пак измерил јас. Земена е од нашите медиуми (со доза на резерва), но зарем и тука не требаше да постои потранспарентна анализа од страна на надлежните?
|
|||||||||||||||||||||||||
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
|
|||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||||
За сите христијани: Христос Воскресе
Вчера се возев со двокатниот автобус, па сакам со сите вас да ги споделам моите впечатоци. Го чекав на првата станица во Kарпош IV. На киоскот на ЈСП го видов возниот ред за 15А. Ги имаше возните редови и на 7,15,19 и 59 напишани на ливчиња од училишна тетратка, пожолтени од времето. По половина час чекање, дојде и двокатниот. Убав, нов автобус, со црвена боја. Мислам дека е одвишно да кажам дека дисплејот не работеше, а напред и отстрана на автобусот имаше картонска табла 15а Карпош IV - бул. Илинден - Ново Лисиче. Го испробав и првото седиште пред предната врата. Не е толку неудобно, како што изгледа. На првиот кат, кај што поминува задната осовина, автобусот е понизок од 180 см. Седнав на вториот кат. Немаше многу гужва во автобусот. Десетмина на горниот и два-тројца на доплниот кат. Возачот ја вклучи климата и возењето на правите делници беше прилично удобно. Но мене највеќе што ме вади од такт, а се надевам дека чита некој искусен шофер и ќе може да објасни: При тргнување од семафорите, автобусот не тргнуваше глатко, туку сецнуваше (мајсторите знаат на што мислам,она сецнување како при нагло кочење при мала брзина), понекогаш и по два пати. Зошто? Другото беше ОК. Но времето на тестот не беше најсоодветно изберено, бидејќи имаше малку патници и малку сообраќај. |
|||||||||||||||||||||||||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||
dule ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Mar-2011 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 255 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||||
Незнам одговорниве од ЈСП зошто уште не го пуштаат дисплејот на двокатниот автобус или има некој проблем или е расипан,вака многу селски изгледа со таблата.
|
|||||||||||||||||||||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5152535455 90> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |