build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железници (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1011121314 69>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #221 Posted: 23-Feb-2010 at 01:00
По гледањето на ова видео мислам дека муабетот погоре е сосема безврска... Со ова, со навлегувањето на компании ќе има подобри услуги и цени за сите. Тоа е позитивна страна
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #222 Posted: 23-Feb-2010 at 01:10
Хаха.... само нека ми објасни некој математички што му значи она, ако резервирате 20 дена порано ќе имате „100% поевтин билет“ од тоа ако резервирате 1 ден порано... хаха... 6:45.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #223 Posted: 23-Feb-2010 at 11:47
Мислам дека некои членови на форумот продаваа див капитализам, со цел да се уништи и онаа јавна сопственост што е останата. Железница треба да си остане под државна капа, јавна сопственост, во која државата КОНЕЧНО ќе почне да вложува нешто, плус да добива пари од европските фондови и банки за железница. Така е во цела Европа, така треба да биде и кај нас. Немојте, сега радикален амерички капитализам да шириме и за Железница.
Што се однесува до конкуренција, здраво е да ја има, но мислам дека и тука се кријат нечии бизнис интереси, ако почне конкуренција државата треба да вложи пари за државното претпријатие да биде конкурентно со приватните.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #224 Posted: 23-Feb-2010 at 12:06
Не се работи за див капитализам. Некогаш и автобускиот превоз беше државен па знаеме до кое дереџе се доведе. Јас тука не гледам желби за железницата да застане на нозе, него мж транспорт да застане на нозе. И не гледам причина да некој се осеќа загрозен од тоа. Истите тие вработени само ќе се преточат. А степенот на капитализам се регулира со посебни финансиско-економски мерки. Сепак управата мора да биде поазарно ориентирана. Железницата ако сакаме да биде социјален превоз така и ќе биде и ќе остане во ваква очајна ситуација. Ако сакаме да ја средиме ќе оставиме да влезе капитал. Мене ми е жал што ова наше општество сеуште неможе да се оддалечи од таа носталгична поврзаност со државните конгломерати од пред неколку децении.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #225 Posted: 23-Feb-2010 at 13:45

Аде вака една размисла,

За да влезе некој треба да има инфраструктура за да конкурентно носи стока каде треба, е тоа го немаме, зошто;
Нашата инфра е патека која завршува во ќоше.
Пример, за да стигне-земе стока од Емо Охрид, Тиквеш Кавадарци, Силекс Кратово, ... ќе треба претовар кој е прескап.
За да однесе-земе стока во Кичево и Битола ќе треба цела Македонија да ја обиколи.
За да вртат вагоните треба да има индустрија која ќе ги полни.
И .... да не бидам досаден

И сега Шенкер треба да влезе во ова ?, претходно да обезбеди лиценци, свои депоа, сервиси, ревизии, утоварни рампи, контејнерски кранови се со цел да ја намали цената!

Од друга страна МЖ-Транспорт да го донесеме до стечај и да 1700 породици, 5.500 луге да ги направиме социјала и повторно на грбот на државата.

Проблемот е дека ниа овие 20 год никако не се престроивме во капитализам, него уништивме-разграбивме се и сега се чудиме како пуно нешта не функционират пазарно капиталистички. Така да секој обид да се бар поврати во нормала е тежок и финансиски крупен зафат кој усте долго ќе го дискутираме.

Originally posted by lslcrew

... Некогаш и автобускиот превоз беше државен па знаеме до кое дереџе се доведе.

Незнам како можеш да споредиш, приватник ќе купи на старо од Словениа аутобус комбе и ќе стане превозник.
Тоа во железницата не иде баш така и не е улог од една заштеда.

На другиот дел од твојата размисла веќе ти одговорив погоре.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #226 Posted: 23-Feb-2010 at 14:06
Добро, паралелно додека си ја развиваме инфраструктурата, индустријата, зашто воопшто гледаш проблем во тоа да се остави можност да влезе некој превозник? Може сега нема да има интерес, ама понатака ќе има. Башка за депоата не гледам проблем да тие се користат од повеќе превозници за кои ќе плаќаат услуга за утовар/растовар и слично.

А тие 1700 вработени пак ќе се преточат во тие нови превозници. Па и тамо треба некој да работи. Транзицијата во железницата сеуште не стапнала. Мора конечно и тука да допре. Последен сегмент нетранзитиран од општеството остана. Крај крајева железницата е под министерство за транспорт и врски, не под министерство за труд и социјална политика.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #227 Posted: 23-Feb-2010 at 14:48
Originally posted by lslcrew

Добро, паралелно додека си ја развиваме инфраструктурата, индустријата, зашто воопшто гледаш проблем во тоа да се остави можност да влезе некој превозник? Може сега нема да има интерес, ама понатака ќе има.

Можност од видео прилогот виде дека има, до проблемот е дали или подобро зошто да влезе.
Originally posted by lslcrew

Башка за депоата не гледам проблем да тие се користат од повеќе превозници за кои ќе плаќаат услуга за утовар/растовар и слично.

Можат но дали ќе им се исплати и тој трошок да го урачунат.
Originally posted by lslcrew

А тие 1700 вработени пак ќе се преточат во тие нови превозници. Па и тамо треба некој да работи. Транзицијата во железницата сеуште не стапнала. Мора конечно и тука да допре. Последен сегмент нетранзитиран од општеството остана.

Посочими еден единсвен пример каде работниците се преточиле. Зависи како го мислиш, дали да се транзитира-уништи или да се подигне а со тоа и транзитира
Originally posted by lslcrew

Крај крајева железницата е под министерство за транспорт и врски, не под министерство за труд и социјална политика.

Да но двете министерства се врзани садови, а на крај ти и твојте ќе платите и за нив.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #228 Posted: 23-Feb-2010 at 16:21
Мислам дека нема што да жалиме ако МЖ транспорт тотално пропадне. Тоа е единствената логична заврница на огромните наталожени долгови. Ќе мора да се престане државата да изиграва градинка за непрофитабилни фирми. Ич не треба око да ни трепне ако пропадне.

А за приватниците, треба да им се даде правна рамка, регулација на цени, услови итн., а во исто време да не се дозволува секаков крш (односно да има стандарди кои без да бидат исполнети нема да може да се врши транспорт).
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #229 Posted: 23-Feb-2010 at 19:11
Баш треба да ни трепне доколку пропадне МЖ, затоа што се работи за држава во која железницата постои од 1873 година. Македонија се стреми кон ЕУ, каде што ваквите компании се спасуваат со милијарди долари. Доколку некој сака да спроведува американски систем на размислување, може слободно да се пресели во Америка, но талибански начин на размислување, преку уништување на цели системи за да се создадат десетици и стотици приватници НЕ Е НОРМАЛЕН, барем не во европски рамки.
Најлесно е да се уништи железница, впрочем секој систем во нашето општество го рушиме, државниот универзитет, МРТ, Клинички центар..., само за да се задоволат интересите на лакомите капиталисти. Све што постоеше како систем во државата е уништено, а со тоа и самата држава е сведена на работ на исчезнување.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #230 Posted: 23-Feb-2010 at 19:26
Бојане веќе немав воља да одговарам, но потполно стојам зад твојот став, со деструктивност и антипротивност ова македонче никаде нема да стигне, од сега само фотографии ќе постирам а нашите „експерти“ нека дискутираат по нишкиве и нека се пљука по се и сешто но се надевам ќе им смема пљунка.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #231 Posted: 23-Feb-2010 at 20:01
И јас ставам потпис зад вашите ставови. Најлесно е да се руши, многу потешко да се гради. 
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #232 Posted: 23-Feb-2010 at 20:05
Originally posted by Vladimir P

Бојане веќе немав воља да одговарам, но потполно стојам зад твојот став, со деструктивност и антипротивност ова македонче никаде нема да стигне, од сега само фотографии ќе постирам а нашите „експерти“ нека дискутираат по нишкиве и нека се пљука по се и сешто но се надевам ќе им смема пљунка.


но само да дополнам дека не се сложувам со дефетистичкиот став Владимир. Тоа не прави на некој начин сите сочуесници во македонскиот деструктивизам, и плукачите и неплукачите.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #233 Posted: 23-Feb-2010 at 20:19
Originally posted by pbanks


Originally posted by Vladimir P

Бојане веќе немав воља да одговарам, но потполно стојам зад твојот став, со деструктивност и антипротивност ова македонче никаде нема да стигне, од сега само фотографии ќе постирам а нашите „експерти“ нека дискутираат по нишкиве и нека се пљука по се и сешто но се надевам ќе им смема пљунка.
но само да дополнам дека не се сложувам со дефетистичкиот став Владимир. Тоа не прави на некој начин сите сочуесници во македонскиот деструктивизам, и плукачите и неплукачите.

Off - pbanks, има полиња и начини каде може да се делува.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #234 Posted: 23-Feb-2010 at 20:23


Секако, само поентата ми беше дека не треба човек да се повлече, особено би било губиток за сите нас ако не "лишиш" од некои твои согледувања со оглед на тоа дека си најстар и најискусен на форумов.

Тоа што "плукачите" (лсл и крале не рипајте зборувам општо а не за вас, ќе бришам постови ако се почне препирка околу тоа кој е плукач а кој не) се најчесто гласни не значи дека не постојат уште повеќе луѓе кои сакаат да прочитаат и знаат да испочитуваат издржан, аргументиран и квалитетен став.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #235 Posted: 23-Feb-2010 at 20:33
Токму од 1873 од како постои железница на овие простори, простор наоѓале разни концепти. Се граделе и пруги со концесии, за превозници незнма, но приватен капитал во железница веќе функционирал. Повеќе би рекол дека се работи за некој страв од ново, па старово какво-такво дај да го гураме да го крпиме до кај тера. И не би бил толку проблем овој страв кдоколну не е на реална основа после сите плачки и непријатна досегашна транзиција. Не значи тоа воопшто дека не треба да се вратиме во некоја државна економија. Факт е е дека железницата нема апсолутно ниакква реформа со децении освен што е поделена во две претпријатија кои малтене функционираат пак како едно. А инаку не гледам никаде дека се уништуаат цели системи. Напротив се разбиваат големите компании кои се рецидив на едно прошло време кои всушност и не функционираат баш како компании, повеќе како монополи. Нивото работење малтене се граничи со надлежности на министерство. МЖ, ПТТ, ЕСМ, МРТ, здравство и слични кои беа единствени во нивниот домен на делување, ако сакаме да градиме пазарно општество неможе да ги влечеме сеуште како едно. Наметсто целата железничка фела да функционира под една фирма, сега ќе си функционира пак како заедница голема, само што на многу фирми кои не значи дека по автоматизам ќе биде некој дифтарски модел. Пак ќе има тела за регулација. Повторно ќе кажам дека стравот од нов модел не држи носталгично залепени за стариот, што воопшто не е опрадување да не се спроведе реформа.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #236 Posted: 23-Feb-2010 at 20:40
И во однос на вработените, токму сега ги плаќаме на празно тие можеби накрцани вработени и од државава направивме социјано здружение и со железница, и со мтв и со такси превоз и со све. Бројот на вработени сега е пренатрупан, со приватен капитал ќе се доведе желеницата во ситуација да има онолку вработени колку што е потребно. За оваа разбработенсот 1700 се многу и не ми се верува да треба толку, но ако малку повеќе се разбработи може би и повеќе од 1700 ќе бидат потребни. Така да ако и мислиме добро на железницат ана оваа држава треба да мислиме на железницата воопшто, а не на мж-т зашто мж-т не е ексклузивен претставник на она што се вика железница во Македонија.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #237 Posted: 23-Feb-2010 at 20:56
Originally posted by krale

Јас не гледам како коридорот 8 ќе стане профитабилен
Проблемот лежи во твојата перцепција, а не во потенцијалот на коридорот 8


Originally posted by krale

Блокадите на Солунското пристаниште се ретки, тие реално не влијаат многу врз железничкиот сообраќај (односно негово намалување)
Кажи им го ова на сите оние економски субјекти кои се зависни од солунското пристаниште...


Originally posted by krale

Повеќето компании што работат со пристаништето, ќе продолжат да работат со Солун и кога би се изградел коридорот 8.
Мислам доволно објаснив како коридорот 8 темелно ќе ја смени ситуацијата, вклучувајќи го и притисокот што ќе го изврши врз Грците за да обезбедат непречено функционирање на превозот и поповолни и поквалитетни услуги во Солун.


Originally posted by krale

Економски едвај е исплатлив товарниот сообраќај до Солун, а треба да веруваме во небулозни студии дека ќе бидат исплатливи сите три и до Драч и Варна, и тоа послер МИЛИЈАРДИ евра инвестиции?! Прочитај си ја студијата убаво... јас не знам кога тие силни милијарди ќе се вратат во профит.
Прво сподели ги тие информации за исплатливоста на товарниот железнички сообраќај до Солун (се надевам не е само уште едно обично твое мислење со кое настапуваш како да е непобитна статистика). Па потоа ако си во право, ќе ги врачунаме и отежнувачките фактори кои се премногу објективни за да се игнорираат, а кои би исчезнале доколку профункционира коридорот 8.

Понатака... Студијата сигурно има многу поголема тежина од твоето лично мислење. Инаку студијата јас ја имам внимателно прочитано, затоа и ти ја посочив. Дали ти ја прочита? И дај одлучи се, дали ја сметаш за небулозна или ми ја нудиш да ја прочитам поубаво за да согледам дека всушност го подржувала твоето гледиште???


Originally posted by krale

Ние и сега имаме алтернатива - впрочем возот и ден денес сообраќа до Бар, Црна Гора и до Бургас- преку Ниш.
Повторно, кажи им го ова на засегнатите стопански субјекти, да чуеш колку се добри и практични твоиве алтернативи.


Originally posted by krale

Драч не е пристаниште него залив - потребни се огромни инвестции за да се направи да биде пристојно.
Не кажуваш ништо ново, ова било дискутирано на форумов. Но ако не можеш да увидиш дека Драч многу бргу ќе се развива како пристаниште, џабе ќе збнориме на темава.



-----------------------------------------------------------------------------------------------------


Originally posted by Vladimir P

Бојане веќе немав воља да одговарам, но потполно стојам зад твојот став, со деструктивност и антипротивност ова македонче никаде нема да стигне, од сега само фотографии ќе постирам а нашите „експерти“ нека дискутираат по нишкиве и нека се пљука по се и сешто но се надевам ќе им смема пљунка.
И јас застанувам зад тоа што го кажа BOJAN.

Но Владимир, нема никаква логика повлекување од дискусија и препуштање да доминираат несериозни мислења. Лично јас, а убеден сум и големо мнозинство од останатите, многу повеќе ги ценат твоите мислења отколку мислењата на инстант „експертите“.


Edited by Cloverstack - 23-Feb-2010 at 20:57
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #238 Posted: 23-Feb-2010 at 21:03
Originally posted by krale

Мислам дека нема што да жалиме ако МЖ транспорт тотално пропадне. Тоа е единствената логична заврница на огромните наталожени долгови. Ќе мора да се престане државата да изиграва градинка за непрофитабилни фирми. Ич не треба око да ни трепне ако пропадне.

А за приватниците, треба да им се даде правна рамка, регулација на цени, услови итн., а во исто време да не се дозволува секаков крш (односно да има стандарди кои без да бидат исполнети нема да може да се врши транспорт).


Кој си па ти фактор да објаснуваш на форумов дали МЖ-Транспорт треба тотално да пропадне и дека не треба око да не ни трепне...Нека пропадне фирмата во која работиш ти или некој од твоите блиски па тогаш коментирај...по туѓ грб и 100 стапа се малку...Поздрав до форумашите кои знаат што коментираат на форумов и до моите колеги...
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #239 Posted: 23-Feb-2010 at 21:07


zookisk, само те молам без нервози, многу повеќе ќе постигнеш ако дадеш аргументиран контраодговор.

Вака е веќе предвидливо како ќе реагира соговорникот (независно што се сложувам со тебе дека не е во право) и на крај ќе мораме да испобришеме постови и ништо не сме направиле.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #240 Posted: 23-Feb-2010 at 21:07
Зоки малку страствено изреагира. Нема потреба да ги дигаме тензиите, сепак навлагаме во лични домени, во лична егзистенција. Нема потреба ставовите да си ги толкуваме како брцање во око.

Не се работи за никакви сто стапа по туѓ грб, дискутираме околу модели на трансформација на железница и нема потреба од висок тон

Воедно би апелирал до контрасоговорникот да не враќа со висок тон имајќи в предвид дека дискутира со вработени од мж-т.


Edited by lslcrew - 23-Feb-2010 at 21:09
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1011121314 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.352 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.