build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од соседството

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 45>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #261 Posted: 21-Jul-2010 at 15:08
Атина чека „зелено светло“ од Брисел за продажба на железниците
21.07.2010

Атина чека Европската комисија да и даде „зелено светло“ за планот на Владата со кој се предвидува приватизирање на грчките железници ОСЕ кои се во големи долгови, пишува денеска грчкиот весник „Катимерини“.

Грчката држава планира да продаде 49 проценти од филијала на компанијата ОСЕ, Треносе, која се занимава со патнички и товарен превоз чии долгови се проценуваат на 600 милиони евра.

Продажбата е дел од владината програма за приватизација, која пак е дел од планот за строго штедење кој Грција го договори со ММФ и ЕУ а во чија замена треба да добие 110 милијарди евра заем за справување со финансиската криза.

Загубите на грчките железници вкупно изнесуваат десет милијарди евра.

http://www.sitel.com.mk/dnevnik/biznis/atina-cheka-%E2%80%9Ezeleno-svetlo%E2%80%9C-od-brisel-za-prodazba-na-zeleznicite
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #262 Posted: 30-Jul-2010 at 12:07
БАЛКАНКА АГЕНДА 133-2010
Проектот "Балкан експрес"

На 29 јуни 2010 под покровителство на Турската државна радио и телевизија – ТРТ започна остварувањето на проектот "Балкан експрес". Во рамките на овој проект кој ќе трае до 20 август, од различни Балкански држави преку емисии во живо на ТВ екрани ќе се презентираат културно историските богатства и убавини, архитектонските, туристичките карактеристики на регионот, а исто така ќе учествуваат гости од различни професии. На тој начин проектот "Балкан експрес" има голем придонес во воспоставувањето и обновувањето на мостовите на пријателство меѓу Турција и Балканските земји како и развој на културната соработка.

Турција има големо и богато историско искуство со Балканските земји кое ја поттикнува земјава да развива пријателски односи со сите земји од регионот. Како заедничка карактеристика на ова историско искуство, да кажеме дека денес во повеќето Балкански јазици се употребуваат голем број турски зборови или зборови од турско потекло. Меѓудругото најубавите Османлиски ремек дела ги украсуваат Балканските градови. Освен тоа, според официјалните податоци, на Балканскиот полуостров живеат околу 1 милион 100 илјади Турци. Покрај Турците, на Балканот живеат и голем број муслимани кои имаат слична судбина со Турците. Спорд официјални податоци денес на Балканот живеат околу 8 милиони муслимани. Проектот "Балкан експрес" од една страна на ТВ екраните ги пренесува прашањата кои одблиску ги интересираат и засегаат турската историја и култура, од друга страна пак има придонес во подоброто запознавање на културните и туристички можности на Балканот. Покрај тоа можеме да кажеме дека проектот “Балкан експрес” има значајна улога во меѓусебното зближување на Турците и граѓаните од балканските држави.

До 22 јули, преку проектот “Балкан експрес”, ТРТ на ТВ екрани пренесе мотиви од Бугарија, Романија, Србија и Унгарија. Поголемиот дел од емисиите се емитуваа во живо поради што наиде на голема заинтересираност од страна на локалното население на Балканските земји. Меѓудругото, да кажеме дека министерствата и локалните власти на земјите низ кои поминавме и се емитуваше емисијата изразија голема поддршка на проектот.

При емитувањето на емисиите во живо од Бугарија, бевме сведоци на противењето на некои Бугарски националисти, а кои се против членството на Турција во ЕУ како и тоа дека внатрешните политички пресметки се засниваат врз Турција и Турците. Бугарската националистичка партија Атака ја саботираше емисијата на “Балкан експрес” што се планираше да се емитува во живо од Софија. Но не треба да се заборави дека овие и слични партии ја формираат основата на маргиналните делови на општеството и не го одразуваат општиот став на Бугарија. Гледно од аспект на подобрувањето на односите меѓу Турција и Бугарија како и зближувањето на народите на двете земји, тоа може да се почувствува во секој чекор што беше фрлен на тоа поле.

Нема да претераме ако кажеме дека интересирањето на Романците беше многу големо кон Турците. Впрочем една од основните причини поради што турските бизнисмени најмногу преферираат да инвестираат во Романија можеби е токму оваа блискост и искреност на Романците. Не само во Романија, екипата на “Балкан експрес” наиде на големо интересирање и во Унгарија.

Во Белград имавме можност да го почувствуваме зближувањето меѓу Турција и Србија кое кулминира во последните 20 години. Покрај тоа што емисијата во живо ја емитувавме без никакви проблеми, исто така Српските државни институции ни обезбедија голема поддршка. Покрај тоа што кај српскиот народ претежно владеат големи предрасуди, не треба да се заборави дека во рамките на посетата на оваа земја имавме можност да увидиме дека се забележува омекнување. Проектот "Балкан експрес" има придонес во менувањето на предрасудите меѓу Турција и некои балкански земји и народи. Предрасудите и недоволната информираност претставуваат основни пречки пред запознавањето и разбирањето на другите општества. Проектот "Балкан експрес" индиректно има голема улога во воспоставувањето комуникации меѓу заедниците на различни држави, подобро меѓусебно запознавање и збогатување на културното богатство. Луѓето со меѓусебно запознавање и развојот на меѓусебниот дијалог можат да бараат и најдат решение на некои прашања. Затоа, проектот “Балкан експрес“ кој уште од почетокот на емитувањето го покажа својот ефект и влијание, ќе биде од корист истата соработка да продолжи со државните телевизии на Балканските земји.

http://www.trtmacedonian.com/trtworld/mk/newsDetail.aspx?HaberKodu=b5df0e59-8c0b-409d-a632-1fdceee9be49
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #263 Posted: 03-Aug-2010 at 16:38
eve uste edna slika od kosovskite zeleznici (sram za mkd kolku nazat zastanela barem so prugite!!!!)
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #264 Posted: 07-Aug-2010 at 22:23
Нов предизвик за Грција-железницата



Грција треба да ја добие втората транша од меѓународниот пакет за економски спас.
Ова следни откако супервизорите од Меѓународниот Монетарен Фонд и Европската Унија ги одобрија напорите на Атина да ги намали трошоците.

Но, се вели дека сеуште има точки кои загрижуваат. Треба да следува кратење во секторот на железничките услуги и синдикатите повторно се подготвуваат за демонстрации.

За сметководителите кои се обидуваат да ја спасат Грција од банкрот, железничкиот систем е метафора за се што не чини во државата.

За секој долар кој железницата ќе го заработи, таа троши 10 за да го опслужи долгот кој се проценува на повеќе од 30 милијарди долари - една десетина од задолжувањето на земјата.

Загубите на железницата се натрупуваат со темпо од 3 милиони долари дневно.

Во оваа форма, според експертите ќе биде невозможно железничкиот систем да се приватизира.

Тие предвидуваат дека ќе можат да преживеат само линиите кои ги поврзуваат поважните градови со Атина.

Железничките синдикати почнаа кампања која прашува : Можете ли да си замислите земја без возови? Тие собираат сила за штрајк.

За проблемите го обвинуваат лошото раководство и тврдт дека на пример модерната атинска железница која оперира во предградијата, а која беше изградена за Олимпијадата во 2004 година, губи пари поради тоа што, како што велат, во ударните термини билетарниците не работат па патниците се возат без да платат.

Возовите се најефтината форма на транспорт во земјата која сега има највисока цена на бензинот во Европа.

Додека бараат начина да заштедат Грците почнуваат да ја ценат железницата, но оваа почит доаѓа предоцна.

[ur]http://www.bbc.co.uk/macedonian/news/story/2010/08/100806_greece_rail.shtml[/url]


Edited by Vladimir P - 07-Aug-2010 at 22:29
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #265 Posted: 07-Aug-2010 at 22:27
Возот Балкан експрес на турската телевизија ТRT пристигна во Скопје

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #266 Posted: 09-Aug-2010 at 00:25
Во врска со состојбата на железницата на јужниот сосед, се надевам што побргу ќе доживее хардкор приватизација и дека ќе ја лапне странски капитал, а со тоа и нашиот железнички транспорт од и до Солун нема веќе да биде грчки заложник во толкава мерка како досега.

Cheers
Back to Top
BL View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Aug-2008
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote BL Quote  Post ReplyReply #267 Posted: 09-Aug-2010 at 09:54
Originally posted by Cloverstack

@ BL

Кога се направени нарачките и по која цена?

Што се однесува до Талго, зошто се само патнички вагони, а не цела гарнитура со влеча за истиот модел? Дали е ова привремено? И доколку треба да се докомплетираат гарнитурите со влеча, би било интересно да споделиш технички податоци за тој модел на Талго.

Sad sam tek vidio post

Onaj voz je uradjen u Koncaru po narudzbi ZFBiH. To je prototip koji je izgradjen u kooperaciji te dvije kompanije. Cijenu ne znam, cini mi se da sam negdje prociao 4,2 miliona €. Ali znam da ce sluziti kao regionalni voz povezujuci Sarajevo s blizim gradovima najprije Zenicom, a poslije mozda i Mostarom.

Specifikacije samog Talga ne znam, ali znam da su to vagoni posljednje generacije koji mogu postici visoke brzine.

Zasto se nije islo i na lokomotivu. Jednostavno preskupe su, a nepotrebne u ovom momentu. BiH pruge su uglavnom brdskog karaktera i brzine od 250-300 su nemoguce na postojecoj infrastrukturi, do brzina 160 koliko postojece lokomotive mogu postici moze s racunati. Dakle postojece lokomotive mogu obaviti posao sasvim dobro, a u BiH postoji dovoljan broj lokomotiva.

Inace u BiH se vrsi obimna rekonstrukcija pruga na najznacajnijim pravcima. Evo slike iz  okoline Mostara.






















Edited by BL - 09-Aug-2010 at 09:56
Back to Top
BL View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Aug-2008
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote BL Quote  Post ReplyReply #268 Posted: 09-Aug-2010 at 10:12
Inace stavljaju se jače šine UIC 60 kojima se podize ukupna brzina i podnose brzine do 200.



Radni voz s 661-307 na čelu




Portalno-regalni kran u odvožnji starih i dovožnji novih pragova



Kran na djelu - podvlačenje noža krana pod pragove radi dizanja i vožnje


Novi pragovi, spremni za odvožnju i trasiranje




Čelo radnog stroja za trasiranje pruge






Radni stroj za uvođenje šina na pričvrsnu podlošku








Back to Top
BL View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Aug-2008
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote BL Quote  Post ReplyReply #269 Posted: 09-Aug-2010 at 10:13
Izgled novotrasirane pruge







Privremeno vraćanje zastornog materijala


Plug u ophodnji, iza njega podbijačica, pa zatim dinamički stabilizator i stroj za mjerenje širine kolosijeka


[/quote]
Back to Top
BL View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Aug-2008
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote BL Quote  Post ReplyReply #270 Posted: 09-Aug-2010 at 10:16






Back to Top
BL View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Aug-2008
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote BL Quote  Post ReplyReply #271 Posted: 09-Aug-2010 at 10:17






Back to Top
BL View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Aug-2008
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote BL Quote  Post ReplyReply #272 Posted: 09-Aug-2010 at 10:19




Back to Top
BL View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Aug-2008
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote BL Quote  Post ReplyReply #273 Posted: 09-Aug-2010 at 10:42
Evo nekh info o Talgo

Šta su ŽFBiH nabavile?
Kupljeno je 9 kompozicija Talgo vozova sedme generacije. Od toga 5 dnevnih i 4 noćne. Iz pomentog kredita će biti obavljeni sljedeći poslovi:
-izgradnja Talgo hale
-ugradnja struga za točkove u pomenutu halu
-nabavka nove praonice za vagone i lokomotive
-edukacija osoblja s ciljem što boljeg održavanja kompozicija
-rezervni dijelove
-troškovi homologacije kompozicija na područiju BiH, Hrvatske i Srbije
-izrada marketing promotivne kampanje

Kakv je sastav dnevnih a kakav noćnih kompozicija?
Dnevne kompozicije imaju 238 mijesta, a raspored je sljedeći:
1 krajnji vagon 1. razreda (14 mj.)
1 srednji vagon 1. razreda (22 mj. + 2 inv. kolica)
1 bife/bistro vagon
5 srednjih vagona 2. razreda (36 mj.)
1 krajnji vagon 2. razreda (20 mj.)

Noćne kompozicije imaju 186 mijesta u sljedećem sastavu:
1. krajnji vagon sa izuzetno podesivim sjedištima (1 kom 8 mj.)
2. vagon sa izuzetno podesivim sjedištima (2 kom. po 20 mj.)
3. vagon za spavanje (1 kom. 10 mj.)
4. bar (1 kom.)
5. vagon drugog razreda (3 kom. po 36 mj.)
6. krajnji vagon drugog razreda (1 kom. 20 mj.)
Da li Talgo vozovi spadaju u red nagibnih vozova?
Da, posjeduju pasivnu nagibnu tehniku, bolje rečeno prirodno nagibanje.


-veća udobnost pri putovanju
-povećanje brzine u krivinama do 20% u odnosu na konvencionalni vagon

Koja je maksimalna brzina pomenutih kompozicija?

Max. brzina Talgo kompozicija je 220 km/h

+ ZRS dolazi 4 kompozicije sto daje zbir 13 ukupno




Edited by BL - 09-Aug-2010 at 11:34
Back to Top
BL View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Aug-2008
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote BL Quote  Post ReplyReply #274 Posted: 09-Aug-2010 at 10:50
Sad malo voz

sa vozovi.com forumas Bo Bo

U depou Rajlovac


Rajlovac teretna




Vagon 1. razreda i Bo B



Svaki vagon ima četiri LCD kanala, priključak za slušalice, gdje se može birati šta će se slušati, ako film koji je pušten ima sinhronizaciju na druge jezike, možete birate jezik, ima bar-vagon, šest kola drugog i dvoja kola prvog razreda, a svaki vagon ima klimu


Edited by BL - 09-Aug-2010 at 11:00
Back to Top
BL View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Aug-2008
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote BL Quote  Post ReplyReply #275 Posted: 09-Aug-2010 at 10:56







Edited by BL - 09-Aug-2010 at 10:57
Back to Top
BL View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Aug-2008
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote BL Quote  Post ReplyReply #276 Posted: 09-Aug-2010 at 11:04






Back to Top
BL View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Aug-2008
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote BL Quote  Post ReplyReply #277 Posted: 09-Aug-2010 at 11:06




Back to Top
BL View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Aug-2008
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote BL Quote  Post ReplyReply #278 Posted: 09-Aug-2010 at 11:07










Back to Top
BL View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Aug-2008
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote BL Quote  Post ReplyReply #279 Posted: 09-Aug-2010 at 11:12
I jos jedna maketa



Ovo su sve relacije na kojima će voziti Talgo garniture:
1. Sarajevo-Ploče - dnevna
2. Sarajevo-Zagreb - dnevna
3. Sarajevo-Zagreb - noćna
4. Sarajevo-Ljubljana - (eventualno produžava voz iz Zagreba)
5. Sarajevo-Beč (via Zagreb, Maribor, Graz) - 2 noćne
6. Sarajevo-Budimpešta - 2 noćne
7. Sarajevo-Beograd - dnevna
8. Sarajevo-Beograd - noćna


Edited by BL - 09-Aug-2010 at 11:13
Back to Top
BL View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Aug-2008
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote BL Quote  Post ReplyReply #280 Posted: 09-Aug-2010 at 11:15
oba ljepotana



Sada malo Talgo unutrašnjosti



Bar kola








Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 45>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.563 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.