|
![]() |
|
Жичарница на Водно |
|
Post Reply
|
Page <1 1415161718 39> |
| Author | ||
spaceman091
Senior Member
Joined: 26-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 516 |
Quote Reply
#301 Posted: 03-May-2011 at 23:08 |
|
|
ova mi e eden od najomilenite projekti vo skopje
|
||
![]() |
||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#302 Posted: 04-May-2011 at 00:07 |
|
|
Кабините се откачуваат и се успорува движењето и повторно се закачуваат. Околу пола минута може да се задржува кабината додека е на точката за симнување и неколку кабини по ред се движат. Доволно е малку да се истражи на нет може да се забележи како функционира.
|
||
![]() |
||
Djole88
Senior Member
Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
Quote Reply
#303 Posted: 04-May-2011 at 11:03 |
|
|
Точно така. Значи кога ќе дојде на делот за симнување гондолата успорува и се движи со ептен мала брзина за да може да се симнете. врти полукружно по оска и доаѓа до делот кај што се качуваат следните патници. Многу е просто и ако се организира добро воопшто нема да има гужви. Тука е важно да се стават 3-4 редари на почетна и крајна станица, прво за да се прави ред, да не се туркаат луѓево кој прв да влезе, а второ се случува да има луѓе со потешкотии во движењето/стари лица итн кои ќе сакаат да се возат до горе, па тогаш можно е малку да се помогне со механичко придружување на гондолата за 1-2 сек додека се качи патникот
Ова ви го зборам од моето единствено искуство на жичара со затворени гондоли. Во Сочи беше толку добро организирано, што ме фаќа страв дека кај нас нема шанси така да се среди и дека ќе биде општ хаос барем на почетокот, додека не се извозат сите по еднаш ![]() |
||
![]() |
||
Dexter26
Senior Member
Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply
#304 Posted: 04-May-2011 at 22:09 |
|
|
И јас се уверив лично во сето ова што вие сте го пишале во меѓувреме.
Патем, денес ги поставуваа сајлите на жичарницата. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() На секакви јазици, освен на македонскиот, кој е службен јазик во државата која ги ангажирала и ги плаќа овие луѓе кои ја градат жичарницата. ![]() ![]() ![]() Инаку, кабините се заштитени од страна со пластика, а не со стакло. Лесно се забележува преку чукање со рака, ем не е тврдо како за стакло, ем звукот е како чукање по пластика, а не по стакло. Edited by Dexter26 - 04-May-2011 at 22:17 |
||
![]() |
||
krale
Senior Member
БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply
#305 Posted: 04-May-2011 at 22:20 |
|
|
За која цел се сончевите колектори на гондоливе?
|
||
![]() |
||
stratus
Senior Member
Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 755 |
Quote Reply
#306 Posted: 04-May-2011 at 22:20 |
|
|
Зошто им се фотокелиите горе?
|
||
![]() |
||
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#307 Posted: 04-May-2011 at 22:25 |
|
|
И мене тоа ме заинтригира. Веројатно има некаква вентилација во кабините, може не A/C но нешто мора да има (замислете на скопско лето да се возите во таква кабина затворени а изложени на сонце).
|
||
![]() |
||
Supervisor
Senior Member
Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply
#308 Posted: 04-May-2011 at 22:34 |
|
|
Одлични слики браво!!
|
||
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
![]() |
||
UrbanFreak
Senior Member
Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
Quote Reply
#309 Posted: 04-May-2011 at 23:00 |
|
|
Одлична фото репортажа. Браво за проектов, се надевам ќе заживее и ќе биде рентабилен, бидејќи е релативно скапа работа за одржување, а незнам колку би се користела откако ќе помине еуфоријата и сите ќе се качиме до горе еднаш. Дали има некоја најава кога и како ќе работи жичарата? Дали има некаде истакнато работно време? |
||
|
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
|
||
![]() |
||
Phalanx
Groupie
Joined: 06-Nov-2010 Location: Munich Online Status: Offline Posts: 70 |
Quote Reply
#310 Posted: 04-May-2011 at 23:36 |
|
|
Na ovoj znaci pise, deka e opasno da se do sajlata... kratko da se kaze
![]() Vo Germanija sum jas, za toa razbiram tamu so pise ![]() |
||
![]() |
||
Dexter26
Senior Member
Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply
#311 Posted: 05-May-2011 at 00:09 |
|
А бе и на англиски е напишано, а верувам дека повеќето, ако не и сите на форумов, го владееме англискиот јазик, ама не е поентата во тоа, туку во фактот дека Владата на Република Македонија, односно граѓаните на Република Македонија, го нарачале ова и го плаќаат ова, па најнормално и најочекувано би било предупредувањето да го има и на македонски јазик. @UrbanFreak Не мораш да чекаш да биде готова жичарницата, UrbanFreak. Можеш и пешки да се качиш до горе, како што правам јас секоја среда и сабота. Не е поентата во тоа да се качиш до горе чисто колку за да кажеш дека си бил кај крстот, туку поентата е во тоа да се изнадишеш чист и свеж воздух, особено од средно Водно па нагоре, и да се изнауживаш во убавините на мајката природа. Се разбира, ова ти го велам без да знам кои фактори те спречуваат да се качиш пешки до крстот, па немој ова да го разбереш како навреда, ова го мислам општо за сите кои досега не се качиле пешки до крстот, а не само за тебе. Имам пријатели кои никогаш досега не се качиле пешки до крстот, кои бидејќи не им текнало, кои бидејќи немале време за тоа, така да, не сакам некој погрешно да ме разбере, па да помисли дека ги потценувам и/или им се потсмевам, ништо такво не ми ни поминало низ глава. Edited by Dexter26 - 05-May-2011 at 00:31 |
||
![]() |
||
OCB
Senior Member
Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
Quote Reply
#312 Posted: 05-May-2011 at 00:41 |
|
Соларните колектори ќе служат за осветлување на кабините (навечер, во услови на магла или значително облачно време) како и за радио комуникација со централиот систем на управување.
Заштитени се со поликарбонат, материјал од групата термопластични полимери. Сината боја е заштита од UV зраци. |
||
![]() |
||
mirakuliks
Senior Member
Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply
#313 Posted: 05-May-2011 at 01:12 |
|
|
Освен тоа пластиката е полесна од стаклото, поевтина за замена и пред се побезбедна во случај на несреќи.
|
||
![]() |
||
OCB
Senior Member
Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
Quote Reply
#314 Posted: 05-May-2011 at 01:40 |
|
|
Не е ова обична пластика. Технички и не се работи за пластика. Поликарбонатот има 250 пати поголема ударна отпорност од стакло и 20 пати поголема ударна отпорност од акрилен полимер (кај нас познат како плексиглас). Издржлив и безбеден но скап материјал.
|
||
![]() |
||
Plugger
Senior Member
Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
Quote Reply
#315 Posted: 05-May-2011 at 02:35 |
|
|
Ke mora da betoniraat na sredno vodno sve e izpukano tamo, baska kamioni sto se kacuvale gore ke treba da se sredi toa. Lici mnogu dobro, samo sega ke mora i da ima nesto gore barem da napravat WCinja i da moze nekoj da si kupi neshto tamo. Ova ke bide golema turisticka atrakcija za Skopje, sega ke vidime i liftot dali ke raboti gore na krstot posto samo za vikendi raboti sega i za praznici. |
||
![]() |
||
OBX
Newbie
Joined: 05-May-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#316 Posted: 05-May-2011 at 03:16 |
|
|
Го поздравувам проектов но имам една забелешка. Мислам дека треба да се монтираат држачи за велосипеди од надвор на кабините!
|
||
![]() |
||
krale
Senior Member
БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply
#317 Posted: 05-May-2011 at 07:35 |
|
А зошто не внатре во кабина? Инаку одлична идеја да се оди до горе со точак. |
||
![]() |
||
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
Quote Reply
#318 Posted: 05-May-2011 at 14:18 |
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
Dexter26
Senior Member
Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply
#319 Posted: 05-May-2011 at 14:43 |
|
А и на предупредувачката табла пишува "WORK ON THE ROPES". Доколку логото го изработиле нашинците, тогаш е наш пропуст, но доколку го изработиле австријците, тогаш е нивни пропуст. Следува прашањето: Дали ова е наш пропуст или на австријците ? |
||
![]() |
||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#320 Posted: 05-May-2011 at 14:52 |
|
|
Гитар да не мислеше на Cablecar. На страната на Допелмаер ја пишува како Gondolas Ropeway.
|
||
![]() |
||
Post Reply
|
Page <1 1415161718 39> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |