![]() |
![]() |
![]() |
Железници (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3233343536 69> |
Author | |||
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
||
Значи до кое ниво стигна МЖ, од Скопје до Битола возот да оди со 1 вагон...
![]() Edited by Danielbtmk - 22-Apr-2011 at 16:20 |
|||
![]() |
|||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
||
Па возот 4902 што поаѓа во 12:45 се расипа кај Канатларци при што сите беа истоварени, и парите им беа вратени бидејќи локомотивата требало да дојде од Скопје.
![]() Edited by гитардемон - 22-Apr-2011 at 18:20 |
|||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||
![]() |
|||
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
||
Кој воз бил тој со еден вагон? Јас пред некој ден знам дека Пелагонија Експрес замина за Битола со 2 вагони ама со 1????? |
|||
![]() |
|||
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
||
Нема шанси да е Пелагонија Експрес, а инаку тоа беше вчера. Сигурно бил возот 4903/4904 ама не сум 100% сигурен, бидејќи незнам точно во колку сатот го забележав ![]() |
|||
![]() |
|||
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
||
Дали си сигурен дека бил патнички воз бидејќи има случаи и можно е вагонот да бил дефектен за на поправка за Велес или за Скопје и да имало потреба да се однесе само со локомотива и со ограничена брзина т.е да не може да се уврсти во патнички воз за Скопје...Баш ќе ја проверам информацијава... |
|||
![]() |
|||
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
||
Железницата заглавена во минатиот век и во физибилити студии
Извозниците плаќаат скап и бавен транспорт![]() За
да работи нормално кавадаречкиот комбинат Фени индустри, секој ден со
120 камиони мора да транспортира руда од Кавадарци до Солунското
пристаниште. Тие камиони секој ден треба да ја минуваат границата кај
Богородица и да ги завршуваат царинските процедури и притоа да стигнат
навреме за товарање во Солун. Така се одвива извозот на еден од
најголемите извозници во земјава. Зошто? Затоа што железницата не
функционира. И покрај сите ветени инвестиции во модернизација на пругите
и во набавка на нови вагони и локомотиви, ништо не се случи. Не се
реализираа ни најавите за приватизација на дел од МЖ Транспорт. |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Фени транспортира руда до Солун?!?
Туку што е работата со транспортот со камиони? Па барем до Фени има пруга... |
|||
![]() |
|||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
||
И накај Албанија исто одат доста нивни камиони.Ете вчера на пр.од 70 камиони на Ќафасан ,50-тина биле баш за потребите на ФЕНИ. |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Фени претерува, бидејќи е еден од ретките компании кој е поврзан со посебна индустриска пруга за своите потреби. Очигледно дека имаат некаква друга намера со овој текст, можеби имаат интерес од транспортот со камиони или пак сакаат да издејствуваат попуст на транспортот со железница.
Дури и МЖ да немаат доволен број на товарни вагони, тогаш истите можат во секој момент да се изрентаат од странските железници, а локомотиви има доволно. Не знам кај го гледаат проблемот, освен во проблемите на транспортот, особено кај грчките железници. |
|||
![]() |
|||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
||
Да се качев вчера прв пат у воз можда и ќе помислев дека состојбата на мж е сосема лоша подолго време. Но како пасиониран љубител на возови, она што вчера го видов, во споредба со пред 6 месеци, е катастрофална. Освен што бојата е распадната, внатре беа одвратно прљави, возот стоеше на секои 5 минути и пат што со ЈСП се оди за 20 мин, со воз идев 38 мин. Се замара ли некој со железница, не ни сакам да помислам каква ќе биде состојбата после 6 месеци.
![]() |
|||
![]() |
|||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
||
Фени не ја користи железницата најверојатно од економски причини. Друго не гледам зошто би било така.
|
|||
![]() |
|||
build.mk ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-May-2010 Online Status: Offline Posts: 216 |
![]() ![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
||
Извор: Утрински |
|||
![]() |
|||
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
||
Незнам колку од вас имаат извадено легитимација за попуст од МЖ, но нешто не ми е јасно. Според пишаното, на цената за секој билет треба да имаш 30% попуст. Дали е измама незнам, На пример: Билет Битола - Скопје повратен обично е 335 денари. Е сега, кога би било според тие 30% цената ќе биде 235 денари, а го наплаќаат 293 ден.
![]() |
|||
![]() |
|||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
||
Ај вака: 209,5 денари е во правец Битола-Скопје, па така во два правца ти е 419 денари, 30% попуст, добиваш 293 денари
![]() Повратната има 20% попуст сама по себе, така што не може да добиеш уште 30% на тие 20%. |
|||
![]() |
|||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
||
DB (Deutsche Bahn) на пример не прави никаков попуст ако купиш карта во два правци односно во два правци чини исто како да си купил двапати за во еден. Ама има BahnCard 25 и 50 со кој се добива соодветен попуст на секој купен билет, освен тоа чените се поевтини за ккартите ако ги купиш минимум две недели однпред, а има и викенд карти регионални карти и уште неколку слични вакви понуди за поевтино патување....но сеуште е според мој вкус ако немаш BahnCard доста скап. Само колку да имате претстава, ако саката со ICE да патувате Од Берлин за Минхен и назад а картата ја купите непосредно пред поаѓање без никакви попусти и ако немате BahnCard тогаш ќе ве чини 90 евра. Само за спореба Lufthansa лета секој ден Берлин-Минхен и повратна карта чини 99 евра.
Edited by mirakuliks - 04-Jun-2011 at 08:34 |
|||
![]() |
|||
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
||
Во врска со легитимацијата за попуст од МЖ. Претпоставувам се работи за попуст за ученици, студенти, пензионери и евентуално вработени со постојана адреса на живеење која е надвор од местото на вработување. Но дали можеби може да се купи оваа легитимација? Доколку може, колку чини, за колку долг период се издава и дали важи и за меѓународни билети?
|
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Легитимацијата може да се купи на поголемите железнички станици во земјава, истата не знам колку чини, но знам дека е симболична цената, мислам дека важи 1 година и е достојна замена за ISIC. Мислам дека нема попусти во меѓународниот сообраќај со оваа картичка, но сепак, доколку патуваш често со воз тогаш е навистина исплатлива.
|
|||
![]() |
|||
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
||
За да извадиш, треба да носиш лична карта и една слика, и чини 100 денари. ![]() |
|||
![]() |
|||
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
||
Ви благодарам за информациите. Значи попустот за купување на само една повратна карта Скопје - Битола е поголем отколку цената за легитимацијата. Како тогаш очекуваме да има фирми кои би биле заинтересирани за вршење приватен железнички сообраќај? Државата во изминатите десетина години и го отплаќаше долгот на МЖ кој изнесуваше околу 150 милиони евра со што копманијата е убедливо најголемиот загубар кој некогаш постоел во Македонија. Што уште треба да се случи за да се понуди 51% од акциите во форма на докапитализација?
|
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3233343536 69> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |