![]() |
![]() |
![]() |
Скопска обиколница [A2/A4] |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 910111213 24> |
Author | |
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
гитаро финишери има и со гасеници и со гуми, а за корнење машините се со тркала еве поконкретно www.wirtgen.com/en/produkte/Produktbereich.html Б.Ѓ.Т. кога веќе те распрашавме кажи дали знаеш некоја од старите ГП-а дали има зачувано некој парен ваљак како експонат или се е во расход, знам дека гранит имаше такви, но што се има случено со нив немам абер! нешто разбрав дека пред механизација Бетон во влае има еден таков, но немам проверено. |
|
![]() |
|
Б.Ѓ.Т ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 15-Nov-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 311 |
![]() ![]() |
znam koe e toa za vadenje na asfalt (kornenje) i ja vidov stranicata ama toa so gumite
![]() a za parniot valjak neznam ne sum do tolku informiran.mozebi socuvale nekoj.a moze i otisle na staro zelezo ![]() |
|
![]() |
|
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
да тера, абе има секакви ова германциве wirtgen беа закон кај нас, сега незнам како стојат работите, ептен близок човек беше застапник за нив www.wirtgen.com/en/produkte/heissrecycler/remixer_4500/Remixer4500_Highlights_366.html |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Еве и некоја слика од обратен правец на клучка Горче
![]() ![]() И една од излез од Скопје према Тетово ![]() Edited by Vladimir P - 07-Dec-2008 at 21:03 |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
истиве табли ги има и на клучката кај континентал?
|
|
![]() |
|
Ганчо ![]() Newbiе ![]() Joined: 02-Jan-2008 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Истите конструкции се.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
1
![]() 2 ![]() 3 ![]() |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Еве ја обиколницата како се вијуга
![]() Од фото.идивиди ![]() |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Еве една архивска снимка (извор МИА ако не се лажам) од изградбата на вијадуктите на Сарај-Стенковец... 14.04.2006
![]() |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=52&PID=25587#25587
Еве јас да ти одговорам во соодветнава нишка ![]() Обиколницата е инфраструктурен проект со огромен потенцијал да влијае на развојот на градот и тоа влијание долгорочно сигурно ќе се ефектуира без разлика на нашето влечкање и лошо планирање. Пред се ќе се изврши голема реорганизација на индустриската активност и на сервисните дејности кои бараат голем простор или добра транспортна врска. Очекувам во иднина големо мнозинство инвестиции од ваков вид да се насочат во околината на трасата на обиколницата (со исклучок на Бунарџик кој е специфичен случај). Дури може да се очекува и преселба на некои постоечки субјекти. Конкретно за потенцијалните локации треба да се има во предвид дека долж обиколницата нема и не се планирани класични сервисни патишта. Значи треба да се очекува инвеститорите да се насочени пред се долж главните сообраќајници кои ја сечат обиколницата (во близина на тие клучки), а не долж самата обиколница. Но клучките се релативно блиску па во иднина ова негде можеби ќе се релативизира. Исто така може со сигурност да се предвиди дека обиколницата ќе има огромно позитивно влијание и на населените места од нејзината „надворешна“ страна. Од зголемување на економската активност во нив, па се до подобрување на квалитетот на живот таму од аспект на подобри комуникации. Значи не се работи само за Скопје, туку за целиот скопски регион Во целина може да се предвиди уште еден тренд како резултат на обиколницата - позначајно интегрирање на скопскиот регион и создавање на многу посилни економски и други меѓусебни врски кои нема да зависат од „центарот“. Обиколницата ќе форсира вистинско оформување на метрополитенска област, а особено селата во близина ќе се одглават од 19-ти век. Кој бил на пример по падините на Скопска Црна Гора му е јасно што зборувам. Ама мораме да бидеме реални и да ја согледаме моменталната ситуација. Обиколницата не е комплетирана, тоа го констатираше. Но дури ни нејзиниот изграден дел не е поврзан како што треба (две од четирите клучки излегуваат на земјени патчиња). За обиколницата максимално да ја искористиме, ќе треба да се спроведат проектите за нејзино интегрирање со сообраќајната мрежа во скопскиот регион. Без тоа обиколницата ќе служи само за транзит, а другото ќе чека... Edited by Cloverstack - 29-Dec-2008 at 02:31 |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Во потполност ![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Edited by lslcrew - 30-Jan-2009 at 15:59 |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Да, таа врска е многу потребна... Или подобро кажано да беше готова обиколницата, врската ќе беше многу потребна
![]() Гледајќи како се одвиваа(т) работите со обиколницата, се плашам дека врските што недостасуваат по ист терк дури уште повеќе ќе бидат одлагани и обиколницата нема да го постигне својот полн потенцијал уште долго време. Се надевам дека грешам... |
|
![]() |
|
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Аман, колку години треба да се дислоцира далновод???
Инаку интересно, и лани беше истата приказна - рокот беше јуни, а едно време го најавија април, демек ќе завршеле побрзо ![]() Зошто ни се воопшто потребни рокови ако цело време ги поместуваме? |
|
![]() |
|
Б.Ѓ.Т ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 15-Nov-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 311 |
![]() ![]() |
тие се ради реда да се лазе народ и надева.... |
|
![]() |
|
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
Налетав на сликава на страната на адинг, знам дека е постара али немаме од овој агол мислам ![]() Edited by vardar - 05-Feb-2009 at 13:32 |
|
![]() |
|
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
Западниот влез во градот заличе со клучката за обиколницата, претходно беше катастрофа.
|
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 910111213 24> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |