build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Надземни и подземни пешачки премини

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 22>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #301 Posted: 28-Dec-2010 at 00:00


Еве токму денеска во Време има текст за преминов кај Бит-Пазар.

Мене ме интересира следново. Зошто преминот сеуште не е завршен (да се зборува за роковите веќе е смешно), ама рекламните паноа веќе одамна ги поставија? Што ако преминот не биде готов уште една цела година? Што стана со обврските и што ги кхм кхм одоброволило до толку во Општина Чаир, па решиле вака да ја почастат Акцент Медија?

ЗАЛУДНО СЕ ТРОШАТ ПАРИ ЗА НОВИТЕТИ КОГА НАВИКИТЕ СЕ СТАРИ
Побрзо на Бит-пазар преку трева, отколку преку пешачкиот мост

Роза Петкова

Една година откако надземниот пешачки премин кај скопски Бит-пазар почна да се гради, но се уште не е целосно довршен и не може официјално да биде пуштен во употреба. Граѓаните речиси четири месеци го користат за да го преминат фреквентниот булевар Крсте Петков Мисирков, но има и такви кои, како што беше очекувано, каубојски газат по зеленилото во жардиниерата и предизвикуваат хаос во сообраќајот, притоа загрозувајќи си ја и личната безбедност. Тоа јасно се гледа, велат надлежните и од импровизираните патеки, кои граѓаните ги направиле во тревата кога непрописно преминувале преку улицата. Иако градоначалниците на Скопје и на општина Чаир, Коце Трајановски и Изет Меџити, ветуваа дека изградбата на преминот нема да биде залудна и дека граѓаните ќе бидат принудени да се качуваат по него, а тоа требаше да се постигне со поставување на железна ограда, очигледно и ова не ги спречи минувачите да газат по жардиниерата.
- Исто е како порано. Да постоиш тука десетина минути, ќе видиш најмалку десетина граѓани како слободно претрчуваат преку тревата. Ако некој може да се качува по скали за да ја премине улицата, тоа треба да важи за сите. И мене ми е полесно директно да си поминам, а не да губам време и да кружам, ама такви ни се навиките и тешко се учиме на прописно преминување улица - вели скопјанецот Алија Мешиќ.
Сепак, и оние што се решаваат да се качат по скалите и одозгора да го преминат булеварот, реагираат дека кога врне дожд или снег мораат да газат по вода, затоа што објектот се уште не е покриен. Преминот има и вграден лифт, за инвалиди и за постарите граѓани кои потешко се движат, но и тој не е пуштен во употреба бидејќи изградбата на објектот не е целосно завршена.
Во фирмата-инвеститор „Акцент медија“ велат дека сите работи во најкраток рок ќе се комплетираат и тогаш ќе биде и официјалното ставање во функција.
- Покрај Општината Чаир, „Акцент медија“ е еден од инвеститорите за реализација на проектот за надвозник кај Бит-пазар. Информирани сме дека е во завршна фаза поставувањето на конструкцијата за покрив, по што ќе следи покривањето на надвозникот и формалното пуштање во функција. Со официјалното пуштање во употреба, оперативни ќе бидат сите негови елементи. Сето тоа очекуваме да се случи во најкраток можен рок - велат од компанијата.
Темелите на пешачкиот мост на Бит-пазар официјално беа поставени во декември минатата година, откако претходно подолго време се најавуваше дека ќе почне да се гради. Уште на почетокот од изградбата, инвеститорите наидоа на пречки, па доста време одзема поместувањето на подземните инсталации, кои беа откриени на теренот. Пред неколку месеци преминот беше речиси готов, па на страничните делови веднаш се ставија и реклами, со кои инвеститорот очекува да си ги поврати вложените пари во проектот.
Пешачкиот мост се изгради токму на влезот во пазарот бидејќи тука со години има најголема фреквенција на минувачи, па тоа често го сопираше сообраќајот. Изградбата чини околу 200.000 евра, а, според договорот, „Акцент медија“ ќе стопанисува со него во период од десет години.

http://vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=1&EditionID=2202&ArticleID=153772


Edited by Cloverstack - 28-Dec-2010 at 00:01
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #302 Posted: 24-Jan-2011 at 11:56

Тендер за концесионер за подземни пешачки премини


Градот распиша тендер за избирање концесионер за изработка на студија и друга потребна документација за изградба на подземни пешачки премини

 

 
%20  
Критериумот за доделување на договорот е најниската цена. Понудата важи 60 дена.

Сите заинтересирани фирми треба да се достават своите понуди најдоцна до 7 февруари годинава во просториите на градот.

http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=12411914481&id=14&prilog=0&setIzdanie=22188

Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #303 Posted: 24-Jan-2011 at 12:04
Еве нешто подетално

Ќе се градат шест подземни премини

Градот бара фирма што ќе изработи студија за концесија за премините

Градоначалникот Коце Трајановски, конечно, се зафати со конкретни активности за реализација на еден од најнајавуваните проекти во изборната кампања, изградба на подземни премини. Во потрага е по фирма што ќе ги изработи студијата за концесија и другата потребна документација за нивна изградба. Планирано е да се градат шест премини низ градов, по еден кај „Мекдоналдс“ и кај улицата „Македонија“. Премин е планиран и за Аеродром, кај ТЦ „Бисер“, како и во Карпош, во близина на Градежен факултет, а Трајановски најави дека ќе изгради подземни премини и во Автокоманда кај „Алкалоид“ и кај Бит-пазар.

„Ова е доказ дека не се откажуваме од идејата, туку веќе преземаме конкретни чекори за нејзина реализација. Бараме студии што се неопходни за изградба на премините со кои, всушност, ќе се утврдат условите на терен, со оглед на тоа дека целата постапка околу изградбата малку ќе биде усложнета, имајќи предвид дека на сите планирани места за изградба има подземна инсталација. Преку студиите, пак, за концесија би се утврдил начинот на издавање и евентуално учество во проектот на евентуалните закупци на деловните простори што ќе ги има во премините“, објаснуваат од Градот.

Оттаму се надеваат дека годинава ќе почнат со изградба барем на еден од шесте планирани премини, односно со оној чија студија ќе биде прва изготвена. (Дс.Т.)

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=F64A407234EF0F4AAFB14A28194D228A
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #304 Posted: 24-Jan-2011 at 12:08
АЛЕЛУЈА ама ова стварно ТРЕБА!
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #305 Posted: 24-Jan-2011 at 12:54
Формулацијата веќе ме плаши...

Кај Мекдоналдс И кај ул. Македонија???

Ако мислат да прават два засебни премини со скали горе доле, одејата е од сега осудена на пропаст.

Во најмала рака тие два премини треба да се поврзани и самото понирање не би требало да биде веднаш до улицата туку повнатре...
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #306 Posted: 24-Jan-2011 at 14:04
Не ми е јасно то сакаат со Рекорд да направат. Тунелот почнаа да испитуваат, го најавуваат во неколку интервјуа, па сега ќе правиме пешачки премини на рекорд. Што планираат со оваа улица да се води или не. И пршање е колку од оие се подземни колку надземни.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #307 Posted: 24-Jan-2011 at 16:43
Originally posted by lslcrew

Не ми е јасно то сакаат со Рекорд да направат. Тунелот почнаа да испитуваат, го најавуваат во неколку интервјуа, па сега ќе правиме пешачки премини на рекорд. Што планираат со оваа улица да се води или не. И пршање е колку од оие се подземни колку надземни.


Надземни премини на Димитрие Чуповски се само нови Влајковци...

За подземните веќе се изјаснив
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #308 Posted: 24-Jan-2011 at 23:20
Originally posted by lslcrew

Не ми е јасно то сакаат со Рекорд да направат. Тунелот почнаа да испитуваат, го најавуваат во неколку интервјуа, па сега ќе правиме пешачки премини на рекорд.
Потпис

Originally posted by lslcrew

И пршање е колку од оие се подземни колку надземни.
Само за подземни ќе била студијата:
https://e-nabavki.gov.mk/eProcurementIntegration/PublicAccess/Dossie/dosieRPP.aspx?EntityId=489284c2-3da8-47ca-893f-a7351384359d&Level=2

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #309 Posted: 28-Jan-2011 at 16:44

Монтирани лифтовите на натпатникот

Општината Чаир го реши проблемот со електричниот приклучок на лифтовите на надземниот премин на Бит-пазар и тие веќе се во функција. Официјално ќе бидат пуштени со свеченото предавање во употреба на натпатникот што ќе се случи штом ќе се подобрат временските услови, велат од општината Чаир.

Арбен Речица, одговорен за реализацијата на проектот, објасни дека поради зимските услови, останале незавршени уште 10 отсто од металната конструкција на објектот на која треба да биде поставен плексигласот, со кој ќе се формира цилиндричниот покривен дел на преминот. Поставено е и внатрешното осветлување, па граѓаните веќе извесно време го користат преминот. Надземниот премин чини 11 милиони денари, а со него 10 години ќе стопанисува „Акцент медија“. (Сн.К.)

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=3DE822EF137F394FAC61485EB1EC6891
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #310 Posted: 01-Feb-2011 at 23:51

Град Скопје распиша тендер


Се бара концесионер за подземни пешачки премини


Првите два подземни пешачки премини се наоѓаат во одлична состојба. Во двата од страна има разновидни продавници, хигиената е задоволителна, а навечер се осветлени па граѓаните секојдневно минуваат низ нив. Но, третиот подземен премин во Автокоманда е во катастрофална состојба. Иако и третиот редовно се одржува, тој е неосветлен, со многу смет, велат одговорните од Град Скопје


Град Скопје распиша тендер за избирање концесионер за изработка на студија и потребна документација за изградба на подземни пешачки премини. Оттаму велат дека сите заинтересирани фирми треба да ги достават своите понуди во просториите на градот. Критериумот за доделување на договорот е најниската цена. Понудата важи 60 дена.

Но во каква состојба се постоечките подземни пешачки премини, кој се грижи за нив, кој е задолжен за нивно одржување, ги запрашавме одговорните од Град Скопје.

Тие ни одговорија дека нивните служби вршат константно одржување на трите постоечки подземни пешачки премини и тоа кај Трговскиот центар Скопјанка, кај хотелот Континентал и кај надвозникот Дијамант во населбата Автокоманда.
- Првите два подземни пешачки премини се наоѓаат во одлична состојба. Во двата од страна има разновидни продавници, хигиената е задоволителна, а навечер се осветлени па граѓаните секојдневно минуваат низ нив. Но, третиот подземен премин во Автокоманда е во катастрофална состојба. Иако и третиот редовно се одржува, тој е неосветлен, со многу смет, велат одговорните од Град Скопје.

Останува да се надеваме дека оние што се во план да се изградат навистина граѓаните ќе ги употребуваат токму за она за што ќе бидат наменети, а тоа е безбедно пешачко поминување на скопските сообраќајници.

http://www.vecer.com.mk/?ItemID=93D505437D8B84469B3BF6BCFEB44EE2

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #311 Posted: 18-Mar-2011 at 15:38

Надземниот премин на Бит-пазар ги надмина сите рокови

Преминот остана непокриен, а Општината се' уште води постапка за избор на фирма

Комплетната изградба на надземниот пешачки премин на Бит-пазар се одолжи. Преминот остана непокриен, а Општина Чаир се' уште води постапка за избор на фирма која ќе го покрие со плексиглас и со тоа ќе го оформи цилиндричниот дел на објектот. Надлежните велат додека не се заврши покривната конструкција, преминот нема да биде свечено предаден во употреба. А, дотогаш инвалидните лица нема да можат да ги користат лифтовите кои се веќе поставени и се во функција, но не се пуштени. Тоа значи дека луѓето во количка немаат можност да поминат од едната до другата страна на улицата во делот на зелениот пазар, па мора да одат на пешачкиот кај „26 Јули“.

Зошто толку се завлечкаа работите на преминот, од Општина Чаир никој не сака да објасни. Во една прилика минатата година беше најавено дека свеченото предавање во употреба ќе биде некаде во првата декада на септември. Но, до денеска не се случи тоа, иако пешачкиот премин граѓаните веќе го користат. Двата лифта Општината планира да ги пушти во употреба на денот кога ќе се случи свеченото отворање.

Инаку, лифтовите се од шпанско производство на фирмата „Макпроарса“. Ги увезе и ги монтираше скопски „Сезал“. Само лифтовите чинат 28 илјади евра, а целата инвестиција за надземниот премин на Бит-пазар изнесува околу 200 илјади евра. Инвеститор е „Акцент медија“.http://utrinski.com.mk/?ItemID=D7605EBBB0694B42962DB0034598C8CC
Back to Top
dule View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Mar-2011
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 255
  Quote dule Quote  Post ReplyReply #312 Posted: 27-Apr-2011 at 16:04
Наместо да градат нови ,нека ги осветлат и исчистат старите подземни премини.Пример ќе посочам на подземниот премин кај Скопјанка и кај Континентал да ти е страв да погледнеш а не да поминеш,и плус трујат на измет.Срамота.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #313 Posted: 27-Apr-2011 at 17:30
Originally posted by dule

Наместо да градат нови ,нека ги осветлат и исчистат старите подземни премини.Пример ќе посочам на подземниот премин кај Скопјанка и кај Континентал да ти е страв да погледнеш а не да поминеш,и плус трујат на измет.Срамота.
кај Континентал преминот си функционира, му треба мала реновација, но тоа е се, секој ден поминувам од таму и преминот редовно се користи од граѓаните
кај Скопјанка, што и да му правиме на преминот, џабе е самиот дизајн на преминот е одбивен за нормални луѓе, без разлика колку е среден
плус, голема е потребата од нови премини, на разни локации, штета е да останема на само два подземни премини во цел град
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #314 Posted: 27-Apr-2011 at 19:18

Има четири подземни едниот не се користи. Надземни се исто четири. Очајно фали кај Алкалоид во Автокоманда после кај Бисер и евентуално лептокарија на Партизанска. За рекорд е веќе зборувано едно денивелирање на сообраќајот ќе заврши голема работа.

Edited by Supervisor - 27-Apr-2011 at 19:18
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #315 Posted: 27-Apr-2011 at 23:44
Originally posted by Supervisor


Има четири подземни едниот не се користи. Надземни се исто четири. Очајно фали кај Алкалоид во Автокоманда после кај Бисер и евентуално лептокарија на Партизанска. За рекорд е веќе зборувано едно денивелирање на сообраќајот ќе заврши голема работа.


Ја заборави најбитната - Бит пазар.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #316 Posted: 27-Apr-2011 at 23:47

Не сум заборавил ваљда лошо броиш надземни ти се бит-пазар, чаир, пак после клучката кај бит-пазар и влајко.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #317 Posted: 27-Apr-2011 at 23:52
Не за броењето, туку за НЕОПХОДНОСТА од изградба на подземен премин. Додека не се покријат сите пешачки премини на тој дел, сообраќајот ќе се кочи ненормално.
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #318 Posted: 27-Apr-2011 at 23:56
Та нели има на Бит-пазар еден?

А на Партизанска се потребни повеќе од еден: Лептокарија, Драмски, Универзална, Ким итн.

Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #319 Posted: 28-Apr-2011 at 00:02
Партизанска не е урбан автопат па да треба на секои 200 метри надземен премин си има раскрсници пошто е булевар и ништо повеќе. Освен за да не се оди од една до друга раскрсница на две места е доволно тоа би било градежен и лептокарија. Ама најкритични за изградба се алкалоид и бисер во аеродром.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #320 Posted: 28-Apr-2011 at 11:37
Originally posted by Supervisor

Партизанска не е урбан автопат па да треба на секои 200 метри надземен премин си има раскрсници пошто е булевар и ништо повеќе. Освен за да не се оди од една до друга раскрсница на две места е доволно тоа би било градежен и лептокарија. Ама најкритични за изградба се алкалоид и бисер во аеродром.
\


Ни едното ни другото. Најкритично за изградба е Бит пазар, таму кајшто сега ги поставија семафорите за пешачки.

Зошто?

Ниту кај Алкалоид, ниту кај Бисер, сообраќајот ни во најмала мера не е закрчен од пешачките премини. Додека токму пешачките премини се клучен фактор во правењето на гужва околу Бит пазар.

Во добра насока е надземниот премин што го градат, но ист таков (или подземен) треба да се направи и подоле (кон Мавровка) каде што сега се семафорите, инаку ништо не сме направиле.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 22>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.383 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.