![]() |
![]() |
![]() |
Авиокомпании и линии |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 125126127128129 244> |
Author | |
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
Ако ви доцни авионот може – отштета и до 600 евра
Авиокомпаниите што ќе доцнат повеќе од три часа ќе мора да им исплатат отштета на патниците од 250 до 600 евра во зависност од далечината на летот. Оваа одлука на Европскиот суд на правдата ја официјализираат и европските воздухопловни власти. Таа ќе важи за сите авиокомпании, ќе биде задолжителна, патниците ќе можат да си побараат отштета само ако задоцнувањето или одложувањето на летот не се однесува на вонредни околности кои се надвор од контрола на компанијата. Патниците можат да си побараат отштета од 250 евра за релации до 1500 километри, 350 евра за релации до 3500 километри и 600 евра и повеќе за релации над 3500 километри, вели Јандреоски Македонија бележи напредок во последниве неколку години во авиобизнисот. Колку сегашните услуги соодветствуваат со потребите на бизнисот и секторот за туризам? Во исклучително голема мерка соодветствуваат на потребите како на бизнис секторот, така и на патувачката јавност, која од различни причини приватни, туристички..доаѓа или заминува од земјава. Ако пред неколку години од македонските аеродроми директно можеше да се стигне само со десетина линии, сега на располагање на патниците, за приватни и бизнис релации им стојат 27 дестинации до престижни европски и светски дестинации. Ова сигурно е клучно, како за големиот проект Инвестирајте во Македонија, зашто за квалитетни инвестиции од странство, неопходни се добри комуникации, пред се авиосообраќај, така и за зголемениот број на странски туристи во земјава, кои ползувајќи ги евтините авиолетови, доаѓаат во земјава и на тој начин оставаат девизни средства, не само во туризмот туку и во добар дел на стопанските гранки кои се во тесна корелација со туризмот. Развојот на воздухопловството во земјава, и прилагодувањето на авиосообраќајот на потребите на патувачката јавност, и тоа како влијаат и врз во растот на бројот на туристи од странство кој континуирано бележи нагорна линија,но и врз севкпниот позитивен бизнис амбентот во земјава.Дека ваквите развојни компоненти не остануваа незабележани, говори и Неодамнашниот извештај на Светската банка, која нотираше дека имаме силен напредок во создавање услови за бизнис во годишниот извештај за Дуинг бизнис. Морам уште еднаш да нагласам дека, од исклучително значење за развојот на македонскиот воздухопловен сектор, имаа и проектите за субвенционирање на летови од страна на Владата на Република Македонија, проект кој се реализира во изминативе неколку години и кој покажа извонредни резултати. Од една страна значително го зголемија бројот на луѓе кои патуваат од или во Македонија или практично овозможија поголема мобилност за граѓаните на Македонија. Да можат по евтини цени да патуваат во повеќе дестинации, во функција на развој на својот бизнис, во функција на реализација на своите потреби од областа на образованието, здравството, а се разбира и од областа на туризмот. Современ и европски профилиран воздушен сообраќај претпоставува и високо квалитетна стручност и обученост на кадарот. Вие како прв човек на АЦВ, вложивте напори, да обезбедите обука на воздухопловниот персонал во АЦВ во голем број странски центри за едукација? Со задоволство можам да истакнам дека, напорите да обезбедиме што поголем број едукации за македонскиот воздухопловен кадар во престижни едукативни центри, имаа максимално поволен резултат.Имено, Агенцијата за цивилно воздухопловство, поднесе 5 апликации за одобрување на техничка помош до Европската комисија за одржување работилници и организирање на експертска мисија и истите и беа одобрени во целост. Во текот на ноември и декември 2015 год,. Агенцијата за цивилно воздухопловство заедно со Европската комисија ќе биде коорганизатор на четири TAIEX регионални работилници во областа на цивилното воздухопловство. Воедно, одобрени се дополнителни апликации за техничка помош од страна на Европската комисија за организирање на уште три регионални работилници од областа на цивилното воздухопловство во текот на февруари и март 2016 год. Целта на работилниците е запознавање на воздухопловните власти во земјата и регионот, како и на сите заинтересирани страни од воздухопловниот сектор во земјата со главните аспекти на регулативите на ЕУ во областа на воздухопловството, со цел да се обезбеди поддршка за спроведување на регулативите во Република Македонија, како и зајакнување на капацитетите на Агенцијата за цивилно воздухопловство, обврски кои произлегуваат од Спогодбата за Заедничка европска воздухопловна област, склучена помеѓу ЕУ и повеќе земји од Југоисточна Европа, меѓу кои е и Република Македонија. Воедно, регионалниот аспект на работилниците претставува солидна основа за соработка и размена на искуства и ставови помеѓу цивилните воздухопловни власти од регионот, во насока на подобрување на нивното работење и олеснување на интеграцијата во ЕУ. Покрај обуките успеавте и инспекторите во АЦВ, да ги опремите со современо софверско решение, со кое брзо, ефикасно и безбедно ќе вршат прибирање и обработка на податоците од терен? Токму така, задоволен сум што со помош на Турската интернационална Агенција за соработка и развој (ТИКА), успеавме да обезбедиме за инспекторите нова иннформатичко технолошка опрема, на која ќе биде инсталирано софтверско решение, со кое брзо, безбедно и со лесно прилагодливо управување со податоци, инспекторите ќе вршат инспекциски надзор во делокругот на своето работење. Поголема продуктивност, флексибилност и сигурност во работата на Агенцијата за цивилно воздухопловство, се само дел од придобивките на новиот систем за унапредување на контролата и инспекцискиот надзор на вработените во АЦВ, кој е во фаза на подготовка и наскоро треба да биде имплементиран. Новото софтверско решение, ќе ги обработува, собира и менаџира податоците во дефинирани извештаи, ќе нуди различни типови на визуелизација на податоците во вид на дијаграми, прикажување на мапа, графици, табели и слично, во согласност со надлежноста на инспекторскиот, раководниот и менаџерскиот тим во АЦВ. Мониторирањето на задоволството на клиентот од извршените проверки од страна на инспекторот ќе се реализира преку иновативен, напреден и автоматизиран систем ULTIMA® Customer Relationship Management (CRM). Морам да напоменам дека, покрај иннформатичко технолошка опрема за инспекторите, ТИКА на АЦВ и донираше најнов тип на технолошко информатичка опрема за другите вработени, која исто така ќе бидат во функција на брзо, безбедно и ефикасно реализирање на инспекциските надзори на воздухопловниот тим, но и на останатиот персонал во АЦВ. Кои се новите предизвици кои стојат пред вас како регулаторно тело на воздушниот сообраќај во земјава? Продолжуваме со нашата меѓународна активност и напорите уште повеќе да го засилиме авиосообраќајот од и кон земјава. Во преговори сме со повеќе светски авиокомпании за вклучување во македонскиот воздушен сообраќај, со што ќе го потврдиме евидентниот растеж и на бројот на нови линии и зголемувањето на бројот на патници, а очекуваме и натамошно зголемување на бројот на прелети над Република Македонија кој годинава забележа позитива од 35% повеќе прелети во однос на 2014-тата година. Ова сигурно ќе влијае на економскиот раст во земјава, а се разбира и на имиџот пред странските инвеститори и намерниците кои сакаат да ја посетат Република Македонија. Ние, како Агенција за цивилно воздухопловство, сме подготвени да одговориме на сите предизвици кои значат, квалитетни услуги кои ќе ги понудиме на нашите ценети клиенти,преку соработката со нашиот високо едуциран и европски сертифициран кадар во странските центри за обука, да работиме на либерализизација на воздушниот транспорт во земјава согласно европските стандарди, а едновремено и да им овозожиме на нашите ценети клиенти, брз, безбеден, ефикасен и еколошки одржлив европски профилиран воздушен транспорт. Покрај серијата надлежности кои ги има АЦВ, во делот на надзорот над работата на воздухопловните субјекти во земјава, создавањето прави рамки за воспоставување воздушен сообраќај со други земји..се грижите и за заштитата на правата на патниците. Кога патниците можат да се жалат дека биле нарушени нивните патнички права? Патниците кои веруваат дека имаат валидна жалба против авиокомпанија во однос на забранет влез во воздухоплов, сместување во пониска класа, откажување или големо доцнење на даден лет прво треба таквата жалба да ја поднесат до авиокомпанијата што оперирала со тој лет. За таа намена може да се користи формулар, кој можат да го најдат на страната на АЦВ www. caa.mk. Им препорачуваме копија од поднесениот формулар да зачуваат кај себе заради лична евиденција. Доколку во рок од 6 недели по приемот на жалбата, авиокомпанијата не им даде одговор или, доколку тие не се задоволни од нивниот одговор, итиот формулар или копија од оригиналната форма да испратат, Агенцијата за цивилно воздухопловство каде ќе добие правна помош. Согласно Законот за облигациони и стварно правни односи во воздушниот сообраќај и преземените европски регулативи, од јануари 2009 година во Република Македонија се применува Регулативата на Советот и Европскиот Парламент, 261/2004 за заштита на правата на патниците односно утврдување на заеднички правила за обештетување и помош на патниците во случај на забранет влез на патниците во воздухоплов, откажување или големо доцнење на нивните летови. Колку последната одлука на Европскиот суд на правдата авиокомпаниите да ги обештетуваат патниците ако летот доцни поради непредвидени тахнички проблеми, ќе влијае врз заштитата на правата на патниците и врз понатамошната ефикасност на авиокомпаниите во реализацијата на воздушниот сообраќај? Во исклучително голема мера ке влијае и врз подигнувањето на заштитата на правата кои ги уживаат патниците, но и врз понатамошната ефикасност на авиокомпаниите во реализацијата на воздушниот сообраќај. Авиокомпаниите ќе треба да им плаќаат обештетување, кога нивните летови се одложени или доцнат поради непредвидени технички проблеми. Случајот по кој одлучувал судот е за холандски пар чиј лет од Кито, Еквадор, до Амстердам, бил одложен за 29 часа. Авиопревозникот KLM откажал да им плати обештетување оправдувајќи се дека причините за доцнењето биле „вонредни околности". А, кога навистина се работи за вонредни околности авиокомпаниите не се должни да плаќаат компензации, но под ова оправдување одат само лоши метеоролошки услови, штрајкови, политички нестабилности, што не зависат на никаков начин од превозникот. Досега, компаниите одбиваа да платат обештетување доколку каснат или одложуваат поради некои наведени причини. Колкава е оштетата за патниците за доцнење на летовите повеќе од три часа и од што зависи висината на истата? Авиокомпаниите што ќе доцнат повеќе од три часа ќе мора да им исплатат отштета на патниците од 250 до 600 евра во зависност од далечината на летот. Оваа одлука на Европскиот суд на правдата ја официјализираат и европските воздухопловни власти. Таа ќе важи за сите авиокомпании, ќе биде задолжителна, патниците ќе можат да си побараат отштета само ако задоцнувањето или одложувањето на летот не се однесува на вонредни околности кои се надвор од контрола на компанијата. Патниците можат да си побараат отштета од 250 евра за релации до 1500 километри, 350 евра за релации до 3500 километри и 600 евра и повеќе за релации над 3500 километри. Во кои случаи патниците треба да добијат хотелско сместување и трансфер до хотелот? Ако одложувањата на летовите на авиокомпаниите се преку ноќ, патниците имаат право од авиокомпанијата да добијат и хотелско сместување и трансфери до хотелот. Овие надоместоци важат и за македонските граѓани. Секој патник отштета бара од авиокомпанијата. Таа во рок од 6 недели е должна да ја исплати, ако патникот е незадоволен тогаш треба да се обрати во Агенцијата за цивилно воздухопловство каде ќе добие правна помош. http://www.caa.mk/vesti/21/769/Intervju_Goran_Jandreoski,_Direktor_na_ACV,_za_Vecher.html |
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
![]() |
|
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
Нови Линии засега на WIzz Скопје - Братисла, Копенхаген и Берлин. Одлично - веќе и во продажба од денес
![]() ![]() ![]() Edited by Obedineta Makedonija - 02-Dec-2015 at 10:22 |
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
![]() |
|
avijacijamk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Jan-2013 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 364 |
![]() ![]() |
WOW фантастично! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
avijacijamk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Jan-2013 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 364 |
![]() ![]() |
ПС Пред малку исчезнаа летовите од систем ги имаше па сега ги нема. Има некој инфо зошто?
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
![]() И јас неможам да ги видам, се надевам дека дека не беше грешка во системот... |
|
![]() |
|
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
Грешка, не би рекол - бидејќи грешка не се прави со веќе објавени сааатници, цени и се друго.... ![]() ![]() |
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
![]() ОК, незнам колку детали имало пред да исчезнат, касно улетав на веста. Ако е се точно ![]() Ако после ова се потврдат и најавите на НАвигатор на форумов за Рајан ер, мислам дека до година можеш опуштено да влезеш во трката со Приштина и Љубљана ![]() |
|
![]() |
|
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
*Само не ми е јасно повлекувањето од систем за што станува збор. Edited by Obedineta Makedonija - 02-Dec-2015 at 11:01 |
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
![]() |
|
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
Повторно ON.
![]() |
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Видов
![]() |
|
![]() |
|
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
Само сега засега новите линии се на сметка на кратење на фрекфенциите на веќе постоечките и тоа од планирани 7 кон Базел и Малме скратени се на 5 и од 5 кон Гетеборг на 3, може се работи за моментално кратење бидејќи освен Малме другите две немаат никаква поврзаност со новите дестинации - може ќе се чека на официјализирање на алокација на 4ти воздухоплов во СК
|
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
![]() Ефектот е тука пред се статистички, но имаме 3 нови линии... и тоа одлични линии Edited by pbanks - 02-Dec-2015 at 11:22 |
|
![]() |
|
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
Од првично објавениот ред на летање за од 01.05.2016 - напраивја корекција и зато аги немало во систем извесно време и сега новиот ред е од крајот на Март, изгледа им гори - ако не е прицината Рајан - глава сечам !!!
![]() ![]() |
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
![]() |
|
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
02/12/2015
WIZZ AIR CONTINUES EXPANSION IN MACEDONIA THREE NEW ROUTES FROM SKOPJE TO BERLIN, BRATISLAVA AND COPENHAGEN Wizz Air, the largest low-cost airline in Central and Eastern Europe, today announced further growth to its low fare route network from Macedonia with three new Skopje services. WIZZ will connect the Macedonian capital with Berlin Schoenefeld from 21 March 2016, while the new Skopje services to Copenhagen and Bratislava will commence in 22 and 28 March, respectively. Each new route will operate two times a week. Bratislava and Copenhagen, the capitals and economic centers of Slovakia and Denmark are two new destinations in Wizz Air’s network of 116 airports. Wizz Air is now offering a total of 24 routes to 11 countries from its two Macedonian airports, Skopje and Ohrid. Tickets on Wizz Air’s newest routes are already on sale and can be booked on wizzair.com. Seats are available from just MKD 599*. Wizz Air’s Tamara Mshvenieradze said: ”Wizz Air has today once again underlined its commitment to Macedonia as Skopje’s hometown airline. We are thrilled to announce three new routes from Skopje to the capitals of Denmark, Germany and Slovakia, and we are confident that these three new routes will be as popular as the other 21 in our ever-growing Macedonian network. Seats on the new routes went on sale today and we urge customers to snap up the lowest fares on wizzair.com, mobile website or through our smartphone apps. Our Macedonian crew looks forward to welcoming you on board your next Wizz Air flight!” WIZZ AIR’S NEW ROUTES FROM SKOPJE: Destination Days Start Fares From* Berlin Schoenefeld Monday, Thursday 21 March MKD 599 Tuesday, Saturday 29 March Bratislava Monday, Friday 28 March MKD 1199 Copenhagen Tuesday 22 March MKD 1799 Wednesday, Sunday 27 March https://wizzair.com/en-GB/about_us/news/wizzen368 |
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
![]() |
|
gorazd ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 29-Oct-2011 Online Status: Offline Posts: 551 |
![]() ![]() |
oh wow trite destinacii bea potencijalni Ryanair destincii ...
|
|
![]() |
|
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
Моеже биле, ама произлегоа од нашиот Tranquilis, оваа денес се должи на неговата стратегија... ![]() |
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
Дали може да улета Ryanair до Братислава со пониски цени од Wizz??
![]() |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Да останеше Tranquilis во Виз ер, изгледа ќе ја поминевме Будимпешта по дестинации
![]() Да се навратам на муабетот од пред неколку дена... Изгледа падна во вода оној „од готово вересија муабетот“ а? |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Сега гледав карти за Братислава за датуми во октомври кои ме интересираат, повратна за 1200 денари.... незнам колку може да се оди под тоа ![]() |
|
![]() |
|
gorazd ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 29-Oct-2011 Online Status: Offline Posts: 551 |
![]() ![]() |
aman vise so toa lizenje dupe .... (ostavete go covekot, tipicna makedonska rabota) ako rezultatot na ova e otkazuvanje od strana na Ryanair, ne znam dali e bas radosen den za site nas. (Mnogu destinacii ne mu ostanuvaat na Ryanair ako saka da otvori basa vo Skopje) Edited by gorazd - 02-Dec-2015 at 11:54 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 125126127128129 244> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |