![]() |
![]() |
![]() |
[Р-1102] Скопје - Гевгелија |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | ||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() Posted: 23-Mar-2009 at 18:18 |
|
Патот Р-103 се протега од Скопје, преку Петровец, Катланово, Башино Село, Велес, Градско, Неготино, Демир Капија, Миравци, Негорци до Гевгелија, а веројатно и до самата грчка граница кај Сехово (Идомени). Вкупната должина е 158km.
Тој е алтернативен пат на автопатите по најголемата должина на М-1 и добар дел од М-3 и за разлика од автопатите кои поминуваат покрај истите места, Р-103 поминува низ нив. На некои сегменти Р-103 е всушност стариот магистрален пат и е во солидна состојба за својата намена, но на некои места каде стариот магистрален пат е искористен за доградба во автопат, Р-103 го претставуваат разноразни локални патчиња кои се слаби алки. Ова се разбира би требало постепено да се поправа (со докомплетирање на некои автопатски делници и со интервенции врз некои делници од Р-103), па во некоја догледна иднина да се надеваме дека патов ќе биде „на ниво“ по целата своја должина бидејќи нуди прекрасни глетки и уникатно возачко искуство. Така да не би бил само алтернатива на автопатот (која не е само како „резерва“ туку е и задолжителна за патишта со патарина ако не се лажам, но токму поради тоа не е во ред да има крајно субстандардни делници). ![]() Edited by Cloverstack - 26-Mar-2009 at 19:15 |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Минатата недела ја извозев делницата Велес-Градско. Во целина не е лоша
со исклучок на еден дел на неколку километри јужно од Велес кој е во
катастрофална состојба. Но не го документирав тој дел бидејќи тешко е
човек да се сконцентрира на фотографирање кога вози по таква подлога.
Остатокот како што може да се види од сликите е пристоен како за
алтернативен пат.
Инаку патов го користат доста камиони, а патничките возила претпоставувам дека се повеќе локален сообраќај бидејќи автопатот и покрај патарините ми се чини дека е поекономична опција. Патем, дали некој знае зошто би можел да е срушен надвозникот на слика бр.9? 1 ![]() 2 ![]() 3 ![]() 4 ![]() 5 ![]() 6 ![]() 7 ![]() 8 ![]() 9 ![]() 10 ![]() 11 ![]() 12 ![]() 13 ![]() 14 ![]() |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Претпоставувам дека бил со прениска висина, под која неможат да проаѓаат поголеми камиони или шлепери, кои како што кажа доста го користат овој алтернативен пат.
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Во тој случај локалниот пат што предходно функционирал сега значи е прекинат. Малку ми е чудно некој да се нафатил на ваков потфат како што викаш андреј. Мое мислење е дека бил стар и се сруил или па статиката му дошла до неподносливо и "неоперативно" ниво, па сам се срушил, или па намерно е срушен пошто ионака е нефункционал а може некој да се зафрне и да го користи. Ама изгледа ни ја не сум во право пошто малку чудно е срушпен, тој средниот дел стои. А може и поради трасата на автопатот, па да сметал локалниов пат. Edited by lslcrew - 23-Mar-2009 at 19:52 |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Плус на крајната десна страна се гледа дека не е ни поврзан мостот со некаков можен пат (нема насип, мостот лебди). Веројатно е еден од оние запуштени, недовршени надпатници (такви има и на патот Гостивар-Стража кај Каменоломот и на Куманово-Кр. Паланка).
|
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Јас мислам да не е некој стар веќе непотребен пат за достава на некој напуштен рудник/топилница или било што
![]() |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Верувам дека е изложеното од Андреј |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Ама се гледа дека мостов е очигледно рушен и не може да станува збор за тоа дека е недовршен
|
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Значи дел од патот кој битолчани го поминуваат за да стигнат до Велес: Градско-Велес, и после Скопје. ОК, прашав не се бунете ![]() |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
Makedonij ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Apr-2009 Location: Celje - Виница Online Status: Offline Posts: 2190 |
![]() ![]() |
|
Реконструиран патот Неготино - Курија
Со средства што Владата на РМ ги обезбеди преку Светската банка, а во рамките на имплементацијата на Проектот за реконструкција и рехабилитација на локалната патна мрежа на подрачјето на општина Неготино, градежната оператива на Гранит изврши реконструкција и рехабилитација на дел од локалниот патен правец од Неготино до Курија во должина од 3.460 метри. Градежните работи се изведоа според проект изработен од фирмата ,, Шамкаров партнер ,, од Скопје, а истиот беше ревидиран од Градежниот факултет. Пресметковната вредност за комплетна реализација на Проектот за реконструкција на околу 3,5 километри од патниот правец Неготино – Курија изнесуваше 18 милиони и 660.000 денари. Притоа, извршено е асфалтирање на коловозот со широчина од 5 метри со изградени банкини на двете страни од патот од по 1 метар, а исто така извршено е и одводнување на коловозот со изградба на неопходните одводни канали. Општина Неготино пак од сопствениот буџет ги обезбеди потребните финансиски средства за набавка и поставување на цевки во одводните канали, со единствена цел на сопствените на земојделски површини да им се овозможи непречен пристап до сопствениот имот. Според зборовите на одговорните во стручните служби на локалната самоуправа, останатиот дел од патот од Неготино до Курија се предвидува исто така да биде комплетно реконструиран, кога за тоа ќе се создадат потребните услови. ![]() http://www.negotino.gov.mk Edited by Cloverstack - 25-Mar-2011 at 07:15 |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Делница Идризово - Петровец 1 ![]() 2 ![]() 3 ![]() 4 ![]() 5 ![]() 6 ![]() 7 ![]() 8 ![]() |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Неколку фотографии од стариот пат Велес-Градско, од пред два дена.
Few photos by me of the road Veles-Gradsko, the alternative route of the highway A1, from two days ago. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Обновен дел ![]() Ова е во обратен правец, на враќање, се гледа дел од автопатот лево. ![]() ![]() Edited by Џоле - 22-May-2017 at 08:20 |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
|
Џоле колку од прилика е обновено ?
|
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Само неколку километри се (3-5 км).
|
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
|
Аха , белки тоа најлошото што е кај што е најпропаднат е санирано ...
|
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
ЈПДП: Поставено ново осветлување и видео надзор во старите тунели Демир Капија 1 и 2
Јавното претпријатие за државни патишта се грижи за безбедноста на учесниците во сообраќајот и информира дека на магистралниот пат А1, делница Демир Капија–Удово е ставено во пробна работа ново осветлување и светлосна сигнализација со ЛЕД технологија, како и опрема за видео надзор во старите тунели Демир Капија 1 и 2. Осветлени се 877 метри со 296 тунелски ЛЕД светилки за јавно осветлување и 12 асиметрични ЛЕД рефлектори за осветлување на пристапно-излезните зони од тунелите. Исто така, за управување со сообраќајот на влезовите во тунелите и пред тунелите поставени се два променливи светлосни знаци, за известување и доставување на информации за состојбата во тунелите. Во самите тунели, пак, на бетонските рабници од коловозот, поставени се 112 ЛЕД смероказни светлосни катадиоптри со бели диоди од едната страна и црвени диоди од другата страна. За мониторирање на сообраќајот во тунелите поставени се 38 IP камери и 4 ротациони (PTZ) камери, кои преку оптичка комуникациска врска се поврзани со Контролниот центар во Неготино. Преку два 32-канални мрежни видео рекордери се врши 24 часовно снимање на целиот сообраќај, а физички, во реално време се врши мониторинг и контрола на сообраќајот преку четири Ultra HD LED 4K професионални монитори. За непрекинато снабдување на осветлувањето и опремата за мониторинг, контрола и управување со сообраќајот во тунелите Демир Капија 1 и 2, поставени се два дизел агрегати со капацитет за напојување со електрична енергија за период од 48 часа. Со поставувањето на ново ЛЕД осветлување, светлосна сигнализација и опрема за видео надзор, се подигна на високо ниво безбедноста на сообраќајот во старите тунели Демир Капија 1 и 2. За оваа намена Јавното претпијатие за државни патишта издвои средства во висина од 28.068.909 денари (без ДДВ). ![]() ![]() ![]() https://www.facebook.com/drzavnipatista/ |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |