build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Надземни и подземни пешачки премини

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 22>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #261 Posted: 21-Sep-2010 at 18:17
Инаку има и кај нас казни за оваа работа, штета само што спорадично има казнувачи
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #262 Posted: 21-Sep-2010 at 18:25
koj da te kazni?koj kje trca po tebe da te fati?120 kg. policaec?toj sam ne moze da se nosi!
Toa so ogradata, tamam kako kje se vklopi so okolinata!ko zooloska gradina!!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #263 Posted: 21-Sep-2010 at 18:48
Originally posted by my Macedonia

Toa so ogradata, tamam kako kje se vklopi so okolinata!ko zooloska gradina!!

Јасно е дека со апели не бидува, така да за жал очигледно мора такви поекстремни мерки. Плус тоа однесувањето на мнозинството граѓани е поблиску до животинскиот свет отколку до однесување на цивилизирани луѓе со развиена граѓанска свест, така да паралелата со зоолошката градина има и посуштинска подлога и оправдување
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #264 Posted: 21-Sep-2010 at 19:27
навистина огради и било какви препреки не бидува, само контрола од властите треба
па сме биле милион пати сведоци како истите огради биле вадени и прескокнувани
Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #265 Posted: 22-Sep-2010 at 01:00

Другар сме биле сведоци 2 милиони пати дека контрола од властите поготово на такво место со милион пешаци нема да помогне.За едукација е смешно и да збориме. Да бидеме реални и реално да ги решаваме проблемите.
А со јака и висока ограда и со надземен премин кој пешаците сакале неќеле ќе научат да го користат мислам дека накрај сите ќе бидеме задоволни.А поготово што ќе анулираме уште едно тесно грло.
А проблемот таму кај што викаш дека е кршена и виткана оградата е и тоа што на тие места обично нема никаков премин а знаеме дека кај нас никој неќе многу да кружи па така сите се решаваат да претрчаат и да ја скокнат ниската ограда, а таа со време од толку преминувања(прескокнувања) се уништува(навалува, паѓа итн) плус ке се погоди некој(можда 2-3ца ) ајвен/и ке ја шутне итн.

Овдека високата и се надевам чврстата ограда никој нема да му текне т.е нема ни да биде физички возможно да ја прескокне плус ќе има надземен премин кој уште повеќе ќе ја намали таквата и така невозможна можност затоашто ја анулира главната причина поради која луѓето обично претрчуваат улица и скокаат огради а тоа е да се спасат од кружење.

Edited by toasumjas - 22-Sep-2010 at 01:05
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #266 Posted: 22-Sep-2010 at 02:47

 

Originally posted by Swimmer

значи зборам за излез од ограда (паркинг) на факултети, во чело ти е мавровка, да се спои со премин со мавровка па и скали за на тротоар, сеедно.

Како оправдуваш тука пешачки мост тоа е чудо невидено. Пешачкиот на семафорите ти е на помалце од 100м. Ова малтене ко Влајко би излегло. 



Back to Top
Swimmer View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 09-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 294
  Quote Swimmer Quote  Post ReplyReply #267 Posted: 22-Sep-2010 at 11:23
Originally posted by fichot

 

Originally posted by Swimmer

значи зборам за излез од ограда (паркинг) на факултети, во чело ти е мавровка, да се спои со премин со мавровка па и скали за на тротоар, сеедно.

Како оправдуваш тука пешачки мост тоа е чудо невидено. Пешачкиот на семафорите ти е на помалце од 100м. Ова малтене ко Влајко би излегло. 

 
 
Токму затоа, тие 100ина метри денес прават проблем, релативно се далеку од фрекфентната точка, а кога би имало премин, па околу него на 100ина метри пешачки еден кај семафорите и друг, пред сегашниот премин кај бит пазар (т.е. помеѓу двата премина), би се создал ред. Дури мислам дека со 2 премина, пешачки може само кај семафорите да има. Замисли која промена би било тоа за таа фрекфентна улица, да се вози без запирање, претрчување и сл. Мислам дека со 2 премина  булеварот во тој дел би се решил комплетно.
 
Не сметам дека е толку чудно, кога и на фотките што ги постирав претходно е ист случај, забележи колкава е оддалеченоста на семафорите од преминот. Влајко е уникат, не верувам дека е возможно некој да направи толку лошо решение, ова е центар на град и споредбата по никој основ не држи. Инаку те разбирам дека после него сме остеливи на надземен премин и вадиме артилерија чим се спомене. Smile
Back to Top
Swimmer View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 09-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 294
  Quote Swimmer Quote  Post ReplyReply #268 Posted: 22-Sep-2010 at 11:53
да се дополнам, разгледав малку наназад по нишкава, првенствено барајќи фотка/мапа, со точна локација на преминот. Не најдов ама приметив дека и други имале слични размислувања. Инаку Влајко коштал 1.000.000 евра, а овој кај битпазар 200.000 евра. Тоа се 5 овакви. Па тек и кога би биле монтажни, не толку естетски, можда и 10 излезат.
 
Иако 100 пати кажав, сепак мислам дека не треба силата да биде решение. Треба да се обeзбедат услови за преминување, нови/и премин/и, па можда нема ни да има потреба од санкции. За овој дел ограда од некои 2 метра е must.
 
Архива:
Originally posted by Cloverstack



Да, се слагам потребен е уште еден помеѓу пазарот и Мавровка, но чекор по чекор...
 
Originally posted by krale

На Бит пазар треба да се изгради уште еден натпатник (подолу накај Мавровка) кај другиот пешачки, и улицата да се оневозможи за преминување пешки.

Тоа значително ќе ја зголеми безбедноста, но и ќе придонесе да се забрза сообраќајот на тоа тесно грло.

А да не збориме дека и Бит Пазар треба да се подигне на спрат и да се направи паркинг под него. Тоа би било трајно решение за тој дел од градот кој моментално е многу фреквентен и во тотален хаос.


Edited by Swimmer - 22-Sep-2010 at 11:55
Back to Top
Swimmer View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 09-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 294
  Quote Swimmer Quote  Post ReplyReply #269 Posted: 22-Sep-2010 at 12:22
Извинете што го затупев со темава, не сум стручен, зборам од аспект на некаква практичност по мое видување. Ако јас се прашував, ќе се градеа 2 премина одеднаш, и да се реши конечно тој дел. Ако може 20 споменици одеднаш, што се 2 премина одеднаш.
 
 
 
 
оној погоре е кај битпазар што се гради, а овој подоле е алтернативен виртуелен.
 
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #270 Posted: 22-Sep-2010 at 12:33


Мислам дека идејава не ти е така нелогична, и со Влајко не би направил споредба бидејќи.

1. Влајко малтене надвиснува пешачки премин
2. Густината на пешаци на Крсте Петков Мисирков е неспоредлива со онаа околу Влајко. Исто така, логичните точки за премин на Крсте Петков Мисирков се далеку повеќе отколку околу Влајко каде Партизанска е прилично пуста, а овдека е прилично набиено со содржини.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #271 Posted: 22-Sep-2010 at 12:34
Абе ти свимер разбираш дека не е до премините туку до свеста на население? Очигледно не разбираш... Да ја направат цела улица подземна пак ќе скокаат како диви зајци. Wallbash

Edited by Supervisor - 22-Sep-2010 at 12:35
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #272 Posted: 22-Sep-2010 at 13:07
Swimmer, гледам дека и мене си ме цитирал дека е потребен уште еден премин помеѓу овој што сега се гради и крстосницата кај Мавровка, но за конкретната локација што ја спомнуваш се слагам со fichot дека е преблиску, се работи за помалку од 100 метри, би немало смисла... Би било подобро да се најде простор барем малку посеверно, а со тоа ем да се направи некое поразумно растојание од крстосницата кај Мавровка, ем да се редуцира големото растојание до преминот што сега се гради кај поликлиниката.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #273 Posted: 22-Sep-2010 at 13:10
Originally posted by Cloverstack

Swimmer, гледам дека и мене си ме цитирал дека е потребен уште еден премин помеѓу овој што сега се гради и крстосницата кај Мавровка, но за конкретната локација што ја спомнуваш се слагам со fichot дека е преблиску, се работи за помалку од 100 метри, би немало смисла... Би било подобро да се најде простор барем малку посеверно, а со тоа ем да се направи некое поразумно растојание од крстосницата кај Мавровка, ем да се редуцира големото растојание до преминот што сега се гради кај поликлиниката.


тоа се прави многу едноставно. Наместо да збориме нонстоп за надземни премини во сред центар, се прават подземни кои мозе да имаат повекје излези кај сакаме.

Значи не зборам за оние тунелчиња што ги имаме во Скопје, туку за асален, содржаен подземен премин со продавници кој може да се простира малку и по должината на булеварот.


Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #274 Posted: 22-Sep-2010 at 13:47
Originally posted by Supervisor

Абе ти свимер разбираш дека не е до премините туку до свеста на население? Очигледно не разбираш... Да ја направат цела улица подземна пак ќе скокаат како диви зајци. Wallbash


Глупости, луѓето стануваат зајаци секаде каде што има голема фреквенција на пешаци кои од разни причини повеќе пати треба да минуваат улица на ден и кружењето некогаш не е опција.

Не го оправдувам рипањето преку жардинерии, огради итн, но битно е да се погледнат и причините и да се најде соодветно решение.

Полно е зајаци и кај Градежен факултет, полно е зајаци и помеѓу двете автобуски кај Градска болница.

итн итн.

Мора да почне да се размислува за подземни премини кои кај нас би биле преферирани сигурно 5-6 месеци во годината (Јули-Август како и зимно време кога се е умацано со валкан снег или дожд).
Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #275 Posted: 22-Sep-2010 at 14:02
Originally posted by pbanks

тоа се прави многу едноставно. Наместо да збориме нонстоп за надземни премини во сред центар, се прават подземни кои мозе да имаат повекје излези кај сакаме. Значи не зборам за оние тунелчиња што ги имаме во Скопје, туку за асален, содржаен подземен премин со продавници кој може да се простира малку и по должината на булеварот.


Потполно се согласувам. Со таков подземен премин лугето ќе можат на.пр кај мавровка да искочат од сите четири страни на раскрсницата и да не чекаат ниеден семафор некад и по 60 секунди.
Али сигурно ќе ни објаснат дека и тоа е скапа инвестиција
Back to Top
Swimmer View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 09-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 294
  Quote Swimmer Quote  Post ReplyReply #276 Posted: 22-Sep-2010 at 14:36
Не се работи дека не разбирам супервизор, сметам дека треба практично согледување на проблемoт и причините за настанување, дека пред да се примени сила и санкција, треба да се исцрпат сите реални применливи практични решенија во корист на учесниците во сообраќајот.
Битно е да се задоволат нивните потреби, а оној мал дел кој не би се придржувал, да се санкционира. Ако има ограда, а нема премин, возачите се задоволни, ама не и пешаците. Незнам зашто би се инателе, дополнителен премин на овој булевар сигурно нема да остане празен, ниту е расфрлање со пари, ниту е мегаломанија. Секој би го поддржал.
Пбанкс добар предлог, се плашам да не е малку импозантен за наши услови, оти ако треба да одбираме меѓу неестетски но барем практичен премин и модерен малтене шопинг центар под земја, со сегашниве изгледи и менталитет, го бирам првото. Ако чекаме на второто, се плашам дека никогаш нема да го добиеме, а проблемов само ќе нараснува.
И по 20 години кога ќе има потреба од 5 премина, ќе изградат 1 и ќе се сликаат кажувајќи како решиле значаен проблем. Цело време сме 5 чекори назад во однос на потребите.
 
Кло се слагам дека може и малце погоре, впрочем ако има ограда и нема многу избор, али сепак, битно е да се најде соодветна точка и да се обезбеди рационален премин. И да изодиш 20 метра не е 50 или 100.
 
Дали можда ќе има влијание и новиот плоштад на меџити, евентуално зголемена циркулација на луѓе или подолготрајна фрекфенција и во попладненвните, доцните часови. Question
 
Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #277 Posted: 22-Sep-2010 at 17:31
Originally posted by Swimmer

Пбанкс добар предлог, се плашам да не е малку импозантен за наши услови, оти ако треба да одбираме меѓу неестетски но барем практичен премин и модерен малтене шопинг центар под земја, со сегашниве изгледи и менталитет, го бирам првото. Ако чекаме на второто, се плашам дека никогаш нема да го добиеме, а проблемов само ќе нараснува.
И по 20 години кога ќе има потреба од 5 премина, ќе изградат 1 и ќе се сликаат кажувајќи како решиле значаен проблем. Цело време сме 5 чекори назад во однос на потребите.


Негледам што е тука импозантно? Ако подземен премин кај нас е научна фантастика тогаш шо ќе речеме за трамвај или недај боже метро . Не е толку импозантна работа, а со продажбата или ќириите од продавничките шти ќе се добијат од евентуалниот подземен премин може да се вратат поголемиот дел од парите ако не и сите. Плус тој подземен премин може да вреди ко 4 пошто сакаш повеќе т.е со подземниот премин може да се поврзат сите 4 страни, ако збориме за кај мавровка: ќе може да се искочи и кај судот и кај библјотеката и кај мавровка и кај факултетот. А во градов има и други локации кој се и уште поприкладни за вакво решение.
Така да подземните премини се и те како покорисни како за пешаците така и за сообракајот, а и цената нема да им биде висока како што мислиш.

Edited by toasumjas - 22-Sep-2010 at 17:35
Back to Top
Swimmer View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 09-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 294
  Quote Swimmer Quote  Post ReplyReply #278 Posted: 22-Sep-2010 at 22:45
Импозантно од аспект дека е нереално кај нас некој да го направи, да пројави иницијатива, заложба, интерес и да го истурка до крај во разумен рок. Со оглед на градежните работи кај нас и на обичен премин се радуваме. Трамвајот како што гледаш е' научна фантастика веќе 20 години. Метро - ајде ти се молам. Незнам како се дрзнаа со жичарницата, али добро, живи били па видели. Читај меѓу редови, не се пали одма. Smile 
Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #279 Posted: 23-Sep-2010 at 11:39
Jа пак не гледам зашто е нереално некој кај нас да направи еден обичен подземен премин. Да те потсетам дека праиме проект од 200.000.000 евра ако не и поише, метро линија една асална без проблем толку кошта.
За секое спомениче и оп еден подземен прелаз ни отиде.
Back to Top
Swimmer View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 09-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 294
  Quote Swimmer Quote  Post ReplyReply #280 Posted: 23-Sep-2010 at 12:35
OПШТИНА ЧАИР НАЈДЕ НАЧИН КАКО ДА СЕ КОРИСТИ НАТПАТНИКОТ

Ограда ќе штити од претрчување на Бит-пазар


Градоначалниците на Општина Чаир Изет Меџити и на Град Скопје Коце Трајановски договориле во жардиниерата на Бит-пазар да се постави железна ограда за да мораат граѓаните да го користат натпатникот за преминување преку булеварот Крсте Мисирков

Железна ограда во жардиниерата на Бит-пазар ќе ги штити граѓаните да не претрчуваат преку булеварот Крсте Мисирков туку за поминување на улицата да мора да го користат натпатникот кој се гради. Градоначалниците на Општина Чаир Изет Меџити и на Град Скопје Коце Трајановски заклучиле дека оградување на жардиниерата е единствен начин да се спречат граѓаните да претрчуваат низ булеварот и откако преминот ќе биде
пуштен.

"Нема да дозволиме и овој натпатник никој да не го користи, како што е случај со оној на улицата Цветан Димов. Во моментов на овој потег нема жардиниера, но наскоро Градот ќе почне со нејзина градба. Во неа ќе насадиме густо зеленило, и во делот каде што сега е пешачкиот премин, ќе поставиме железна ограда. Така граѓаните, сакале - не сакале, ќе немаат друг начин да го минат булеварот, па ќе создадат навика да го користат преминот", вели Изет Меџити, градоначалник на Општина Чаир. Тој вели дека изградбата на натпатникот е при крај, и за 10-ина дена тој ќе биде ставен во функција и ќе може да се користи. Останува уште да се постави ограда на скалите и да се монтираат лифтовите за хендикепирани лица. Иако не било предвидено со проектот, општинарите размислуваат в година на направат и ескалатори на преминот за полесно движење на граѓаните.

Изградбата на натпатникот на Бит-пазар чини 12 милиони денари и комплетно ја финансира фирмата "Акцент медија" која, за возврат, ќе стопанисува со рекламниот простор на него во наредните десет години. По истекот на овој период, рекламниот простор ќе го преземеме Општината, и парите од рекламите ќе се слеваат во нејзината каса.

http://vest.com.mk/?ItemID=0FAD02F4972D3643B1B38D0AACFE705F



Edited by Swimmer - 23-Sep-2010 at 12:38
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 22>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.814 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.