![]() |
![]() |
![]() |
Автопат Кичево - Охрид |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 910111213 45> |
Author | |
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
Уште некоја фотка од делот на "Гранит"
![]() |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
Дрвната маса ја купи на тендер фирма чии што сопственик во моментов е во бекство,а е опфатен со акцијата ``ГОРА``.Дали го извршил плаќањето,незнам,но типот е познат по далавери(од кај нас досега му се поднесени 148 кривични пријави,воглавном за дрога) |
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Prasuvav eden prijatel biolog dali e predvideno ovoj avtopat da ima premini za zivotni so ogled na toa sto vo ovoj del ima mnogu divec? Megudrugoto vo toj del ima i Risevi (posledna informacija od Makedonskoto Ekolosko Drustvo vo predelot okolu Kicevo se zaloveni dva risa). Odgovorot bese deka nadleznite im kazale deka ke ima TUNELI za zivotni pod avtopatot. E sega treba da vidime dali ke se realizirat.
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
По кажување на ловочуварите во време во околината на Кичево се заприметени доста диви мачки,што доста се разликуваат од рисевите иако припаѓаат на истата сорта на животни.Едно време беа многу ретки,но сега повторно се појавуваат во поголем број.Дали автопатот ќе влијае на нивниот живот,и нормално нивниот број,мислам дека ниедна експертиза тоа немо=и да го утврди
|
|
![]() |
|
totobobo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Apr-2013 Online Status: Offline Posts: 247 |
![]() ![]() |
Има многу вијадукти и мостови на автопатот, што е доволно за премин на дивите животни под автопатот... |
|
Interceptor design
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
Рисот Мартин продолжува да ни дава информации за овој загрозен вид Да се фати рис во таканаречената кафез-замка е навистина тешка мисија, но не и невозможна. Од 2010 година, па досега, вработените во Македонското еколошко друштво задолжени за проектот за заштита на балканскиот рис успеаја да „уловат“ 3 машки единки од ова критично загрозено животно со цел да му постават ГПС-околувратник и да дознаат нешто повеќе за неговиот начин на живот. ![]() За тоа колкав предизвик претстои во фаќањето на рисови дознаваме од Диме Меловски. На 19 март тој и ловочуварите од ловиштето Питон на падините на Славеј Планина и Караорман поставуваа фотоапарати кои реагираат на сензор на движење за да се слика рисот. Идејата беше да се фотографира женката што со нејзиното младенче беше случајно фатена на камера уште лани. „Освен тоа, имавме за задача да ја преместиме и да ја активираме минатогодишната кафез замка. Поставивме и алармен систем за да не предупреди секогаш кога замката ќе биде активирана. Движејќи се по теренот заедно со ловочуварите и сопствениците на ловиштето, не изостана муабетот како третиот заловен рис Мартин постојано се движел по терените од ловиштето и како евентуално би можел да ја посети тукушто поставената кафез замка. Пред да заминам од Караорман добив повик од вработен во Агенцијата за електронски комуникации за да ми каже дека на терен успеале да детектираат фреквенција која претпоставуваат дека е од рисот Мартин. Со АЕК воспоставивме добра соработка во 2012 година бидејќи радио фреквенцијата која ја користат околувратниците на рисовите е во нивна надлежност, а вработените таму понудија стручна и логистичка помош при барање на „изгубените“ рисови. За некое чудо комбито на АЕК беше во подножјето на Караорман, па така брзо се најдовме. Радиофреквенцијата која ја забележала каде-каде пософистицираната опрема на АЕК, доаѓаше од правец на Караорман. За момент многу се израдував бидејќи тоа значеше дека рисот Мартин, кој го следевме од октомври до декември 2012 година со помош на ГПС-локаторот, сè уште е жив. За жал, таа фреквенцијата не се совпаѓаше со онаа на Мартин. Со теренот на Караорман завршив на пладне, а моја следна задача беше проверка на две кафез-замки на Стогово. Нова планина, ново ловиште. Замките на Стогово се ставени во државното ловиште Душегубица кое е под надлежност на ЈП Македонски шуми. Со тамошните ловџии соработуваме од 2007 година и се дел од мониторинг-мрежата за заштита на балканскиот рис. Целта за тој ден беше да отидеме до замката на која од тоа утро не ѝ работеше алармниот систем. На наше огромно изненадување, рисот за кој се зборуваше два дена и за кој мислевме дека сè уште е на радарот на АЕК беше фатен во истиот кафез каде што се фати пред 2,5 години. Коинциденција? Па да, зарем не е?“, раскажува Меловски. Процедурата траеше доста брзо. За помалку од еден час рисот беше успиен, измерен, поставен му беше нов околувратник и беше пуштен на слобода. Сега Мартин го дополнува недостигот од знаење од овој рис. Биолошкото и еколошко познавање на загрозените видови растенија и животни треба да се искористи да се подобри нивното управување. Како ќе биде во практиката, затоа проектот продолжува. Фотографии од претходното заловување на Мартин: ![]() ![]() ![]() http://www.mkd.mk/makedonija/risot-martin-prodolzhuva-da-ni-dava-informacii-za-ovoj-zagrozen-vid#1 |
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Od izvori bliski do momcite na fotografijata. Mi bese kazano deka konkretno risot ne bi trebalo da ima pogolem Problem so bucavata i prometot na avtomobili, kako ni so gradezni mehanizacii, miniranja i slicno. Problemot e zatoa sto zivotnite koi toj gi lovi kako srnite na primer se plasnivli i gi napustat svoite zivealista pa taka se namaluvat i izvorite na hrana za risot. Vo sekoj slucaj moe mislenje e deka pri gradenje i proektiranje na patista vo ovie kraevi treba i tekako da se zeme predvit prisustvoto na ovaa isklucitelno zivotno.
|
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
Се пробиваат тунелите на автопатот Кичево - Охрид
Околу два месеца работниците на кинеската компанија „Синохидро корпорејшн лимитед“ интензивно работат на пробивање на тунелите под Пресека, каде што ќе поминува трасата на новиот автопат Кичево - Охрид. ![]() - Тунелите се пробиваат и од страната на Кичево и од страната на Охрид. Засега се работи на едното окно, а се вршат подготвителни работи и за почеток на изградбата и на второто окно. Од страната на Кичево во планината сме навлезени стотина метри, додека од страната на Охрид се ископани педесетина метри - велат вработените во кинеската компанија. Бидејќи теренот е доста тежок за работа, напредувањето во изградбата на тунелите оди нешто побавно, но работниците од далечна Кина настојуваат динамиката на работите да оди во согласност со прелиминарните планови и, како што самите ветуваат, за нецели две години двата тунела ќе бидат комплетно завршени. - Работата во пробивањето на тунелите се одвива без прекин, се работи 24 часа во три смени. Составот на земјиштето во внатрешноста на планината и присутната влага во одредена мера ја отежнуваат работата, но и тоа не е поголема пречка формирањето на тунелите да се одвива со планираната динамика. Дневно се напредува од 2 до 3 метри, каде што, покрај ископот на земјиштето, се става арматура и истовремено се бетонира, за да бидат исклучени какви било ризици во понатамошниот тек од работата. Материјалот што се вградува во тунелот се формира компјутерски, така што во текот на работата ништо не се препушта на случајноста - додаваат од оваа компанија. Низ овие тунели ќе поминуваат по две асфалтни ленти. Должината на тунелите изнесува 1.990 метри и до нивното целосно завршување работата стопроцентно ќе ја извршат работниците на кинеската компанија. Како што н8 информираа, ископаниот материјал во тунелите го сочинува мек камен, земја, а има слоеви и јаглен. Инаку паралелно со тунелите во тек е и изградбата на преостанатиот дел од трасата, а интензивно се работи и на дел од мостовите. Автопатот се очекува да биде завршен за 45 месеци. http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=42515941376&id=9&prilog=0&setIzdanie=23453 |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
кинезите само вршат контрола,наши фирми ги пробиваат тунелите.минерите се истите кои го работеа тунелот кај д.капија
|
|
![]() |
|
Могли ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 21-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 97 |
![]() ![]() |
26.04.2015 - Сликано од манастирот Св. Богородица Пречиста, Кичево
![]() |
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
Делот на Трансмет.Немам прецизни информации од кога се фотките.
1. ![]() 2. ![]() 3. ![]() 4. ![]() |
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Денешни фотографии од автопатот во изградба Кичево - Охрид. Голем дел од трасата на рамничарскиот дел е пробиена, фотографиите се во делот од Песочани во правец од Охрид кон Кичево. Поставена е арматура на дел од мостовите што минуваат врз постоечкиот магистрален пат, а во одредени сегменти од трасата се заприметуваат и веќе завршени столбови на некои од мостовите:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by BOJAN - 12-Jul-2015 at 21:51 |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Одлично!
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
Пак повторувам и не ми е сигурно, дали планот е овде користење на старата магистрала во еден правец? Некој случајно да не е запознат или начул нешто?Некако тесно тампонираниов дел...
![]() |
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
Па и не е нешто тесно, можеби за лента плус на постојанава магистрала за да се добие профил на автопат.
|
|
![]() |
|
elnino ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Mar-2010 Location: kavadarci Online Status: Offline Posts: 129 |
![]() ![]() |
ako se koristi segasniot postoecki pat, po site pravila i propisi mora da napravat uste eden rezerven alternativen pat.
|
|
![]() |
|
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
Тунелот кај автопатот охрид-кичево од фб
![]() ![]() Edited by my Macedonia - 18-Aug-2015 at 21:23 |
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
Ми се чини Актор по профи работат на тунелите.Кој ги пробива овие тунели наши фирми или?
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 910111213 45> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |