build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Жичарница на Водно

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 39>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
spaceman091 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 516
  Quote spaceman091 Quote  Post ReplyReply #301 Posted: 03-May-2011 at 23:08
ova mi e eden od najomilenite projekti vo skopje
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #302 Posted: 04-May-2011 at 00:07
Кабините се откачуваат и се успорува движењето и повторно се закачуваат. Околу пола минута може да се задржува кабината додека е на точката за симнување и неколку кабини по ред се движат. Доволно е малку да се истражи на нет може да се забележи како функционира.
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #303 Posted: 04-May-2011 at 11:03
Точно така. Значи кога ќе дојде на делот за симнување гондолата успорува и се движи со ептен мала брзина за да може да се симнете. врти полукружно по оска и доаѓа до делот кај што се качуваат следните патници. Многу е просто и ако се организира добро воопшто нема да има гужви. Тука е важно да се стават 3-4 редари на почетна и крајна станица, прво за да се прави ред, да не се туркаат луѓево кој прв да влезе, а второ се случува да има луѓе со потешкотии во движењето/стари лица итн кои ќе сакаат да се возат до горе, па тогаш можно е малку да се помогне со механичко придружување на гондолата за 1-2 сек додека се качи патникот

Ова ви го зборам од моето единствено искуство на жичара со затворени гондоли. Во Сочи беше толку добро организирано, што ме фаќа страв дека кај нас нема шанси така да се среди и дека ќе биде општ хаос барем на почетокот, додека не се извозат сите по еднаш
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #304 Posted: 04-May-2011 at 22:09
И јас се уверив лично во сето ова што вие сте го пишале во меѓувреме.
 
Патем, денес ги поставуваа сајлите на жичарницата.
 

 

 

 

 

 
На секакви јазици, освен на македонскиот, кој е службен јазик во државата која ги ангажирала и ги плаќа овие луѓе кои ја градат жичарницата.
 

 

 

 
Инаку, кабините се заштитени од страна со пластика, а не со стакло.
Лесно се забележува преку чукање со рака, ем не е тврдо како за стакло, ем звукот е како чукање по пластика, а не по стакло.


Edited by Dexter26 - 04-May-2011 at 22:17
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #305 Posted: 04-May-2011 at 22:20
За која цел се сончевите колектори на гондоливе?
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #306 Posted: 04-May-2011 at 22:20
Зошто им се фотокелиите горе?
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #307 Posted: 04-May-2011 at 22:25
И мене тоа ме заинтригира. Веројатно има некаква вентилација во кабините, може не A/C но нешто мора да има (замислете на скопско лето да се возите во таква кабина затворени а изложени на сонце).

Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #308 Posted: 04-May-2011 at 22:34
Одлични слики браво!!
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #309 Posted: 04-May-2011 at 23:00

Одлична фото репортажа. Браво за проектов, се надевам ќе заживее и ќе биде рентабилен, бидејќи е релативно скапа работа за одржување, а незнам колку би се користела откако ќе помине еуфоријата и сите ќе се качиме до горе еднаш. Дали има некоја најава кога и како ќе работи жичарата? Дали има некаде истакнато работно време?

אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
Phalanx View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 06-Nov-2010
Location: Munich
Online Status: Offline
Posts: 70
  Quote Phalanx Quote  Post ReplyReply #310 Posted: 04-May-2011 at 23:36
Na ovoj znaci pise, deka e opasno da se do sajlata... kratko da se kaze
Vo Germanija sum jas, za toa razbiram tamu so pise 
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #311 Posted: 05-May-2011 at 00:09
Previous
 
А бе и на англиски е напишано, а верувам дека повеќето, ако не и сите на форумов, го владееме англискиот јазик, ама не е поентата во тоа, туку во фактот дека Владата на Република Македонија, односно граѓаните на Република Македонија, го нарачале ова и го плаќаат ова, па најнормално и најочекувано би било предупредувањето да го има и на македонски јазик.
 
@UrbanFreak
 
Не мораш да чекаш да биде готова жичарницата, UrbanFreak.
Можеш и пешки да се качиш до горе, како што правам јас секоја среда и сабота.
Не е поентата во тоа да се качиш до горе чисто колку за да кажеш дека си бил кај крстот, туку поентата е во тоа да се изнадишеш чист и свеж воздух, особено од средно Водно па нагоре, и да се изнауживаш во убавините на мајката природа.
 
Се разбира, ова ти го велам без да знам кои фактори те спречуваат да се качиш пешки до крстот, па немој ова да го разбереш како навреда, ова го мислам општо за сите кои досега не се качиле пешки до крстот, а не само за тебе.
 
Имам пријатели кои никогаш досега не се качиле пешки до крстот, кои бидејќи не им текнало, кои бидејќи немале време за тоа, така да, не сакам некој погрешно да ме разбере, па да помисли дека ги потценувам и/или им се потсмевам, ништо такво не ми ни поминало низ глава.


Edited by Dexter26 - 05-May-2011 at 00:31
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #312 Posted: 05-May-2011 at 00:41
Originally posted by stratus

Зошто им се фотокелиите горе?

Соларните колектори ќе служат за осветлување на кабините (навечер, во услови на магла или значително облачно време) како и за радио комуникација со централиот систем на управување.

Originally posted by Dexter26

Инаку, кабините се заштитени од страна со пластика, а не со стакло.

Заштитени се со поликарбонат, материјал од групата термопластични полимери. Сината боја е заштита од UV зраци.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #313 Posted: 05-May-2011 at 01:12
Освен тоа пластиката е полесна од стаклото, поевтина за замена и пред се побезбедна во случај на несреќи.
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #314 Posted: 05-May-2011 at 01:40
Не е ова обична пластика. Технички и не се работи за пластика. Поликарбонатот има 250 пати поголема ударна отпорност од стакло и 20 пати поголема ударна отпорност од акрилен полимер (кај нас познат како плексиглас). Издржлив и безбеден но скап материјал.

Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #315 Posted: 05-May-2011 at 02:35

Ke mora da betoniraat na sredno vodno sve e izpukano tamo, baska kamioni sto se kacuvale gore ke treba da se sredi toa.

Lici mnogu dobro, samo sega ke mora i da ima nesto gore barem da napravat WCinja i da moze nekoj da si kupi neshto tamo. Ova ke bide golema turisticka atrakcija za Skopje, sega ke vidime i liftot dali ke raboti gore na krstot posto samo za vikendi raboti sega i za praznici.


Back to Top
OBX View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 05-May-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote OBX Quote  Post ReplyReply #316 Posted: 05-May-2011 at 03:16
Го поздравувам проектов но имам една забелешка. Мислам дека треба да се монтираат држачи за велосипеди од надвор на кабините!
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #317 Posted: 05-May-2011 at 07:35
Originally posted by OBX

Го поздравувам проектов но имам една забелешка. Мислам дека треба да се монтираат држачи за велосипеди од надвор на кабините!


А зошто не внатре во кабина?

Инаку одлична идеја да се оди до горе со точак.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #318 Posted: 05-May-2011 at 14:18


Ropeway VS Cableway

Аман!
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #319 Posted: 05-May-2011 at 14:43
Previous
 
А и на предупредувачката табла пишува "WORK ON THE ROPES".
 
Доколку логото го изработиле нашинците, тогаш е наш пропуст, но доколку го изработиле австријците, тогаш е нивни пропуст.
 
Следува прашањето:
Дали ова е наш пропуст или на австријците ?
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #320 Posted: 05-May-2011 at 14:52
Гитар да не мислеше на Cablecar. На страната на Допелмаер ја пишува како Gondolas Ropeway.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 39>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.457 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.