build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Кичево - Охрид

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 45>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #201 Posted: 06-Apr-2015 at 18:13
Уште некоја фотка од делот на "Гранит"

Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #202 Posted: 06-Apr-2015 at 18:44
Originally posted by elnino

само Македонски шуми имат инкасирано за трајно одземање на шумско земјиште заедно со дрвна маса околу275милиони денари


Дрвната маса ја купи на тендер фирма чии што сопственик во моментов е во бекство,а е опфатен со акцијата ``ГОРА``.Дали го извршил плаќањето,незнам,но типот е познат по далавери(од кај нас досега му се поднесени 148 кривични пријави,воглавном за дрога)
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #203 Posted: 09-Apr-2015 at 23:29
Prasuvav eden prijatel biolog dali e predvideno ovoj avtopat da ima premini za zivotni so ogled na toa sto vo ovoj del ima mnogu divec? Megudrugoto vo toj del ima i Risevi (posledna informacija od Makedonskoto Ekolosko Drustvo vo predelot okolu Kicevo se zaloveni dva risa). Odgovorot bese deka nadleznite im kazale deka ke ima TUNELI za zivotni pod avtopatot. E sega treba da vidime dali ke se realizirat.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #204 Posted: 09-Apr-2015 at 23:42
По кажување на ловочуварите во време во околината на Кичево се заприметени доста диви мачки,што доста се разликуваат од рисевите иако припаѓаат на истата сорта на животни.Едно време беа многу ретки,но сега повторно се појавуваат во поголем број.Дали автопатот ќе влијае на нивниот живот,и нормално нивниот број,мислам дека ниедна експертиза тоа немо=и да го утврди
Back to Top
totobobo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Apr-2013
Online Status: Offline
Posts: 247
  Quote totobobo Quote  Post ReplyReply #205 Posted: 10-Apr-2015 at 08:44
Originally posted by kultuzin

Prasuvav eden prijatel biolog dali e predvideno ovoj avtopat da ima premini za zivotni so ogled na toa sto vo ovoj del ima mnogu divec? Megudrugoto vo toj del ima i Risevi (posledna informacija od Makedonskoto Ekolosko Drustvo vo predelot okolu Kicevo se zaloveni dva risa). Odgovorot bese deka nadleznite im kazale deka ke ima TUNELI za zivotni pod avtopatot. E sega treba da vidime dali ke se realizirat.


Има многу вијадукти и мостови на автопатот, што е доволно за премин на дивите животни под автопатот...
Interceptor design
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #206 Posted: 10-Apr-2015 at 14:47
Originally posted by kultuzin

Prasuvav eden prijatel biolog dali e predvideno ovoj avtopat da ima premini za zivotni so ogled na toa sto vo ovoj del ima mnogu divec? Megudrugoto vo toj del ima i Risevi (posledna informacija od Makedonskoto Ekolosko Drustvo vo predelot okolu Kicevo se zaloveni dva risa). Odgovorot bese deka nadleznite im kazale deka ke ima TUNELI za zivotni pod avtopatot. E sega treba da vidime dali ke se realizirat.


Рисот Мартин продолжува да ни дава информации за овој загрозен вид
Да се фати рис во таканаречената кафез-замка е навистина тешка мисија, но не и невозможна. Од 2010 година, па досега, вработените во Македонското еколошко друштво задолжени за проектот за заштита на балканскиот рис успеаја да „уловат“ 3 машки единки од ова критично загрозено животно со цел да му постават ГПС-околувратник и да дознаат нешто повеќе за неговиот начин на живот.


За тоа колкав предизвик претстои во фаќањето на рисови дознаваме од Диме Меловски. На 19 март тој и ловочуварите од ловиштето Питон на падините на Славеј Планина и Караорман поставуваа фотоапарати кои реагираат на сензор на движење за да се слика рисот. Идејата беше да се фотографира женката што со нејзиното младенче беше случајно фатена на камера уште лани.

„Освен тоа, имавме за задача да ја преместиме и да ја активираме минатогодишната кафез замка. Поставивме и алармен систем за да не предупреди секогаш кога замката ќе биде активирана. Движејќи се по теренот заедно со ловочуварите и сопствениците на ловиштето, не изостана муабетот како третиот заловен рис Мартин постојано се движел по терените од ловиштето и како евентуално би можел да ја посети тукушто поставената кафез замка. Пред да заминам од Караорман добив повик од вработен во Агенцијата за електронски комуникации за да ми каже дека на терен успеале да детектираат фреквенција која претпоставуваат дека е од рисот Мартин. Со АЕК воспоставивме добра соработка во 2012 година бидејќи радио фреквенцијата која ја користат околувратниците на рисовите е во нивна надлежност, а вработените таму понудија стручна и логистичка помош при барање на „изгубените“ рисови. За некое чудо комбито на АЕК беше во подножјето на Караорман, па така брзо се најдовме. Радиофреквенцијата која ја забележала каде-каде пософистицираната опрема на АЕК, доаѓаше од правец на Караорман. За момент многу се израдував бидејќи тоа значеше дека рисот Мартин, кој го следевме од октомври до декември 2012 година со помош на ГПС-локаторот, сè уште е жив. За жал, таа фреквенцијата не се совпаѓаше со онаа на Мартин.

Со теренот на Караорман завршив на пладне, а моја следна задача беше проверка на две кафез-замки на Стогово. Нова планина, ново ловиште. Замките на Стогово се ставени во државното ловиште Душегубица кое е под надлежност на ЈП Македонски шуми. Со тамошните ловџии соработуваме од 2007 година и се дел од мониторинг-мрежата за заштита на балканскиот рис. Целта за тој ден беше да отидеме до замката на која од тоа утро не ѝ работеше алармниот систем. На наше огромно изненадување, рисот за кој се зборуваше два дена и за кој мислевме дека сè уште е на радарот на АЕК беше фатен во истиот кафез каде што се фати пред 2,5 години. Коинциденција? Па да, зарем не е?“, раскажува Меловски.

Процедурата траеше доста брзо. За помалку од еден час рисот беше успиен, измерен, поставен му беше нов околувратник и беше пуштен на слобода. Сега Мартин го дополнува недостигот од знаење од овој рис.

Биолошкото и еколошко познавање на загрозените видови растенија и животни треба да се искористи да се подобри нивното управување. Како ќе биде во практиката, затоа проектот продолжува.

Фотографии од претходното заловување на Мартин:








http://www.mkd.mk/makedonija/risot-martin-prodolzhuva-da-ni-dava-informacii-za-ovoj-zagrozen-vid#1
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #207 Posted: 10-Apr-2015 at 17:00
Od izvori bliski do momcite na fotografijata. Mi bese kazano deka konkretno risot ne bi trebalo da ima pogolem Problem so bucavata i prometot na avtomobili, kako ni so gradezni mehanizacii, miniranja i slicno. Problemot e zatoa sto zivotnite koi toj gi lovi kako srnite na primer se plasnivli i gi napustat svoite zivealista pa taka se namaluvat i izvorite na hrana za risot. Vo sekoj slucaj moe mislenje e deka pri gradenje i proektiranje na patista vo ovie kraevi treba i tekako da se zeme predvit prisustvoto na ovaa isklucitelno zivotno.
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #208 Posted: 25-Apr-2015 at 19:32
Се пробиваат тунелите на автопатот Кичево - Охрид

Околу два месеца работниците на кинеската компанија „Синохидро корпорејшн лимитед“ интензивно работат на пробивање на тунелите под Пресека, каде што ќе поминува трасата на новиот автопат Кичево - Охрид.



- Тунелите се пробиваат и од страната на Кичево и од страната на Охрид. Засега се работи на едното окно, а се вршат подготвителни работи и за почеток на изградбата и на второто окно. Од страната на Кичево во планината сме навлезени стотина метри, додека од страната на Охрид се ископани педесетина метри - велат вработените во кинеската компанија.
Бидејќи теренот е доста тежок за работа, напредувањето во изградбата на тунелите оди нешто побавно, но работниците од далечна Кина настојуваат динамиката на работите да оди во согласност со прелиминарните планови и, како што самите ветуваат, за нецели две години двата тунела ќе бидат комплетно завршени.

- Работата во пробивањето на тунелите се одвива без прекин, се работи 24 часа во три смени. Составот на земјиштето во внатрешноста на планината и присутната влага во одредена мера ја отежнуваат работата, но и тоа не е поголема пречка формирањето на тунелите да се одвива со планираната динамика. Дневно се напредува од 2 до 3 метри, каде што, покрај ископот на земјиштето, се става арматура и истовремено се бетонира, за да бидат исклучени какви било ризици во понатамошниот тек од работата. Материјалот што се вградува во тунелот се формира компјутерски, така што во текот на работата ништо не се препушта на случајноста - додаваат од оваа компанија.

Низ овие тунели ќе поминуваат по две асфалтни ленти. Должината на тунелите изнесува 1.990 метри и до нивното целосно завршување работата стопроцентно ќе ја извршат работниците на кинеската компанија.
Како што н8 информираа, ископаниот материјал во тунелите го сочинува мек камен, земја, а има слоеви и јаглен. Инаку паралелно со тунелите во тек е и изградбата на преостанатиот дел од трасата, а интензивно се работи и на дел од мостовите. Автопатот се очекува да биде завршен за 45 месеци.

http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=42515941376&id=9&prilog=0&setIzdanie=23453
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #209 Posted: 25-Apr-2015 at 20:57
кинезите само вршат контрола,наши фирми ги пробиваат тунелите.минерите се истите кои го работеа тунелот кај д.капија
Back to Top
Могли View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 21-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 97
  Quote Могли Quote  Post ReplyReply #210 Posted: 12-May-2015 at 00:55
26.04.2015 - Сликано од манастирот Св. Богородица Пречиста, Кичево
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #211 Posted: 02-Jun-2015 at 16:25
Делот на Трансмет.Немам прецизни информации од кога се фотките.

1.


2.


3.


4.
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #212 Posted: 02-Jun-2015 at 16:26


Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #213 Posted: 02-Jun-2015 at 16:30




Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #214 Posted: 12-Jul-2015 at 21:42
Денешни фотографии од автопатот во изградба Кичево - Охрид. Голем дел од трасата на рамничарскиот дел е пробиена, фотографиите се во делот од Песочани во правец од Охрид кон Кичево. Поставена е арматура на дел од мостовите што минуваат врз постоечкиот магистрален пат, а во одредени сегменти од трасата се заприметуваат и веќе завршени столбови на некои од мостовите:






























Edited by BOJAN - 12-Jul-2015 at 21:51
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #215 Posted: 13-Jul-2015 at 06:52
Одлично!
За сè има вторпат
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #216 Posted: 13-Jul-2015 at 23:36
Пак повторувам и не ми е сигурно, дали планот е овде користење на старата магистрала во еден правец? Некој случајно да не е запознат или начул нешто?Некако тесно тампонираниов дел...
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #217 Posted: 13-Jul-2015 at 23:59
Па и не е нешто тесно, можеби за лента плус на постојанава магистрала за да се добие профил на автопат.
Back to Top
elnino View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 129
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #218 Posted: 15-Jul-2015 at 05:22
ako se koristi segasniot postoecki pat, po site pravila i propisi mora da napravat uste eden rezerven alternativen pat.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #219 Posted: 18-Aug-2015 at 21:21
Тунелот кај автопатот охрид-кичево од фб



Edited by my Macedonia - 18-Aug-2015 at 21:23
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #220 Posted: 18-Aug-2015 at 21:53
Ми се чини Актор по профи работат на тунелите.Кој ги пробива овие тунели наши фирми или?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 45>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.789 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.