build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железници (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3233343536 69>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #661 Posted: 22-Apr-2011 at 16:20
Значи до кое ниво стигна МЖ, од Скопје до Битола возот да оди со 1 вагон... Ohno

Edited by Danielbtmk - 22-Apr-2011 at 16:20
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #662 Posted: 22-Apr-2011 at 18:18
Па возот 4902 што поаѓа во 12:45 се расипа кај Канатларци при што сите беа истоварени, и парите им беа вратени бидејќи локомотивата требало да дојде од Скопје.



Edited by гитардемон - 22-Apr-2011 at 18:20
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #663 Posted: 22-Apr-2011 at 22:47
Originally posted by Danielbtmk


Значи до кое ниво стигна МЖ, од Скопје до Битола возот да оди со 1 вагон... Ohno


Кој воз бил тој со еден вагон? Јас пред некој ден знам дека Пелагонија Експрес замина за Битола со 2 вагони ама со 1?????
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #664 Posted: 22-Apr-2011 at 23:38
Originally posted by zookisk

Originally posted by Danielbtmk


Значи до кое ниво стигна МЖ, од Скопје до Битола возот да оди со 1 вагон... Ohno


Кој воз бил тој со еден вагон? Јас пред некој ден знам дека Пелагонија Експрес замина за Битола со 2 вагони ама со 1?????

Нема шанси да е Пелагонија Експрес, а инаку тоа беше вчера. Сигурно бил возот 4903/4904 ама не сум 100% сигурен, бидејќи незнам точно во колку сатот го забележав
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #665 Posted: 23-Apr-2011 at 08:58
Originally posted by Danielbtmk


Originally posted by zookisk

Originally posted by Danielbtmk


Значи до кое ниво стигна МЖ, од Скопје до Битола возот да оди со 1 вагон... Ohno


Кој воз бил тој со еден вагон? Јас пред некој ден знам дека Пелагонија Експрес замина за Битола со 2 вагони ама со 1?????
Нема шанси да е Пелагонија Експрес, а инаку тоа беше вчера. Сигурно бил возот 4903/4904 ама не сум 100% сигурен, бидејќи незнам точно во колку сатот го забележав


Дали си сигурен дека бил патнички воз бидејќи има случаи и можно е вагонот да бил дефектен за на поправка за Велес или за Скопје и да имало потреба да се однесе само со локомотива и со ограничена брзина т.е да не може да се уврсти во патнички воз за Скопје...Баш ќе ја проверам информацијава...
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #666 Posted: 28-Apr-2011 at 12:12
Железницата заглавена во минатиот век и во физибилити студии

Извозниците плаќаат скап и бавен транспорт

Извозниците%20плаќаат%20скап%20и%20бавен%20транспорт

За да работи нормално кавадаречкиот комбинат Фени индустри, секој ден со 120 камиони мора да транспортира руда од Кавадарци до Солунското пристаниште. Тие камиони секој ден треба да ја минуваат границата кај Богородица и да ги завршуваат царинските процедури и притоа да стигнат навреме за товарање во Солун. Така се одвива извозот на еден од најголемите извозници во земјава. Зошто? Затоа што железницата не функционира. И покрај сите ветени инвестиции во модернизација на пругите и во набавка на нови вагони и локомотиви, ништо не се случи. Не се реализираа ни најавите за приватизација на дел од МЖ Транспорт. 

Најголемите извозници во Македонија, кои се и најмногу зависни од железничкиот транспорт, трпат огромни штети поради застарените пруги и бавни возови. Железницата не само што не му помага на бизнисот, туку и го кочи затоа што компаниите и немаат кој знае каков избор кога станува збор за транспортот до и од Солунското пристаниште. Но, тоа не е проблем за Владата, која во отчетот за сработеното од 2006 до 2011 година уште & се фали со модернизирана железница. Бизнисмените се жалат дека инфраструктурата е еден од најгорливите проблеми кои го ограничуваат извозот на Македонија, бидејќи земјава има исклучително слабо железничко поврзување, а најголем дел од индустријата зависи од масовниот превоз.

Константинос Даскалос, главен извршен директор на Фени индустри, вели дека поради лошата железничка инфратсруктура се принудени при транспорт да го користат патниот сообраќај, што, пак, е лошо за Кавадарци – градот каде што е лоцирана компанијата, бидејќи товарните камиони значително ги оштетуваат локалните патишта.


Извор: Капитал
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #667 Posted: 28-Apr-2011 at 18:25
Фени транспортира руда до Солун?!?

Туку што е работата со транспортот со камиони? Па барем до Фени има пруга...

Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #668 Posted: 28-Apr-2011 at 19:37
Originally posted by Cloverstack

Фени транспортира руда до Солун?!?Туку што е работата со транспортот со камиони? Па барем до Фени има пруга...


И накај Албанија исто одат доста нивни камиони.Ете вчера на пр.од 70 камиони на Ќафасан ,50-тина биле баш за потребите на ФЕНИ.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #669 Posted: 29-Apr-2011 at 08:19
Фени претерува, бидејќи е еден од ретките компании кој е поврзан со посебна индустриска пруга за своите потреби. Очигледно дека имаат некаква друга намера со овој текст, можеби имаат интерес од транспортот со камиони или пак сакаат да издејствуваат попуст на транспортот со железница.

Дури и МЖ да немаат доволен број на товарни вагони, тогаш истите можат во секој момент да се изрентаат од странските железници, а локомотиви има доволно. Не знам кај го гледаат проблемот, освен во проблемите на транспортот, особено кај грчките железници.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #670 Posted: 02-May-2011 at 20:00
Да се качев вчера прв пат у воз можда и ќе помислев дека состојбата на мж е сосема лоша подолго време. Но како пасиониран љубител на возови, она што вчера го видов, во споредба со пред 6 месеци, е катастрофална. Освен што бојата е распадната, внатре беа одвратно прљави, возот стоеше на секои 5 минути и пат што со ЈСП се оди за 20 мин, со воз идев 38 мин. Се замара ли некој со железница, не ни сакам да помислам каква ќе биде состојбата после 6 месеци.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #671 Posted: 02-May-2011 at 20:39
Фени не ја користи железницата најверојатно од економски причини. Друго не гледам зошто би било така.
Back to Top
build.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 216
  Quote build.mk Quote  Post ReplyReply #672 Posted: 31-May-2011 at 22:01
Патниот сообраќај со силен раст, железничкиот се намалува

Првите три месеци од 2011 година носат големо зголемување на бројот на превезени патници и на стока во патниот сообраќај покажуваат податоците на Државниот завод за статистика. Во патничкиот сообраќај се превезени за 30,3% повеќе патници од првото тримесечје во 2010 година, додека товарниот патен сообраќај бележи зголемување од дури 70,7% во споредба со истиот период лани, се наведува во соопштението на Државниот завод за статистика.

Во патничкиот сообраќај се превезени 3.768.000 лица, што претставува зголемување од 900.000 патници во однос на првото тримесечје од 2010 година, додека во товарниот патнички сообраќај се превезени 10.142.000 тони стока, наспроти 5.941.000 тони во текот на изминатата година. Благ раст бележи и градско – приградскиот сообраќај со зголемување на превозот од 2,3%, односно 17.106.000 патници.

Статистиката покажува благо зголемување на бројот на превезени патници и на стока и во воздухопловниот сообраќај. Во првите три месеци од 2011 година се превезени 137.498 патници, што претставува зголемување за 7,5% во споредба со истиот период изминатата година. Поголем раст од 12,6% бележи товарниот авионски сообраќај, а зголемување од 4,5% е забележано и кај поштенскиот сообраќај во првото тримесечје од оваа година.

Големо разочарување и во 2011 година претставува железничкиот сообраќај, кој бележи намалување во патничкиот и во товарниот сообраќај. Бројките покажуваат дека превозот на патници е намален за 2,6% во споредба со првото тримесечје од 2010 година, односно во овој период се превезени 337.000 патници. Намалување на обемот на работа е забележан и кај товарниот железнички сообраќај од 2%, статистичките показатели укажуваат на 687.000 тони превезена стока.

Податоците на Државниот завод за статистика покажуваат дека во првото тримесечје од 2011 година сообраќајот во Република Македонија бележи раст во превозот на патници и на стока во речиси сите сектори.


Бојан Блажевски
http://www.build.mk/?p=7910
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #673 Posted: 02-Jun-2011 at 10:23

Македонската железница дреме на слеп колосек

Нови железнички линии, модернизирање на вагоните, нови локомотиви, обновување на пругите ќе има, ама по 2015 години

Сања Наумовска


Македонската железница дреме на слеп колосек. Инвестициите со децении го заобиколуваат овој сектор, а резултатите се поразувачки. Распаднати возови, неупотреблива инфраструктура, недовршени пруги... А, од друга страна, многу ветувања од надлежните. Обновувањето на железницата деновиве зазема високо место и во изборните програми на политичките партии. Се ветуваат нови железнички линии, модернизирање на патничките и на товарните вагони, купување нови локомотиви, обновување на пругите на кои возовите ќе јурат со 100 километри на час, ама по 2015 години. Сите ветувања се однесуваат на некои идни времиња, проектите немаат финансиска конструкција, ниту, пак, се дефинирани изворите на средства.

Експертите, пак, предупредуваат дека децениското игнорирање на најеколошкиот транспорт за сметка на друмскиот сообраќај ќе ни се врати со многу подебела сметка. Доколку се остварат претпоставките, по поскапувањето на нафтата, компаниите повторно да се свртат кон железничкиот превоз на стока, најмногу штета ќе претрпат земјите со слаба инфраструктура. „За да се исполнат условите за безбеден транспорт и да се заштитат патниците, се компензира со брзината на движење на возовите. Возење со 50 километри на час поради изабени шини и стари прагови во модерно време не е дозволиво, а од друга страна, е и многу скапо“, вели Зоран Кракутовски, професор на Градежниот факултет во Скопје. Тој препорачува инвестициите во железничката инфраструктура да почнат веднаш, иако моментно е тешко да се издвои што е поголем приоритет.

Според Кракутовски, клучно е да се следат инвестициите во соседството и во најскоро време да се подигне квалитетот на Коридорот 10. Но, од друга страна, изградбата на Коридорот 8 и железничкото поврзување со уште две земји премногу долго време е статус кво. И барањата на бизнис-заедницата се насочени токму во овој правец, бидејќи оваа линија ќе отвори многу поголеми можности за домашните компании.

„Македонската железничка мрежа, всушност, нема ефект на мрежа. Имаме само една линија, Коридорот 10 и два слепи завршетока кон Кочани и Кичево, каде што сообраќајот не завршува во круг. Поради тоа, инвестициите во нови линии се очекувани одамна, бидејќи нивната подготовка трае многу долго. За секој километар нова железница треба изработка на студии на оправданост без кои нема шанси да пристапиме до европските фондови. За тоа треба време што го немаме“, заклучува професорот Кракутовски.

Според годинешниот извештај за глобална конкурентност на Светскиот економски форум, нашата земја во однос на квалитетот на железничката инфраструктура се најде на 81. место од 116 рангирани земји. На оваа листа, пред нас се земји како што се Малави, Танзанија и Бангладеш.

Големи инвестиции во железничкиот сообраќај прават и државите од нашето најблиско опкружување. Најмногу се вложува во обновување на линиите на Коридорот 10, клучна сообраќајна врска со Европа и солунското пристаниште. Според експертите, и приоритетите на Македонија треба да се насочени кон брзо и успешно издигнување на оваа линија на европски стандарди. Пред еден месец, Владата информираше дека со заем од Светска банка од 17,5 милиони евра годинава планира да започне со рехабилитација на оваа линија.

Извор: Утрински


Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #674 Posted: 03-Jun-2011 at 22:48
Незнам колку од вас имаат извадено легитимација за попуст од МЖ, но нешто не ми е јасно. Според пишаното, на цената за секој билет треба да имаш 30% попуст. Дали е измама незнам, На пример: Билет Битола - Скопје повратен обично е 335 денари. Е сега, кога би било според тие 30% цената ќе биде 235 денари, а го наплаќаат 293 ден.Crazy
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #675 Posted: 04-Jun-2011 at 01:08
Ај вака: 209,5 денари е во правец Битола-Скопје, па така во два правца ти е 419 денари, 30% попуст, добиваш 293 денари

Повратната има 20% попуст сама по себе, така што не може да добиеш уште 30% на тие 20%.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #676 Posted: 04-Jun-2011 at 08:32
DB (Deutsche Bahn) на пример не прави никаков попуст ако купиш карта во два правци односно во два правци чини исто како да си купил двапати за во еден. Ама има BahnCard 25 и 50 со кој се добива соодветен попуст на секој купен билет, освен тоа чените се поевтини за ккартите ако ги купиш минимум две недели однпред, а има и викенд карти регионални карти и уште неколку слични вакви понуди за поевтино патување....но сеуште е според мој вкус ако немаш BahnCard доста скап. Само колку да имате претстава, ако саката со ICE да патувате Од Берлин за Минхен и назад а картата ја купите непосредно пред поаѓање без никакви попусти и ако немате BahnCard тогаш ќе ве чини 90 евра. Само за спореба Lufthansa лета секој ден Берлин-Минхен и повратна карта чини 99 евра.

Edited by mirakuliks - 04-Jun-2011 at 08:34
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #677 Posted: 04-Jun-2011 at 08:58
Во врска со легитимацијата за попуст од МЖ. Претпоставувам се работи за попуст за ученици, студенти, пензионери и евентуално вработени со постојана адреса на живеење која е надвор од местото на вработување. Но дали можеби може да се купи оваа легитимација? Доколку може, колку чини, за колку долг период се издава и дали важи и за меѓународни билети?
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #678 Posted: 04-Jun-2011 at 11:22
Легитимацијата може да се купи на поголемите железнички станици во земјава, истата не знам колку чини, но знам дека е симболична цената, мислам дека важи 1 година и е достојна замена за ISIC. Мислам дека нема попусти во меѓународниот сообраќај со оваа картичка, но сепак, доколку патуваш често со воз тогаш е навистина исплатлива.
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #679 Posted: 04-Jun-2011 at 12:04
Originally posted by OCB

Во врска со легитимацијата за попуст од МЖ. Претпоставувам се работи за попуст за ученици, студенти, пензионери и евентуално вработени со постојана адреса на живеење која е надвор од местото на вработување. Но дали можеби може да се купи оваа легитимација? Доколку може, колку чини, за колку долг период се издава и дали важи и за меѓународни билети?

За да извадиш, треба да носиш лична карта и една слика, и чини 100 денари.
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #680 Posted: 04-Jun-2011 at 13:13
Ви благодарам за информациите. Значи попустот за купување на само една повратна карта Скопје - Битола е поголем отколку цената за легитимацијата. Како тогаш очекуваме да има фирми кои би биле заинтересирани за вршење приватен железнички сообраќај? Државата во изминатите десетина години и го отплаќаше долгот на МЖ кој изнесуваше околу 150 милиони евра со што копманијата е убедливо најголемиот загубар кој некогаш постоел во Македонија. Што уште треба да се случи за да се понуди 51% од акциите во форма на докапитализација?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3233343536 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.699 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.