build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 133134135136137 159>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #2681 Posted: 23-Oct-2020 at 22:05
Originally posted by stef4o

Мислам ќе одземаат дел од коловоз за да ги изведат бидејќи тротоарите се претворени во паркинзи и како и да решат да ги изведат истите ќе бидат прилично нефункционални и небезбедни. Во последното интервју на Шилегов за овој потег спомна дека во наредниот период со усвоениот детален план ќе се овозможи изградба на неколку катни гаражи и дека дури отпосле ќе почнат со казнување и отстранување возила од тротоарите. Тоа значи уште долго време хаотичност во овој дел и нефункционални велопатеки и тротоари.
инаку бидејќи не сум толку добро запознаен со тие објекти, имаат ли паркинзи и гаражи?
...ако имаат, тогаш е комплетно нелогично да се акне велосипедска патека на коловоз, при тротоари што се широки над 3 метри...
дури и да нема паркинг, тоа значи дека треба да се најде соодветно решение за паркирање на целиот регион... ама очигледно си ја најдоа гуската што несе златни јајца, велосипедски патеки на секој факинг коловоз во градот
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #2682 Posted: 23-Oct-2020 at 22:23
Претесни се десните ленти за +1.5м велосипедски, а левите пак се широки. Најверојатно ќе се сведе на цртање патека на тротоарот и ставање столпчиња, освен доколку не ги менуваат линиите на коловозот еден месец по нивното цртање.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2683 Posted: 24-Oct-2020 at 07:43
Originally posted by zabegan

Originally posted by stef4o

Мислам ќе одземаат дел од коловоз за да ги изведат бидејќи тротоарите се претворени во паркинзи и како и да решат да ги изведат истите ќе бидат прилично нефункционални и небезбедни. Во последното интервју на Шилегов за овој потег спомна дека во наредниот период со усвоениот детален план ќе се овозможи изградба на неколку катни гаражи и дека дури отпосле ќе почнат со казнување и отстранување возила од тротоарите. Тоа значи уште долго време хаотичност во овој дел и нефункционални велопатеки и тротоари.
инаку бидејќи не сум толку добро запознаен со тие објекти, имаат ли паркинзи и гаражи?
...ако имаат, тогаш е комплетно нелогично да се акне велосипедска патека на коловоз, при тротоари што се широки над 3 метри...
дури и да нема паркинг, тоа значи дека треба да се најде соодветно решение за паркирање на целиот регион... ама очигледно си ја најдоа гуската што несе златни јајца, велосипедски патеки на секој факинг коловоз во градот


Спомна во интервјуто дека добар дел од објкетите/зградите се дозволило да се изградат со малку или воопшто без предвиден паркинг простор па затоа допрва ќе граделе гаражи за да се реши овој проблем и како оправдување беше истакнато дека тешко е да се оди против навиките на граѓаните и дека сеуште нема услови за казнување и чести интервенции на пајакот.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2684 Posted: 24-Oct-2020 at 11:58
ОД ПОНЕДЕЛНИК ЌЕ НЕМА ГУЖВИ ЗА ИЗЛЕЗ ОД СКОПЈЕ, ГО ЗАВРШУВАМЕ БУЛЕВАРОТ АЛЕКСАНДАР МАКЕДОНСКИ, ВЕЛАТ ОД ГРАДОТ



За неколку дена ќе заврши реконструкцијата на булеварот Александар Македонски односно источниот влез на Скопје, најавуваат од Град Скопје. Вчера попладне започната е последната фаза од градежните работи со што булеварот целосно ќе биде отворен за сообраќај.

„Почнато е асфалтирањето на коловозот во правецот од Автокоманда кон излезот на Скопје. Очекуваме градежните работи да завршат за неколку дена со што источниот влез на Скопје ќе има нов лик“, велат од Град Скопје.

Реконструкцијата на булеварот Александар Македонски на потегот од крстосницата со улица 16. Македонска бригада до пешачкиот мост пред клучката кај Хиподром, почна на 5 септември. Градоначалникот Петре Шилегов на почетокот на градежните работи кажа дека на овој потег во должина од 5,8 километри работат три фирми за да биде завршен за 40 дена. Долж реконструираниот булевар ќе биде изведена и велосипедска патека.

Во моментов, градежните работи има уште на булеварот „8 Септември“ на потегот од крстосницата со Илинденска до „Хубо маркет“, и на улицата Васил Ѓоргов во Капиштец.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/od-ponedelnik-ke-nema-guzhvi-za-izlez-od-skopje-go-zavrshuvame-bulevarot-aleksandar-makedonski-velat-od-gradot/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2685 Posted: 24-Oct-2020 at 12:00
РЕКОНСТРУИРАН БУЛЕВАРОТ ВИДОЕ СМИЛЕВСКИ БАТО ВО АЕРОДРОМ

Со бележење на хоризонталната сообраќајна сигнализација, деновиве заврши целосната реконструкција на коловозот од булеварот Видое Смилевски Бато во општина Аеродром.
На потегот од крстосницата со булевар Србија до булеварот Февруарски поход, во должина од седумстотини метри во двете насоки на булеварот В.С.Бато, освен реконструкцијата на асфалтот, во изминатиов период беше направена и нивелација на постојните шахти и сливници за одведување атмосферска вода, како и замена на оштетените рабници.
Град Скопје со оваа реконструкција направи уште еден градежен зафат што во иднина ќе влијае врз олеснувањето на сообраќајниот метеж во овој дел од градот, бидејќи со целосната реконструкција на булеварот Февруарски поход, завршувањето на првата фаза од изградбата на булеварот АСНОМ, како и градбата на новиот мост од улица Васко Карангелевски кон Ќерамидница, граѓаните ќе добијат уште една сообраќајна алтернатива за намалување на времето што го поминуваат во возилата.









https://www.facebook.com/CityofSkopje
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2686 Posted: 27-Oct-2020 at 15:53
ПОСТАВЕНИ ПОДИГНАТИ ПЕШАЧКИ ПРЕМИНИ НА УЛИЦАТА ФРАЊО КЛУЗ

За да се зголеми безбедноста за сите учесници во сообраќајот на улицата Фрањо Клуз во општината Аеродром деновиве беа поставени подигнати пешачки премини.
Градот Скопје апелира до граѓаните да ја почитуваат поставената сообраќајна сигнализација на градските улици и да ја ограничат брзината на движење.









https://www.facebook.com/CityofSkopje/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2687 Posted: 28-Oct-2020 at 16:59
Незнам што би било решение за секојдневниот хаос кој се случува на бул.К.Ј.Питу на раскрсницата кај црквата и кај поштата,секој ден од 16 па понекогаш дури и до 17:30 е невидена гужва,колоните се скоро до Тобако 2.Се добива чувство ко да сме 5 милионски град.



Овој семафор чинам би било добредојдено да се замени со подземен или надземен пешачки премин и да има поголем и непречен проток на возила



проблем е што коли влегуваат среде оваа раскрсница свесни дека нема каде да одат кога гледаат пред нив дека се е полно



и патем гужвите во насока Аеродром-Центар се случуваат во период од 8 до 9 наутро и од 16 до 17:30 попладне.
Очигледно Трета Македонска Бригада не се користи баш колку што се очекуваше или незнам што е друго...

И секако гужва е и по новиот мост,проблемот со шиканата на Беласица исто така е децениски и очигледно нерешлив



Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #2688 Posted: 28-Oct-2020 at 17:16
Овој проблем ќе се реши во голема мера со пуштање на новиот мост во Аеродром, ќе ја подели гужвата.
На скопје му требаат уште 2 моста, кружни текови и надвозници инаку ништо не правиме...
Ако можеше Владата да инвестира 500 мил евра во објекти не гледам зошто не може сега барем 100 мил и за инфраструктура. Сепак тука живее пола држава.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #2689 Posted: 28-Oct-2020 at 17:17
Originally posted by stef4o


проблем е што коли влегуваат среде оваа раскрсница свесни дека нема каде да одат кога гледаат пред нив дека се е полно


Едно единствено е чарето:



https://www.theglobeandmail.com/globe-drive/culture/commuting/blocking-the-box-when-green-doesnt-mean-go/article18983298/

Камери за сликање на крстосници кои ќе ловат ем поминување на црвено, ем гридлокинг.

https://mk.wikipedia.org/wiki/%D0%A6%D1%80%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B0_%D0%BC%D1%80%D0%B5%D0%B6%D0%B0
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #2690 Posted: 28-Oct-2020 at 17:50
Новиот мост кај СЦЈС и корекција на мостот на ул. „Беласица“, би требало да го реши проблемот.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2691 Posted: 28-Oct-2020 at 18:09
Мостот кон Керамидница ќе ја реши гужвата овде ама ќе ја направи уште похаотична Мавровка бидејќи најголем процент ќе одат натаму,а за корекција на Беласица би рекол дека поверојатно е да се изградат уште три моста отколку таму некој да ја исправа шиканата познавајќи ги сите правни лавиринти кои траат вечно.
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #2692 Posted: 28-Oct-2020 at 19:50
За раскрсницата кај Мавровка, ако добро се сеќавам, планираат да биде на две нивоа. Ако ја направат на две нивоа, тогаш најверојатно не би имало никаков проблем, но не треба да се занемарува и раскрсницата од мостот на ул. „Беласица“.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #2693 Posted: 28-Oct-2020 at 21:05
Денивелација (клучки) на 5-6 раскрсници (Мавровка, Тобако 2, двете кај Транспортен, Саем итн.), подземни пешачки на повеќе точки, Есенинова, продолжување на Трета македонска, мостот кон Керамидница, подземен булевар КЈП - Илинденска или Партизанска, ЛРТ Ѓорче - Ново Лисиче. Секако, дали 10% од ова ќе видиме следните 10 години.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #2694 Posted: 28-Oct-2020 at 21:23

не е проблем само големиот промет на возилата, семафорите се десинхронизирани во голем дел од градов, којзнае од кога ги немаат наместено
второ е сообраќајната култура ко што спомна гитар погоре

Беласица не страда толку од кривината на мостот, колку што страда од 1000 споредни улици што се приклучуваат на нејзе, ја ја користам стално кога влегувам од Карпош/Центар према Аеродром и знае да има невидени колони кои почнуваат да ја оптеретуваат и раскрсницата кај макпетрол... ова е огромен проблем на целиот комплекс околу железничка

@stef4o не сум баш сигурен за пешачки премин, затоа што истиот би бил нефункционален ако се наоѓа на раскрсница, чист пример ти е влајко и пешачкиот кај скопјанка подоле, кој не се користи, затоа што има пешачки премин во близина и луѓе свесно прерипуваат преку жардиниери

Edited by zabegan - 28-Oct-2020 at 21:24
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2695 Posted: 28-Oct-2020 at 22:04
Точно,колку и да се прават надземни и подземни пешачки премини е џабе кога народот си е научен да прерипува по жардиниери и се што му дојде на пат за да си помине каде што наумил,за тоа да се реши треба уште децении да поминат и многу многу казни да се изнапишат.
Во однос на сообраќајниот хаос мора нешто да почне да се прави најави има многу но на терен ништо поконкретно за осетни промени,колку за почеток треба да се санкционира влегувањето во раскрсница и блокирање на истата бидејќи тоа е клучот на метежот што се создава во утринскиот и попладневниот наплив на возила,патем денес во цел тој хаос брза помош изгуби 10 минути да се провлече едноставно нема каде да помине и често се случуваат некои поситни сообраќајки кои ставаат капак на целата ситуација. Често пати им ја зафаќаат и десната лента па ЈСП се престојуваат по неколку пати и тоа нема крај. За во блиска иднина не гледам некоја желба и иницијатива работите да се сменат,да се вложи вистински во инфраструктурата а не само повремено да се актуелизираат некои проекти кои брзо паѓаат во заборав.
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 1023
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #2696 Posted: 29-Oct-2020 at 08:26
Памтам 2003 та година беше кога оваа маршута со Томос моторче,двајца качени се поминуваше во период 4-5 саат попладне лабаво....сега е тоа самоубијство.
Неверојатно колку градов се промени на лошо со згуснување на население и сообраќај и тоа за нема ни 20 години...



Цел град е една голема затка и за да нешто осетно се реши ќе бидат потребни стотици милиони евричи...само еден кружен тек на две нивоа кошта 15-20 милиони...Ќе треба промена и реформа на цела сигнализација (пивара донира за први и единствени смарт семафори во градов,мислам што да се каже понатака)...башка мостови преку Вардар,надземни и подземни премини,проширувања на улици и булевардска мрежа итн

Ако вака се продолжи, во еден мандат градоначанички најголем зафат да е почеток на градба на мост над Вардар онда треба да се привикнеме дека ќе сме еден мал Бомбај во Европа.Поготово сега со една милијарда што ја смотаа со пандемијава, проекти нема да видиме ни на рендер.

Edited by kiriOK - 29-Oct-2020 at 08:28
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 465
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #2697 Posted: 29-Oct-2020 at 09:48
Во 2003 Скопје не беше толку помал и по ретко населен град колку што беше економски не раздвижен. Невработеноста во Скопскиот регион беше скоро 40%, немаше модерни трговски центри, а ИТ фирми и модерни банкарски филиали и други канцеларски работни места беа фикција. Се пазареше во локални продавници и по пазари немаше ни супер маркети. Населенито имаше 3-4 пати помалку автомобили по глава на жител. Скопје имаше помалку автомобили во 2003 од Љубљана ако не и од Марибор. Центар на град со близу 700.000 жители во една економија во развој изгледа вака и позагушено. Твојот впечаток го делат и жителите на Белград, Софија, Пловдив, Нови Сад, Тирана и други. На пример Солун како поразвиен град одамна си ги има гижвите и густината.
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 580
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #2698 Posted: 29-Oct-2020 at 15:42
Урбанистите имале предвидено како да се справиме со порастот на сообраќајот, без разлика кои се причините за него, но што е направено од 2003 до денес на тој план? Речиси ништо.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #2699 Posted: 31-Oct-2020 at 02:04
Originally posted by MKDSTRUGA

Во 2003 Скопје не беше толку помал и по ретко населен град колку што беше економски не раздвижен. Невработеноста во Скопскиот регион беше скоро 40%, немаше модерни трговски центри, а ИТ фирми и модерни банкарски филиали и други канцеларски работни места беа фикција. Се пазареше во локални продавници и по пазари немаше ни супер маркети. Населенито имаше 3-4 пати помалку автомобили по глава на жител. Скопје имаше помалку автомобили во 2003 од Љубљана ако не и од Марибор. Центар на град со близу 700.000 жители во една економија во развој изгледа вака и позагушено. Твојот впечаток го делат и жителите на Белград, Софија, Пловдив, Нови Сад, Тирана и други. На пример Солун како поразвиен град одамна си ги има гижвите и густината.
не ми е никаква утеха ако некој друг град имал сообраќајни проблеми
еден куп градови имаат огромни стари јадра на кои не може којзнае колку да се интервенира, Скопје е 90% новоизграден град, и да се посветуваше малку внимание на инфраструктурата во текот на сите овие 60 години од земјотресот навака, ќе имавме перфекција од сообраќај
Скопје е град каде инфраструктурен проект глави со години затоа што треба да се срушат три куќи (па голем дел ако не беа и дивоградби и доградби), каде што не може два семафори асално да се синхронизираат и каде властите излегуваат со идиотски импровизирани проекти, па уште и се фалат дека којзне што направиле

во ред, сфаќаме дека Скопје е презаситено со жители, возила и објекти, ама па не може да очекуваш да не се шири и развива, ниту па е логично да мислиш дека тоа гушење е на природна база на метрополски развој и ограниченост на простор, а не на неинвестирање и криминал
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #2700 Posted: 31-Oct-2020 at 13:50
Originally posted by zabegan

Originally posted by MKDSTRUGA

Во 2003 Скопје не беше толку помал и по ретко населен град колку што беше економски не раздвижен. Невработеноста во Скопскиот регион беше скоро 40%, немаше модерни трговски центри, а ИТ фирми и модерни банкарски филиали и други канцеларски работни места беа фикција. Се пазареше во локални продавници и по пазари немаше ни супер маркети. Населенито имаше 3-4 пати помалку автомобили по глава на жител. Скопје имаше помалку автомобили во 2003 од Љубљана ако не и од Марибор. Центар на град со близу 700.000 жители во една економија во развој изгледа вака и позагушено. Твојот впечаток го делат и жителите на Белград, Софија, Пловдив, Нови Сад, Тирана и други. На пример Солун како поразвиен град одамна си ги има гижвите и густината.
не ми е никаква утеха ако некој друг град имал сообраќајни проблеми
еден куп градови имаат огромни стари јадра на кои не може којзнае колку да се интервенира, Скопје е 90% новоизграден град, и да се посветуваше малку внимание на инфраструктурата во текот на сите овие 60 години од земјотресот навака, ќе имавме перфекција од сообраќај
Скопје е град каде инфраструктурен проект глави со години затоа што треба да се срушат три куќи (па голем дел ако не беа и дивоградби и доградби), каде што не може два семафори асално да се синхронизираат и каде властите излегуваат со идиотски импровизирани проекти, па уште и се фалат дека којзне што направиле

во ред, сфаќаме дека Скопје е презаситено со жители, возила и објекти, ама па не може да очекуваш да не се шири и развива, ниту па е логично да мислиш дека тоа гушење е на природна база на метрополски развој и ограниченост на простор, а не на неинвестирање и криминал

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 133134135136137 159>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.828 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.