build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 5152535455 90>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #1041 Posted: 20-Apr-2011 at 23:39

Значи вака прво јас зборувам за прастарите автобуси за кои се пишува во текстот а не за "поновите" Саноси од 1997. За нив беше кажано ама зборот е за оние што се пред распаѓање.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1042 Posted: 20-Apr-2011 at 23:51

Мојот коментар не беше наменет за твојот, ама очигледно времето ги поклопило, коа пишував твојот не беше постиран. Рекоа дека ќе одат како старо железо, ама додека има овци ќе има и вуна. Дриблање во место. Мајсторот од транспорт и врски очигледно гледал само како да им замачка очи на скопјани, а дефинитивно никој не се водел спрема вистинските потреби. Дефинитивен крах ќе имаме ако се тргнат целосно дуплите крнтии. Во таков случај не би се качил во свежо пристигнатите автобуси за да се гужвам, него би си ги користел нозете повеќе. Џабе сета кампања, кога се непродуктивни!
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #1043 Posted: 21-Apr-2011 at 00:44
Originally posted by Supervisor

"Од ЈСП велат дека старите автобуси барем во наредните три години нема да се исфрлат од употреба бидејќи двокатните возила нема да можат да ги опслужат постојаните корисници на јавниот автобуски превоз."

Чекај овие од ЈСП дали се нормални??? Па кога се купуваше требаше да си прават рачуници колки има треба почнувајќи од автобуси+број на седишта. Стварно не се нормални друга работа е што лажеа дека истите веднаш по пристигањето на новите ќе одеа во продажба на старо железо. Срамота е ова!!!
Во право си но за жал никој не ги праша ЈСП. Уште од почетоков на оваа лудорија „ретро автобуси“ голем дел од членовитена билд ги спомнуваа своите сомнежи околу капацитетот и ефикасноста на идејата. За жал и н почетокот кога требаше само 50 автобуси, и после кога се зголеми бројот на 100 па 200 ретро автобуси, цело време политичарите ја водеа пресметката не ЈСП. Ми се чини во тој период беше и разрешен поранешниот директор на ЈСП. Да не искочи политикантски постов но мора институциите да се почитуваат една со друга, без разлика каква и чива власт се. Бројот на патници е број на патници, капацитет е капацитет и тука нема игра со бројки. Сега како работодавец на васта (плаќач на даноци) барам некој од одговорните да објасни како после оволкава инвестиција, капацитетот на ЈСП ќе се намали за 40%?
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
Ma View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 04-Mar-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ma Quote  Post ReplyReply #1044 Posted: 21-Apr-2011 at 17:58
UrbanFreak View%20Drop%20Down
Senior Member
Ми се чини во тој период беше и разрешен поранешниот директор на ЈСП. Да не искочи политикантски постов но мора институциите да се почитуваат една со друга, без разлика каква и чива власт се. Бројот на патници е број на патници, капацитет е капацитет и тука нема игра со бројки. Сега како работодавец на васта (плаќач на даноци) барам некој од одговорните да објасни како после оволкава инвестиција, капацитетот на ЈСП ќе се намали за 40%?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Од многуте весели математики и изјави  / по вокација правник /, како што велиш на поранешниот директор на ЈСП, затоа истиот со своето директорување завршило како поранешено.Мислам дека човекот не е крив. 
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #1045 Posted: 21-Apr-2011 at 19:44
Prvo moram da naglasam deka vo mojot posleden post kluchniot zbor beshe EFIKASNOST a ne samo kapacitet. Pod efikasnost se podrazbiraat obem na patnici koi mozhe da gi opsluzhi vozilot, potroshuvachkata na gorivo pri standardni uslovi na rabota, cena za popravki, redovno odrzhuvanje, drigu potroshen materijal i rezervni delovi, nabavna cena i sigurno ushte nekoi drigu stavki. Kvalitetot ne go vbrojuvam bidejki kvalitetot ne sekogash mozhe tochno da se proceni, ima i prominentni proizvediteli so loshi serii i ponepoznati proizvoditeli so dobri serii.
Vtora rabota koga venje nekoi se fakjaat za komforot kako za posledna slamka, samo da ve potsetam deka so namaluvanje na kapaciteotot na voziloto koe i ponatamu opsluzhuva ist broj na patnici komforot se namaluva. Ili selsski kazhano shto deka ima povekje sedishto koga site se kako sardini, od tie site patnici napolovinata sigurno pomilo bi im bilo da poamli da se shansite da se najde mesto za sedenje za smetka da mozhe da se stoi pokomforno vo avtobusot.
Inaku bidejki i vednash da pochen da se gradi LRT mrezha vo naredni nekolku godini nema da stane funkcionalna a so dadenata flota na avtobusi na JSP kje mu se namali kapacitetot kje treba definitivno da napravi promena vo vozniot red kade vo shpicovite avtobusite na poprometnite linii kje gi ima vo pokratki intervali.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1046 Posted: 21-Apr-2011 at 20:11
Да се бара од некој од одговорните за да објасни како со новите автобуси, капацитетот на ЈСП се намалил за 40%, е исто како од Болдрик (Црна Змија) да се бара да ја објасни теоријата на суперструни.
Патем, не е за 40%, туку е и за повеќе, а еве и зошто и како:
- мал капацитет на долната платформа
- неудобна и непривлечна горна платформа (неудобна поради нискиот таван и луѓето со реума,артритис и други здравствени проблеми, кои треба да се качуваат и симнуваат по скалилата; непривлечна поради средношколските банди и останати деликвенти кои ќе се возат горе и ќе прават доста проблеми)
- излез само на една врата
- поголемо задржување на автобуската постојка, за да може да се симнат и оние од горниот кат
- помала стартна брзина поради поголемата тежина при тргнувањето од автобуските постојки и од семафорите
- исто така, поради поголемата тежина, а заради поголема безбедност, возачот е принуден да вози со помала брзина при свртување на кривини, при заобиколување и претекнување на возила
- подолго време на возење на линиите во однос на постоечките автобуси, поради горенаведените причини.
Сега после ова, наместо промоција на јавниот превоз, следува негова дискредитација.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
medlence View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 12-Mar-2011
Location: UK
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote medlence Quote  Post ReplyReply #1047 Posted: 22-Apr-2011 at 01:05
Да се бара од некој од одговорните за да објасни како со новите автобуси, капацитетот на ЈСП се намалил за 40%, е исто како од Болдрик (Црна Змија) да се бара да ја објасни теоријата на суперструни.
Патем, не е за 40%, туку е и за повеќе, а еве и зошто и како:


Од поодамна го следам форумов и би сакал да ве поздравам сите форумџии за квалитетното покривање на скоро сите проекти во Македонија.
Оваа нишка ми е посебно интересна затоа што во моментов живеам во Англија и сум доста импресиониран од двоспратните автобуси и нивната примена во градскиот сообраќај.

Мене ми е баш интересно како толку брзо некои од вас дојдовте до заклучоци за тоа како би се користеле автобусите, кој ќе се качувал горе кој немало, пред и да бидат воопшто пуштени во сообраќај, и секое напаѓање во таа насока мислам дека воопшто не е издржано туку е само лаичка критика.

Исто така повеќепати прочитав како се споредува Скопје со Лондон (8 милиони жители) или пак Берлин (3.5) и нивните двоспратни автобуси, што нема никаква смисла. Мислам дека е многу порелевантно кога се прави споредба да се споредува со градови кои се приближна големина на Скопје, затоа решив да постирам малку информација за градскиот превоз во Шефилд(650.000 жители).

Значи во Англија воопшто еден од најпознатите модели на двоспратни автобуси е Volvo B7TL и неговиот наследник B9TL. Во Шефилд има две компании за градски превоз: Stagecoach i First. First единствено користи двоспратни автобуси, еве ви слика:

   

Ќе се задржам само на двоспратните, во Англија освен тие во Лондон сите автобуси имаат само по една врата, и само едни скали за вториот кат, овој модел е исто така 10 метарски, има 67 седишта, висината горе му е 185цм. Повеќето патници купуваат билет од возачот, скалите се веднаш позади возачот, а спроти нив е климата, така да во првата половина од автобусот неможе да се седи или пак стои.







Се извинувам за квалитетот на сликите но кога имам можност ќе пуштам подобри слики.


- исто така, поради поголемата тежина, а заради поголема безбедност, возачот е принуден да вози со помала брзина при свртување на кривини, при заобиколување и претекнување на возила


Јас не сум забележал абсолутно никаква разлика во возењето на двоспратните и обичните автобуси, повеќе би рекол дека можеби заради недоволната обученост на возачите и нивната претпазливост да возат побавно, но како што реков уште не видени и непробани не би требало барем за вакви работи да критикуваме.

- неудобна и непривлечна горна платформа (неудобна поради нискиот таван и луѓето со реума,артритис и други здравствени проблеми, кои треба да се качуваат и симнуваат по скалилата; непривлечна поради средношколските банди и останати деликвенти кои ќе се возат горе и ќе прават доста проблеми)
Англичаните се најголеми хулигани, но тоа не ги спречува да имаат двоспратни автобуси и искрено не сум забележал никакви проблеми, каква ни е нас културата е друго прашање, но затоа постојат камери кои возачот треба да ги набљудува и по потреба да реагира.



Edited by medlence - 22-Apr-2011 at 01:45
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1048 Posted: 22-Apr-2011 at 01:35
Можеби Англичаните се најголемите хулигани, но законот таму е немилосрден. Таму и за обид за самоубиство се оди во затвор.
Те молам, ако можеш сликај ги улиците во Шефилд, да го видиме квалитетот на асфалтот и да го споредиме со Скопје.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #1049 Posted: 22-Apr-2011 at 08:54
Добредојде на билд.мк medlence и одличен прв пост, и одлични фотки.
 
Сепак мислам дека превидуваш неколку работи кога ја споредуваш употребата на двокатните автобуси во Англија (Шефилд) и Скопје:
- Автобусите не се единствениот јавенпревоз воШефилд. Постои и т.н. Супертрем, врзија на ЛРТ чија што мрежа покрива 29 километри. Во Скопје единствениот јавен превоз се автобусите
- Скопските автобуси за разлика од шефилдскит имаат височина од 170цм на горниот спрат. Разликата 185-170 иако личи дека е мала (15цм) е клучна, бидејќи верувам дека 90% од популацијата е пониска од 185цм, а вероватно огромен процент е повисока од 170цм.
- Скопските автобуси поради „ретро“ дизајнот губат прилично голем празен простор кај возачот. Поради тоа наместо како кај англиските влезната врата е поместена поназад на сметка на 2 реда седишта и вероватно има капацитет за 5-8 места помал.
- Скопските улици (иако има огромен напредок со последниве акции на Коце Thumbs%20Up) се преполни со дупки и нерамнини
- Англиските хулигани можеби се најголеми, но колку често има средношколски тепачки во автобусите, каменувања на автобуси? Колку усппешно се спроведува законот и се санкционираат вандализмите и уништувањата на автобусите? Во Скопје тепачки по автобусите има барем 3-4 пати годишно, каменувања почесто, а и баш ме интересира каква моќ би имал шоферот да санкционира бараби кои би го уништувале ентериерот на автобусот на вториот кат. Би ги легитимирал, затворил, би наплатил драконска казна?
 
Не дека неможе да се поработи на последниве 2 точки (улиците и санкционирањето) но сепак мислам дека за сиромашна држава како МК, ваквиот луксуз беше непотребен. Имам и анализа еднаш направено и излегуваше дека цената на чинење на 1 автобус двокатен јутонг по патник беше 2,5 пати повисока од едноподните украински. Сето тоа се плаќа од наш џеб, и при тоа главнината на идната ЈСП флота ќе треба да ја сочинуваат овие автобуси. Колку е тоа рационално и ефикасно, оставам сам да процениш.


Edited by UrbanFreak - 22-Apr-2011 at 08:57
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
Ma View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 04-Mar-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ma Quote  Post ReplyReply #1050 Posted: 22-Apr-2011 at 12:44
 
Имам и анализа еднаш направено и излегуваше дека цената на чинење на 1 автобус двокатен јутонг по патник беше 2,5 пати повисока од едноподните украински. Сето тоа се плаќа од наш џеб, и при тоа главнината на идната ЈСП флота ќе треба да ја сочинуваат овие автобуси. Колку е тоа рационално и ефикасно, оставам сам да процениш.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Не видов ништо сериозно од коментарот што го потврдува спротивното преку некакви  дадени пресметки и анализи!- освен самопроценување.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #1051 Posted: 22-Apr-2011 at 13:52
Еве ги пресметките за кој говорев Ма. Ок не се 2,5 пати но сепак се за 50% поскапи по набавна цена/патник. Кај потрошувачката пак, она што понатаму и тоа како ќе не засега, пресметките се уште полоши.
Originally posted by UrbanFreak

Еве мала споредба според податоците кои успеав да ги најдам претежно на нашиов форум:

Модел ЈУТОНГ ЛАЗ
Ед Цена 160.000 125.000
Макс бр.патници 80 100
Цена по патник 2.000 1.250
М2 32 27
М2 по патник 0,40 0,27
Потрошувачка гориво л/100км 50 24
Потрошувачка по патник 0,625 0,24
Извори:
 
Доколку имам некои неточни податоци ве молам корегирајте. Од податоците во табелава е евидентно дека двокатниве автобуси во споредба со украинските од ЛАЗ не чинат 60% поскапо по патник, трошат 2,6 пати повеќе гориво по превезен патник, но и дека и имаат далку поголема површина по патник (според податоците на МА) што би одело воприлог дека е возењето е поудобно.
 
Колку и како ова би се однесувало во скопските прилики со јавниот транспорт, мислам имаме доволно членови кои секојдневно се возат со автобуси па ќе ни кажат.
 
 
Офтопик: Ме радува што конечно добивме постручни коментари и податоци од Ма Thumbs%20Up.
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
medlence View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 12-Mar-2011
Location: UK
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote medlence Quote  Post ReplyReply #1052 Posted: 22-Apr-2011 at 14:10
Сепак мислам дека превидуваш неколку работи кога ја споредуваш употребата на двокатните автобуси во Англија (Шефилд) и Скопје:
- Автобусите не се единствениот јавенпревоз воШефилд. Постои и т.н. Супертрем, врзија на ЛРТ чија што мрежа покрива 29 километри. Во Скопје единствениот јавен превоз се автобусите


Значи, јас не реков дека градскиот транспорт е идентичен, туку дека би сакал да ги споредам двоспратните автобуси во двата града. Не мислам дека има идентичен пример со Скопје за да може да се направи точна споредба, туку може да се споредуваат делови со различни градови, но како што реков нема смисла да се споредува со метрополи и до 10 пати поголеми од Скопје.

Исто така, ако го прочиташ мојот пост, ќе видиш дека никаде не сум напишал дека автобусите се многу добри или дека се што нудат ми се допаѓа, јас само реков дека за многу од анализите кои ги прават членови на форумот, треба да се почека да пристигнат барем повеќе автобуси и да го следиме искуството на патниците барем 2 месеци за да можеш да правиш заклучоци. Вака се што се зборува е на памет.
Она што го напишав е дека град со приближна големина на Скопје, има двокатни автобуси кои имаат само една врата и само едни скали, па не се забележува поголем застој, иако автобусите повеќето време се доста полни и билетите се купуваат од возачот.

- Скопските улици (иако има огромен напредок со последниве акции на Коце ) се преполни со дупки и нерамнини


За улиците прво ќе се потрудам да направам неколку слики, па после ќе зборуваме.

- Англиските хулигани можеби се најголеми, но колку често има средношколски тепачки во автобусите, каменувања на автобуси? Колку усппешно се спроведува законот и се санкционираат вандализмите и уништувањата на автобусите?
Во Скопје тепачки по автобусите има барем 3-4 пати годишно, каменувања почесто, а и баш ме интересира каква моќ би имал шоферот да санкционира бараби кои би го уништувале ентериерот на автобусот на вториот кат. Би ги легитимирал, затворил, би наплатил драконска казна?


Е тука се согласуваме, значи културата во Македонија е на многу ниско ниво, и народот незнае да го цени тоа што со свои пари го купувал, но би те запрашал, која е разликата меѓу двоспратните и обичните автобуси, ако досега имало тепачки и кршења, значи дека било какви автобуси да има пак ќе се случува (и уште еднаш, кога двоспратните ќе пристигнат и има зголемен број на инциденти на вториот кат можеме да зборуваме за последици, а ако сега го коментираме ќе се базира само на претпоставки)

Потрошувачка гориво л/100км     50     24

Мислам дека потрошувачката на гориво ти е погрешна, затоа што еден од украинците кои коментираат на форумот има спомнато дека потрошувачката на ЛАЗ-от е пресметана без застанувања и без сообраќај, значи од точка А до точка Б и затоа е толку пониска од онаа на двоспратните.
Back to Top
Ljubopitko View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 24-Mar-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ljubopitko Quote  Post ReplyReply #1053 Posted: 22-Apr-2011 at 14:26



Просечна потрошувачка од 25 л/100 км се рачуна како економична и за патнички автобуси ( пример возење по автопат Скопје - Берлин !) за градски превоз со семафори и застанување на станици тоа не е остварливо !
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #1054 Posted: 22-Apr-2011 at 15:15
Originally posted by Ljubopitko

<table cellpadding="0" cellspacing="0" width="333"><t><tr height="20"><td style="border: medium none rgb240, 240, 240; height: 15pt;" height="20"></td><td style="border: medium none rgb240, 240, 240;" align="right"></td>
<td style="border: medium none rgb240, 240, 240;" align="right"></td></tr></t></table>Просечна потрошувачка од 25 л/100 км се рачуна како економична и за патнички автобуси ( пример возење по автопат Скопје - Берлин !) за градски превоз со семафори и застанување на станици тоа не е остварливо !


Точно.Дури и меѓуградски/туристички автобуси се ретки со ваква мала потрошувачка на гориво;ретко кој друг агрегат освен ДАФ имаат под 28 литри.А овде муабетот за ГРАДСКИ автобуси,значи постојани застанувања,тргнувања,семафори,почесто менување брзини отколку во ситуација на отворен пат...значи Украинциве ако мереле во таква ситуација сигурно ќе поминат над 30 лт.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1055 Posted: 22-Apr-2011 at 15:22
мене не ми е јасно зошто упорно се обидуваме да правиме паралели меѓу Македонија и Скопје и други држави и градови, кога секој град во светот си е приказна за себе и треба да се разгледуваат условите само на градот чиј превоз се анализира и да се одлучи каков вид на превоз е најпогоден за него... а не да разгледуваме колку бил ефикасен двоспратен автобус во Англија па според тоа да се ориентирамеколку би бил ефикасен во Скопје, има многу фактори кои се поврзани за автобусиве, а разликите во тие фактои меѓу нашиот град и други градови се најразни и големи
значи не да размислуваме колку двокатен автобус би се вклопил во скопје, туку да размислуваме каков вид на автобус е најдобар за градот, фокусирајќи се само на потребите на Скопје

и мислам дека за тоа нема дискусија, капацитетот на двокатниве автобуси е еден од најбитните проблеми се додека во Скопје единствен јавен превоз е автобусот и додека дневно барем 100 000 жители се возат со автобус, бројот на жители во градот е ирелевантен тука, може да има и милионско население градот, па пак само мал дел од него да се вози во него

и да не се лажеме, секој град е посебен сам по себе и реално не смееме да дозволуваме да споредуваме градови кои апсолутно немаат никаква врска еден со друг
Back to Top
Ma View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 04-Mar-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ma Quote  Post ReplyReply #1056 Posted: 22-Apr-2011 at 20:05
Еве ги пресметките за кој говорев Ма. Ок не се 2,5 пати но сепак се за 50% поскапи по набавна цена/патник. Кај потрошувачката пак, она што понатаму и тоа како ќе не засега, пресметките се уште полоши.
------------------------------------------------------------------------------------------
Потрошувачката на гориво во литри на 100 км е ЛАЗ-ов бисер на професионалци.Веројатно тоа е дел од маркетингот на бившиот СССР.
Потрошувачката без маркетинг, се прикажува како потрошено гориво за даден режим на вртежи на моторот во минута и за утврден волумен на истиот.Бидејки се работи за иста или слична категорија и технологија / BOSCH - HPCR системи / на мотори со волумени од 6,7литри / CUMMINS - YUTONG / и 7,2 литри / DEUTZ -  LAZ / чии потрошувачки каректеристики се добиваат на пробен стол, ЛАЗ-от податок е ептен партиски.
Потрошувачката на гориво што ги даваат производителите на мотори за оваа класа изнесува од 7 литри на час при минимален број  на вртежи / 600-800 / и 24 литри на час при максимален број на вртежи / 2100 /.При што, во овој избор CUMMINS има подобра техничка позиција од сите аспекти / комерциални и поспродажни /.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #1057 Posted: 22-Apr-2011 at 22:36
Ma jasno nie ushte od pred nekolku strani deka potroshuvachkata odnosno iznesenite podatoci se ne tolku trivijalni za interpretacija kako vo sluchaj koga se kupuva avotmobil. Zatoa najubavo e nekoj ako ima poznanaik - shofer vo JSP da dade vrednosti od iskustvo.

Edited by mirakuliks - 22-Apr-2011 at 22:37
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #1058 Posted: 22-Apr-2011 at 23:13
Originally posted by medlence


Значи, јас не реков дека градскиот транспорт е идентичен, туку дека би сакал да ги споредам двоспратните автобуси во двата града. Не мислам дека има идентичен пример со Скопје за да може да се направи точна споредба, туку може да се споредуваат делови со различни градови, но како што реков нема смисла да се споредува со метрополи и до 10 пати поголеми од Скопје.

Исто така, ако го прочиташ мојот пост, ќе видиш дека никаде не сум напишал дека автобусите се многу добри или дека се што нудат ми се допаѓа, јас само реков дека за многу од анализите кои ги прават членови на форумот, треба да се почека да пристигнат барем повеќе автобуси и да го следиме искуството на патниците барем 2 месеци за да можеш да правиш заклучоци. Вака се што се зборува е на памет.
Она што го напишав е дека град со приближна големина на Скопје, има двокатни автобуси кои имаат само една врата и само едни скали, па не се забележува поголем застој, иако автобусите повеќето време се доста полни и билетите се купуваат од возачот.
Нема потреба од правдање, не те нападнав, само сакав да дадам некои контра аргументи. Во секој случај ми смета тоа што не видовме никаде опсежна анализа од страна на ЈСП или Министерството за транспорт и врски, пред да се распише тендерот. Сега какви и да правиме анализи ќе бидат залудни, нарачани и делумно платени се 200 двокатни автобуси.
 
 
Originally posted by medlence


Е тука се согласуваме, значи културата во Македонија е на многу ниско ниво, и народот незнае да го цени тоа што со свои пари го купувал, но би те запрашал, која е разликата меѓу двоспратните и обичните автобуси, ако досега имало тепачки и кршења, значи дека било какви автобуси да има пак ќе се случува (и уште еднаш, кога двоспратните ќе пристигнат и има зголемен број на инциденти на вториот кат можеме да зборуваме за последици, а ако сега го коментираме ќе се базира само на претпоставки)

Разликата е во тоа што кај двоспратните автобуси, рамнотежата е далеку помала, излегувањето и евакуирањето од горните катови далеку потешко. Заради тоа и нема стоење на горниот кат. Е сега замисли сценарио на две групи средношколици од АСУЦ 10-15 кои се степуваат на горниот кат. Колкава е веројатноста автобусот да се преврти, да настане тепачка и заглаввање по скалите и слично. Точно се е ова сценарио и претпоставка, но е премногу реално ни се случува секоја година во Скопје во сегашниве канти. Но барем имаат 3 врати, во случај на тепачка имаат каде да побегнат патниците. И повторно ќе повторам, дали требаше да се купат 200 вави автобуси па после да се проверуваат овие претпоставки?
 
Originally posted by medlence


Потрошувачка гориво л/100км     50     24

Мислам дека потрошувачката на гориво ти е погрешна, затоа што еден од украинците кои коментираат на форумот има спомнато дека потрошувачката на ЛАЗ-от е пресметана без застанувања и без сообраќај, значи од точка А до точка Б и затоа е толку пониска од онаа на двоспратните.
Потрошувачката не сум ја измислил, нити пак измерил јас. Земена е од нашите медиуми (со доза на резерва), но зарем и тука не требаше да постои потранспарентна анализа од страна на надлежните?
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1059 Posted: 24-Apr-2011 at 07:59
   За сите христијани: Христос Воскресе
   
   Вчера се возев со двокатниот автобус, па сакам со сите вас да ги споделам моите впечатоци.
   Го чекав на првата станица во Kарпош IV. На киоскот на ЈСП го видов возниот ред за 15А. Ги имаше возните редови и на 7,15,19 и 59 напишани на ливчиња од училишна тетратка, пожолтени од времето.
   По половина час чекање, дојде и двокатниот. Убав, нов автобус, со црвена боја. Мислам дека е одвишно да кажам дека дисплејот не работеше, а напред и отстрана на автобусот имаше картонска табла 15а Карпош IV - бул. Илинден - Ново Лисиче.
   Го испробав и првото седиште пред предната врата. Не е толку неудобно, како што изгледа.
   На првиот кат, кај што поминува задната осовина, автобусот е понизок од 180 см.
   Седнав на вториот кат. Немаше многу гужва во автобусот. Десетмина на горниот и два-тројца на доплниот кат. Возачот ја вклучи климата и возењето на правите делници беше прилично удобно. Но мене највеќе што ме вади од такт, а се надевам дека чита некој искусен шофер и ќе може да објасни:
   При тргнување од семафорите, автобусот не тргнуваше глатко, туку сецнуваше (мајсторите знаат на што мислам,она сецнување како при нагло кочење при мала брзина), понекогаш и по два пати. Зошто?
   Другото беше ОК. Но времето на тестот не беше најсоодветно изберено, бидејќи имаше малку патници и малку сообраќај.
   
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
dule View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Mar-2011
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 255
  Quote dule Quote  Post ReplyReply #1060 Posted: 25-Apr-2011 at 21:01
Незнам одговорниве од ЈСП зошто уште не го пуштаат дисплејот на двокатниот автобус или има некој проблем или е расипан,вака многу селски изгледа со таблата.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 5152535455 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.545 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.