build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 244>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #281 Posted: 31-Aug-2010 at 11:11
Originally posted by alexgizh

Искрено, Македонија (и Словенија) не ја гледам како дел од тој пазар во иднина. Вистина е дека и ние сме слични, но не доволно (не како другите меѓусебе)... досега беше во ред, југоносталгија или незнам што, а отсега искрено не би сакал да бидеме поврзувани со тој блок.
Потпис. Сме се дружеле еден историски период, колку добар толку и лош. Каков таков со сите свои предности и маани. Понатаму нема потреба. Воопшто не ја гледам Македонија дел од вакви југо кластери, од музички реални шоуа до сериозни авио и железнички здруженија.


Edited by lslcrew - 31-Aug-2010 at 11:12
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #282 Posted: 31-Aug-2010 at 11:56
Малку ќе отидам офтопик, за што се извинувам. Јас сум против здружувањето на Македонија со екс-ју земјите, затоа што ми се чини дека во последно време ни се нуди оваа тн. Алијанса на лузерите во замена за алијанса со ЕУ. Нека да не се лажеме, на Словенија стратешки партнер и е Германија и тоа нема никогаш да се смени. Тие во овие зделки влегуваат исклучиво од бизнис интереси, да продатат нешто, додека ние влегуваме со сентименталност, без притоа да знаеме или можеме да профитираме финансиски (барем поучен од досегашните искуства). Видете ја Адриа Ервејз, нема поголем балкански град, каде што не летаат, пред се заради конекциите преку Љубљана. А како ние би искористиле некаква ваква воздушна алијанса се прашувам!?
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Swimmer View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 09-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 294
  Quote Swimmer Quote  Post ReplyReply #283 Posted: 31-Aug-2010 at 12:55
Јас мислам дека сентименталност е ова што вие го говорите.
 
Врска немаат термините со преставка ју, нити пак менталитетот или јазикот во суштината на случувањава, битен е економскиот интерес. И Еу не се развила одеднаш  туку постепено. Ако ова е начин за зајакнување на регионов и такво негово влегување во еу како пакет, што да не.
 
Со оглед на тапоста на регионот, фазите што ги минала еу треба да ги помине на свој својствен начин. Да се изгради доверба и просперитет меѓу самите себе, да се зајакнат врските, да почнат да функционираат како дел од развиено семејство. 
 
Сакам да кажам сентименталност од било каков аспект не треба да се зема во предвид и за мене е беспредметно воопшто да се споменува, ирелевантно е дали сме се дружеле па не. Тоа не постои. Ако можеле србија, хрватска и босна да го скинат тој момент, што па ние. Исклучиво економскиот интерес мислам дека е за другите земји, а  и треба да биде одлучувачки фактор за нас. Тоа не е никакво затворање кон остатокот од светот за сметка на регионално поврзување, баш напротив, може да обезбеди долгорочна стабилност и развој. Па дури и во ЕУ како регион да биде развиен, а не слепо црево.
 
 
Back to Top
OKA View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Dec-2009
Location: Yenni Maalе
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote OKA Quote  Post ReplyReply #284 Posted: 31-Aug-2010 at 13:05
Originally posted by Swimmer

Јас мислам дека сентименталност е ова што вие го говорите...Тоа не е никакво затворање кон остатокот од светот за сметка на регионално поврзување, баш напротив, може да обезбеди долгорочна стабилност и развој. Па дури и во ЕУ како регион да биде развиен, а не слепо црево...

Апсолутно!
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #285 Posted: 31-Aug-2010 at 14:19
Јас не поддржувам изедначување на односите на Македонија кон другите екс-Ју републики како што тие имаат односи меѓусебе. Тие природно е да имаат поблиски односи поради истиот јазик. Ние тој јазик не го збориме (иако голем број на наши граѓани можеби го знаат) и со тоа сакам да кажам дека не би сакал да не "вовлечат" (или уште повеќе, да се бутаме самите) во тој пазар. Поради нас и Словенија би морале да воведат тројазичност, а вака имаат де факто еден јазик. Не зборев за сентименталните односи, болки од минатото или било што.

Кога сме кај сентименталноста, со претставката "југословенски" само уште повеќе се засилува нејзиниот елементот во бизнисот. Искрено, терминот го сметам за добар, бидејќи се работи за четири јужни словенски земји (ЦРГ, СРБ, БИХ и ХРВ), меѓутоа знаејќи го минатото, неможе а да не се доведе сентименталност во прашање. Од друга страна, термините "Западен Балкан", БЦС и слични с'''' ги презирам, меѓутоа можеби се најбезболно решение.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #286 Posted: 31-Aug-2010 at 14:30

Рекордни прелети над македонското небо, регистрира М НАВ

За 8 проценти се зголемени прелетите над Македонија во јули во однос на истиот период лани, информираат од М- НАВ , македонската контролата на летање. Зголемувањето е за 2, 6 % поголемо и од европскиот просек, кој за јули е 5, 4 %. Македонскиот воздушен простор во јули го прелетале 15 613 авиони што е најголема бројка досега за тој месец. Рекорден ден бил сабота, 31 јули кога Македонија ја прелетале 613 авиони. Податоците на М- НАВ се преземени од Централното биро за наплата на Еуроконтрол. По кризата предизвиканата од рецесијата и вулканската прашина во април и мај годинава , М- НАВ укажува дека продолжува трендот на стабилизирање на воздушниот сообраќај во југоисточна Европа,. Прогнозите се дека трендот на зголемување ќе се задржи на годишно ниво, со исклучок на август. Во овој месец се регистрирани помал број летови кон грчките дестинации.
31.08.2010, 13:52

http://www.kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&eventId=64325
Back to Top
Swimmer View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 09-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 294
  Quote Swimmer Quote  Post ReplyReply #287 Posted: 31-Aug-2010 at 14:35

Од многу зборење на истиот јазик, видовме - се разбраа ептен добро во минатиот период. Македонија со секоја од нив има подобри односи, отколку тие меѓусебе. Незнам зашто јазикот би бил најсилниот аргумент за побивање на благодетите од соработката која може да произлезе, и од која може да имаме само корист. Не збориме за релација македонски-кинески, туку македонски-српско-хрватски.

Какви се тие односи меѓу нив, за какви што несакаш да има изедначување? Демек да ги влошиме за да дојдеме на исто ниво? И ден денес не гледаат си симпатии едни на други, зборам за обичниот народ, навидум се е ок, али се осеќа одредена резервираност, што не е случај со Македонците. Процениле дека треба да пораснат и да го земат тоа што им е пред нос, на дофат, да ги искористат своите потенцијали за да си помогнат сами на себе.
 
Слично како што Грците инвестираат кај нас. Значи Грците, нацисти, фашисти све со ред.. и сеа?
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #288 Posted: 31-Aug-2010 at 14:44
Јас те разбирам што сакаш да кажеш. За жал ти не ме разбираш.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
Swimmer View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 09-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 294
  Quote Swimmer Quote  Post ReplyReply #289 Posted: 01-Sep-2010 at 15:07

АВИОКОМПАНИЈА СО СМИСЛА ЗА ХУМОР

Кој сака да пуши да излезе на левото крило!

На надворешната страна јасно можете да ги прочитате составните делови на авионот "боинг 737-800", а секој од флотата е уникатно дизајниран. Овие авиони ќе ја заменат старата флота на авикомпанијата која сега се состои од авиони "737-400". "Концептот 'Флаинг 101' е дело на одделот за дизајн на 'Калула' ", вели Надин Дејмен маркетинг менаџер на "Калула" која се води како "авиокомпанија со смисла за хумор"

ЈОХАНЕСБУРГ - Не е тешко да забележите авион на "Калула ерлајнс" на писта. На надворешната страна јасно можете да ги прочитате составните делови на авионот "боинг 737-800", а секој од флотата е уникатно дизајниран. Овие авиони ќе ја заменат старата флота на авикомпанијата која сега се состои од авиони "737-400". "Концептот 'Флаинг 101' е дело на одделот за дизајн на 'Калула' ", вели Надин Дејмен маркетинг менаџер на "Калула" која се води како "авиокомпанија со смисла за хумор".
"Оваа идеја е резултат на нашата стратегија за 2010 година да им го разјасниме процесот на патување по воздушен пат на нашите обожаватели".
"Кулула ерлајнс" е авиокомпанија со седиште во Јоханесбург чиишто стјуардеси се трудат да ги направат предавањата за безбедност и објавите за време на летот позабавни. Ова се вистински примери што ги слушнале или пријавиле патници на "Кулула":
Кога летате со "Кулула" седиштата не се означени со броеви, туку седнувате каде сакате. На еден од летовите патниците очигледно не можеле да се одлучат кај да седнат, па стјуардесата се огласила: "Народе, не избираме мебел овде, најдете седиште и сместете се".
На друг лет со прилично постар екипаж на лет, пилотот објавил: "Дами и господа, се качивме на висина за летање и ќе ги намалиме светлата во авионот. Ова е заради ваша лична удобност и за да ви се гледаат поубави стјуардесите".
При слетувањето стјуардесата објавила: "Проверете дали си ги зедовте сите лични предмети. Ако оставата нешто, гледајте да биде нешто што ќе ни се допадне".
"Можеби има 50 начини да излезете од врска, ама има само четири да излезете од авионов".
Кога авионот слетал и веќе прикочувал на аеродромот во Дурбан, преку разгласот се слушнал глас: "Леле, колку е голем! Леле!".
По едно прилично тешко слетување за време на Бура во Кару, стјуардесата објавила:
"Бидете внимателни кога ќе ги отварате багажниците над главата бидејќи по едно вакво слетување, жими Бога сè се има испревртено".
"Во случај на ненадеен пад на притисокот во авионот, ќе се спуштат маските за кислород. Не врескајте, земете ја маската, ставете ја на лице. Ако со вас во авионот патува помало дете, прво ставете ја вашата маска, па помогнете му да ја стави неговата. Ако патувате со две помали деца, одберете го тоа што ви е омилено".
"Временската прогноза за нашата дестинација е облачно со температура од 50 степени Целзиусови, но ќе се потрудиме да го средиме тоа пред да слетаме. Ви благодариме, и не заборавајте, никој не ве сака вас, ниту вашите пари, повеќе од 'Кулула ерлајнс'."
"Перничињата од седиштата може да ви послужат како помошни средства за одржување во вода. Во случај на итно слетување во вода, ве молиме пливајте до брегот и земете ги перничињата со вас и ви посакуваме сè најубаво."
"На излегување од авионот земете си ги вашите лични предмети. Сè што ќе оставите стјуардесите ќе си го поделат еднакво меѓу себе. Не оставајте деца или сопружници."
И еве што има речено пилотот во неговото обраќање за добредојде:
"'Калула ерлајнс' со задоволство соопштува дека има едни од најдобрите стјуардеси во авиоиндустријата. Штета што на овој лет нема ни една од нив."
Стјуардесата, пред слетување: "Ви благодариме што летавте со нас. Следниот пат кога ќе добиете луд нагон да се вивнете кон небото во метална кутија под притисок, се надеваме дека ќе помислите на 'Калула ерлајнс'."
На друг лет со оваа авиокомпанија:
"Дами и господа, ако сакате да запалите цигара, одделот за пушење е на крилото. Ако успеете да запалите, слободно пушете".
Авион на "Калула" полетува од аеродромот од Дурбан. Кога достигнал висина за летање, капетанот објавил низ разгласот: "Дами и господа, ви се обраќа капетанот. Добредојдовте на летот 293, без застанувања од Дурбан до Кејптаун. Времето е мирно и би требало да имаме непречен и досаден лет. Сега седнете и опуштете се... ЛЕЛЕ ГОСПОДИ!" Следи тишина, и по неколку минути капетанот повторно се огласува преку разгласот: "Дами и господа, се извинувам ако ве исплашив пред малку. Додека ви се обраќав стјуардесата ми истури врело кафе во скут. Само да ме видите на што личам во панталоните!"
Потоа еден патник извикал: "Тоа не е ништо. Да видите какви се моите одзади!"

Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #290 Posted: 02-Sep-2010 at 12:45
ЗОРАН МИЛЕСКИ, ПРЕТСЕДАТЕЛ НА ОДБОРОТ НА ДИРЕКТОРИ НА МИГ ВО МАКЕДОНИЈА
Ќе станеме лидери на чартер-летовите Маја Неделковска


Многу новини, олеснување за патниците и освежување во авиосообраќајот донесоа новите инвеститори во „МАТ ервејс“. Нејзините основачи, „Метрополитен инвестмент груп“, (МИГ) и „Кон Тики травел“ од Србија очекуваат добар бизнис и задоволни клиенти. МИГ има надлежност врз „МАТ ервејс“ и врз „Кон Тики скај“. Претседателот на Одборот на директори на МИГ во Македонија, Зоран Милески вели дека за годинава предвидуваат да вложат уште 10 милиони евра позиционирајќи се како квалитетен чартер-превозник. у Колку инвестиравте во Македонија?
- Инвестицијата во компанијата, во основа, вредни повеќе од пет милиони евра, не сметајќи ги стручните, интелектуалните и кадровските вредности. Во компанијата до сега се обезбедени и повеќе од 60 работни места. Со буџетот на компанијата, за оваа година се предвидени нови вложувања од 10 милиони евра, планирани за нови авиони, технолошко осовременување, членство во меѓународни воздухопловни асоцијации и за нови вработувања. Во овој момент нашата цел е да се претставиме како достоен и квалитетен чартер-превозник, кој за три до пет години ќе воспостави редовен сообраќај, но и ќе стане балкански регионален лидер во чартер-сообраќајот. у Со колку авиони располага компанијата и што ново планирате во авиосообраќајот кај нас?
- Нашите размислувања одат во насока на избор на авиони според потребите на патниците. Во таа насока, планиравме до крајот на годината да вклучиме во флотата уште еден авион од типот „боинг 737-300“, кој е познат на овие простори и сосема одговара на овој пазар и на видот сообраќај што го реализираме. Тој ќе биде надополнување на веќе постојниот „боинг 737-500“, кој е купен во Лондон и е во целосна сопственост на компанијата „МАТ ервејс“.
у Кои се Вашите плановите, како ќе привлечете нови патници?
- „Кон Тики скај“ е нашата туристичка агенција преку која видно ќе ја збогатиме понудата за патниците од Македонија. Планираме да го зголемиме интересот на македонските граѓани за Турција, Египет, Тунис, Грција. Всушност, во услови кога патниците ќе уплатат аранжман со „Кон Тики скај“, тие ќе патуваат со авионите на „МАТ ервејс“, што претставува целосно заокружена понуда. Основната понуда за развој на авиосообраќајот ќе ја планираме и насочиме кон: Италија, Србија, Швајцарија, Германија, Австрија, Шпанија, Израел, Холандија, Данска, но и други земји што претставуваат интерес за граѓаните, посебно во услови на либерализација на визниот режим.
За поевтини летови, луѓето од овде мораат да патуваат до Софија или до Приштина. Се очекуваат ли пониски цени во државава. Секое зголемување на конкурентноста го зголемува и квалитетот и ја намалува цената на понудите. Нашиот акцент е ставен и ќе остане, пред се, на квалитетот, безбедноста и на точноста, а ние постојано ќе се трудиме да ги направиме нашите понуди најпристапни и најпривлечни.
у Какви резултати очекувате и како гледате на Охрид како туристички центар во земјава?
- Се е работа на процена, понуда, побарувачка и исплатливост. Охрид е прекрасен туристички центар, со огромни туристички потенцијали. Во овој момент сметаме дека основната побарувачка на оваа дестинација треба значително да се зголеми. Поради тоа, „Кон Тики скај“ има посебна стратегија за развој и за фаворизирање на дестинацијата Охрид. Првиот лет на оваа дестинација го направивме на 14. август оваа година, а ќе се трудиме оваа дестинација да ја ставиме во групата на најпосакуваните.

http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=1&EditionID=2111&ArticleID=147708
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #291 Posted: 04-Sep-2010 at 18:07

BH Airlines од ноември ќе лета за Скопје

Сараево, 4. септември 2010 (ИНПРЕС)

Компанијата BH Airlines од 1. ноември ќе воведе нова линија, три пати неделно за Скопје. Ќе се лета со авионот ATR72, а одговорните лица на компанијата се надеваат на повеќе патници откако минатата година беа укинати летовите кон Скопје.

Скопје од ноември ќе биде единствениот главен град на поранешна Југославија кој ќе има директни летови кон останатите главни градови од поранешната држава. (Крај)

http://www.inpress.com.mk/default.asp?ItemID=A3449BC9DA008C4A90040E78FADE66A9
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #292 Posted: 14-Sep-2010 at 09:55

МАТ Ервејс со летови кон главните градови

14.09.2010 | автор: Мк Фондови
МАТ%20Ервејс%20со%20летови%20кон%20главните%20градови


МАТ Ервејс ќе воведе редовни чартер-летови до европските метрополи, стартувајќи од 15 септември. Македонците на тој начин ќе имаат можност директно да летаат од Скопје до Швајцарија, Германија, Италија и други држави и тоа за 10 до 15 проценти пониски цени.


Од 8 септември, МАТ во соработка со туристичката агенција Контики започна со летови до Прага, Рим и Барселона. Покрај тоа, во зависност од интересот на патниците, летови до Охрид истотака се можност.

Шефот на компанијата изјави дека планот е да се биде најдобар во воздушниот сообраќај и полека, но сигурно, да се достигне врвот.

http://www.mkfondovi.com/mk_MK/news/18558-.html
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #293 Posted: 16-Sep-2010 at 18:45

Авионска линија Скопје-Истанбул-Бурса

published - 16/09/2010 16:22:00
Големина на текст: Decrease%20font Enlarge%20font
image

Почнувајќи од денеска турската авиокомпанија „Бора Џет“ стартува со редовна линија, со две лета неделно и тоа во четврток и недела на релација Скопје – Истанбул – Бурса. За патниците ќе има организиран транспорт до Истанбул. Авио-билетите можат да се обезбедат преку туристичката агенција „Џенерал турист“ по поволни цени.

„Нашите очекувања од оваа редовна линија се големи. Почнуваме со летови двапати неделно, а поволните цени на билетите нè прават оптимисти дека ќе имаме доволно работа на пазарот. Мислиме дека ќе има голем интерес бидејќи во Бурса има многу луѓе со потекло од Македонија и затоа има потреба за ваква линија“, рече Мурат Уламшмеш – продажен директор на воздушната компанија „Бора Џет“.

http://alsat.mk/vesti/zemja/1263282.html
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #294 Posted: 16-Sep-2010 at 18:51

Се формираше бивша ЈУ авионска алијанса

По примерот на железничката алијанса и неколку авионски компании од бившите ЈУ простори формираа балканска алијанса.
Скај Вингс од Македонија, ЈАТ Ервејс, Монтенегро Ерлајнс и словенечката Адриа Ервејс се четирите авионски компании кои заеднички ќе настапуваат на западноевропските пазари. Како што информираат од македонскиот преставник целта на здружувањето е да се намалат трошоците и да се зголеми конкуренцијата кон европските авионски компании. Со овој проект се планира да се намалат цените на билетите и да се воспостават нови дестинации кон европските центри. Но како што велат од Скај Вингс се уште проблем се високите цени на керозинот што се продава на скопскиот и охридскиот аеродром. На крајните цени на билетите и сегашните високи аеродромски такси. Од компанијата најавија дека до крајот на годината ќе купат уште два нови авион со кои ќе го покриваат регионалниот пазар.

16.09.2010, 13:35
http://www.kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&eventId=64905
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #295 Posted: 17-Sep-2010 at 08:38

МАКЕДОНСКИТЕ АВИОПАТНИЦИ ДОБИВААТ ПОГОЛЕМИ МОЖНОСТИ


Скајвингс со ЈАТ ни ги доближува европските метрополи

Аднан Џаферовски, сопственик на Скајвингс/Ерлифт, најави дека работите на ова поле за македонските патници ќе се подобрат бидејќи неговата авиокомпанија се приклучи кон Балканската авионска алијанса која засега ја сочинуваат Монтенегро ерлајнс, ЈАТ ервејс и Скајвингс, а наскоро се очекува да им се приклучи и Адрија ервејс


Македонското небо е отворено, законите што го уредуваат авиосообраќајот либерализирани, воздухопловните правила усогласени со европските стандарди. Сепак, патувањето со авион од и до Македонија е се уште компликувано, бавно и скапо.

Да се стаса од Скопје до Букурешт, Киев, Варшава, Лондон, Париз, Мадрид... на пример, мора да се менува авион во Загреб, Виена или некоја друга пофреквентна дестинација. Од евтините авиокомпании нема ниту трага, ниту глас. А авиобилетите не поевтинија, ниту со влезот на Турски ТАВ како нов газда на двата македонски аеродроми.

Сопствениците на домашната авиокомпанија Скајвингс/Ерлифт велат дека тоа се должи на повеќе фактори: пред се, на фактот што и со визната либерализација која стартуваше пред Нова година, иако се очекуваше сепак не дојде до пораст на бројот на авиопатници.
-Само за 10 проценти се зголеми бројот на патници на скопскиот аеродром "Александар Велики" откако падна визната бариера со ЕУ. Наспроти кај нас, укинувањето на визите на граѓаните на Србија ја зголеми фреквенцијата на патници на белградскиот аеродром за 30 насто - вели Аднан Џаферовски, сопственик на Скајвингс/Ерлифт.

Тој најави дека работите на ова поле за македонските патници ќе се подобрат бидејќи неговата авиокомпанија се приклучи кон Балканската авионска алијанса која засега ја сочинуваат црногорската Монтенегро ерлајнс, српската ЈАТ ервејс и Скајвингс, а наскоро се очекува да им се приклучи и словенечката Адрија ервејс.

-Потпишавме кот-шер договор со ЈАТ за обавување на заеднички авиолинии со нашите два и нивните 12 авиони. Со тоа што планираме кон крајот на годинава нашата флота да ја зголемиме со уште два авиони со помал капацитет (фокер-џет со 70 седишта), ќе им овозможиме на македонските патници побрзо да стигнуваат до европските метрополи - вели Џаферовски.
Од Скајвингс најавуваат дека од први октомври воведуваат нова дестинација - Женева која ќе ја опслужуваат заедно со ЈАТ, а во план им се Милано, Трст, Лондон, Амстердам И Париз.
-Во кот-шер договор со ЈАТ со зимскиот ред на летање ќе летаме секојдневно и за Рим. Со воведувањето на новите три дестинации ќе имаме директни летови кон 11 европски аеродроми што сметам дека е доволно за македонскиот пазар - вели Џаферовски.

Нискобуџетните авиокомпании и ова лето ја заобиколија Македонија. Искуствата од регионот говорат дека летот со нискобуџетни авиони е и до четирипати поевтин. Македонската Влада веќе контактираше со овие компании. Пратија официјален одговор дека поради кризата, нема да се шират на други пазари. Во регионот, Србија, Бугарија, Грција ги имаат Визер и Изиџет. Во Хрватска лета и Рајанер.

Освен малиот број на редовни директни дестинации и скапите билети, грда слика на македонскиот авиосообраќај со години се аеродромите. Турскиот концесионер ТАВ го презеде управувањето во март годинава.

Светлана БЛАЖЕВСКА

http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=B10365546199E444A169F2C759380DAA

Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #296 Posted: 17-Sep-2010 at 14:12

Двојно повеќе чартер-летови

Ако минатата година биле реализирани 504 чартер-лета, годинава таа бројка се искачила на 943

Соња Маџовска

Двојно е зголемен бројот на чартер-летови од и до Македонија, за периодот од јануари до јули годинава, споредено со истиот период лани. Ако минатата година биле реализирани 504 чартер-лета, годинава таа бројка се искачила на 943. Овие летови се главната причина и за зголемување на бројот на патници. Во првите шест месеци од годинава биле превезени 399.287 патници, за разлика од лани кога имало 352.907 патници.

Сепак, кога ќе се погледне вкупната бројка на реализирани летови во првото полугодие годинава, нема некои позначајни поместувања, односно за само 10 отсто има раст на вкупниот број летови, во споредба со лани. Заклучно со јули биле реализирани вкупно 7.311 лета, а лани 7.215 лета. Ова значи дека просекот годинава го кренале само чартер-летовите, кои ги организирале туроператорите.

Иако сите очекуваа дека ќе се случат значајни поместувања во авиобизнисот по влегувањето на турски ТАВ на македонскиот пазар, барем засега тоа не се случи. Тие во овие шест месеци, колку што стопанисуваат со скопскиот и со охридскиот аеродром, не донесоа нови авиокомпании што ќе оперираат во земјава, а кои требаше да ја зголемат конкуренцијата и да придонесат да се намалат цените на авиобилетите, што за македонските граѓани е најважно.

Авиокомпаниите кои веќе работат во земјава бараат начини како да ја зголемат понудата.

Авионската компанија „Скајвингс“ вчера објави дека од 31 октомври годинава ќе започне соработка со Балканската алијанса што ја сочинуваат, „ЈАТ ервејс“ од Србија и „Монтенегро ерлајнс“ од Црна Гора, а наскоро се очекува да им се приклучи и „Адрија ервејс“ од Словенија.

Тие заеднички ќе настапуваат на западноевропските пазари. Со овој проект се планира да се намалат цените на билетите и да се воспостават нови дестинации кон европските центри. Од „Скај вингс“ велат дека главен проблем за цената на летовите е високата цена на керозинот што се продава на скопскиот и на охридскиот аеродром, како и цените на аеродромски такси. Од компанијата најавија дека до крајот на годината ќе купат уште два нови авиона со кои ќе го покриваат регионалниот пазар.

Неодамна и Агенцијата за цивилно воздухопловство најави дека ќе испитува зошто авиобилетите од и до Македонија се толку скапи. Од АЦВ велат дека авиокомпаниите ќе го добијат прашалникот наредната недела. Ќе се споредува колкави им се реалните трошоци на авиокомпаниите и дали тие соодветствуваат со цената на билетите.

http://www.time.mk/read/NONE/a5bceb0a83/index.html
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #297 Posted: 18-Sep-2010 at 08:47
ДХЛ Македонија го зголемува капацитетот со нов карго авион

Скопје, 17 септември 2010 (МИА) - Компанијата за експресен транспорт и логистика ДХЛ Експрес од 20-ти овој месец го зголеми капацитетот во Македонија со нов карго авион со носивост од четири тони.

Како што информира компанијата, авионот ќе оперира пет дена во неделата и два пати дневно ќе ја поврзува Македонија со остатокот од светот, со што, сметаат во ДХЛ, ќе ги задоволат зголемените потреби на клиентите, ќе го унапредат квалитетот на услугата и ќе го зголемат бројот на услугите што моментално се нудат на пазарот.

Станува збор за современ воздухоплов од западноевропско производство кој ги исполнува сите актуелни ЕУ стандарди од областа на безбедноста и екологијата. Инвестицијата е вкупно 1,5 милион евра на годишно ниво.скс/са/13:54

http://www.mia.com.mk/default.aspx?vId=77002398&lId=1&pmId=
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #298 Posted: 24-Sep-2010 at 13:33

Јас се спремам да одам за некоја година во САД , барем имам желба, а и една работа , па барав на нет билети. Излегува дека Скопје - Виена - Њу Јорк, повратна е отприлика 950 - 1050 евра, зависи од термин, со се такси, со се, со Austrian Airlines и Tyrolean Airways (Едит: кој е во австриската авио-група заедно со Austrian, па исто му се фаќа)  , и нивни авиони до Виена, Њу Јорк и обратно (едниот Fokker 100, другиот Boeing 777-200),  .... е сега ако може да се овозможи барем месечен лет, Скопје - Њу Јорк, за цена 500-600 па и 700 евра да се, тоа би било многу поволно, а и би било од корист на многу луѓе.... знаеш дека е директен и дека немора да чекаш по 4 саати во Виена за да го фатиш летот за Њу Јорк, но сепак мислам дека би било многу поефтино.... а од друга страна и исплатливо, рентабилно.... но за тоа кој ќе биде спремен да започне таков проект, мислам на авио-компаниите....

Еј ако смета, можете и во Авио-сообраќај, компании да го префрлите постов....

Edited



Edited by FoSsiL - 24-Sep-2010 at 13:43
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #299 Posted: 24-Sep-2010 at 13:34
А од друга страна пак ќе има заинтересираност и од регионот.... Јас колку што знам Белград нема директна врска со Њу Јорк или слично....
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #300 Posted: 04-Oct-2010 at 05:51

TAV Negotiating with Ryan Air, Wizz, Lufthansa PDF Print E-mail
Sunday, 03 October 2010

Low cost airlines Ryanair and Wizz Air, as well as German Lufthansa, are interested in introducing flights from Macedonia. However, the number of passengers is still too low to bring them to Macedonia. Turkish TAV, which has managed the Macedonian airports for nearly six months, has made public that they are negotiating with the airlines.

Moreover, TAV is also negotiating with Cordon Airlines on introducing regular flights from Ohrid to Amsterdam. Fifteen days ago, Turkish airline Borajet launched flights from Skopje to Bursa.



http://www.macedoniaonline.eu/content/view/16577/1/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 244>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 1.095 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.