build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од светот

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 20>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #181 Posted: 12-Aug-2011 at 18:53
Кинезите ги повлекуваат небезбедните брзи возови
12.08.2011 | Живот | Извор: Макфакс
Вториот по големина кинески произвoдител на возови „ЦСР Корп“ соопшти дека од безбедносни причини ќе повлече 54 брзи возови, кои се користени како рекламни на линијата од Пекинг до Шангај и тоа е нов удар врз националниот железнички систем.



Повлекувањето на возовите на компанијата доаѓа три недели по судирот на брзи возови во кој загинаа 40 лица, што предизвика големи критики од јавноста и замрзнување на новите железнички проекти.

Во соопштението на ЦСР се наведува дека повлекувањето ќе предизвика уште неутврдени трошоци, но дека нема да влијае на моменталните договори за продажба.

Кинеското производство на брзи возови, владата до скоро го истакнуваше како „пример за технолошки напредок на земјата“, но сега е синоним за промашување.

Кинескиот државен совет соопшти дека ќе биде извршена ревизија на новите проекти пред да биде издадено било какво одобрение. Изведени се безбедносни проверки и на постоечките железнички линии, а најавено е и воведување на ограничувањето на брзината.


izvor
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #182 Posted: 12-Aug-2011 at 23:01
Четворица мртви и 20 повредени во железничка несреќа во Полска

Најмалку четири лица загинаа, а 20 се повредени во денешната железничка несреќа во Полска, пренесоа светските агенции, повикувајќи се на спасувачи и на полицијата.

Железничката композиција патувала од главниот град Варшава за јужниот град Катовице, кога локомотивата и три од вагоните излетале од шините во селото Баби, во централниот дел на земјата, во близина на градот Пјотарков Трибуналски.

Причината за несреќата во моментов не е позната.

Спасувачките екипи и полицијата веќе се на местото на несреќата.

Многу Полјаци денеска патуваат, на почетокот од тридневниот викенд заради католички празник, забележуваат медиумите.

Сител: http://sitel.com.mk/dnevnik/svet/chetvorica-mrtvi-i-20-povredeni-vo-zeleznichka-nesreka-vo-polska


Полски видеа: http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,wykoleil-sie-pociag-z-warszawy-70-osob-poszkodowanych,258019.html
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #183 Posted: 18-Aug-2011 at 13:15
Бред Пит и Анџелина Џоли
платиле £ 40,000 да се ангажира целиот Virgin воз за да гo однесе семејството до Глазгов.




http://www.mirror.co.uk/celebs/news/2011/08/16/brad-pitt-and-angelina-jolie-arrive-in-glasgow-by-virgin-train-as-he-prepares-to-shoot-zombie-movie-scenes-115875-23349489/
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #184 Posted: 20-Aug-2011 at 15:39
Фото: Ориент Експрес - еден од најлуксузните возови во светот
Забава | 20. август 2011 - 15:26
Ориент Експрес е еден од најлуксузните возови во светот, кој сообраќа од Тајланд преку Малезија до Сингапур, луксузно патување преку преубави шуми, планини и села. Овој луксуз и ова неверојатно патување ќе ве чини 2300 долари од човек














http://press24.mk/story/zabava/foto-orient-ekspres-eden-od-najluksuznite-vozovi-vo-svetot
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #185 Posted: 20-Sep-2011 at 19:10
Педесетина повредени при железничка несреќа во Германија
Вторник, 20 Септември 2011 17:23



Околу 50 лица се повредени попладнево во местото Лаутербах во источниот дел на Германија, кога патнички воз удри во автомобил, по што излета од шините.

Портпаролот на локалната полиција Торстен Хенкел соопшти дека деветмина од жртвите се здобиле со потешко повредини, додека остатантите четириесттина патници минале се лесни повреди.

Според Хенкел, до несреќата дошло кога возот удрил во автомобил кој се нашол на пругата откако се судрил со друго возило, по што од шините излетале три вагони.

Возачот на автомобилот успеал да го напушти возилото пред возот да удри во него, дополни Хенкел.

На местото на несреќата пристогнаа спасувчки тимови и екипи на службата за прва помош, кои со хеликопетри ги пренесуваат повредените во болниците во околината.
http://kurir.mk/svet/vesti/42926-Pedesetina-povredeni-pri-zeleznicka-nesreka-vo-Germanija
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #186 Posted: 30-Sep-2011 at 19:01
Хотово: Чешка железници купи 16 railjet, договорот е завршен



Чешка железници и Сименс денеска потпишаа договор за продажба на 16 гарнитури Viaggio Comfort опција за OBB. Чешкиот производител „Шкода транспорт“ протестираа против купување без тендерска постапка и лобираа во канцеларијата во Брисел, но без успех.

Договорот е во вредност од € 200.465,900,-. Сетовите ќе бидат испрачани на почетокот од 2013-2014 година и ќе бидат пуштени во меѓународниот сообраќај помеѓу Чешка, Австрија и Германија.

повеќе на: http://ekonomika.idnes.cz/hotovo-ceske-drahy-nakoupi-16-railjetu-smlouva-je-kompletni-pob-/eko-doprava.aspx?c=A110930_173816_eko-doprava_fih
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #187 Posted: 30-Sep-2011 at 20:59

Владимир ме утепа со линков

Најпријатно искуство на изминатово патување низ Европа ми остаи баш railjet-ов. Ех коа барем еден би се влечел по нашите пруги....
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #188 Posted: 30-Sep-2011 at 23:18

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #189 Posted: 01-Oct-2011 at 17:06
Во август имав можност да се возам повратно на долги релации со ICE и искрено освен тоа што седиштата си се удобни, доживувањето дека при 250 км на час ти си работиш на лаптоп вклучен во штеќер е единствено. Имаш можност ефективно да го користиш времетово воз а не само да „се возиш во воз“. Освен тоа веќе на неколку делници има и интерен WLAN со пристап до интернет. Значи иднината е времето кое досега го поминувавме во патување да го користиме како време за работа или за мултимедијална забава за поголема ефикасност.
Ова во германија е особено важно бидејќи некогаш поради работни обврски треба од сабајче да се качиш на воз и да отидеж до другиот крај на државата (релации како берлин-дизелдорф, берлин-франкфурт,берлин-минхен или хамбург-минхен) и попладнето да го фатиш возот за назад, со што ефективно поминуваш над 7-8 часа во воз.


Edited by mirakuliks - 01-Oct-2011 at 17:09
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #190 Posted: 01-Oct-2011 at 17:45
Требало да спукаш 3-4 фотки макар со мобилен, да ни ја доловиш атмосферата на нас кои не сме го почуствувале тоа задоволство да се возат со ICE 
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #191 Posted: 01-Oct-2011 at 18:01
Originally posted by mirakuliks



Во август имав можност да се возам повратно на долги релации со ICE и искрено освен тоа што седиштата си се удобни, доживувањето дека при 250 км на час ти си работиш на лаптоп вклучен во штеќер е единствено. Имаш можност ефективно да го користиш времетово воз а не само да „се возиш во воз“. Освен тоа веќе на неколку делници има и интерен WLAN со пристап до интернет. Значи иднината е времето кое досега го поминувавме во патување да го користиме како време за работа или за мултимедијална забава за поголема ефикасност.Ова во германија е особено важно бидејќи некогаш поради работни обврски треба од сабајче да се качиш на воз и да отидеж до другиот крај на државата (релации како берлин-дизелдорф, берлин-франкфурт,берлин-минхен или хамбург-минхен) и попладнето да го фатиш возот за назад, со што ефективно поминуваш над 7-8 часа во воз.



Mirakulis, дали имаш најнови информации каква е споредбата во времетраењето на патување со ICE воз наспроти авион помеѓу германските градови денес и каква е разликата во цената на картите помеѓу ICE возовите и авионскиот превоз, дали сеуште важи мислењето дека овие возови се поскапи од авионскиот сообраќај?
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #192 Posted: 01-Oct-2011 at 19:38
Originally posted by Vladimir P




Ме утепа
Ама си иам и ја нешто успомени





Edited by Cloverstack - 05-Oct-2011 at 10:27
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #193 Posted: 01-Oct-2011 at 20:44
Две постари компарации



Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #194 Posted: 01-Oct-2011 at 21:56
Originally posted by BOJAN


Mirakulis, дали имаш најнови информации каква е споредбата во времетраењето на патување со ICE воз наспроти авион помеѓу германските градови денес и каква е разликата во цената на картите помеѓу ICE возовите и авионскиот превоз, дали сеуште важи мислењето дека овие возови се поскапи од авионскиот сообраќај?


Патување со авион помеѓу големите градови трае околу 2-2:30 часа бидејќи патникот треба од главна железничка да стигне на аердром 45 минути пред полетување и после од аеродром да стигне до главна железничка, ради врска со јавниот транспорт. Е сега Берлин Хамбург е единствена железничка врска која го има укинато летовите помеѓу овие два града (со ICE трае 90 минути). Други релации  во однос на брзината се релевантни само релациите каде ICE не застанува на измеѓу поголеми градови и ове се викаат ICE спринтери, и каде пругата по целата должина е изградена за воглавно брзини до 230 км на час. Ама на пример франкфурт берлин спринтерот вози 3 часа и 40 минути, што е поспоро од патувањето со авион. Исто така сега, иако со ICE,   Берлин-минхен трае 6 и пол часа. Но делницата Нинберг-Ерфурт-Хале/Лајпциг која е со максимална брзина од 120 км на час се надградува на 250 км на час. Како и да е возовите секогаш ќе имаат многу поголем капацитет за превоз на патници отколку авионите, башка реално има повеќе избор на тргнувања отколку летови. Во однос на цените, обично тука сите имаат картичка со 25 односно 50 посто попуст која се исплаќа веќе со две до три подолги патувања со воз, така да цените се секогаш пониски. Инаку колку за споредба, берлин франкфурт авион се наоѓа од 99 до над 200 евра повратна, со тоа што треба најверојатно денови однапред да купиш карта. Додека регуларна цена за повратна со спринтерот 240 евра ако ја купиш непосредно пред поаѓање. Друга споредба е со ICE Берлин-Минхен повратна регуларна цена пред поаѓање е 230 евр,а а со авион е 270 евра, и треба да се купи неколку дена однапред додека има места, освен тоа ти требаат дополнителни 30 евра за од аеродорм да стигнеш до минхен и назад до аеродром. Ама точно поради тие BahnCard 25 и 50 и башка 40% поевтини цени ако купиш карта една недела однапред повеќето германци претпочитаат да користат воз. Инаку како што спомнав само спринтерите се вистинските брзи линии, иако се користата и за истите или други линии ICE сепак германија е релативно густо наслена и има доволно големи градови попат да секое ICE мора да застанува почесто а со тоа и подолго да патува за да биде рентабилно ради бројот на патници кои ги опслужува.


Edited by mirakuliks - 01-Oct-2011 at 22:42
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #195 Posted: 08-Oct-2011 at 16:37
Холандската железница планира да воведе ќеси за уринирање
Текст: Б.И Чек дис аут | 08 октомври 2011
Холандската национална железница NS во петокот го соопшти својот генијален план за помош на патниците кои имаат „итна потреба“ од „олеснување“, а возот во кој се наоѓаат нема тоалет - ќе бидат воведени ќеси за уринирање!

Оваа одлука веќе наиде на полемики и во железничките компании и меѓу политичарите.

„Тоа ќе биде за итни потреби, а не за редовна употреба, исто како што во автомобилите и возовите постои сет за прва помош“, изјави Едвин ван Шеренбург, портпаролот на NS.

„Уринарните ќеси ги подготвуваме за во зимскиот период во случај да има еден метар снег и да е неможно да се излезе од возот“, нагласи Шеренбург.

Овие изјави наидоа на незадоволство кај оние кои уште минатата година се побунија поради воведувањето возови без тоалети на кратките линии, пренесува Reuters.

„Оваа мерка може да послужи за итни случаи, но секој воз мора да има тоалет, бидејќи не е нромално патниците да излегуваат од возовите на железничките станици за да посетат тоалет“, вели Кирс Вонк, претставничка на Холандското здружение за јавен транспорт на патници.

Истоврмено, многу холандски политичари изразиле неверување кога ја чуле веста за уринарните ќеси, или се пошегувале на сметка на овој „генијален план“.

„Ја прочитав веста во весниците и мислев дека се работи за шега“, изјави за Холандското радио Мелани Шулц ван Веркер од министерството за животна околина и инфраструктура, истовремено упатувајќи апел сите возови во Холандија да бидат опремени со тоалети до 2025 година.
http://kajgana.com/holandskata-zheleznica-planira-da-vovede-kjesi-za-uriniranje
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #196 Posted: 08-Oct-2011 at 21:28
Znaci za maskiot pol ce bide mnogu ednostavno:
pantolonite dole, "alatot" nadvor pa pravo vo kesickata i pustajte!
 
Se prasuvam sto so ponezniot pol!?
 
Olku golema glupost nemam odamna procitano...
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #197 Posted: 22-Oct-2011 at 21:36
Еве нешто интересно
"Real time" интерактивна мапа за локацијата и статусот на возовите во Чешка:

http://kam.mff.cuni.cz/~babilon/zpmapa2




Edited by Cloverstack - 22-Oct-2011 at 21:38
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #198 Posted: 26-Nov-2011 at 19:55
Нов „нуклеарен“ транспорт, нова драма



Возот со радиоактивен отпад ќе наиде на многу пречки на патот
На пат кон Германија се наоѓаат 13 вагони со високорадиоактивен атомски отпад.Тој треба да биде превезен до привременото складиште во Гoрлебен во Долна Саксонија.Противниците на транспортот веќе се судрија со полицијата.

По насилните судири при протестите против транспортот на атомски отпад во областа Вендланд, во текот на ноќта било мирно, соопшти портпарол на полицијата во Линебург. Во местото Метцинген, во Долна Саксонија вчера вечер околу 800 луѓе протестираа против транспортот на германскиот радиоактивен отпад од француската постројка за преработка во Ла Хаг кон Горлебен. 500 до 600 лица го блокираа магистралниот пат. Полицијата употребила водени топови и солзавец за да ја растури оваа блокада. Осум полициски службеници биле повредени откако демонстрантите со камења фрлале врз полицијата. Повредена е и една жена од демонстрантите, најверојатно од фрлањата со камења.

На пат кон Горлебен
Противниците на „нуклеарниот“ транспорт се неуморни

Се очекува возот со атомскиот отпад во текот на денот да ја мине француско-германската граница. Ова е првиот транспорт на радиоактивен отпад, откако германската влада донесе одлука за откажување од атомската енергија. Отпадот натоварен на 13 вагони најверојатно ќе биде складиран во привременото складиште за ваков вид отпад во Горлебен. Во областа Вендланд меѓутоа многумина стравуваат дека со транспортот на атомскиот отпад во ова привремено складиште, каде веќе има 100 садови со атомски отпад , ќе се зациментира можноста тоа да биде и крајно складиште на отпадот.

Планови за конечно складирање на нуклеарниот отпад

Германија веќе извесен период бара соодветно трајно складиште за сопствениот атомски отпад, меѓутоа многу покраини се противат тоа да се најде на нивна територија. Исто така и отпорот кај граѓаните е голем. Освен притисокот одвнатре, германската влада сега се наоѓа под засилен притисок и од ЕУ. Советот на министри на ЕУ имено во јули годинава донесе закон според кој сите членки кои користат атомска енергија мораат да поднесат планови за конечното складирање на атомскиот отпад.

Автор: АТ/ ртр/ дв
Редактор: Симе Недевски

http://www.dw-world.de/dw/article/0,,15556294,00.html



Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #199 Posted: 15-Dec-2011 at 00:29
новиот супер брз воз на Италија пред промоција



извор:утрински
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #200 Posted: 15-Dec-2011 at 20:33
овој воз бил на фирмата од Лука Ди Монтецемоло,шефот на Ферари кој сака да влезе во овој бизнис








http://interesno.com.mk/fun/34-interesting/12237-kolku-brzo-odi-vozot-na-ferari
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 20>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.348 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.