|
![]() |
|
Железнички станици |
|
Post Reply
|
Page <1 1516171819 41> |
| Author | ||
MIKI1
Senior Member
Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
Quote Reply
#321 Posted: 06-Nov-2012 at 21:50 |
|
Според прописите за проектирање железнички станици, постојат три вредности/висински разлики помеѓу котата од перонот и ГРШ (горен раб од шина) и тоа: -38 см -76 см и -98 см. По мое сеќавање, пероните не се повисоки од 76 см од шините, со оглед на потребата од користење на скалите од вагоните за влез во нив. За точен податок, згодно е мерење на висинската разлика на лице-место. Edited by MIKI1 - 06-Nov-2012 at 21:52 |
||
![]() |
||
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#322 Posted: 07-Nov-2012 at 00:57 |
|
Мислам дека оваа индустриска пруга има иднина. Министерството за економија порано или подоцна ќе го даде под концесија рудникот за железо, кој во себе има богатство кое е едно од најголемите во овој дел од Европа. Согласно со планинскиот терен, оваа индустриска пруга е изградена на најтежок терен во Македонија. Рестартирањето на рудников дефинитивно ќе ја оживее оваа пруга. Редовни товарни возови досега има само на потегот Јегуновце-Ѓорче Петров, а сето останато се повремено сообраќања. Конечно, нови прагови се растовараа во железничката станица Кичево, најверојатно ќе се санира дел од пругата, претпоставувам станичниот колосек. |
||
![]() |
||
ko4ani
Senior Member
Joined: 05-May-2010 Online Status: Offline Posts: 288 |
Quote Reply
#323 Posted: 11-Nov-2012 at 21:21 |
|
Eве нешто од исградбата на станицата во Кочани Железничката станица во Кочани во периодот на завршување на изградбата во април 1926 година http://oldkocani.do.am/ |
||
![]() |
||
ko4ani
Senior Member
Joined: 05-May-2010 Online Status: Offline Posts: 288 |
Quote Reply
#324 Posted: 11-Nov-2012 at 21:23 |
|
|
Железничка
станица - Кочани 1925 - во градба - една од ретките фотографии од тој
период (благодарност до Слободан Илиќ - Цирих, Швајцарија)
http://oldkocani.do.am/ ![]() |
||
![]() |
||
mr bombastic
Senior Member
Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
Quote Reply
#325 Posted: 28-Dec-2012 at 21:47 |
|
|
Кога би требало да започне реконструкцијата на железничката станица во Скопје?
|
||
![]() |
||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#326 Posted: 30-Dec-2012 at 00:53 |
|
![]() Подолго време се најавуваше проектот, но колку што знам прв пат излегоа со рокови тек лани. Тогаш беше најавено дека реконструкцијата ќе почне во последниот квартал на годинава и дека ќе трае до средината на 2014 година. Рокот за почеток е пробиен, а не знам во меѓувреме можеби имало некаква информација со нови рокови, но барем јас не се сеќаам дека сум налетал на таква. Edited by Cloverstack - 30-Dec-2012 at 00:53 |
||
![]() |
||
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#327 Posted: 14-Jan-2013 at 13:16 |
|
Подолго време не сум налетал на ниту една информација за реконструкцијата на Железничката станица во Скопје. Холанѓаните требаше да направат проект, се надевам дека нашите архитекти не подготвуваат неокласицистичко надградување на овој објект, иако архитектурата со која се граделе главните железнички станици во европските држави им оди во прилог на тоа . |
||
![]() |
||
gjoko
Senior Member
Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply
#328 Posted: 29-Jan-2013 at 00:31 |
|
|
КОНЕЧНО ЖЕЛЕЗНИЧКА СТАНИЦА ЌЕ ДОБИЕ НОВ ЛИК Два лифта, ескалатори и обновени перони за модерна Железничка Проектот за реконструкција на Железничката станица конечно ќе ја обнови оваа градска порта со достоен и модерен изглед. Освен целосното обновување на внатрешноста, станицата ќе добие нов современ информациски разгласен систем кој ќе ги известува патниците Железничката станица во Скопје, конечно, ќе добие нов модерен лик. Проектот за нејзината реконструкција е веќе изработен, а до крајот на следната година предвидено е реновирањето да биде завршено. Консултантска компанија со светско реноме - Гронтмеј" од Холандија, го подготвила планот за реконструкција на Железничката станица, а во претстојниот период треба да се распише тендер за избор на изведувач кој ќе ги заврши градежните работи. Сепак се уште не е одлучено дали ќе се распише еден тендер или пак реконструкцијата ќе се додели на повеќе компании кои ќе треба да реализираат поединечни делови од зафатот. Железничката станица веќе одамна изгледа како да е заборавена во времето. Мермерните плочки изгледаат старо и дотраено, а патниците за да се информираат за термините на тргнување на возовите, мора да се симнуваат од пероните, што понекогаш им претставува проблем на туристите на кои им е тешко таму да се снајдат. Досега инвестиции имаше во јавниот градски превоз, обновен беше и скопскиот аеродром, а железничкиот сообраќај веќе подолго време функционира на постојното ниво. Од Министерството за транспорт и врски засега не излегуваат со официјални информации, додека од Македонски железници - Инфраструктура потврдуваат дека се работи на реализацијата на проектот со кој ќе се подобрат условите за користење на станицата од страна на инвалидизираните лица и лицата со посебни потреби. - Од 1981 кога беше пуштена во употреба железничката станица, до денес, на неа не е направен поголем инвестициски зафат, па забот на времето си го направи своето. Проектот за реновирање на станицата е изработен од холандската фирма "Гронтмеј", а неговата реализација ќе чини 2.9 мил евра и е финансиран од Европската унија преку ИПА-фондовите. Следниот чекор ќе биде распишување на тендерот за избор на изведувач, кој треба да почне со работа оваа година, а да заврши до крајот на 2014 година. Со реализација на овој проект ќе се подобрат условите за користење на станицата од страна на инвалидизираните лица и лицата со посебни потреби со поставување на лифтови и подвижни скали приспособени за таквите лица. Исто така ќе се постави нов информациски систем за патниците, систем за разглас, ново осветлување, адаптација на санитарните чворови и приспособени за лица со посебни потреби, подигнат и реновиран под со плочки на пероните за полесен приод во возот, климатизација и друго со што станицата би добила европски лик, соопштуваат од Македонски железници. Во проектот за целосна реконструкција на станицата, ќе бидат опфатени паркинг-просторот, реконструкција на постоечките чекалници како и нов информациски систем. Пред неколку месеци, како почеток на реконструкцијата, скопската железничка станица доби безжична интернет-мрежа. Бесплатниот интернет пристап можат да го користат патниците и минувачите во холот на станицата, на пероните, како и во чекалниците. Сепак од препријатието објаснуваат дека ќе се работи и ќе се реновира само внатрешниот изглед, а недворешноста ќе остане иста. Железничката станица Скопје, била пуштена во употреба пред точно 32 години, а во тоа време претставуваше модерен сообраќаен центар низ кој дневно поминувале по 70 возови и околу 7.000 патници. вечер |
||
![]() |
||
kiriOK
Senior Member
Joined: 11-Apr-2012 Location: Tamworth,UK Online Status: Offline Posts: 1023 |
Quote Reply
#329 Posted: 29-Jan-2013 at 01:40 |
|
|
Со 2,9 милиони евра навистина чуда ќе направат.
То не ескалатори,да не пропуштиле да кажат дека ескалаторите уствари ќе бидат телепорт. |
||
![]() |
||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#330 Posted: 13-Feb-2013 at 00:35 |
|
|
||
![]() |
||
makonix
Senior Member
Joined: 08-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 520 |
Quote Reply
#331 Posted: 19-Feb-2013 at 09:29 |
|
|
Со оглед на тоа дека се ближи времето на реконструкција на главната железничка станица, мои размислувања се дека овој објект треба да стане иконичен и светла точка на градот.
1. Изобилството на бетон текстура го прави премногу ладен, потребна му е светла боја да се офарба, застакли, реклами, декорации. 2. Кровот е неинспиративен и запуштен 3. Внатре треба некако да се реорганизира и да се создаде поотворен простор со изобилство на лифтови, ескалатори и чекалните треба да бидат далеку посветли и погостуљубиви. 4. Овој објект е сигурно е еден од најнеприступачните за патници што воопшто сум ги исусил во живот. Крајно не е функционален моментално, за еден патник да се качи во воз, треба да се спровира низ тесни коридори, качува скали едно три пати со торби, што воопшто не е едноставно ако не си бодибилдер. И плус на сето тоа екстра качување по возот. Луѓето не се заштитени од студ и сонце на платформите. Не знам со кој памет се дизјнаирал објектов, ама верувам нкоиј од планерите не ја пратиле својата стара мајка на станицава да патува сама |
||
![]() |
||
makonix
Senior Member
Joined: 08-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 520 |
Quote Reply
#332 Posted: 19-Feb-2013 at 09:36 |
|
|
Во продолжение еве како изгледаат некои инспиративни станици и далеку поприступачни за патници.
http://www.bbc.co.uk/news/magazine-21428797 И на крај една статија на BBC за тоа дека железничките станици се многу повеќе место каде возовите запираат за да патниците се качуваат. http://www.bbc.co.uk/news/magazine-21353825 |
||
![]() |
||
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#333 Posted: 24-Feb-2013 at 11:30 |
|
|
Салата на Транспортниот центар во минатото беше давана на уметнички групи, ама ниту тие ништо не направија. Ми се чини дека неа во моментов ја користат само играорците. Железница треба да покаже малку проактивност, ако ништо друго и чекалните во централната станица можат да се искористат за одигрување на некаква форма на претстави, на поставување на изложби. Да заживее просторот.
|
||
![]() |
||
gjoko
Senior Member
Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply
#334 Posted: 24-Feb-2013 at 12:49 |
|
|
Започната изградбата на нова железничка постројка во близина на Ратае
НЕДЕЛА, 24 ФЕВРУАРИ 2013 07:27
Со цел овозможување на железнички услуги од јавен интерес, по барање на Општина Јегуновце и месните заедници од Ратае и Жилче, ЈП за железничка инфраструктура Македонски железници – Скопје со сопствена механизација и градежна екипа отпочна со изградба на нова железничка постројка во близина на населеното место Ратае. Општина Јегуновце во реализација на овој проект учествува со набавка на градежни матријали, песок 40 м? и 5 м? готов бетони др. Со изградба на нова железничка постројка во близина на населеното место Ратае, се очекува подобрување на фреквентноста со главниот град, намалување на транспортните трошоци, времето и зголемувањето на придобивките за животната средина со употреба на железничкиот транспорт. Железничките услугина територијата на Општина Јегуновце се одвиваат преку железничката станица во Јегуновце и железничките постројки во Долно Орашје, Јегуновце (фабрика), и изградбата на нова железничка постројка во близина на населеното место Ратае. http://lokalno.mk/index.php?option=com_content&view=article&id=13145%3A2013-02-24-09-28-52&catid=149%3Ajegunovce&Itemid=143&lang=mk |
||
![]() |
||
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#335 Posted: 26-Feb-2013 at 09:51 |
|
Огромен работен успех за железничката инфраструктура во земјава. Уште да пуштат возови само во петок и недела и се` би било во ред.
Ако има некаков приоритет на западната пруга во овој дел, тогаш тоа сигурно би била реконструкцијата на станиците Кичево, Гостивар и Тетово, како и изградба на нова станица во Радуша и можеби слична кај селото Брвеница бидејќи во близина е Штуловиот универзитет. Се разбира, бројот на возови треба да биде поголем од бројката два! |
||
![]() |
||
gjoko
Senior Member
Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply
#336 Posted: 26-Feb-2013 at 19:22 |
|
|
кичевската железничка станица нема потреба од реновирење.за кратко време има шанси да се распадне целата,па тогаш ќе мора да се гради нова.прокапува вода од сите страни,а водата знаеме опасно ја нагризува конструкцијата
|
||
![]() |
||
ehrlich
Senior Member
Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply
#337 Posted: 27-Feb-2013 at 16:08 |
|
|
Македонски железници одвај исплаќаат плати, им ги делкаат по пола плата, па камоли да почне со вакви проекти, обнова на железничките станици. Без помош од државата нема да се смени жалната и катастрофална слика од станиците во догледно време.
|
||
![]() |
||
mr bombastic
Senior Member
Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
Quote Reply
#338 Posted: 09-Mar-2013 at 00:02 |
|
|
На официјалниот сајт на МЖ инфраструктура пишува дека реконструкцијата на железничката станица во Скопје ќе започне во септември годинава...ептен ја завлечкаа работава нема што
|
||
![]() |
||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#339 Posted: 09-Mar-2013 at 16:18 |
|
![]() Со оглед на тоа какви се приоритетите на оваа власт, веројатно треба да бидеме пресреќни што воопшто е најавен овој проект, па макар што финансиите се грант од ЕУ. Во ваква ситуација, на проектот гледам како на премија дури и со завлечкувањето. Енивеј еве една тазе фотка од Водно... ваљда ќе дочека навистина поубави денови:
Edited by Cloverstack - 09-Mar-2013 at 16:19 |
||
![]() |
||
Џоле
Moderator Group
Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
Quote Reply
#340 Posted: 08-May-2013 at 09:04 |
|
|
Богомила, 1 мај
|
||
|
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
Post Reply
|
Page <1 1516171819 41> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |