build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот - Софија

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 26>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Dragan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1172
  Quote Dragan Quote  Post ReplyReply #321 Posted: 13-May-2013 at 18:03
Originally posted by Macedonicus

Преjако. Пукам од љубомора


Скоро и јас, многу ми е криво што нема барем малце вакваа инвестиција кај нас Smile
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #322 Posted: 14-May-2013 at 00:13
Originally posted by Supervisor

И непотребни се споредби со други градови сепак Софија е огромна и е главен град на една стабилна држава која нема национални и етнички проблеми. Такашто не гледам простор да нема страшен напредок.


Колку што разбрав, Бугарија бидејќи е стабилна држава која нема национални и етнички проблеми гради инфраструктура и развојно орјентирани проекти, а доколку беше нестабилна држава која има национални и етнички проблеми ќе градеа непродуктивни комични објекти на трагични градежни маркички, ќе градеа триумфални капии и „неокласицистички“ катни гаражи, ќе пикаа мостови каде што не им е местото а на други ќе им ставаа огради од 2 милиони евра или панорамски тркала, ќе редеа споменици и склуптури како опседнати, ќе преслекуваа современи фасади во „барок“, ќе ставаа гусарски галеони и врби во саксии во реките итн итн итн... И сето тоа ќе го платеа многу повеќе од реалната финансиска вредност.
Back to Top
kire85 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #323 Posted: 15-May-2013 at 13:04
Originally posted by BOJAN

Овие трамваи изгледаат супер. Колку чини едно парче од полјациве?


Еве најдов нешто на интернет за испорака на вакви во Русија...

RUSSIA: Polish rolling stock supplier Pesa has won its first order to supply trams to Russia, a €4·5m contract to deliver three three-section Swing trams for the metre-gauge network in Kaliningrad.

Значи излагува околу 1,5 милиони евра по трамвај...
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 1023
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #324 Posted: 18-May-2013 at 02:03
Со парите од Скопје 2014 можевме и ние да имаме нешто налик на ова,барем делче од ова...една линија метро од Влае до Аеродром,ама...добро е кога човек си ги знае приоритетите.

Edited by kiriOK - 18-May-2013 at 02:04
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #325 Posted: 18-May-2013 at 12:30
Originally posted by kire85

Originally posted by BOJAN

Овие трамваи изгледаат супер. Колку чини едно парче од полјациве?


Еве најдов нешто на интернет за испорака на вакви во Русија...

RUSSIA: Polish rolling stock supplier Pesa has won its first order to supply trams to Russia, a €4·5m contract to deliver three three-section Swing trams for the metre-gauge network in Kaliningrad.

Значи излагува околу 1,5 милиони евра по трамвај...


Ова се три секциони трамваи за Калининград и порачката е само за три трамваја. Во Софија нарачаа 22 возила по 5 секции и цената е по 1,65 милиони евра по парче. Така што што поголема нарачка тоа пониска цена по парче.

Со други зборови во Скопје ќе градат трамвјаска мрежа од една линија по цена од 280 милиони евра, од кои само 36 милиона ќе отидат за возилата, а останатите 250 за инфраструктура!? А таа инфраструктура се состои од разбивање на асфалт на трета лента, поставување на шини и повторно асфалтирање! Значи ова е криминал на векот, за кој на Коце буквално треба главата од раменици да му падне!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #326 Posted: 21-May-2013 at 12:09
Објавен тендерот за продолжување на линијата М2 кон Хладилника!

Јужното продолжување на линијата М2 од станицата Джејмс Баучер до станицата Хладилника во должина од 1,3 километри беше објавен денеска од страна на Метрополитен. Тунелот ќе се гради по НАТМ (Нов Австриски Тунелен Метод), а самата станица во откриен и укрепен коп. Станицата ќе има странични перони и 8 излеза групирани во јужен и северен вестибјул. Еден од овие излези ќе оди директно во новиот Парадајс Мол со што ќе биде првиот мол во Софија со топла врска со метро системот. На крајот на станицата ќе има мини депо за ноќување и сервис на возовите како и за чување на топла резерва бидејќи на долг рок не се планира проширување на линијата јужно од оваа станица (каде во иднина линијата М2 ќе се разгранува на две).

Изградбата треба да започне есенва, а рокот за изведба е 24 месеци. Оваа станица ќе биде 8 која во моментов се гради во Софија, со што до вкл. 2015 година метрото треба да има 36 станици (37 ако успеат да најдат сретства и за станицата-призрак Модерното предградие).

План на станица II-12 Хладилника








Еве го самиот тендер:

http://www.aop.bg/case2.php?mode=show_doc&doc_id=542069&newver=2

Edited by Andrej_LJ - 21-May-2013 at 12:13
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #327 Posted: 21-May-2013 at 12:44
Originally posted by kiriOK

Со парите од Скопје 2014 можевме и ние да имаме нешто налик на ова,барем делче од ова...една линија метро од Влае до Аеродром,ама...добро е кога човек си ги знае приоритетите.


Скопје територијално е далеку помало од Софија повеќе од два пати. Што можело да биде е хипотеза јас мислам дека за разлика од Софија во Скопје пред се фалат сообраќајни проекти, нашите улици и булевари не се во целосен предвиден профил, подземни раскрсници без семафори, урбани автопати кои Софија ги има. Назад ни е нас зимата за таков проект.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #328 Posted: 28-May-2013 at 23:55
Originally posted by Supervisor

Андреј еве ме интересира што имаш да кажеш по оваја моја анализа. Бугарите ги следам на ссц ама не им се вклучувам во дискусија па неможам да дознаам што можат да ми кажат.

Значи окулу метрото се работи за едно мое видување за централното градско подрачје.
Слика 1


Значи тука се гледат сите три линии како и каде ќе се пресекуваат. Точноста е некаде 90% но геометријата е таа. Е сега ме интересира следно. Пошто одамна ја следам Софија отприлика знам по реони што како и мислам дека не грешам во коментарот за тезата оставам простор на други да се дискутира.
Прво ќе почнам со М1. М1 како линија според мене непотребно се развојува од Климент Охридски према стадион пред да продолжи кон Стадион па Борисова Градина и Младост. Ме интересира зошто тука на околу 450 метри се земени две станици Климент Охридски и Стадион кога пресекот може да се прави во една точка/станица.
Втората линија М2 знам дека по стариот план од комунизмот оваа линија требало од НДК да има станица на Витоша па Сердика значи во тој триаголник уште една линија. Дали тоа што оваа станица е изгрдена во 1980 и излезот е на почеток на Витоша не дозволува платформата да била појужно со тоа да се раздвојат околу 700 метри НДК-Витоша-Сердика. Тука се работи повеќе за логичност на трасата можеби и не за некоја поголема функционалност.
И околу М3 најбитното е што логично е да се сече оваа линија со Климент Охридски ама дали е исплатлива и функционална уште една станица во среде од НДК до Климент Охридски и повторно на само 350-400 метри од Стадион станицата на М1.
Мојата теза е дека доколу Климент Охридски и Стадион биле една споена платформа односно станица макар да може по стил да има една станица со излези и кај стадион и кај универзитет па тука со една станица ќе се избегне потребата да се гради таа Патријарх Евтимиј. И што е битно на овој начин логично мапата е различна и станиците имат поголема раздалина што ги прави пофункционални а линиите помалку оптеретени. Еве за што зборувам во втората скица. Чекам одговори.




Ако ги споредиме првата и сегашната т.е. актуелната генерална схема за развој на метрото во Софија ќе видиме доста промени. Тие пред се се диктирани поради паѓањето на комунизмот и менувањето на транспортните потреби на Софија. Прво би сакал да ја искоментирам ген.схемата од 1970:



Најострата разлика е што внатре во тој Советски триаглоник има планирано уште по една станица на секоја линија, како што е во Прага да речеме. Но (и ова е едно големо но) оваа схема не е техничка, туку развојна. Со други зборови не се базира на технички пресметки туку на проучувања за најголемите транспортни потоци. Ако ги коментираме секоја од линиите во однос на денешната реалност:

М1 - по станицата Сердика не оди под бул. Цар Освобдител туку по сегашниот Кнјаз Ал. Дондуков каде има станица, за потоа да заврти кон СУ Св. Кл. Охридски. Тука настанува втората разлика: метрото било планирано под денешниот бул. Цариградско шосе (тогашен бул Ленин), за разлика од денеска кога тоа оди под паралелниот на него бул. Драган Цанков. Ова е заради три причини:
а) бул Цариградско шосе е бесконфликтна градска магистрала за 80 км/час и него можат брзо и ефикасно да го опслужат тролејбуси.
б) долж бул. Цариградско шосе нем густо населени региони, туку пред се административни и бизнис згради
в) најважната причина е дека уште во комунизмот под бул. Драган Цанков е изграден околу 2 км долг тунел за трамваи кој беше конзервиран. Затоа метрото можеше да го користи овој тунел и брзо да стигне до кв. Изгрев или на пола пат до Младост без многу додатна работа или финансиски сретства.

М2 - Најважната промена во однос на денешната линија е нејзиниот северен дел. Како што се гледа на сликата, тогаш се давало приоритет на отклонението кон Илијанци, за разлика од сега изграденото отклонениена М2 кон Надежда и Обелја. Тоа е бидејќи кон Илијанци и Софија Север се наоѓала најголемата градска индустриска зона и целта на метрото била да ги извози илјадниците работници од спалните комплекси на работа и обратно. Затоа по падот на комунизмот се има дадено приоритет на отклонението кон Надежда, а Илијанци останува веројатно по 2020.

М3 - Од денешен аспект трасата е целосно променета, доста е дискутирано и нема нужда да ја коментирам.

Е сега да ти одговорам на прашањата:

1) Навистина незнам конкретно причина зошто нема една а има две станици (СУ и Нац. Стадион). Прво станицата СУ е по накај Собранието отколку што си ја претставил. Моја претпоставка е дека се работи за две исклучително натоварени места на Софија и затоа се одлучиле за правење на две посебни станици.
2) Како што кажав план за развој и технички проект не е исто. Затоа нема техничка можност да има станица на ул. Солунска (пресечка на Витоша). Имено станицата НДК била изградена доста плитко, додека Сердика 2 се наоѓа на околу 30 метри под земја. Растојанието помеѓу овие две станици не дозволува доволно благ наклон за искачување за да биде можна изградба на станица кај Солунска. Така би се загубиле помеѓу 160 и 200 метра од просторот за овладување на наклонот, бидејќи техничкиот дел на станиците е многу поголем од патничките платформи. Слична е причината зошто нема меѓу станица на М1 помеѓу Сердика и СУ. Станица Раковска на пресечката на ул. Раковска и бул. Цар Освободител е земена во предвид, но не е реализирана ниту планирана.
3) Јас (и не само де) сметам дека станица Патриарх Евтимиј/Граф Игнатиев е многу потребна. Има многу причини - голем транспортен јазол за трамваи и тролејбуси, важен плоштад во многу густо населен регион на централна Софија полн со значајни административни објекти. Така што апсолутно се радувам што станицата ќе ја има, а ова беше една од 5те главни точки во агендата на Спаси метрото а имено градење на станица на ова место.

Можеби Софија направила грешка што не ги изградила станиците Солунска и Раковска, но сепак центарот не е голем и покрај трамвајските и тролејбуските коридори мислам дека ќе биде одлично покриен. Во иднина (демек по изградбата на М3) мислам дека ќе се работи повеќе на периферното поврзување на регионите меѓусебно без поминување во центарот, а најголем чекор кон тоа е изградба на полукружниот ЛРТ прстен по булеварите Тодор Каблешков, ГМ Димитров и Асен Јорданов. Веќе на ССЦ на големо се зборува дека следната цел на Спаси метрото ќе биде овој рингов трамвај да се гради по параметрите на лесно метро, со што ќе биде М4 во Софија. Првиот чекор ќе биде да се внесе во ваква генерална схема за развој, колку да се има во предвид, а неговата реализација тешко дека ќе започне пред 2020.


"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #329 Posted: 24-Jun-2013 at 13:55
Софија добива 50 нови двојни тролејбуси Škoda 27 Tr

Денеска беше потпишан договорот помеѓу Столична обштина и Шкода електррик од Чешка за доставка на 50 нови двојни тролејбуси за Софија во вредност од 27,5 милиони евра или по 550 000 евра за едно возило. 18 метарските возила ќе бидат доставени во следните 15 месеци, а меѓу карактеристиките се вбројуваат: климатизација, дизел мотори за непрекината работа при испади на ел. мрежа, низок под и достап за инвалиди и др. лица... Со овие тролејбуси Софија ќе има 85 нови возила од вкупно 115 колку што ја опслужуваат тролејбуската мрежа, додека останатите 30 ќе бидат модернизираните Икаруси IK280T.





Софија добива и 20 нови трамваи PESA во следните 7 месеци!

Пред неколку дена беше склучен договор и со полската PESA за доставка на нови трамваи во Софија кои ќе ги опслужуваат новите и реконструирани линии. Една од нив е 7 на која и претстои целосна реконструкција и модернизација на семафорите за давање предност на трамваите со што линијата ќе добие многу сличности на ЛРТ линија (врви по средината на булеварот, достапот до станиците е само преку подземни премини, дел од раскрсниците се бесконфликтни), а останатиот дел ќе одат по продолжената линија 2 која треба да се продолжи 5 километри кон кв. Дианабад и Студентски град.

Договорот е вреден 33,5 милиони евра, а освен доставката на возилата вклучува и обука на возачкиот и ремонтниот кадар, резервни делови и изградба на сервисна база во депо Красна Полјана каде ќе домуваат новите трамваи. Моделот ќе биде PESA Swing 120na, 100% нископодни и со капацитет од 160 патници од кои 40 седишта.

Дел од спецификацијата на трамваите:

Брой на секциите 5
Междурелсие 1009 мм
Обща дължина 30120 милиметра с прикачни устройства
Ширина 2300mm
Височина 3400 мм
Височина на пода на вратата зона на железопътна 330 мм
Брой места за сядане 41
Брой на местата за правостоящи пътници (5 бр/m2) 160
Максималната скорост на работа от 70 km / h
Bo'2'Bo система на задвижване
Мощност на двигателите (асинхронно) 4 х 105kW

Софијската ливреја на трамваите:








Паралелно пред завршница е тендерот за набавка на 126 нови двојни автобуси, каде фаворит е полски Соларис, кој достави автобуси и за Варна и Бургас. Исто така тече договорот со МетроВагонМаш за 10 нови воза за Софијското метро кои треба да влезат во сообраќај кон крајот на 2014 година кога се отвораат 7те нови станици на М1.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #330 Posted: 24-Jun-2013 at 14:03
Тројлејбусите се одлични ,ги имам видено во Чешка (мислам дека беше во Острва),а мислам дека и во Словачка некој град обслужуваа само не се сеќавам кој.

Одлична вест за Софија и нејзините граѓани.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #331 Posted: 08-Jul-2013 at 11:59

Одлична вест денеска сосема неочекувано доаѓа од Софија

Изградбата на дел од линијата М3 треба да почне до крајот на годинава и да заврши во рамките на 2015 година, кога освен сегашните 27 станици, би требало да се пуштат уште цели 14 нови! Со тоа Софијскиот Метрополитен ќе има 41 станица и сериозно ќе им дише во вратот на поголемите источно европски метро системи (пред се на Будимпешта и Прага). Изгледа тоа ќе биде следната преломна година за метрото, по мината 2012 кога се пуштија новите 13 станици.

Следуваат детали, само да ги присоберам и презентирам.






Прво би започнал со презентација на деталите на линијата М3, кои излегоа пред неколку дена. Комапнијата Metroprojekt од Прага беше задолжена за изработка на целосниот технички проект за основниот де на третата линија на метрото на Софија, но без двете разклонувања предвидени за изградба.

ОСНОВНИ ТЕХНИЧКИ ПАРАМЕТРИ:

Должина: 16 км (од коишто 7,4 надземни и 8,6 километри подземни)
Број на станици: 19
    - подземни станици 11, надземни станици 8
    - 18 станици со странични платформи и 1 станица со островен перон
    - должина на платформите 100 метри
просечно меѓустанично растојание - 840 метри
максимална брзина 80 км/час
минимален интервал помеѓу возилата 90 секунди
подвижен состав - 99 метрови возови со пантографи, составени од три секции 3*33 метри
превозна способност на линијата околу 30 000 патници/час
очекувана натовареност до 2020 година - околу 170 000+ патници на ден
минимален радиус на кривини 200 метри
длабочина на станиците до -40 метри (најдлабоките во Софија)
цена - 840 милиони евра (од кои 115 м. за возниот парк)





Схема на линијата М3 (зелена варијанта):




Распоред на станици на М3, распоред на платформи, должина на линијата и меѓустаничо растојание:



Основни информации:





Временска рамка за развој и изградба на М3:



Edited by Andrej_LJ - 08-Jul-2013 at 13:29
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #332 Posted: 08-Jul-2013 at 13:25


И сега конкретно за оваа вест која денеска сосема неочекувано експлодираше, бидејќи знаете дека се очекуваше изградбата на М3 да започне следната година. Сепак веројатно заради неможноста да се усвојат сите средства наменети за овој програмен период (до крајот на 2013) заради заглавените процедури на неколку патни проекти дел од парите се префрлени за изградба на третата линија на метрото во Софија.

Како што се знаеше одамна, изградбата на линијата ќе започне од источната страна заради фактот што точно таму се наоѓа и планираното депо. Првиот сегмент ќе биде најлесниот и најбрзиот за изградба затоа што вклучува 6 километри, од кои 5 се надземни. Иста е ситуацијата со станиците: 5 надземни и една подземна. Сегментот се протега од источниот влез на градот во насока кон Варна, Русе и Видин, каде веќе посто терминал за регионален автобуски сообраќај и трамвајската линија 22. Се планира и изградба на буферен П+Р терминал за неколку илјади возила. Последната станица ќе биде кај Театар Софија, каде што ќе има можност за трансфер на трамвајските линии 20, 22 и 23. За жал во 2015 година кога ќе се отвори оваа отсечка, метро линијата М3 нема да има трансфер на другите две метро линии. Имено централниот дел на линијата, составен од 8 подземни станици (вкл. и трансферните кај Софијски Универзитет и НДК) ќе се копа помеѓу 2014 и 2018 година со кртица (ТБМ - тунелно пробивна машина). Така 3 години овој отсек на линијата М3 нема да биде директно поврзан со остатокот од метро мрежата, со што ќе се намали нејзината ефикасност.






Станиците од насока исток кон запад се следниве:

III-1 Автостанција Изток (P+R, tram 22)
III-2 Поп Грујо (P+R)
III-3 Витинја
III-4 Васил Канчев
III-5 Панајот Хитов
III-6 Театар Софија/парк Заимов (tram 20, 22, 23)




Ориентациски дизајн решение за станица 3( Витинја) и станица 5 (Панајот Хитов):





Иако овој сегмент веројатно се до 2018 година нема да биде поврзан со останатиот дел на метрото, сепак има доста врски со сите видови на наземен транспорт (трамваи 20, 22 и 23, тролејбуси 1, 2 и 4 и бројни градски и приградски линии);



Edited by Andrej_LJ - 08-Jul-2013 at 13:29
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #333 Posted: 27-Aug-2013 at 09:36
Рендери за станиците во изградба од линијата М1:

I-16 Младост IV/Business Park Sofia:







I-20 Дружба:



I-21 Искарско шосе:



I-22 Искар:



I-23 Летиште Софија/Airport:



Edited by Andrej_LJ - 27-Aug-2013 at 09:38
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Danndy View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 410
  Quote Danndy Quote  Post ReplyReply #334 Posted: 28-Aug-2013 at 05:05
Одлично!
Traveling.
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 1023
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #335 Posted: 28-Aug-2013 at 23:44
Во Дружба го промениле проектот?
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #336 Posted: 29-Aug-2013 at 10:26
Originally posted by kiriOK

Во Дружба го промениле проектот?


Да бе мајмуни! Колку и да е Метрополитен одличен во брзината на изведбата на проектите, останува впечатокот дека сеуште не знаат да ги испипаат деталите. Заради краткиот рок на изведба на трасава кон Дружба и Летиштето кој е навистина беспрецедентно краток и е само 24 месеци, одлучија да направат поскромна станица тука, а дизајнот кој победи на конкурсот да се изведе на некоја друга станица во иднина. Ова е заради фактот што мора до 2015 година да завршат сите проекти од тековниот програмен период.

Прогресот на објектот до Аеродромот заклучно со месец јуни е 27%, сега веројатно доста повеќе заради летните месеци:



Низ Дружба:
















"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #337 Posted: 29-Aug-2013 at 10:44
И околу Аеродромот на Софија Терминал 2 каде што се гради станица на ескада:










"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #338 Posted: 07-Oct-2013 at 13:25
Изградба на линијата М1-север, отсек Цариградско шосе - Летиште Софија



Изградбата започна во декември 2012 година, а како што може да се види од сликите, напредокот е многу голем. Во рамките на нецела година се изградени голем дел од тунелите, а се работи и по сите 4 станици на овој одстк. Крајот на тунелот на постоечката линија и симнувањето од Цариградско шосе кон населбата Дружба:



Линијата во ров се спушта кон првата станица на овој отсек - Дружба:



И повторно од ров преминува во тунел:



МС 1-20 Дружба ( јасно се гледаат двете странични платформи на станицата):





Низ големите булевари на квартот Дружба веќе се изградени тунелите, улиците се трасирани и моментално се работи на поставување на асфалт, со што брзо би требало да бидат пуштени назад во сообраќај:



А на други делови сеуште се градат тунелите:



Местото помеѓу МС 21 Искарско шосе и МС 22 Искар каде тунелот преминува во ескада:




Edited by Andrej_LJ - 07-Oct-2013 at 13:37
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #339 Posted: 07-Oct-2013 at 13:57
Изградба на линијата М1-север, отсек Цариградско шосе - Летиште Софија


Изградбата на станицата МС 1-22 Искар која од сите 4 е во најназадна фаза на изградба:



Се гради и ескадата кон Терминал 2 на Аеродромот:



И приодот на ескадата кон станицата МС 1-23 Летиште Софија:





Самата станица МС 1-23 на која веќе се поставени основите и гредите:





И главниот столб на крајот на станицата кој е прилично масивен:






Edited by Andrej_LJ - 07-Oct-2013 at 14:01
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #340 Posted: 12-Oct-2013 at 14:10
Празен пост (премногу слики).
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.242 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.