![]() |
![]() |
![]() |
Вардарска Долина |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1011121314> |
Author | |
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
Ми смрди нешто во анализава и муабетов на Фактор бидејќи пред месец или два кога беа презентирани предлозите за дислокација на пругата само заради вардарска долина имаше 3 предлози ,едниот беше скоро целосно нова траса до велес ,другиот беше следење на старата траса но преместување до автопатот и третата беше целосно нова траса преку Овчеполието ако не се лажам. Ниедна од овие варијанти не би сметала на Вардарска долина а сите варијанти имаат слична цена (+/- 10 милиона евра) но единствена со двоен колосек и брзина од 160км/ч беше првата траса, втората како што е спомнато беше 120/130км/ч и третата беше едноколосечна со максимална брзина од 150-160км/ч (на одредени места многу пониска брзина).
Друго што беше презентирано е дека автопатот не смета на тој дел од Вардарска долина. Имаше некој документ или вест каде што го прочитав ова ,ако го најдам ќе го постирам. |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
SRBIJA | UTORAK 22.10.2013. | 09:59
"Sada se mnogi interesuju za kanal" IZVOR: TANJUG Beograd -- Ministar Milan Bačević kaže da je, osim Kine, još nekoliko država zainteresovano da uzmu učešće u projektu kanala Dunav-Morava-Vardar. ![]() On kaže da se zainteresovani javljaju nakon objavljivanja ocene da je studija izvodljivosti za kanal "Morava" pozitivna. "U ministarstvu smo u poslednjih nekoliko dana primili ambasadore država koji su ranije prema projektu bili dobrim delom skeptični, verovatno pod uticajem javnosti. Sad se sve to promenilo u korist Srbije i Srbija to treba da iskoristi", rekao je on za RTS. On je najavio da već sledeće nedelje putuju u Kinu, radi konkretnijih razgovora o realizaciji projekta. Upitan da li su opravdane kritike da je izgradnja tog plovnog kanala preskupa, Bačević je odgovorio da se u vezi sa poslovima oko kanala Morava "mi kao država nismo zadužili, niti ćemo se zaduživati ni za jedan cent. Mi smo studiju izvodljivosti dobili na poklon od kineske kompanije, koja je imala potpunu podršku svoje vlade". Ministar je dodao da je uvek bio zagovornik toga da taj posao bude koncesija i izrazio uverenje da će tako i biti. Govoreći o aktivnostima koje slede, Bačević je rekao da će se svi poslovi koji su u nadležnosti Ministarstva prirodnih resursa i prostornog planiranja završiti onog trenutka kad se privede kraju izrada prostornog plana područja posebne namene, na kome se uveliko radi. "Nažalost, nama nedostaje još nešto sredstava da taj prostorni plan uradimo do kraja. Onda ostaje da sprovedemo javnu raspravu i da Vlada Republike Srbije konačno donese odluku sa kim će i na koji način da pristupi realizaciji ovog projekta". Ističući da tog plovnog puta nema bez Makedonije i Grčke, on je rekao da srpska i kineska strana očekuju poziv za razgovor, iako se "nadležnosti ove vlade i ministarstva završavaju na granici sa Makedonijom". http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2013&mm=10&dd=22&nav_id=768218 |
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Мислам дека на овој проект во иднина треба да му се посвети поголемо внимание и детално да се разгледат сите аспекти. Според мое мислење потенцијал има а добивките се транспортно поврзување по воден пат со средоземното и црно море и земјите кои излегуваат на овие две мориња а како најважни тука ги сметам Русија, Украина и Турција. Потоа поврзување со земји низ кои поминува Дунав почнувајќи од Србија преку Романија , Унгарија, Австрија па се до Германија. Секако треба добра анализа околу вистинските потенцијали и можноста за искористеност на овој вид на транспорт од наша страна. Но и добивката од транзитирање низ нашата држава. Секако треба да се анализират и негативните аспекти како на пример почетната инвестиција. Но најважно од се треба да се разгледа влијанието врз животната средина и еколошката рамнотежа. |
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
Нас најголемата придобивка од овој проект би ни била енергетска и во поглед на наводнување бидејќи ако добро го погледнеме проектот кој е во Македонија тогаш ќе сватиме дека електро-енергетскиот проект Вардарска Долина е директно поврзан со овој проект а тоа значи големо намалување на трошоците за увоз на електрична енергија а и делумна енергетска независност на Македонија. Другата страна е за наводнување, со овој проект во Централна Македонија би се обезбедиле со наводнување на долг рок, а воедно и со подобрување на структурата на агрокултурата во повисоките места (кој помалку или повеќе автоматски би добиле пристап до вода).
Третиот аспект на проектов е што со него по автоматизам ќе ги изградиме оние пречестителни станици или брани на кој ќе се чисти водата на Вардар и ќе го намалиме загадувањето на околината од самата река (која е најзагадена во Македонија после Лепенец) . Влијанието врз животната средина би рекол дека во голема мера во Македонија ќе биде повеќе од позитивно освен можеби за биодиверзитетот на Југот (Демир Капија) каде што имаме некој видови кој се веќе во истребување и за кој има посебна заштита. Почетната инвестиција би била голема во секој случај ,бидејќи кај нас на голем дел ќе треба да се прават канали и брани ,исто така имаме и премостување на инфраструктура ,но ако гледаме на долг рок би рекол дека исплатливоста на проектов е огромна ,дури и да почнеме денес да ги правиме тие премостувања на постоечката ифраструктура со надеж дека во иднина ќе се изгради овој мега проект мислам дека не би биле во никаква загуба (особено за железницата). |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Баш ја читав инфраструктурната политика на ЕУ пред неколку дена. Овој канал ама баш никаде не е споменат, а од она што може Балканот да се надева е натамошното искористување на реката Дунав. Убаво е тоа што Кина сака да инвестира, но ако европските земји во тоа не гледаат интерес во моментов, тогаш тој проект пропаѓа. Едноставно, Кина е предалеку за да може да влијае врз неговата изградба. Можете слободно да ја разгледате политиката на ЕУ, таму има и подетални информации.
|
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Негледам причина зошто би се ориентирале исклучиво на политиката на ЕУ. Факт е дека Балканот треба да бара и други алтернативни патишта за свој развој исто како што е факт дека во ЕУ сме заведени под графата „евтина работна сила„ така да мислам дека Европа од каде сакаш и од кога сакаш гледај никогаш немала некој посебни планови и интерес за развој на Балканот. Затоа ако чекаме на ЕУ мислам дека нема далеку да стигнеме. Овој проект овозможува алтернативно поврзување по воден пат на земјите од Балканот со Русија а преку нејзе и Азија како и поврзување со Турција. И во двата случаја ЕУ не игра никаква улога а со тоа нема никаков интерес. Згора на тоа се овозможува поголема независност на инволвираните држави и региони во однос на светските пазари што секако не и одговара на Европа која на секој начин се труди да го држи Балканот зависен од нејзините услуги и пазари. |
|
![]() |
|
+Protagorist ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Nov-2012 Online Status: Offline Posts: 3588 |
![]() ![]() |
дека оваа рута е геостратешка за Србија може да се види од процените на Цвијиќ (српскиот хаусхофер) во почетокот од минатиот век, мене ме чуди која ќе биде оправданоста на сето ова доколку некој од големите не го подржи, дали ние ко балканци би имале капацитет да истуркаме ваков проект!? па кога можеше Хрватска сама да исфинансира туристички автопат за приближно иста цена, зошто тоа сите не би можеле пловен трговски коридор да кофинансираат, сепак за Македонија потоа би се наметнале ко спорни еколошките и геостратешките нус-ефекти кои би произлегле од ваквата инвестициска екскурзија, и иако сега сме стабилни, кој гарантира дека утре заради ваквиот канал нема да бидеме под силен меѓународен ако не локален притисок
Edited by +Protagorist - 09-Feb-2014 at 17:00 |
|
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
|
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Не ми е јасно како би се извел делот во Македонија. Јасно е дека ќе се почне со Пчиња но каде би се извршило влегувањето во Вардар. Ако е на местото каде што се влива Пчиња во Вардар тогаш местото е 40 километри оддалечено од Скопје, а на видеото погоре е спомнато дека би мало пристаништа во Куманово и Скопје. Велес, Демир Капија и Гевгелија не се спомнати како пристаништа.
|
|
![]() |
|
+Protagorist ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Nov-2012 Online Status: Offline Posts: 3588 |
![]() ![]() |
заради индустријата, аеродромот и железничката логично е некаде во скопско поле, плус тоа сигурно доколку го биде ќе има потреба да биде нешто поголемо како би можело и да се претовараат, и паркираат или поправаат баржи, а сосем реално е да се очекува освен индустриски дел на пристаништето да има и туристички односно патнички дел, посекако ќе биде близу составот но ко што велам горе треба навистина повеќекратно да се премери нашиот бенефит од сето тоа, бидејќи загреота сме ако мислиме само на профитот немајќи предвид дека сме мала земја каде каква и да е еколошка катастрофа од тип излевање на нафта ќе биде непоправлива за нас, да не говорам за хемикалии и останати еколошки ризици, капак после ваков проект отворено ќе почнат калкулации и обиди од големите да манипулираат со сите оние кои се дел од оваа рута, а имајќи предвид дека тоа се балкански земји мислам дека ќе биднеме и лесна мета за митарења и натегања според мене нека кренат кинезите брза железница од солун до будим и ето го истиот транспортен ефект Edited by +Protagorist - 10-Feb-2014 at 00:14 |
|
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
|
|
![]() |
|
+Protagorist ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Nov-2012 Online Status: Offline Posts: 3588 |
![]() ![]() |
Dali i kolku ova moze da se izvede logisticki od nasi kompanii, imaat li kapacitet brzo da odgovorat na seto ova, odnosno dali nekoj gi kurazi vo toj pravec osven rabotna sila, bi trebalo da se ima i svest kaj nadleznite dali ima prijatna atmosfera za ideava i megju ekologistite i naucnata javnost, zosto so vreme nekoj ne gi sedne site na debati i analizi www.balkanmagazin.net/energetika/cid163-44679/dunavska-strategija-stara-ideja-za-novi-vek |
|
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
|
|
![]() |
|
+Protagorist ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Nov-2012 Online Status: Offline Posts: 3588 |
![]() ![]() |
se javi i juzhniot sosed, ostanevme ushte nie v srede bez javna fizibilitka, iako sigurno kje izvadat i nashite brzo neshto od fioka dokolku im e gladno oko ko na srbite i grcite, samo dali preporakite na ekolozite nekoj kje gi zeme predvid so ogled deka kinezite sigurno nema da ne uslovat so vakva norma brkajki prilika shto pobrzo da se pozicioniraat na ovaa ruta treba da se prepoznae i kakov avtoritet kje ima utre vo odnos na vakov koridor i dali istiot e garant za vnatreshnata bezbednost
|
|
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
|
|
![]() |
|
martind ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 29-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 332 |
![]() ![]() |
Дефинитивно, овој проект е од голема важност за Македонија, дефинитивно ќе значи подобрување на економската клима на земјата.
|
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Мартин може поконкретно да го образложиш твојот став.
|
|
![]() |
|
martind ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 29-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 332 |
![]() ![]() |
Мојот став се темели врз придобивките од економската природа.
Градењето на овој канал ќе овозможи алтернативен начин транспорт на стоките кои до сега се пренесуваа исклучиво преку постоечката патна мрежа која е во катастрофална состојба. Овој начин на транспорт не само што би бил побрз туку и далеку поевтин. Преку овој канал Македонија ќе се поврзе и по воден пат со Солунското пристаниште на југ, но и со Црното Море и земјите од Централна Европа пред се Германија. Доколку се изгради овој канал, земјите од Централна Европа би ги замениле пристаништата во Италија, Словенија, Хрватска и Црна Гора со Солунското пристаниште односно низ територијата на Македонија ќе минуваат значителен дел од увозот/извозот на земјите од Централна Европа. Исто така во Македониај би се развил речниот туризам. Овој канал би придонесол и за нови инвеститори во Македонија бидејќи ќе можат полесно да ги дистрибуираат производите до крајните пазари, а од голема важност ќе биде и за веќе постоечките странски, но и домашни Македонски компании кои се извозно ориентирани. Но сепак да бидам реален, каков ефект ќе има овој канал за Македонија зависи и од начинот на кој ќе функционира (во чија сопственост, кој ќе го гради, кој ќе стопанисува, какви услови ќе мора да прифати Македонија...) |
|
![]() |
|
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
Nikolić: Rešenje za poplave - Kanal Morava-Vardar
Kanal Dunav-Morava-Vardar bi značajno pomogao u zaštiti od poplava, rekao predsednik Srbije Tomislav Nikolić u razgovoru sa predstavnicima kineske kompanije zainteresovane za taj projekt. Predsednik Tomislav Nikolić razgovarao je sa delegacijom kineske kompanije "Bonn Project" i predstavnicima Instituta "China Design Group" o infrastrukturnim projektima u Srbiji, posebno o izgradnji plovnog kanala Morava-Vardar. Osvrćući se na trenutno stanje u vezi sa opasnošću od poplava, predsednik Nikolić je naveo da bi projekat Morava-Vardar umnogome pomogao i u podizanju stepena zaštite Srbije od takvih elementarnih nepogoda. Kako se navodi u saopštenju predsednikovog Biroa za saradnju s medijima, kineski partneri izrazili su veliko interesovanje za projekte u izgradnji infrastrukture u Srbiji, a posebno za izgradnju kanala Morava-Vardar. Oni su iskazali veliko zadovoljstvo potpuno otvorenim pristupom Srbije ka realizaciji zajedničkih projekata sa kineskim kompanijama. Predsednik Nikolić je istakao da projekat Morava-Vardar nije samo običan infrastrukturni projekat, već je projekat koji će obezbediti život za mnoge generacije. Kineska delegacija navela je da je njihova kompanija za ostvarenje ovog projekta dobila podršku od finansijskih i državnih institucija u njihovoj zemlji i da je već obavljen razgovor i sa makedonskim partnerima o njegovoj realizaciji, ističe se u saopštenju. mondo.rs |
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
martind... 1. Patnata mreza za koja zboruvas (se misli na koridorot 10) voopsto ne e vo katastrofalna sostojba. 2. Ovoj proekt e preskap ineisplatliv vo odnos na toa sto moze da se izgradi so ovie finansiski sredstva. 3. Za mnogu pomalku pari moze da se izgradi brza zeleznica od koja korist ke ima ne samo ekonomijata, tuku i obicnite patnici...
|
|
![]() |
|
Baze ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 409 |
![]() ![]() |
Ако се изреализира овој проект за оваа т.н. вардаска долина и се спои вардар со дунав преку морава и ако една од примарните цели е анулаирање на поплавите во србија, зарем цела таа вода која ќе се собере од србија и се транспортира низ морава па после вардар, постои ли ризик после ние да биде поплавени, затоа што вардар не е насекаде во клисура (длаболк)...
|
|
![]() |
|
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
![]() ![]() |
Ne podpagajte pod vlijanie na razni propagandi, toj kanal nema nikakva ekonomska isplatlivost i nema nikogash da se izgradi, za toa veke pisuvavme prethodno. Na makedonoija i e potpolno nepotreben
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Добар сигнал за транспортниот сегмент на „Вардарска долина“, особено за железничкиот.
http://faktor.mk/2016/04/09/za-370-milioni-evra-grtsija-go-prodade-svoeto-najgolemo-pristanishte/ |
|
![]() |
|
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
Што е со багателнава цена?
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1011121314> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |