![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 910111213 42> |
Author | |||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
||
имало ама не сум се потрудил да побарам правилно Ground-level power supply бетон што ќе праиш!
|
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
Инаку електричното напојување може многу лесно да се изведе подземно но тогаш би требало да биде изолирано и да се иде на принцип на магнетна индукција, што пак значи многу ампери со со самото тоа и кабли со преголеми диојаметри што практично би било многу бакар, а бакар е скап.Семак има една друга маана кај индукцијата, а тоа е преголеми струјни загуби за разлика од моменталниве решенија што ги имаме.
А ако мислиш на обична гола жица по сред пруга и да биде на принцип на оние количките у парк дане што се остварува краток спој меќу возот и жицата, тогаш тоа е исто како да чуваш одврзан лав у дома у двор. ![]() |
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
Јас не би практикувал никаков ground level у сред град. Опасно е во секој случај, колку и да има заштита на голата жица. Знаеме кај нас какви вирови се создаваат по градот.
|
|||
![]() |
|||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
||
па немора да значи,добро би било и за трам, а добро би било и за на пруга, само од естетски аспект гледано. а се друго околу вирови, земјотреси и несовесни сограѓани, навистина незнам што да кажам, најдобро е во тој случај ни трам да не ставаме ниту пак пруги да оправаме или трасираме
![]() ![]() Edited by beTon - 30-Nov-2008 at 01:16 |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Упс... извинете, греша, кирилица латиница и отиде, треба 25 kV 50 Hz |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Најпрво нешто OFF TOPIC, Марки Рамонс направи хаос на Таксират на Сајмиште(за оние што ги љубат Рамоунси
![]() ![]() Iscrew, од мене имаш чиста петка за сликите од репарираните вагони и Шпанци. Прекрасно луѓе, се гледа дека луѓево од МЖ се трудат, навистина ни требаат нови возови, башка се и прекрасни внатре. Мала забелешка и кај мене би имале за Шпанците во смисла на тоа зошто се фарбаат вака монотоно, хрватите се боља од нас во ова ![]() И само едно прашање за Владимир, не разбрав од горе дали во моментов модернизираат еден или повеќе Шпанци и дали се знае кога ќе бидат пуштени во сообраќај Шпанците и патничките вагони ![]() |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
![]() ![]()
И хрватите со нивната шаховница имаат малце зез но воглавном се со нов и добар дизајн. ![]() Мислам дека нашата е по елегантна Кај нив новите реновирани вагони изгледаат одлично ![]() Да за оваа година се одвоени средства за една гарнитура, а до година се надевам усте неколку. А за кога е тоа не се знае точно, главно една локомотива од хрватска ни довага на почетокот на месецов Edited by Vladimir P - 30-Nov-2008 at 02:44 |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Еве ја целата информација, за репарацијата во Колска - Велес
|
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Многу чундна ми е задната реченица 50 нови вагони ???!!
Од каде новинаров е ископа оваа информација |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
||
па види директорите не секогаш се запознати со размислите на министерот или премиерот и блиските донив тимови за демографски развој
![]() |
|||
![]() |
|||
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
||
Па баш затоа со црвено го обележав
![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Епа луѓе суштината во текстот лежи неколку зборови пред тие 50 нови вагони и локомотиви. Владата наредната година ќе префрли 2 милиони евра. Со 2 милиони евра не може да се купи ниту пола локомотива и едвај по некој патнички вагон. Значи, сепак нема ништо од овие 50 нови вагони.
Ама, најавата за репарирање на 30 патнички вагони наредната година е супер ![]() |
|||
![]() |
|||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
||
па не е само буџет во игра, ако разбра за сите инфраструктурни инвестиции одиме на баци рака во ММФ и ЕБРД, каде ќе бараме неколку милијарди како би ги стигнале комшиите и би се поврзале со нив на време, бар!од толкава пита ќе остане некој залак и за нови вагони и локомотиви...
|
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Не далеку сме од тоа, немаат-немаме таков проектанско и електро инг. кадар кој би можел да почне лиценцно одма а тука е и просторот. Но затоа Колска со ова темпо кое владата се надевам и во сите следни години ќе го одржи, би можела да го врати реномето кое го имаше и ќе може буквално целиот возен парк да го обнови, а тука се и комшиите кој плачат за една таква колска фабрика за нивниот исто така очаен возен парк.
Невероватни се нашиве новинари, не е чудо и да не бил тамо него напишал текст од рекла-казала, или комшивката му кажала.
Ма сигурно, а и предходно имам напоменато, нас најбитно сега ни се ресторација на товарните вагони, локомотиви и со некое темпо 40-тина патнички вагон кој чекаат на обнова. |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Аууу, тешко дека Колска во брзо време би можела да произведува трамваи или било какви шински возила. Фабриката е премала, престара за такво нешто и најважно нема обучен кадар за такво нешто, пред се ние немаме високообразовна институција за такво нешто освен отсекот за железница на Градежниот факултет. Колска Велес има иднина со сервисирање на македонските превозни средства, но и оние на Косовските железница, па можеби и дел од оние на Србија.
Владимир, дали знаеш зошто возот за Гевгелија во 6 и 15 наутро е скратен чинам само до Неготино, бев непријатно изненаден кога патував пред некој ден(среќа не одев за Гевгелија). Дали тоа значи дека имаме само 2 воза за Гевгелија, тоа би било срамота ![]() |
|||
![]() |
|||
Б.Ѓ.Т ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 15-Nov-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 311 |
![]() ![]() |
||
![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Не ја забравај и Албанија ако дај боже се поврземе, иначе Црна Гора во големо се обновува и во тој дел, така да пред некој ден пуштива една чешка линија за шински тркала. Чудно, не верувам дека е скратен, а и нема зашто да биде и стои во Неготино што е и неможно, осим во некоја вондредна ситуација. Знам за некој застој, дали е тоа ???!! Иначе нормално 3 воза се за Гевгелија 991 во 6:15; 335 во 8:00; 3903 во 16:44 |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
Б.Ѓ.Т мислам дека во поглед на стручноста, она што е изоставено на градежен факултет се надополнува на машински. Ондосно има некоја линија поставено, инфраструктурата е на градежен, а транспортот е опфатен во еден од смеровите на машински. Вака е одприлика ситуацијата. Сепак не заостануваме стручно.
|
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
За информативна стручна заостанатост во оваа област сигурно не заостануваме, но за стручна образованост за шински возила, каде би го вградиле и транвајот, е за тоа сме далееее...ку. Но среќа го имаме средно училиште за ПТТ и железнички сообраќај „ Владо Тасевски " кој вади некој основни кадри. И нешто во контекст на тоа. Во Хрватска која е напред во ова, на некој начин се споива во соработка две фирми за да можат да одговорат на тржиштето за железница и транвај - Кончар и Гредељ. |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 910111213 42> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |