![]() |
![]() |
![]() |
Скопски сообраќај (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 155156157158159> |
Author | |
FT ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 22-Jun-2010 Location: Kocani Online Status: Offline Posts: 574 |
![]() ![]() |
Целиот Јужен Булевар би чинел 70 милиони евра? Тоа беа 5-6 споменици на времето. Ах бе Грујо колку промашени прилики и залудно потрошени пари имаше... |
|
![]() |
|
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
1. Цената му е извадена од ракав, како и други ставови на „експертов“.
2. Цел Јужен од крај на крај на град може да се брои во милијарди, не милиони. 3. Треба да се бара одговорност од Коце, Шилегов и Данела што не ни почнаа трите кружни текови кај Лимак да ги прават, што им е обврска, а не да се мати вода со вакви аматерски анализи. 4. Државен буџет 2013 3,2 милијарди евра, 2023 5,3 милијарди. Па размисли централнава власт сега на што троши средства. Со разликава секоја година по 2-3 СК2014 може да се прават. |
|
![]() |
|
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
prvo od kade ekspert?, второ убаво кажува дека сегментот под Лимак требало дачини толку +- зависно како го димеонзионирале тој потег лимаковци може да биде и поскако а и поефтино како дел од самио комплекс! во основа ние пари и' да имаме доколку Клучки не се клаат кај Рампа и НоМа от Урбан Автопат ни У нема да има!, слично ко што велам за онаа новопредвидената кај Автокоманда брз прелет низ сообраќајните оски Исток Запад нема да има [1] самиот Кружен Тек како појава дефинитивно отпушува даден запушен коридор со семафори, сепак во однос Урбан Автопат како што треба да биде Јужен Булевар ќе го успори протокот, особено доколку во Голем Ринг се нормираат вињети за да се растерети центарот, та напливот кон Јужен ем со Кружен дефакто ќе стори река от лазење и нормал при најмала гребка меѓу аута запушување и на лазачкио вајб!, а дури и да се остаи во Голем Ринг да врват ко сега на ангро возила, повторно ќе се генерира застој доколку не се удри некако оштроумно во однос имањето по три четири возила по адреса т.е. се блокира некако напливот на возила, што би имало пред се' еко вајб како реформа [2][2][2][2] т.е. дупла ил тродупла трошарина за регистрација за секое второ возило на иста адреса е некое навидум логично чаре!, сепак знаејќи го снаодливио табиет на скопјани тоа долгорочно от чаре ќе мине во магаре от инает, ајт бар секој сограѓанин ќе добие от спунт роднински возило по стан!, кусур кусур што мнозина и нерегистрирани во оптек ќе се впуштаат ... од друга страна знаеејќи дека немаме ниту вишок камен за расфрлање та клучки со лесно да никнуваат, ниту пак волја бар за сплотена 24/7 експертска дебата како би се премериле сите варијабили, единствено што останува ет надежта за раст на цената на нафтата на што се надеваат изгледа наште удбалитичари, сепак доколку се сака може привремено Кружни Токои да се клаат а паралелно да се бара компромисно решение како Лимак алајк комплекси кај НоМа и Рампа та тие да сторат Клучки в самите себе т.е. како Стамбено Трговско Деловен Комплекс да се испраени врз Клучка ко што велам дека потенцијално ет чаре и за то запушенио мост во Керамидница [3] а и остали ќорсокаци ко то шиканата кај НоЖеСт ... во спротивно европска цуцла уште години натака ќе чекаат наште градски очуи и макеи, а скопјани се повеќе в сообраќајно депре ќе паѓаат!, та мора да се интервенира што побрзо, што во услови на аљкавост може да се забрза евентуално доколку Волонтерски се пристапи на случајо за привремени Кружни Текои та сите и по едно камче да стаиме далеку побрзо и от поклонет тендерски проект таквата привремена интервенција ќе ја завршиме, плус ако наместо асфалт има коцка скопјани нема да се опуштат и свикнат на таквата адхок шема туку ќе напињаат да се најдат инвеститори за нови Лимак алајк покриени сегменти што на крај може да бидне 3 у 1 масивен комплекс от Сафири ДИјамнти и Рубини ... а за Грујота да можеше и тоа на прва ко инвестиција во Сообраќаен Метеж да инвестира, но тоа на трета го планираше за Скопје, на вотра беа то трасите за Автопати низ Македонија, а мандат потоа требаше заедно со гасификацијата да се решава и скотскиот сообраќаен метеж, но ето Шаренило не здрма а сега тија во ревизија пари вадат само за ревизија на вторио негов шлагворд от 21-во вековна идила в земјава, може на следните избори тоа ќе ви ветуваат дека и второто и третото негово во пакет ќе го решат бидејќи у макази му улетаа!?, практично и на груевци и на зајковци оние кои и ги донесоа на власт ко шарена револуција во првио случај портокалова, им диктираа што ќе прават како ко редослед, та така и Ск'14 ет нивна нарачка а за да се изгори одредена душа, но нема тука да тупам со метафизички варијабили, ниту пак сакам да ги бранам груевци, си добија ѓто си заслужија, но ќе речам Се' Додека Не Се Отвори Систем бар невладино идеално институционално (ко што папалагирам постојано низ даден ефективен еTOS систем [4]) се' до тогаш тилтање у место ќе биде главна варијабила во сите сегашни идни па и минати проекти! |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
АСФАЛТ МЕСТО КАЛДРМА НА УЛИЦАТА СТОЛТЕНБЕРГОВА ВО СКОПСКИОТ ГРАДСКИ ПАРК
![]() Коцката од улицата Столтенбергова пред стадионот во Градскиот парк во Скопје е заменета со асфалт. Екипите на ЈП „Улици и патишта“ вчера започнаа со асфалтирање на улицата која ги поврзува Градскиот парк, Градскиот стадион и кејот на реката Вардар. Реализацијата на овој проект е со меѓуопштинската соработка со Градот Скопје и Општина Центар. „Вчера започна со асфалтирање на потегот пред градскиот стадион ‘Тодор Проески‘ кој беше покриен со калдрма која беше навистина многу оштетена. Со асфалтирањето на овој потег практично се изедначува целиот круг околу градскиот стадион, со што се доби целина земајќи го фактот што калдрма имаше единствено на овој потег“, вели градоначалникот на Општина Центар Горан Герасимовски. Улицата во Градскиот парк во 2018 беше именувана според угледниот норвешки дипломат Торвалд Столтенберг, поради неговиот голем придонес во обновата на градот по катастрофалниот земјотрес во 1963. https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/asfalt-mesto-kaldrma-na-ulitsata-stoltenbergova-vo-skopskiot-gradski-park/ |
|
Carpe diem
|
|
![]() |
|
Théoden ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 580 |
![]() ![]() |
Се прашувам кој им го удрил пикот на коцките?
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Последниве 2 недели секое утро има спојување на колоните меѓу бул.К.Ј.Питу и Јане Сандански во насока кон Центар(од фб)
![]() |
|
Carpe diem
|
|
![]() |
|
skopskodete ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
![]() ![]() |
Е па додека го пуштат мостот ова ќе се случува...
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
реконструирана улицата Никола Карев
![]() ![]() ![]() https://www.facebook.com/CityofSkopje |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Асфалтирана крстосницата на булевар Киро Глигоров кај Универзитетот „ФОН“ во општина Гази Баба
Екипите на ЈП Улици и патишта Скопје, во текот на изминатата ноќ активно работеа на завршување на градежните работи за санација на крстосницата на булеварот Киро Глигоров кај Универзитетот „ФОН“ и вградија асфалт на површина од 2.500 квадратни метри. При санацијата на крстосницата на која се работеше помеѓу булеварот Киро Глигоров и улица Индустриска 1 во непостредна близина на ФОН и салонот на „Мерцедес“ беше извршено машинско гребење на оштетениот асфалт и асфалтирање со нова асфалтна маса. ЈП Улици и патишта Скопје ги изведуваа работите по налог на Град Скопје. Со санацијата на оваа фрекфентна крстосница се овозможува непречено движење на граѓаните кои живеат во овој дел од градот, а воедно се зголемува безбедноста на сите учесници во сообраќајот кои движат низ општина Гази Баба. ![]() ![]() ![]() ![]() https://www.facebook.com/JPUIP |
|
Carpe diem
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Арсовска и Јакимовски зацапаа во калта на „Калош Дани“ – улица што ни Гугл мапс не може да ја најде
Додека граѓаните оечкуваат куп одговори од градоначалничката на Скопје Данела Арсовска, за тоа дали Скопје ќе биде украсено за Нова година и ќе има ли воопшто некаков дочек на плоштадот, таа денеска заедно со градоначалникот на Kарпош, Стевче Jакимовски се прошетаа по улицата „Калош Дани“ во Момин Поток, за да ја најават нејзината реконструкција. ![]() ![]() Инаку, двајцата градоначалници се прошетаа по оваа улица за да го најават нејзиното санирање во должина од 2 километри, како дел од меѓуопштинска соработка, изгласана од советниците во август годинава. Со градоначалникот на општина Карпош, Стевче Јакимовски денеска извршивме увид во почетокот на градежните работи за реконструкција на улицата „Калош Дани“ во општина Карпош. Градот Скопје во изминатиот период реализира голем број на капитални инфраструктурни проекти со кои овозможуваме подобра поврзаност и мобилност на граѓаните, како и зголемена безбедност за сите учесници во сообраќајот. Екипите на јавното претпријатие „Улици и патишта“ кои работат активно на терен, ќе ги изведат градежните работи на коловозот на улицата во вкупна должина од 2000 метри, а предвидени се соодветни вело и пешачки патеки со што се реализира уште едно ветување од програмата За модерно Скопје, за развој на велосипедската мрежа од приградските населби кон централното градско подрачје – се вели во текстот пласиран заедно со фотографиите. Арсовска смета дека на оваа локација, потребно е да се изврши реконструкција на секундарната сообраќајна мрежа која во моментов е во многу лоша и руинирана состојба, со огромни ударни дупки и е небезбедна за учесниците во сообраќајот. Реконструкцијата на улицата „Калош Дани“ е од витално значење и се реализира на барање на граѓаните кои се движат секојдневно на овој потег, додава градоначалничката. Реконструкцијата на оваа улица се реализира со меѓуопштинска соработка меѓу Градот Скопје и Општина Карпош, а градежните работи ги изведува јавното претпријатие „Улици и патишта“. Традиционално, откако Арсовска е градоначалник на Скопје, нема информација за тоа колку време ќе трае реконструкцијата и колку ќе чини. https://nezavisen.mk/arsovska-i-jakimovski-zacapaa-vo-kalta-na-kalosh-dani-ulica-shto-ni-gugl-maps-ne-mozhe-da-ja-najde/ |
|
Carpe diem
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Состојбата со инфраструктурата низ Маџари/Трубарево
![]() ![]() ![]() https://www.facebook.com/groups/145337166272043/ |
|
Carpe diem
|
|
![]() |
|
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
![]()
![]() ![]() Чудно што почнале дури од Стара рампа. Што профил се планира на тој потег, сѐ до влезот за подземната? И фазиве не се баш јасни, ама барем мрдна нешто од мртва точка. |
|
![]() |
|
gox_ ![]() Newbiе ![]() Joined: 25-Nov-2019 Online Status: Offline Posts: 2 |
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Ова мислам дека не е вака со години. Сигурно ли ова е тековна ситуација во плановите? Идејата мислам дека за тука е да се оформи некако псеуд-јужен булевар со Првомајска-Лимак-ТеодосијГологанов. И мислам дека треба да има кружен тек за кој зборуваше уште Џорџе Арсов кога беше градоначалник на Кисела Вода. Ме изненадува да е вака, практично постоечката нефункционална ситуација верифицирана на хартија.
|
|
![]() |
|
Théoden ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 580 |
![]() ![]() |
Нема ништо чудно, тој дел е најлесен за изведба. ![]() Во основа, оваа фаза се сведува на реконструкција на постоечките раскрсници и улици.
|
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Да поедноставам,
Оваа ФАЗА 1 е само пола (полесната половина) од едната страна за спој со тунелот! Од пола, пола. Другата половина би била понирање и спојување и + 2 кружни (може и потфази тука нели...) ![]() Па тек после најтешниот дел од другата страна, влез/излаз, огромен кружен и уште куп други работи...2-3 фази... Добро што се почнува! ![]() Ама вака гледано ќе трае 3-5 години... ![]() |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
Сепак добро што го фатиле потегов. Мислев овој дел ќе остане заборавен да чека клучки со Крушевска република и продолжување на Јужен, што нема ни наредни 100 години да се изградат. Вака барем ќе има кружен триаголник и нови тротоари/велосипедски/асфалт. Плус и ако планираат како на скицата раздвоени ленти кај раскрсницата со зеленило, ќе заличи на нешто просторов.
|
|
![]() |
|
SkMk ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 18-Jul-2023 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 25 |
![]() ![]() |
Дали негде може да се види поубаво целиот проект со сите фази? На сликата не се гледа баш најдобро што сѐ и каде поточно треба да има. Каде ќе биде зеленилото и велосипедските патеки? Каде поточно треба да излегува подвозникот?
|
|
![]() |
|
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
![]() камо да беа и' законски обврзани на 3д визуелизација во јавен катастарски arcgis како ДУП-ои но остај така ќе каснат уште толку, а кусур ќе биде што нема за такво нешто да се врат со Градежен и семинарски од студенти туку ќе фрлаат по свои приватни студија екстра народен камен корења и се што сеуште не ет раскрчмено од народното, Но можеби доколку Билд бидне некогаш нво и се собере доволно критична маса тоа и Членои тука да го чинат, а донекаде има и подобни алатки за такво нешто кои попрво туку ќе ги впрегнеме во погон него што држава ќе дочекаме со лесно да ги интегрира у систем [1]
Edited by beTon - 07-Feb-2024 at 07:00 |
|
![]() |
|
SkMk ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 18-Jul-2023 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 25 |
![]() ![]() |
Абе еве не мора да има никакви видеа и 3д визуелизации, ама барем тој 2д проект што е почнат со реализација да биде јавно достапен за граѓаните.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 155156157158159> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |