![]() |
![]() |
![]() |
Железници (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1011121314 69> |
Author | |||||||
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
||||||
По гледањето на ова видео мислам дека муабетот погоре е сосема безврска...
![]() |
|||||||
![]() |
|||||||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
||||||
Хаха.... само нека ми објасни некој математички што му значи она, ако резервирате 20 дена порано ќе имате „100% поевтин билет“ од тоа ако резервирате 1 ден порано... хаха... 6:45.
|
|||||||
![]() |
|||||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||||||
Мислам дека некои членови на форумот продаваа див капитализам, со цел да се уништи и онаа јавна сопственост што е останата. Железница треба да си остане под државна капа, јавна сопственост, во која државата КОНЕЧНО ќе почне да вложува нешто, плус да добива пари од европските фондови и банки за железница. Така е во цела Европа, така треба да биде и кај нас. Немојте, сега радикален амерички капитализам да шириме и за Железница.
Што се однесува до конкуренција, здраво е да ја има, но мислам дека и тука се кријат нечии бизнис интереси, ако почне конкуренција државата треба да вложи пари за државното претпријатие да биде конкурентно со приватните. |
|||||||
![]() |
|||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||
Не се работи за див капитализам. Некогаш и автобускиот превоз беше државен па знаеме до кое дереџе се доведе. Јас тука не гледам желби за железницата да застане на нозе, него мж транспорт да застане на нозе. И не гледам причина да некој се осеќа загрозен од тоа. Истите тие вработени само ќе се преточат. А степенот на капитализам се регулира со посебни финансиско-економски мерки. Сепак управата мора да биде поазарно ориентирана. Железницата ако сакаме да биде социјален превоз така и ќе биде и ќе остане во ваква очајна ситуација. Ако сакаме да ја средиме ќе оставиме да влезе капитал. Мене ми е жал што ова наше општество сеуште неможе да се оддалечи од таа носталгична поврзаност со државните конгломерати од пред неколку децении.
|
|||||||
![]() |
|||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||||||
![]() Аде вака една размисла, За да влезе некој треба да има инфраструктура за да конкурентно носи стока каде треба, е тоа го немаме, зошто; Нашата инфра е патека која завршува во ќоше. Пример, за да стигне-земе стока од Емо Охрид, Тиквеш Кавадарци, Силекс Кратово, ... ќе треба претовар кој е прескап. За да однесе-земе стока во Кичево и Битола ќе треба цела Македонија да ја обиколи. За да вртат вагоните треба да има индустрија која ќе ги полни. И .... да не бидам досаден И сега Шенкер треба да влезе во ова ?, претходно да обезбеди лиценци, свои депоа, сервиси, ревизии, утоварни рампи, контејнерски кранови се со цел да ја намали цената! Од друга страна МЖ-Транспорт да го донесеме до стечај и да 1700 породици, 5.500 луге да ги направиме социјала и повторно на грбот на државата. Проблемот е дека ниа овие 20 год никако не се престроивме во капитализам, него уништивме-разграбивме се и сега се чудиме како пуно нешта не функционират пазарно капиталистички. Така да секој обид да се бар поврати во нормала е тежок и финансиски крупен зафат кој усте долго ќе го дискутираме.
Незнам како можеш да споредиш, приватник ќе купи на старо од Словениа аутобус комбе и ќе стане превозник. Тоа во железницата не иде баш така и не е улог од една заштеда. На другиот дел од твојата размисла веќе ти одговорив погоре. |
|||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||||
![]() |
|||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||
Добро, паралелно додека си ја развиваме инфраструктурата, индустријата, зашто воопшто гледаш проблем во тоа да се остави можност да влезе некој превозник? Може сега нема да има интерес, ама понатака ќе има. Башка за депоата не гледам проблем да тие се користат од повеќе превозници за кои ќе плаќаат услуга за утовар/растовар и слично.
А тие 1700 вработени пак ќе се преточат во тие нови превозници. Па и тамо треба некој да работи. Транзицијата во железницата сеуште не стапнала. Мора конечно и тука да допре. Последен сегмент нетранзитиран од општеството остана. Крај крајева железницата е под министерство за транспорт и врски, не под министерство за труд и социјална политика. |
|||||||
![]() |
|||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||||||
Можност од видео прилогот виде дека има, до проблемот е дали или подобро зошто да влезе.
Можат но дали ќе им се исплати и тој трошок да го урачунат.
Посочими еден единсвен пример каде работниците се преточиле. Зависи како го мислиш, дали да се транзитира-уништи или да се подигне а со тоа и транзитира
Да но двете министерства се врзани садови, а на крај ти и твојте ќе платите и за нив. |
|||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||||
![]() |
|||||||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
||||||
Мислам дека нема што да жалиме ако МЖ транспорт тотално пропадне. Тоа е единствената логична заврница на огромните наталожени долгови. Ќе мора да се престане државата да изиграва градинка за непрофитабилни фирми. Ич не треба око да ни трепне ако пропадне.
А за приватниците, треба да им се даде правна рамка, регулација на цени, услови итн., а во исто време да не се дозволува секаков крш (односно да има стандарди кои без да бидат исполнети нема да може да се врши транспорт). |
|||||||
![]() |
|||||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||||||
Баш треба да ни трепне доколку пропадне МЖ, затоа што се работи за држава во која железницата постои од 1873 година. Македонија се стреми кон ЕУ, каде што ваквите компании се спасуваат со милијарди долари. Доколку некој сака да спроведува американски систем на размислување, може слободно да се пресели во Америка, но талибански начин на размислување, преку уништување на цели системи за да се создадат десетици и стотици приватници НЕ Е НОРМАЛЕН, барем не во европски рамки.
Најлесно е да се уништи железница, впрочем секој систем во нашето општество го рушиме, државниот универзитет, МРТ, Клинички центар..., само за да се задоволат интересите на лакомите капиталисти. Све што постоеше како систем во државата е уништено, а со тоа и самата држава е сведена на работ на исчезнување. |
|||||||
![]() |
|||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||||||
Бојане веќе немав воља да одговарам, но потполно стојам зад твојот став, со деструктивност и антипротивност ова македонче никаде нема да стигне, од сега само фотографии ќе постирам а нашите „експерти“ нека дискутираат по нишкиве и нека се пљука по се и сешто но се надевам ќе им смема пљунка.
|
|||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||||
![]() |
|||||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||||||
И јас ставам потпис зад вашите ставови. Најлесно е да се руши, многу потешко да се гради.
|
|||||||
![]() |
|||||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||||||
но само да дополнам дека не се сложувам со дефетистичкиот став Владимир. Тоа не прави на некој начин сите сочуесници во македонскиот деструктивизам, и плукачите и неплукачите. |
|||||||
![]() |
|||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||||||
Off - pbanks, има полиња и начини каде може да се делува. |
|||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||||
![]() |
|||||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||||||
![]() Секако, само поентата ми беше дека не треба човек да се повлече, особено би било губиток за сите нас ако не "лишиш" од некои твои согледувања со оглед на тоа дека си најстар и најискусен на форумов. Тоа што "плукачите" (лсл и крале не рипајте зборувам општо а не за вас, ќе бришам постови ако се почне препирка околу тоа кој е плукач а кој не) се најчесто гласни не значи дека не постојат уште повеќе луѓе кои сакаат да прочитаат и знаат да испочитуваат издржан, аргументиран и квалитетен став. |
|||||||
![]() |
|||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||
Токму од 1873 од како постои железница на овие простори, простор наоѓале разни концепти. Се граделе и пруги со концесии, за превозници незнма, но приватен капитал во железница веќе функционирал. Повеќе би рекол дека се работи за некој страв од ново, па старово какво-такво дај да го гураме да го крпиме до кај тера. И не би бил толку проблем овој страв кдоколну не е на реална основа после сите плачки и непријатна досегашна транзиција. Не значи тоа воопшто дека не треба да се вратиме во некоја државна економија. Факт е е дека железницата нема апсолутно ниакква реформа со децении освен што е поделена во две претпријатија кои малтене функционираат пак како едно. А инаку не гледам никаде дека се уништуаат цели системи. Напротив се разбиваат големите компании кои се рецидив на едно прошло време кои всушност и не функционираат баш како компании, повеќе како монополи. Нивото работење малтене се граничи со надлежности на министерство. МЖ, ПТТ, ЕСМ, МРТ, здравство и слични кои беа единствени во нивниот домен на делување, ако сакаме да градиме пазарно општество неможе да ги влечеме сеуште како едно. Наметсто целата железничка фела да функционира под една фирма, сега ќе си функционира пак како заедница голема, само што на многу фирми кои не значи дека по автоматизам ќе биде некој дифтарски модел. Пак ќе има тела за регулација. Повторно ќе кажам дека стравот од нов модел не држи носталгично залепени за стариот, што воопшто не е опрадување да не се спроведе реформа.
|
|||||||
![]() |
|||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||
И во однос на вработените, токму сега ги плаќаме на празно тие можеби накрцани вработени и од државава направивме социјано здружение и со железница, и со мтв и со такси превоз и со све. Бројот на вработени сега е пренатрупан, со приватен капитал ќе се доведе желеницата во ситуација да има онолку вработени колку што е потребно. За оваа разбработенсот 1700 се многу и не ми се верува да треба толку, но ако малку повеќе се разбработи може би и повеќе од 1700 ќе бидат потребни. Така да ако и мислиме добро на железницат ана оваа држава треба да мислиме на железницата воопшто, а не на мж-т зашто мж-т не е ексклузивен претставник на она што се вика железница во Македонија.
|
|||||||
![]() |
|||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||
Понатака... Студијата сигурно има многу поголема тежина од твоето лично мислење. Инаку студијата јас ја имам внимателно прочитано, затоа и ти ја посочив. Дали ти ја прочита? И дај одлучи се, дали ја сметаш за небулозна или ми ја нудиш да ја прочитам поубаво за да согледам дека всушност го подржувала твоето гледиште???
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Но Владимир, нема никаква логика повлекување од дискусија и препуштање да доминираат несериозни мислења. Лично јас, а убеден сум и големо мнозинство од останатите, многу повеќе ги ценат твоите мислења отколку мислењата на инстант „експертите“. Edited by Cloverstack - 23-Feb-2010 at 20:57 |
|||||||
![]() |
|||||||
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
||||||
Кој си па ти фактор да објаснуваш на форумов дали МЖ-Транспорт треба тотално да пропадне и дека не треба око да не ни трепне...Нека пропадне фирмата во која работиш ти или некој од твоите блиски па тогаш коментирај...по туѓ грб и 100 стапа се малку...Поздрав до форумашите кои знаат што коментираат на форумов и до моите колеги... |
|||||||
![]() |
|||||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||||||
![]() zookisk, само те молам без нервози, многу повеќе ќе постигнеш ако дадеш аргументиран контраодговор. Вака е веќе предвидливо како ќе реагира соговорникот (независно што се сложувам со тебе дека не е во право) и на крај ќе мораме да испобришеме постови и ништо не сме направиле. |
|||||||
![]() |
|||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||
Зоки малку страствено изреагира. Нема потреба да ги дигаме тензиите, сепак навлагаме во лични домени, во лична егзистенција. Нема потреба ставовите да си ги толкуваме како брцање во око.
Не се работи за никакви сто стапа по туѓ грб, дискутираме околу модели на трансформација на железница и нема потреба од висок тон Воедно би апелирал до контрасоговорникот да не враќа со висок тон имајќи в предвид дека дискутира со вработени од мж-т. Edited by lslcrew - 23-Feb-2010 at 21:09 |
|||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1011121314 69> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |