![]() |
![]() |
![]() |
Надземни и подземни пешачки премини |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1213141516 22> |
Author | ||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Инаку има и кај нас казни за оваа работа, штета само што спорадично има казнувачи
![]() |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
|
koj da te kazni?koj kje trca po tebe da te fati?120 kg. policaec?toj sam ne moze da se nosi!
Toa so ogradata, tamam kako kje se vklopi so okolinata!ko zooloska gradina!!
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Јасно е дека со апели не бидува, така да за жал очигледно мора такви поекстремни мерки. Плус тоа однесувањето на мнозинството граѓани е поблиску до животинскиот свет отколку до однесување на цивилизирани луѓе со развиена граѓанска свест, така да паралелата со зоолошката градина има и посуштинска подлога и оправдување ![]() |
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
навистина огради и било какви препреки не бидува, само контрола од властите треба
па сме биле милион пати сведоци како истите огради биле вадени и прескокнувани |
||
![]() |
||
toasumjas ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
|
![]() Другар сме биле сведоци 2 милиони пати дека контрола од властите поготово на такво место со милион пешаци нема да помогне.За едукација е смешно и да збориме. Да бидеме реални и реално да ги решаваме проблемите. А со јака и висока ограда и со надземен премин кој пешаците сакале неќеле ќе научат да го користат мислам дека накрај сите ќе бидеме задоволни.А поготово што ќе анулираме уште едно тесно грло. А проблемот таму кај што викаш дека е кршена и виткана оградата е и тоа што на тие места обично нема никаков премин а знаеме дека кај нас никој неќе многу да кружи па така сите се решаваат да претрчаат и да ја скокнат ниската ограда, а таа со време од толку преминувања(прескокнувања) се уништува(навалува, паѓа итн) плус ке се погоди некој(можда 2-3ца ![]() Овдека високата и се надевам чврстата ограда никој нема да му текне т.е нема ни да биде физички возможно да ја прескокне плус ќе има надземен премин кој уште повеќе ќе ја намали таквата и така невозможна можност ![]() Edited by toasumjas - 22-Sep-2010 at 01:05 |
||
![]() |
||
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
|
Како оправдуваш тука пешачки мост тоа е чудо невидено. Пешачкиот на семафорите ти е на помалце од 100м. Ова малтене ко Влајко би излегло. |
||
![]() |
||
Swimmer ![]() Senior Member ![]() ![]() Suspended Joined: 09-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 294 |
![]() ![]() |
|
Не сметам дека е толку чудно, кога и на фотките што ги постирав претходно е ист случај, забележи колкава е оддалеченоста на семафорите од преминот. Влајко е уникат, не верувам дека е возможно некој да направи толку лошо решение, ова е центар на град и споредбата по никој основ не држи. Инаку те разбирам дека после него сме остеливи на надземен премин и вадиме артилерија чим се спомене.
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
||
Swimmer ![]() Senior Member ![]() ![]() Suspended Joined: 09-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 294 |
![]() ![]() |
|
да се дополнам, разгледав малку наназад по нишкава, првенствено барајќи фотка/мапа, со точна локација на преминот. Не најдов ама приметив дека и други имале слични размислувања. Инаку Влајко коштал 1.000.000 евра, а овој кај битпазар 200.000 евра. Тоа се 5 овакви. Па тек и кога би биле монтажни, не толку естетски, можда и 10 излезат.
Иако 100 пати кажав, сепак мислам дека не треба силата да биде решение. Треба да се обeзбедат услови за преминување, нови/и премин/и, па можда нема ни да има потреба од санкции. За овој дел ограда од некои 2 метра е must. Архива:
Edited by Swimmer - 22-Sep-2010 at 11:55 |
||
![]() |
||
![]() |
||
Swimmer ![]() Senior Member ![]() ![]() Suspended Joined: 09-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 294 |
![]() ![]() |
|
Извинете што го затупев со темава, не сум стручен, зборам од аспект на некаква практичност по мое видување. Ако јас се прашував, ќе се градеа 2 премина одеднаш, и да се реши конечно тој дел. Ако може 20 споменици одеднаш, што се 2 премина одеднаш. ![]() ![]() ![]() оној погоре е кај битпазар што се гради, а овој подоле е алтернативен виртуелен. |
||
![]() |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
![]() Мислам дека идејава не ти е така нелогична, и со Влајко не би направил споредба бидејќи. 1. Влајко малтене надвиснува пешачки премин 2. Густината на пешаци на Крсте Петков Мисирков е неспоредлива со онаа околу Влајко. Исто така, логичните точки за премин на Крсте Петков Мисирков се далеку повеќе отколку околу Влајко каде Партизанска е прилично пуста, а овдека е прилично набиено со содржини. |
||
![]() |
||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
|
Абе ти свимер разбираш дека не е до премините туку до свеста на население? Очигледно не разбираш... Да ја направат цела улица подземна пак ќе скокаат како диви зајци.
![]() Edited by Supervisor - 22-Sep-2010 at 12:35 |
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Swimmer, гледам дека и мене си ме цитирал дека е потребен уште еден премин помеѓу овој што сега се гради и крстосницата кај Мавровка, но за конкретната локација што ја спомнуваш се слагам со fichot дека е преблиску, се работи за помалку од 100 метри, би немало смисла... Би било подобро да се најде простор барем малку посеверно, а со тоа ем да се направи некое поразумно растојание од крстосницата кај Мавровка, ем да се редуцира големото растојание до преминот што сега се гради кај поликлиниката.
|
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
тоа се прави многу едноставно. Наместо да збориме нонстоп за надземни премини во сред центар, се прават подземни кои мозе да имаат повекје излези кај сакаме. Значи не зборам за оние тунелчиња што ги имаме во Скопје, туку за асален, содржаен подземен премин со продавници кој може да се простира малку и по должината на булеварот. |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Глупости, луѓето стануваат зајаци секаде каде што има голема фреквенција на пешаци кои од разни причини повеќе пати треба да минуваат улица на ден и кружењето некогаш не е опција. Не го оправдувам рипањето преку жардинерии, огради итн, но битно е да се погледнат и причините и да се најде соодветно решение. Полно е зајаци и кај Градежен факултет, полно е зајаци и помеѓу двете автобуски кај Градска болница. итн итн. Мора да почне да се размислува за подземни премини кои кај нас би биле преферирани сигурно 5-6 месеци во годината (Јули-Август како и зимно време кога се е умацано со валкан снег или дожд). |
||
![]() |
||
toasumjas ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
|
Потполно се согласувам. Со таков подземен премин лугето ќе можат на.пр кај мавровка да искочат од сите четири страни на раскрсницата и да не чекаат ниеден семафор некад и по 60 секунди. Али сигурно ќе ни објаснат дека и тоа е скапа инвестиција ![]() ![]() |
||
![]() |
||
Swimmer ![]() Senior Member ![]() ![]() Suspended Joined: 09-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 294 |
![]() ![]() |
|
Не се работи дека не разбирам супервизор, сметам дека треба практично согледување на проблемoт и причините за настанување, дека пред да се примени сила и санкција, треба да се исцрпат сите реални применливи практични решенија во корист на учесниците во сообраќајот. Битно е да се задоволат нивните потреби, а оној мал дел кој не би се придржувал, да се санкционира. Ако има ограда, а нема премин, возачите се задоволни, ама не и пешаците. Незнам зашто би се инателе, дополнителен премин на овој булевар сигурно нема да остане празен, ниту е расфрлање со пари, ниту е мегаломанија. Секој би го поддржал.Пбанкс добар предлог, се плашам да не е малку импозантен за наши услови, оти ако треба да одбираме меѓу неестетски но барем практичен премин и модерен малтене шопинг центар под земја, со сегашниве изгледи и менталитет, го бирам првото. Ако чекаме на второто, се плашам дека никогаш нема да го добиеме, а проблемов само ќе нараснува. И по 20 години кога ќе има потреба од 5 премина, ќе изградат 1 и ќе се сликаат кажувајќи како решиле значаен проблем. Цело време сме 5 чекори назад во однос на потребите.
Кло се слагам дека може и малце погоре, впрочем ако има ограда и нема многу избор, али сепак, битно е да се најде соодветна точка и да се обезбеди рационален премин. И да изодиш 20 метра не е 50 или 100. Дали можда ќе има влијание и новиот плоштад на меџити, евентуално зголемена циркулација на луѓе или подолготрајна фрекфенција и во попладненвните, доцните часови. ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
||
toasumjas ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
|
Негледам што е тука импозантно? Ако подземен премин кај нас е научна фантастика тогаш шо ќе речеме за трамвај или недај боже метро ![]() Така да подземните премини се и те како покорисни како за пешаците така и за сообракајот, а и цената нема да им биде висока како што мислиш. Edited by toasumjas - 22-Sep-2010 at 17:35 |
||
![]() |
||
Swimmer ![]() Senior Member ![]() ![]() Suspended Joined: 09-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 294 |
![]() ![]() |
|
Импозантно од аспект дека е нереално кај нас некој да го направи, да пројави иницијатива, заложба, интерес и да го истурка до крај во разумен рок. Со оглед на градежните работи кај нас и на обичен премин се радуваме. Трамвајот како што гледаш е' научна фантастика веќе 20 години. Метро - ајде ти се молам. Незнам како се дрзнаа со жичарницата, али добро, живи били па видели. Читај меѓу редови, не се пали одма.
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
||
toasumjas ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
|
Jа пак не гледам зашто е нереално некој кај нас да направи еден обичен подземен премин. Да те потсетам дека праиме проект од 200.000.000 евра ако не и поише, метро линија една асална без проблем толку кошта.
За секое спомениче и оп еден подземен прелаз ни отиде. |
||
![]() |
||
Swimmer ![]() Senior Member ![]() ![]() Suspended Joined: 09-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 294 |
![]() ![]() |
|
OПШТИНА ЧАИР НАЈДЕ НАЧИН КАКО ДА СЕ КОРИСТИ НАТПАТНИКОТ Ограда ќе штити од претрчување на Бит-пазар Градоначалниците на Општина Чаир Изет Меџити и на Град Скопје Коце Трајановски договориле во жардиниерата на Бит-пазар да се постави железна ограда за да мораат граѓаните да го користат натпатникот за преминување преку булеварот Крсте Мисирков Железна ограда во жардиниерата на Бит-пазар ќе ги штити граѓаните да не претрчуваат преку булеварот Крсте Мисирков туку за поминување на улицата да мора да го користат натпатникот кој се гради. Градоначалниците на Општина Чаир Изет Меџити и на Град Скопје Коце Трајановски заклучиле дека оградување на жардиниерата е единствен начин да се спречат граѓаните да претрчуваат низ булеварот и откако преминот ќе биде "Нема да дозволиме и овој натпатник никој да не го користи, како што е случај со оној на улицата Цветан Димов. Во моментов на овој потег нема жардиниера, но наскоро Градот ќе почне со нејзина градба. Во неа ќе насадиме густо зеленило, и во делот каде што сега е пешачкиот премин, ќе поставиме железна ограда. Така граѓаните, сакале - не сакале, ќе немаат друг начин да го минат булеварот, па ќе создадат навика да го користат преминот", вели Изет Меџити, градоначалник на Општина Чаир. Тој вели дека изградбата на натпатникот е при крај, и за 10-ина дена тој ќе биде ставен во функција и ќе може да се користи. Останува уште да се постави ограда на скалите и да се монтираат лифтовите за хендикепирани лица. Иако не било предвидено со проектот, општинарите размислуваат в година на направат и ескалатори на преминот за полесно движење на граѓаните. Изградбата на натпатникот на Бит-пазар чини 12 милиони денари и комплетно ја финансира фирмата "Акцент медија" која, за возврат, ќе стопанисува со рекламниот простор на него во наредните десет години. По истекот на овој период, рекламниот простор ќе го преземеме Општината, и парите од рекламите ќе се слеваат во нејзината каса. Edited by Swimmer - 23-Sep-2010 at 12:38 |
||
![]() |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1213141516 22> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |