build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Кичево - Охрид

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 45>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #181 Posted: 06-Apr-2015 at 11:06
Originally posted by Џоле

Ќе биде голема штета ако Струга и Охрид не се поврзат со автопат, или барем со ексресен пат, односно ако Струга не добие крак кон автопатот Кичево-Охрид.


Mislam deka e planirano od Trebenista do Struga da ima avtopat.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #182 Posted: 06-Apr-2015 at 11:10
Нека се префрлат новиве фотки и на оваа страница...

Originally posted by Џоле





























http://www.telegraf.mk/aktuelno/makedonija/260020-nov-avtopat-do-ohrid-ke-se-patuva-po-najsovremena-delnica-galerija
За сè има вторпат
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #183 Posted: 06-Apr-2015 at 11:42
Само со две ленти по насока ќе биде?
100км/х ограничување?
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #184 Posted: 06-Apr-2015 at 12:01
Има некоја грешка , не е магистрален пат за 100 км на час туку кога се најави рекоа до 120км на час но најчесто 110 како експресен пат. Второ на сликава пишува сума од 411 милиони евра а првичната сума беше 274 милиони (на првата или втората страна од нишкава ја има во некој пост) за потоа при потпишувањето да биде 375 милиони. До 411 милиони има уште 36 милиони ,каде одат тие пари ?

„Должината е 57 километри, а инвестицијата е вредна 375 милиони евра“
извадок од тука.

Инаку Фичот тоа уште од старт беше кажано ,не е автопат туку експресен пат.
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #185 Posted: 06-Apr-2015 at 12:09
Во договорот стоеше дека вредноста е 375, со најмногу 10% за непредвидени работи. Изгледа одма ги "допредвиделе" Или ја пишуваат максималната сум, што малку нема смисла.

А за тоа дека ќе биде експресен наместо автопат, барем јас не се сеќавам да кажале. На пример, за Охрид-Св.Наум кажаа дека ќе биде експресен, или за Струга-Ќафасан. За овој цело време се зборува дека ќе биде автопат. Баш и јас се зачудив кога прочитав 4-lane motorway.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #186 Posted: 06-Apr-2015 at 12:21
Се извинувам , бил автопат ,мислев дека нема дополнителни ленти за запирање но имало.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #187 Posted: 06-Apr-2015 at 13:13
6.5 mil evra za 1 kilometar? Ajde kje vidime, ni ostanuvaat uste 2.8 godini 😁😁
Back to Top
Bojan10 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 21-Jun-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote Bojan10 Quote  Post ReplyReply #188 Posted: 06-Apr-2015 at 13:25
Читав нешто на Skyscraper ама не разбирам добро. Нека истражи некој колку се плаќа во другите држави. Да не шпекулираме. Зошто на форумов има секакви, и добронамерни и партиски напалени.

За провизија не се ни сомневам дека земале, колку тоа е прашање.

ЕДИТ: Инаку, од сликава тунелот ми делува аматерски во споредба со оној од Демир Капија - Смоквица.

Edited by Bojan10 - 06-Apr-2015 at 13:33
Од чаламот си патиме!
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #189 Posted: 06-Apr-2015 at 14:02
Originally posted by my Macedonia

6.5 mil evra za 1 kilometar? Ajde kje vidime, ni ostanuvaat uste 2.8 godini 😁😁


Да не ја крева цената тоа што ќе има 55 мостови?
За сè има вторпат
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #190 Posted: 06-Apr-2015 at 14:07
Гледав некои бројки, грчкиов Егнациа Одос коштал преку 10 милиони по километар (околу 6.7 милијарди евра) при што повеќе од пола од парите се потрошени за ~90км во мостови и тунели. Башка фултајм 6 ленти се (освен тунелите де).



Edited by fichot - 06-Apr-2015 at 16:09
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #191 Posted: 06-Apr-2015 at 14:21
Цената од 6.5 милиони за километар е повеќе од одлична а уште подобар е кредитот кој има минимална стапка на камата. 55 мостови и тунелите се скапа работа така да повторно цента е одлична. Само да напоменам ,за Демир Капија - Смоквица извдвоивме нешто над 250 милиона за 28 км со што цената доаѓа до околу 9 милиона за км.
Back to Top
Svarog View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 21-Mar-2015
Online Status: Offline
Posts: 92
  Quote Svarog Quote  Post ReplyReply #192 Posted: 06-Apr-2015 at 14:45
Стапката можеби е минимална, но сепак крајната сума и тоа како не е. Пред се поради тоа што овој кредит е целиот условен од бројни клаузули. Тоа значи дека мора на автопатот да работи кинеска компанија, голем дел од материјалот да биде увезен од Кина, на клучните позиции да има Кинези.... Тоа значи дека наместо да се избере пазарната најсоодветна цена (понуда) се одбира понуда која е условена со клаузули што автоматски не е онаа најсоодветната. Всушност оваа цена на автопатот е цена што кинсеката компанија ја предвиде вклучувајќи ги сите оние инпути што таа самата ги селектира. Тоа значи дека, иако кредитот е по ниски каматни стапки, во главнината има цени кои не над пазарните. Се на се, позитивноста на ниската каматна стапка е под негативните импликации што произлегуваат од тие клаузули. Ете и една од причините зошто овој автопат е над просечната цена за километар.
Back to Top
elnino View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 129
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #193 Posted: 06-Apr-2015 at 15:30
само Македонски шуми имат инкасирано за трајно одземање на шумско земјиште заедно со дрвна маса околу275милиони денари
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #194 Posted: 06-Apr-2015 at 15:58
Originally posted by Svarog

Стапката можеби е минимална, но сепак крајната сума и тоа како не е. Пред се поради тоа што овој кредит е целиот условен од бројни клаузули. Тоа значи дека мора на автопатот да работи кинеска компанија, голем дел од материјалот да биде увезен од Кина, на клучните позиции да има Кинези.... Тоа значи дека наместо да се избере пазарната најсоодветна цена (понуда) се одбира понуда која е условена со клаузули што автоматски не е онаа најсоодветната. Всушност оваа цена на автопатот е цена што кинсеката компанија ја предвиде вклучувајќи ги сите оние инпути што таа самата ги селектира. Тоа значи дека, иако кредитот е по ниски каматни стапки, во главнината има цени кои не над пазарните. Се на се, позитивноста на ниската каматна стапка е под негативните импликации што произлегуваат од тие клаузули. Ете и една од причините зошто овој автопат е над просечната цена за километар.

Истото го имаме и на Д.К.-Смоквица па не видов дека некој се жали ,а пак кредитите се со поголеми стапки и на тој тендер нема услов наши компании да работат 49 посто од работитте ниту материјалите да бидат наши, таму грците одлучуваат што ќе биде и што ќе се користи.
Цената е поефтина од таа на горе спомената делница и е приближна до нормалната цена, дури за овој регион би рекол дека и 8 милиона по км не би биле многу ако споредиме со 9 на другата делница.

Не постои просечна цена за километар, еден километар може да кошта и 2 милиони но и 25 милиони, тоа го гледаме од светски примери, се зависи од многу фактори. Секоја цена за секој регион е специфична поради специфичното земјиште. Побогу па во источна и во западна немаме исто или слично земјиште за да споредуваме цени на автопатите а не пак во Македонија и Шпанија или Германија.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #195 Posted: 06-Apr-2015 at 16:00
Кинезите го имаат само надзорот.Фозички работници немаат,како ни материјали.Све е тоа од наши фирми.За цената веќе пишав дека самите незнаат ни приближно каква ќе биди.на некои места каде очекувале да наидат на карпи,испадна дека све е земја па копањето е полесно и поевтино.Негде е обратно .На еден од мостовите неможат да најдат основна карпа,колку и да копаат наидуваат на змеја и песка,па тука треба да се стави огромно количество на армиран бетон,па тој мост ќе биди поскап.

Во принцип,геолошките испитувања се направени лаички,речено `од око` и тоа многу ќе влијае на цената.

Провизијата нема да ја коментирам многу,бидејќи знаеме дека ја има во секој проект,разликата е само кој ја зема
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #196 Posted: 06-Apr-2015 at 17:05
Originally posted by Џоле

Originally posted by my Macedonia

6.5 mil evra za 1 kilometar? Ajde kje vidime, ni ostanuvaat uste 2.8 godini 😁😁


Да не ја крева цената тоа што ќе има 55 мостови?


Да Џоле во право си , ниту не мислев нешто негативно во коментарот. Сепак не знам за наши стандарти пак многу, да се инвестираат нема гајле баш супер ама сепак нешто коруптивно ми мириса.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #197 Posted: 06-Apr-2015 at 17:09


Maximum speed 100 km/h?
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #198 Posted: 06-Apr-2015 at 17:50
Јас знам дека најавија автопат со 3 ленти во правец и 130мк/ч. Ова во споредба со тоа е лимонада!

*Кога правите споредба со Грција земете ги предвид и лентите, 1км со 2 и 3 ленти не чини исто.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #199 Posted: 06-Apr-2015 at 18:01
Кога го ограничија ова на 100км/h?Ајде планинскиот дел ама цела траса да е оваа брзина нема логика.
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #200 Posted: 06-Apr-2015 at 18:12
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 45>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.703 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.