![]() |
![]() |
![]() |
Туристички воз |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 6> |
Author | |||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() Posted: 12-Feb-2011 at 11:47 |
||
Во весникот Шпиц со наслов „Ориент експрес се подготвува за пат“ е наведено дека за потребите на филмот „Приказни од Дивиот Исток“ на режисерот Столе Попов ќе се адаптираат три вагони и локомотива, а снимањето на филмот ќе се одвива на пругата Бакарно Гумно и Сапотница, а потоа возот ќе остане како туристичка атракција. Снимањето на филмот почнува во јуни годинава.
Владимир, дали е можно да си ја испуштил оваа новост ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Можда сум ја кривецот
![]() |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
||
Имаме одличен пример на форумот за успех, постигнат со љубов кон тоа што го работи, макар да е само хоби.
|
|||
Македонија - Земја на чудата!
|
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Прво еве го новинскиот текст
![]() |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
После прегледот и оспособувањето на дел од вагоните во колска - депо Лисиче Скопје за транспорт во Колска Велес за нивна комплетна обнова.
![]() Под специалниот режим тргна за Велес, влечени и буткани од МЖ 642-401 и МЖ 42-403 ![]() ![]() Edited by Vladimir P - 16-Feb-2011 at 08:07 |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Откако се однесова во Работилница за шински возила Велес или позната ко Колска, се пристапи со оспособуванје и вадење на приближно 30 години заборавената парна локомотива (ЈЖ) МЖ 33-090
![]() После долги часови на нејзино чистење подмачкување и оспособување за да се извлече од заборавот, беше спремна за нејзино влечење во Колска Велес. ![]() Е тука морам да призаам срцето ми затрепери, се успеа да се покрене една наша заборавена историја. ![]() И на крај на овој дел, морам да спомнам. Голема благодарност за сесрдното залагање на Владата на РМ, Министерството за транспорт и врски, Министерството за култура, МЖ Транспорт, МЖ инфра структура, Колска Велес и уште многу добри луге кој го помогнаа овој долгогодишен проект да заживее а со тоа и Македонија како претпоследна земја во Европа го добие овој воз, во почеток за потребите на филмот а потоа како историско туристички воз. |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Владимир, искрено ти честитам за залагањето во последниве години во однос на тоа и нашата земја да добие туристички воз, а се разбира најголема благодарност до Столе Попов, инвеститорите на филмскиот проект, се разбира најмногу на Министерството за култура, но и на транспорт и железница.
Ме интересира, знаеш ли дали оваа парна локомотива е онаа истата од филмот Среќна Нова `49? Многу би било занимливо режисерот Столе Попов да си ја одбрал истата по речиси 30 години ![]() |
|||
![]() |
|||
mon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
![]() ![]() |
||
Restavriranjeto na Veleskata 33-ka i nejzinoto pustanje vo upotreba e ubedlivo najubavata
vest koje e povrzana so nasite zeleznici koja ja imam slusnato!
Bravo za Vladimir i za site ostanati koi ucestvuvaat vo ovoj proekt!
![]() ![]() ![]() |
|||
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|||
![]() |
|||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
||
Хммммм интересни фотки , особено од тој парниот воз... се надевам ке проработи иначе ке биде навистина атракција.
|
|||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|||
![]() |
|||
toasumjas ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
||
Едно големо браво и од мене! Ова е прекрасно!
Edited by toasumjas - 16-Feb-2011 at 15:19 |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Браво и до мене
![]() Неколку прашања: 1. Кога се предвидува да заврши репарирањето и оспособувањето на локомотивата и вагоните? 2. На која делница би се обраќал туристичкиот воз после снимањето на филмот? 3. Што опфаќаше специјалниот режим при транспортот на вагоните до Колска, и зошто било потребно една локомотива да ги влече, а друга да ги турка? 4. И едно офтопик прашање - како се остварува координација помеѓудве 642-ки? |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Точно Бојане, локомотивата е истата, а дека Столе си е одбрал сигурно не, него само таа за среќа остана, не рачунајќи ја 01 која е во распадната состојба (но за неја во некоја друга нишка и кога за нејзе ќе имаме новости) Од денеска возот спремен за влез во Колска Велес. ![]() И се надевам дека скоро дневно ќе имаме новости како напредува нивната работа. ![]() |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
||
Auu mnogu interesno!
![]() |
|||
![]() |
|||
juventino ![]() Newbiе ![]() Joined: 05-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||
За информации од колска јас ќе можам да давам и тоа од прва рака
![]() |
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
A kade stoeja predhodno vagonite i lokomotivata?
Kolku vreme sekoe stoelo nemrdnato? Dali lokomotivata ke raboti na jaglen povtorno ili ke pushta parea varka a motorot da si bide na nafta? Koi deneska seushte proizveduva delovi za vakvi lokomotivi ili ke treba da se improvizira so starite delovi? |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Прво да се заблагодарам од мене и сите вклучени во ово проект за Вашата подршка која секако многу ни значи и дава поголем елан да продолжиме понатаму.
И да пробам да одговорам на поставените прашања
1, На локомотивата и 4 вагони репарирањето се предвидува во рекордни 2.5 месеци (ако се успее, а мора поради почетокот на снимањето, ќе биде рекорд и секако огромно пожртвување од страна на вработените од Колска) Во овој период парната локомотива, ке се оспособи за нејзино лесно движење и секоко нејзина темелна заштита и фарбање. (рокот не дозволува повеќе). А по снимањето се надевам со помош на наменски меѓународни фондови за заштита, ке се оспособи котелот и пуштање под пареа. Иначе МК не поседува никаква техничка документација од истата по распадот на ЈУ се е останато најповеќе во Шиновоз Србија, но се надевам дека Германија или ... ќе ни излезе во пресрет. 2, За среќа на Македонија буквално сите историски локалитети кој се едни од таргетите се буквално на самите пруги, Скупи, Стоби, Хераклеа, Вардарски руд, ... секако тука се и винските визби, врзани меѓународни тури за кој веќе има итерес, и .... 3, Не сум некој познавач на точните прописи но накратко, контролорите ја одредуваат трасата, времето на тргнување, пролазите низ станиците и брзината на движење нис целата делница. Конкретно по прегледот на самата конструкција, нејзиното вешање, квалитетот-истрошеноста на бандашите и бидејки вагоните немаа кочионен систем се одредува како ќе се транспортираат. Во случајов со максимум 20 км/час и проверка на одределни делници. Тука доѓа и помошно особје кое е пратња за предвидливи интервенции. 4. Локомотивите имаат можност на целосна синхронизација. А тука е и постојната комуникација, од радиостаници и мобилни.
1. Во просек 30 - 43 години, рачунајќи ги нивните задните упишани ревизији, а друго е самата старост на истите. Но за наша среќа тоа е германски челик на шасиите деловите кој буквално се како нови, секако не рачунајќи ги обложните плехови. 2. Како што кажав со набавка на документација, замена на парниот котел (срцето на секоја локомотива) одредени делови и секако финансии, локомотивата ке работи ко во старите времиња, па тоа е и атракцијата за денешните туристи, кој се буквално во експанзија во целиот свет за овој тип на патување 3. Германија е земја за која слободно можам да кажам со илјадници обновени локомотиви, комплетни документации и делови.
Еве уште една убава вест. |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
BullDoG ![]() Groupie ![]() Joined: 14-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 86 |
![]() ![]() |
||
Malce kasno no, bravo i sekoja cest za onie koj sto se zalagaat da uspee ovoj prekrasen proekt
![]() |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Ме интересира како се одразува корозијата на виталните делови... Дали може да го загрози котелот на пример? Еве цефки мефки вентили тоа може да се смени, ама котелот на пример? Или пак клиповите, разноразните лежишта и клизни површини...? Во каква состојба е генерално локомотивата, какви постапки би се примениле за репарација и дали кога ќе биде обновена сепак ќе работи со посериозни ограничувања на притисокот, брзината и слично?
Патем, какви се грубите проценки за финансиите потребни за обновата? И дали има информација колку локомотиви од овој тип се репарирани и возат во други земји (зборувам за сите што се сродни, без разлика на помали модификации)?
|
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Котелот е срцето на секоја парна локомотива и може да се рече дека едини дел кој скапува со време, за разлика од клиповите, лагерите, вентили ... кој се делови кој лесно се обновуват - поправат - заменуваат и не се голем финансиски издаток.
Еве како изгледа котелот на нашата МЖ 01-046, за жал немам фотографија од нашата 33-ка ![]() Словенија ја има истата локомотива SZ 33-037 во нивниот музејски воз ![]() ![]() фото: cokla И Србија со нивната Романтика ја имаат ZS 33-087 ![]() ![]() фото: Slobodan Ilic Иначе мислам некаде веќе спомнав, во окружувањето секоја држава има од 2-6 парни локомотиви во употреба за историско - туристички - музејски возови, а во европските земји секоја од 20-тина па нагоре. За синхронизацијата, не би можел точно да ти одговорам за маневарките но кај електричните кабелот е тој кој овозмозува упарување на повеќе локомотиви. |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
polval ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
![]() ![]() |
||
Се може да се замени , дури и котелот. Во крајна линија проблемот се состои во пари а не во технологија. Овие локомотиви се изработени во над 7000 примероци и ништо не е проблем да се направи на нив. Особено често се избираат како локомотиви за атракциони возови затоа што се вистински „Голфови“ меѓу локомотивите. Типичен доказ за германската техника, правени се да послужат само додека трае војната а некои од нив и ден денес се во секојдневна употреба (Босна, возат возови со јаглен). Во DDR беа во секојдневен сообраќај до почетокот на деведесетите. Локомотива која со години го обезбедувала сообраќајот во многу земји и една од најдобрите парни локомотиви воопшто.
Во врска со синхронизацијата, Cloverstack претпоставувам дека мислиш на управување на 2 локомотиви од една кабина. На 642 тоа не е можно. Тоа го може на пример „Шпанецот“ ; од едно место може да се управуваат до 3 гарнитури. Процедурите за синхронизација на 2 локомотиви на еден воз се утврдени многу пред времето на мобилните и радиото ![]() Edited by polval - 17-Feb-2011 at 11:47 |
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 6> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |