![]() |
![]() |
![]() |
Авиокомпании и линии |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1314151617 244> |
Author | ||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||||||
Edited by lslcrew - 31-Aug-2010 at 11:12 |
||||||||
![]() |
||||||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|||||||
Малку ќе отидам офтопик, за што се извинувам. Јас сум против здружувањето на Македонија со екс-ју земјите, затоа што ми се чини дека во последно време ни се нуди оваа тн. Алијанса на лузерите во замена за алијанса со ЕУ. Нека да не се лажеме, на Словенија стратешки партнер и е Германија и тоа нема никогаш да се смени. Тие во овие зделки влегуваат исклучиво од бизнис интереси, да продатат нешто, додека ние влегуваме со сентименталност, без притоа да знаеме или можеме да профитираме финансиски (барем поучен од досегашните искуства). Видете ја Адриа Ервејз, нема поголем балкански град, каде што не летаат, пред се заради конекциите преку Љубљана. А како ние би искористиле некаква ваква воздушна алијанса се прашувам!?
|
||||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||||||
![]() |
||||||||
Swimmer ![]() Senior Member ![]() ![]() Suspended Joined: 09-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 294 |
![]() ![]() |
|||||||
Јас мислам дека сентименталност е ова што вие го говорите.
Врска немаат термините со преставка ју, нити пак менталитетот или јазикот во суштината на случувањава, битен е економскиот интерес. И Еу не се развила одеднаш туку постепено. Ако ова е начин за зајакнување на регионов и такво негово влегување во еу како пакет, што да не.
Со оглед на тапоста на регионот, фазите што ги минала еу треба да ги помине на свој својствен начин. Да се изгради доверба и просперитет меѓу самите себе, да се зајакнат врските, да почнат да функционираат како дел од развиено семејство.
Сакам да кажам сентименталност од било каков аспект не треба да се зема во предвид и за мене е беспредметно воопшто да се споменува, ирелевантно е дали сме се дружеле па не. Тоа не постои. Ако можеле србија, хрватска и босна да го скинат тој момент, што па ние. Исклучиво економскиот интерес мислам дека е за другите земји, а и треба да биде одлучувачки фактор за нас. Тоа не е никакво затворање кон остатокот од светот за сметка на регионално поврзување, баш напротив, може да обезбеди долгорочна стабилност и развој. Па дури и во ЕУ како регион да биде развиен, а не слепо црево.
|
||||||||
![]() |
||||||||
![]() |
||||||||
OKA ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Dec-2009 Location: Yenni Maalе Online Status: Offline Posts: 332 |
![]() ![]() |
|||||||
Апсолутно! |
||||||||
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
|
||||||||
![]() |
||||||||
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
|||||||
Јас не поддржувам изедначување на односите на Македонија кон другите екс-Ју републики како што тие имаат односи меѓусебе. Тие природно е да имаат поблиски односи поради истиот јазик. Ние тој јазик не го збориме (иако голем број на наши граѓани можеби го знаат) и со тоа сакам да кажам дека не би сакал да не "вовлечат" (или уште повеќе, да се бутаме самите) во тој пазар. Поради нас и Словенија би морале да воведат тројазичност, а вака имаат де факто еден јазик. Не зборев за сентименталните односи, болки од минатото или било што.
Кога сме кај сентименталноста, со претставката "југословенски" само уште повеќе се засилува нејзиниот елементот во бизнисот. Искрено, терминот го сметам за добар, бидејќи се работи за четири јужни словенски земји (ЦРГ, СРБ, БИХ и ХРВ), меѓутоа знаејќи го минатото, неможе а да не се доведе сентименталност во прашање. Од друга страна, термините "Западен Балкан", БЦС и слични с'''' ги презирам, меѓутоа можеби се најбезболно решение. |
||||||||
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
||||||||
![]() |
||||||||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|||||||
Рекордни прелети над македонското небо, регистрира М НАВ![]()
За 8
проценти се зголемени прелетите над Македонија во јули во однос на
истиот период лани, информираат од М- НАВ , македонската контролата
на летање. Зголемувањето е за 2, 6 % поголемо и од европскиот просек,
кој за јули е 5, 4 %. Македонскиот воздушен простор во јули го
прелетале 15 613 авиони што е најголема бројка досега за тој месец.
Рекорден ден бил сабота, 31 јули кога Македонија ја прелетале 613
авиони. Податоците на М- НАВ се преземени од Централното биро за наплата
на Еуроконтрол. По кризата предизвиканата од рецесијата и вулканската
прашина во април и мај годинава , М- НАВ укажува дека продолжува трендот
на стабилизирање на воздушниот сообраќај во југоисточна Европа,.
Прогнозите се дека трендот на зголемување ќе се задржи на годишно ниво,
со исклучок на август. Во овој месец се регистрирани помал број летови
кон грчките дестинации.
31.08.2010, 13:52
http://www.kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&eventId=64325 |
||||||||
![]() |
||||||||
Swimmer ![]() Senior Member ![]() ![]() Suspended Joined: 09-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 294 |
![]() ![]() |
|||||||
Од многу зборење на истиот јазик, видовме - се разбраа ептен добро во минатиот период. Македонија со секоја од нив има подобри односи, отколку тие меѓусебе. Незнам зашто јазикот би бил најсилниот аргумент за побивање на благодетите од соработката која може да произлезе, и од која може да имаме само корист. Не збориме за релација македонски-кинески, туку македонски-српско-хрватски. Какви се тие односи меѓу нив, за какви што несакаш да има изедначување? Демек да ги влошиме за да дојдеме на исто ниво? И ден денес не гледаат си симпатии едни на други, зборам за обичниот народ, навидум се е ок, али се осеќа одредена резервираност, што не е случај со Македонците. Процениле дека треба да пораснат и да го земат тоа што им е пред нос, на дофат, да ги искористат своите потенцијали за да си помогнат сами на себе.
Слично како што Грците инвестираат кај нас. Значи Грците, нацисти, фашисти све со ред.. и сеа?
|
||||||||
![]() |
||||||||
![]() |
||||||||
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
|||||||
Јас те разбирам што сакаш да кажеш. За жал ти не ме разбираш.
|
||||||||
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
||||||||
![]() |
||||||||
Swimmer ![]() Senior Member ![]() ![]() Suspended Joined: 09-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 294 |
![]() ![]() |
|||||||
АВИОКОМПАНИЈА СО СМИСЛА ЗА ХУМОР Кој сака да пуши да излезе на левото крило! На надворешната страна јасно можете да ги прочитате составните делови на авионот "боинг 737-800", а секој од флотата е уникатно дизајниран. Овие авиони ќе ја заменат старата флота на авикомпанијата која сега се состои од авиони "737-400". "Концептот 'Флаинг 101' е дело на одделот за дизајн на 'Калула' ", вели Надин Дејмен маркетинг менаџер на "Калула" која се води како "авиокомпанија со смисла за хумор"
|
||||||||
![]() |
||||||||
![]() |
||||||||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|||||||
ЗОРАН МИЛЕСКИ, ПРЕТСЕДАТЕЛ НА ОДБОРОТ НА ДИРЕКТОРИ НА МИГ ВО МАКЕДОНИЈА
Ќе станеме лидери на чартер-летовите Маја Неделковска Многу новини, олеснување за патниците и освежување во авиосообраќајот донесоа новите инвеститори во „МАТ ервејс“. Нејзините основачи, „Метрополитен инвестмент груп“, (МИГ) и „Кон Тики травел“ од Србија очекуваат добар бизнис и задоволни клиенти. МИГ има надлежност врз „МАТ ервејс“ и врз „Кон Тики скај“. Претседателот на Одборот на директори на МИГ во Македонија, Зоран Милески вели дека за годинава предвидуваат да вложат уште 10 милиони евра позиционирајќи се како квалитетен чартер-превозник. у Колку инвестиравте во Македонија? - Инвестицијата во компанијата, во основа, вредни повеќе од пет милиони евра, не сметајќи ги стручните, интелектуалните и кадровските вредности. Во компанијата до сега се обезбедени и повеќе од 60 работни места. Со буџетот на компанијата, за оваа година се предвидени нови вложувања од 10 милиони евра, планирани за нови авиони, технолошко осовременување, членство во меѓународни воздухопловни асоцијации и за нови вработувања. Во овој момент нашата цел е да се претставиме како достоен и квалитетен чартер-превозник, кој за три до пет години ќе воспостави редовен сообраќај, но и ќе стане балкански регионален лидер во чартер-сообраќајот. у Со колку авиони располага компанијата и што ново планирате во авиосообраќајот кај нас? - Нашите размислувања одат во насока на избор на авиони според потребите на патниците. Во таа насока, планиравме до крајот на годината да вклучиме во флотата уште еден авион од типот „боинг 737-300“, кој е познат на овие простори и сосема одговара на овој пазар и на видот сообраќај што го реализираме. Тој ќе биде надополнување на веќе постојниот „боинг 737-500“, кој е купен во Лондон и е во целосна сопственост на компанијата „МАТ ервејс“. у Кои се Вашите плановите, како ќе привлечете нови патници? - „Кон Тики скај“ е нашата туристичка агенција преку која видно ќе ја збогатиме понудата за патниците од Македонија. Планираме да го зголемиме интересот на македонските граѓани за Турција, Египет, Тунис, Грција. Всушност, во услови кога патниците ќе уплатат аранжман со „Кон Тики скај“, тие ќе патуваат со авионите на „МАТ ервејс“, што претставува целосно заокружена понуда. Основната понуда за развој на авиосообраќајот ќе ја планираме и насочиме кон: Италија, Србија, Швајцарија, Германија, Австрија, Шпанија, Израел, Холандија, Данска, но и други земји што претставуваат интерес за граѓаните, посебно во услови на либерализација на визниот режим. За поевтини летови, луѓето од овде мораат да патуваат до Софија или до Приштина. Се очекуваат ли пониски цени во државава. Секое зголемување на конкурентноста го зголемува и квалитетот и ја намалува цената на понудите. Нашиот акцент е ставен и ќе остане, пред се, на квалитетот, безбедноста и на точноста, а ние постојано ќе се трудиме да ги направиме нашите понуди најпристапни и најпривлечни. у Какви резултати очекувате и како гледате на Охрид како туристички центар во земјава? - Се е работа на процена, понуда, побарувачка и исплатливост. Охрид е прекрасен туристички центар, со огромни туристички потенцијали. Во овој момент сметаме дека основната побарувачка на оваа дестинација треба значително да се зголеми. Поради тоа, „Кон Тики скај“ има посебна стратегија за развој и за фаворизирање на дестинацијата Охрид. Првиот лет на оваа дестинација го направивме на 14. август оваа година, а ќе се трудиме оваа дестинација да ја ставиме во групата на најпосакуваните. http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=1&EditionID=2111&ArticleID=147708 |
||||||||
![]() |
||||||||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|||||||
BH Airlines од ноември ќе лета за Скопје Сараево, 4. септември 2010 (ИНПРЕС) Компанијата BH Airlines од 1. ноември ќе воведе нова линија, три пати неделно за Скопје. Ќе се лета со авионот ATR72, а одговорните лица на компанијата се надеваат на повеќе патници откако минатата година беа укинати летовите кон Скопје. Скопје од ноември ќе биде единствениот главен град на поранешна Југославија кој ќе има директни летови кон останатите главни градови од поранешната држава. (Крај) http://www.inpress.com.mk/default.asp?ItemID=A3449BC9DA008C4A90040E78FADE66A9 |
||||||||
![]() |
||||||||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|||||||
МАТ Ервејс со летови кон главните градови14.09.2010 | автор: Мк Фондови
![]()
|
||||||||
![]() |
||||||||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|||||||
Авионска линија Скопје-Истанбул-Бурса
published - 16/09/2010 16:22:00
![]()
Почнувајќи од денеска турската авиокомпанија „Бора Џет“
стартува со редовна линија, со две лета неделно и тоа во четврток и
недела на релација Скопје – Истанбул – Бурса. За патниците ќе има
организиран транспорт до Истанбул. Авио-билетите можат да се обезбедат
преку туристичката агенција „Џенерал турист“ по поволни цени. |
||||||||
![]() |
||||||||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|||||||
Се формираше бивша ЈУ авионска алијанса![]()
По примерот на железничката алијанса и неколку авионски компании од бившите ЈУ простори формираа балканска алијанса.
Скај Вингс од Македонија, ЈАТ Ервејс, Монтенегро Ерлајнс и словенечката Адриа Ервејс се четирите авионски компании кои заеднички ќе настапуваат на западноевропските пазари. Како што информираат од македонскиот преставник целта на здружувањето е да се намалат трошоците и да се зголеми конкуренцијата кон европските авионски компании. Со овој проект се планира да се намалат цените на билетите и да се воспостават нови дестинации кон европските центри. Но како што велат од Скај Вингс се уште проблем се високите цени на керозинот што се продава на скопскиот и охридскиот аеродром. На крајните цени на билетите и сегашните високи аеродромски такси. Од компанијата најавија дека до крајот на годината ќе купат уште два нови авион со кои ќе го покриваат регионалниот пазар.
16.09.2010, 13:35
http://www.kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&eventId=64905 |
||||||||
![]() |
||||||||
Plugger ![]() Senior Member ![]() Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
![]() ![]() |
|||||||
МАКЕДОНСКИТЕ АВИОПАТНИЦИ ДОБИВААТ ПОГОЛЕМИ МОЖНОСТИ
Аднан Џаферовски, сопственик на Скајвингс/Ерлифт, најави дека работите на ова поле за македонските патници ќе се подобрат бидејќи неговата авиокомпанија се приклучи кон Балканската авионска алијанса која засега ја сочинуваат Монтенегро ерлајнс, ЈАТ ервејс и Скајвингс, а наскоро се очекува да им се приклучи и Адрија ервејс
Да се стаса од Скопје до Букурешт, Киев, Варшава, Лондон, Париз, Мадрид... на пример, мора да се менува авион во Загреб, Виена или некоја друга пофреквентна дестинација. Од евтините авиокомпании нема ниту трага, ниту глас. А авиобилетите не поевтинија, ниту со влезот на Турски ТАВ како нов газда на двата македонски аеродроми. Сопствениците на домашната авиокомпанија Скајвингс/Ерлифт велат дека
тоа се должи на повеќе фактори: пред се, на фактот што и со визната
либерализација која стартуваше пред Нова година, иако се очекуваше сепак
не дојде до пораст на бројот на авиопатници. Тој најави дека работите на ова поле за македонските патници ќе се подобрат бидејќи неговата авиокомпанија се приклучи кон Балканската авионска алијанса која засега ја сочинуваат црногорската Монтенегро ерлајнс, српската ЈАТ ервејс и Скајвингс, а наскоро се очекува да им се приклучи и словенечката Адрија ервејс. -Потпишавме кот-шер договор со ЈАТ за обавување на заеднички
авиолинии со нашите два и нивните 12 авиони. Со тоа што планираме кон
крајот на годинава нашата флота да ја зголемиме со уште два авиони со
помал капацитет (фокер-џет со 70 седишта), ќе им овозможиме на
македонските патници побрзо да стигнуваат до европските метрополи - вели
Џаферовски. Нискобуџетните авиокомпании и ова лето ја заобиколија Македонија. Искуствата од регионот говорат дека летот со нискобуџетни авиони е и до четирипати поевтин. Македонската Влада веќе контактираше со овие компании. Пратија официјален одговор дека поради кризата, нема да се шират на други пазари. Во регионот, Србија, Бугарија, Грција ги имаат Визер и Изиџет. Во Хрватска лета и Рајанер. Освен малиот број на редовни директни дестинации и скапите билети, грда слика на македонскиот авиосообраќај со години се аеродромите. Турскиот концесионер ТАВ го презеде управувањето во март годинава. Светлана БЛАЖЕВСКАhttp://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=B10365546199E444A169F2C759380DAA |
||||||||
![]() |
||||||||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|||||||
Двојно повеќе чартер-летови Ако минатата година биле реализирани 504 чартер-лета, годинава таа бројка се искачила на 943 Соња Маџовска |
||||||||
![]() |
||||||||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|||||||
ДХЛ Македонија го зголемува капацитетот со нов карго авион
Скопје, 17 септември 2010 (МИА) - Компанијата за експресен транспорт и логистика ДХЛ Експрес од 20-ти овој месец го зголеми капацитетот во Македонија со нов карго авион со носивост од четири тони. Како што информира компанијата, авионот ќе оперира пет дена во неделата и два пати дневно ќе ја поврзува Македонија со остатокот од светот, со што, сметаат во ДХЛ, ќе ги задоволат зголемените потреби на клиентите, ќе го унапредат квалитетот на услугата и ќе го зголемат бројот на услугите што моментално се нудат на пазарот. Станува збор за современ воздухоплов од западноевропско производство кој ги исполнува сите актуелни ЕУ стандарди од областа на безбедноста и екологијата. Инвестицијата е вкупно 1,5 милион евра на годишно ниво.скс/са/13:54 http://www.mia.com.mk/default.aspx?vId=77002398&lId=1&pmId= |
||||||||
![]() |
||||||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|||||||
Јас се спремам да одам за некоја година во САД Еј ако смета, можете и во Авио-сообраќај, компании да го префрлите постов....
Edited by FoSsiL - 24-Sep-2010 at 13:43 |
||||||||
![]() |
||||||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|||||||
А од друга страна пак ќе има заинтересираност и од регионот.... Јас колку што знам Белград нема директна врска со Њу Јорк или слично....
|
||||||||
![]() |
||||||||
Plugger ![]() Senior Member ![]() Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
![]() ![]() |
|||||||
http://www.macedoniaonline.eu/content/view/16577/1/ |
||||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1314151617 244> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |