![]() |
![]() |
![]() |
Од соседството |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1213141516 45> |
Author | |
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
eve uste edna slika od kosovskite zeleznici (sram za mkd kolku nazat zastanela barem so prugite!!!!)
![]() |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Edited by Vladimir P - 07-Aug-2010 at 22:29 |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Возот Балкан експрес на турската телевизија ТRT пристигна во Скопје
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Во врска со состојбата на железницата на јужниот сосед, се надевам што побргу ќе доживее хардкор приватизација и дека ќе ја лапне странски капитал, а со тоа и нашиот железнички транспорт од и до Солун нема веќе да биде грчки заложник во толкава мерка како досега.
![]() |
|
![]() |
|
BL ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Aug-2008 Online Status: Offline Posts: 154 |
![]() ![]() |
Sad sam tek vidio post ![]() Onaj voz je uradjen u Koncaru po narudzbi ZFBiH. To je prototip koji je izgradjen u kooperaciji te dvije kompanije. Cijenu ne znam, cini mi se da sam negdje prociao 4,2 miliona €. Ali znam da ce sluziti kao regionalni voz povezujuci Sarajevo s blizim gradovima najprije Zenicom, a poslije mozda i Mostarom. Specifikacije samog Talga ne znam, ali znam da su to vagoni posljednje generacije koji mogu postici visoke brzine. Zasto se nije islo i na lokomotivu. Jednostavno preskupe su, a nepotrebne u ovom momentu. BiH pruge su uglavnom brdskog karaktera i brzine od 250-300 su nemoguce na postojecoj infrastrukturi, do brzina 160 koliko postojece lokomotive mogu postici moze s racunati. Dakle postojece lokomotive mogu obaviti posao sasvim dobro, a u BiH postoji dovoljan broj lokomotiva. Inace u BiH se vrsi obimna rekonstrukcija pruga na najznacajnijim pravcima. Evo slike iz okoline Mostara. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by BL - 09-Aug-2010 at 09:56 |
|
![]() |
|
BL ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Aug-2008 Online Status: Offline Posts: 154 |
![]() ![]() |
Inace stavljaju se jače šine UIC 60 kojima se podize ukupna brzina i podnose brzine do 200.
![]() Radni voz s 661-307 na čelu ![]() ![]() Portalno-regalni kran u odvožnji starih i dovožnji novih pragova ![]() ![]() Kran na djelu - podvlačenje noža krana pod pragove radi dizanja i vožnje ![]() Novi pragovi, spremni za odvožnju i trasiranje ![]() ![]() Čelo radnog stroja za trasiranje pruge ![]() ![]() ![]() Radni stroj za uvođenje šina na pričvrsnu podlošku ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
BL ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Aug-2008 Online Status: Offline Posts: 154 |
![]() ![]() |
Izgled novotrasirane pruge
![]() ![]() ![]() Privremeno vraćanje zastornog materijala ![]() Plug u ophodnji, iza njega podbijačica, pa zatim dinamički stabilizator i stroj za mjerenje širine kolosijeka ![]() ![]() |
|
![]() |
|
BL ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Aug-2008 Online Status: Offline Posts: 154 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
BL ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Aug-2008 Online Status: Offline Posts: 154 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
BL ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Aug-2008 Online Status: Offline Posts: 154 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
BL ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Aug-2008 Online Status: Offline Posts: 154 |
![]() ![]() |
Evo nekh info o Talgo
Šta su ŽFBiH nabavile? Kupljeno je 9 kompozicija Talgo vozova sedme generacije. Od toga 5 dnevnih i 4 noćne. Iz pomentog kredita će biti obavljeni sljedeći poslovi: -izgradnja Talgo hale -ugradnja struga za točkove u pomenutu halu -nabavka nove praonice za vagone i lokomotive -edukacija osoblja s ciljem što boljeg održavanja kompozicija -rezervni dijelove -troškovi homologacije kompozicija na područiju BiH, Hrvatske i Srbije -izrada marketing promotivne kampanje Kakv je sastav dnevnih a kakav noćnih kompozicija? Dnevne kompozicije imaju 238 mijesta, a raspored je sljedeći: 1 krajnji vagon 1. razreda (14 mj.) 1 srednji vagon 1. razreda (22 mj. + 2 inv. kolica) 1 bife/bistro vagon 5 srednjih vagona 2. razreda (36 mj.) 1 krajnji vagon 2. razreda (20 mj.) Noćne kompozicije imaju 186 mijesta u sljedećem sastavu: 1. krajnji vagon sa izuzetno podesivim sjedištima (1 kom 8 mj.) 2. vagon sa izuzetno podesivim sjedištima (2 kom. po 20 mj.) 3. vagon za spavanje (1 kom. 10 mj.) 4. bar (1 kom.) 5. vagon drugog razreda (3 kom. po 36 mj.) 6. krajnji vagon drugog razreda (1 kom. 20 mj.) Da li Talgo vozovi spadaju u red nagibnih vozova? Da, posjeduju pasivnu nagibnu tehniku, bolje rečeno prirodno nagibanje. -veća udobnost pri putovanju -povećanje brzine u krivinama do 20% u odnosu na konvencionalni vagon Koja je maksimalna brzina pomenutih kompozicija? Max. brzina Talgo kompozicija je 220 km/h + ZRS dolazi 4 kompozicije sto daje zbir 13 ukupno ![]() Edited by BL - 09-Aug-2010 at 11:34 |
|
![]() |
|
BL ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Aug-2008 Online Status: Offline Posts: 154 |
![]() ![]() |
Sad malo voz
sa vozovi.com forumas Bo Bo U depou Rajlovac ![]() Rajlovac teretna ![]() ![]() Vagon 1. razreda i Bo B ![]() Svaki vagon ima četiri LCD kanala, priključak za slušalice, gdje se može birati šta će se slušati, ako film koji je pušten ima sinhronizaciju na druge jezike, možete birate jezik, ima bar-vagon, šest kola drugog i dvoja kola prvog razreda, a svaki vagon ima klimu Edited by BL - 09-Aug-2010 at 11:00 |
|
![]() |
|
BL ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Aug-2008 Online Status: Offline Posts: 154 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() Edited by BL - 09-Aug-2010 at 10:57 |
|
![]() |
|
BL ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Aug-2008 Online Status: Offline Posts: 154 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
BL ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Aug-2008 Online Status: Offline Posts: 154 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
BL ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Aug-2008 Online Status: Offline Posts: 154 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
BL ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Aug-2008 Online Status: Offline Posts: 154 |
![]() ![]() |
I jos jedna maketa
![]() Ovo su sve relacije na kojima će voziti Talgo garniture: 1. Sarajevo-Ploče - dnevna 2. Sarajevo-Zagreb - dnevna 3. Sarajevo-Zagreb - noćna 4. Sarajevo-Ljubljana - (eventualno produžava voz iz Zagreba) 5. Sarajevo-Beč (via Zagreb, Maribor, Graz) - 2 noćne 6. Sarajevo-Budimpešta - 2 noćne 7. Sarajevo-Beograd - dnevna 8. Sarajevo-Beograd - noćna Edited by BL - 09-Aug-2010 at 11:13 |
|
![]() |
|
BL ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Aug-2008 Online Status: Offline Posts: 154 |
![]() ![]() |
oba ljepotana
![]() Sada malo Talgo unutrašnjosti ![]() Bar kola ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1213141516 45> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |