![]() |
![]() |
![]() |
Железничка врска до аеродром Скопје |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 6> |
Author | |||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() Posted: 14-Dec-2008 at 14:15 |
||
Кратка студија за поврзување на аеродромот со Скопје
![]() Извор CЕЕ |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
||
Vladimir@ znaci spored proektov falat samo nekolku kilometri za izgradba ? 3-5 km taka,pa toa ne e mnogu a proektov epten mi se dopaga
![]() |
|||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Уште помалку 2,5 до 3 ![]() |
|||
![]() |
|||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
||
![]() ![]() |
|||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|||
![]() |
|||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
||
Владимир ова со поврзувањето на аеродромот е потребно и неминовно! има една друга работа која ме интересира, што мислиш дали добро би било пругата да е директно поврзана со аеродромот? може во горниот дел оној потегот КУ-Илинден-СК да се премости како КУ-Аеродром-СК т.е. (од аеродром преку ранжирната станица за товарни возови во трубарево да тера до СК) или пак за еден километар(воздушна линија) само да се измести пониско пругата КУ-СК за да поминува баш до аеродромот и да се сврти пак назад кон маџари. ова ниту е неизводливо ниту скапо и онака треба ревитализирање на пругата и на горниот дел од К10 значи малтене целосно пресоблекување на потегот КУ-СК како би ја направиле компатибилна за IC возови, затоа и мислам дека нема многу да чини доколку воедно во еден сегмент се ретрасира да минува низ аеродромот. вака поединечен сегмент кој само како слепо црево ќе го поврзе аеродромот железнички со СК, не е предност ни за патниците ни за компаниите ни за стопаните на аеродромот...
но она со вардарска долина доколку се оствари добро би било ретрасирање на К10 кое ќе минува и низ источниот дел од Македонија и нормално преку аеродромот да оди за СК. како и да е мое мислење е дека треба К10 да минува крај самиот аеродром вака или онака како би врвеле меѓународни возови(линии) до аеродромот, а не само да се има слеп приклучок по кој ќе оди посебен воз, за кој ќе треба преседување, гаѓање термини, посебна композиција и посебни средства за одржување. Edited by pbanks - 17-Dec-2008 at 15:22 |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Должината на кракот од трасата Скопје - Куманово до аеродромот е ~ 3.4 км, кој е на равен терен без големи дополнителни земјени работи така да би можело брзо да се изведе и со релативно мали финансиски сретстваи.
Некој брз приближен Европски стандард за пресметка на градба на современи железнички пруги е 1 мил. ЕУР за 1 км, значи во наши услови би можело да се изгради за ~ 1,5-2 мил. ЕУР, плус оштета за некоја сопственост на земјиште. Во почетокот, со изработка на тајмингот на авионските пристигања и возниот ред би се користел новиот „шпанец“ кој се обновува во Колска-Велес кој е со две управувачници така да не се потребни свртници, и во секој случај е првиот впечаток за земјата по аеродромскиот терминал, а во иднина може и нешто друго. А продлолжувањето на кракот понатаму со ранжирна е веќе многу поголем захват, и не ја гледам моменталната искористеност на такво поврзување, и нејзината целосходност. ![]() |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
||
е сега колку е тешко и скапо правецот од КУ за СК вака да го заобиколи аеродромот и да продолжи кон и преку ражирната станица за СК. едно ќе биде корисно како што реков за во секое време да има воз за до аеродром ем меѓународните линии ќе застануваат тука...
|
|||
![]() |
|||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
||
Па јас не гледам причина зошто меѓународните линии би застанувале на Аеродромот. Доволно е како што кажа Владимир, спред сегашните можности еден Шпанец да сообраќа на секој саат кон Скопје. Сигурно ќе има голема економска исплатливост од овој проект. Иначе Аеродром Скопје е единствениот (незнам за Тирана) поголем аеродром во Европа што нема пристап со јавен транспорт. Голема срамота и неудобност!
|
|||
![]() |
|||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
||
па доколку сакаме скопскиот аеродром максимално да биде експлоатиран и од комшилукот најдобро е да нема преседување туку директно дасе истовари човек на аеродром, инаку може и шпанецот да си тера на еден саат, но вака мислам дека ќе биде поедноставно на секој пола саат ќе има воз.
|
|||
![]() |
|||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
||
Ај реално кажи ми кој комшија наш ќе лета од селскиот аеродром кој нуди 12 дестинации? Во Софија и Белград годинава имаат над 3 милиона патници, Солун исто така е добро обслужен како од нормални така и од нискотарифни компании. Некој би се клател во воз 5 саати за да стигне до Аеродром Скопје? Ако имаш на ум да ги опслужуваме Врање и Прешево, тогаш ок ама тие абдалите ке си се довозат со Застава, ним не им треба воз.
|
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Еве погледај ја сликата (белата линија е кон ранжирна), за да се поврзе кон тој правец треба да се премости автопат, комплетно нова траса низ целиот потег бидејќи таа траса на некој начин е товарна - спора, а друга работа е мешање на товарен и патнички транспорт, кој секогаш на некој начин се избегнува и е одвоен. И меѓу другото незнам дали знаеш дека ранжирната на некој начин теренот е како скијачки спуст - сликовито објаснет, за ранжирање на вагони. ![]() |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Ја би бил задоволен да ја оплужуваме метрополата (за да биде тоа), а секако ке има и контакти за сите околни градови ако има добра и брза конекција.
А да иде на секој еден или половина час тоа е лудос, иде кога се авинските пристигања, за да биде исплатливо, а и кого би превезувал во меѓувреме? |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
||
Владимир затоа и велам дека поизводливо и поисплатливо е вакво решение со заобиколување, наместо некој да го брка шпанецот доколку навистина него го пуштат за ваква работа. инаку Андреј доколку се пресоблече К10 и кај нас и кај србите и кај грците, сметај на тоа дека од солун до СК аеродром со експресен воз ќе се стига за два сати, а од белград за четири, исто тука е и косово, па доколку сме конкурентни со цените зошто не би летале и комшиите од СК, чим ќе се модернизира аеродромот само ТАВ што ќе повлече компании со себе па ќе донесе турбо конкуренција во регионов. но најбитно од се е што во секое време ќе има воз до аеродром без разлика кога имало или немало лет. |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
![]() Ај нацртај ја таа траса што ја предлагаш ако не ти е тешко, вака некако не те разбирам што ти е поентата. |
|||
![]() |
|||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
||
абе ја нацрта Владимир истата комбинација само што кракот после аеродром продолжува или назад кон маџари или поефтина варијанта кон денешна ранжирна станица за товарни возови.
|
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Па тогаш не прави логика меѓудругото и од причините што ги наведе Владимир. Ама во иднина ради Вардарска долина доколку пругата Скопје-Велес се ретрасира, би било добро целиот проект да се погледне и од аспект на аеродромот.
П.С. нова пруга ради Вардарска Долина мислам дека е неопходна, ама дека К10 ќе се измести или дека е пожелно да се измести низ источна Македонија како што веќе подолго инсистираш е тотално вон паметот - никаква потреба ниту логика за тоа нема. |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Шпанецот е дизел моторен, а не електро моторен воз, така што идејата за Шпанецот во сообраќај отпаѓа. Инаку која идеја и да ја одберат нема да згрешат, тоа е моето мислење. Всушност, мислам дека не делницата Скопје-Куманово треба да размислуваме за двонасочна пруга, бидејќи токму на оваа делница ќе се сечат Коридор 10 и Коридор 8. Во секој случај, илјадници луѓе секојдневно се движат во таа насока и назад, што патници што туристи, па така нив ќе им годи. Јас мислам дека дури треба врската да биде од Аеродром, преку Транспортен центар преку Лисиче и Драчево тој воз да оди до Зелениково, а автобусите кон овие релации да се укинат бидејќи и Првомајска е пренатрупана со автомобили, а патниците со воз побрзо би стигнувале до центарот на градот. Всушност, градската линија 41 ја има истата релација како и возот кон Драчево. |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Ако те интересира ѕирни го овој пост каде подетално ги имам изнесено моите размислувања меѓудругото и на оваа тема. http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=50&PID=11690#11690 Edited by Cloverstack - 16-Dec-2008 at 14:59 |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
По вас, треба да пуштиме класичен воз !!?? Па сега за сега го имаме новиот кој го спремаат во Колска и кој може убаво првиот впечаток да го задоволи, а дај боже во иднина и нешто слично но електричен, и секако да се направи тој крак |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
![]() Дур се изгради врската, ќе има време да се набави и нешто ново. Во секој случај логиката налага до аеродромот да се обраќа електрична гарнитура. |
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 6> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |