build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Жичарница на Водно

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1617181920 39>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #341 Posted: 15-May-2011 at 04:57

Krale, I jas se soglasuvam so tebe a vo novata programa sto izleze fcera pisuvase Juni 2011 pa ke vidime. Imaat uste devet dena ali po arno malce da zadocnat nekolku dena ili pa nedela dena nego da postoi bilo kakov rizik na bezbednost na gragjanite. Vazno penzionerite dva dena vo nedelata ke si dobijat gratisi

Do pred nekoj mesec se zborese deka si zaminale Austricite i deka taka ke go ostavat da sedi objektot ali ete sepak ne ispadna taka. Ova ke bide eden od naj ubavite proekti vo Skopje sto ke bide mnogu interesno za turistite, ke bide golema turisticka atrakcija i mislam deka poleka no sigurno Skopje pocna da zalicuva na vistinska metropola.

Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #342 Posted: 15-May-2011 at 09:28
Колку што успеав да забележам, дпмне изгледа се откажува од изградба на вториот дел на жичарницата (од Скопје до средно водно). Во програмата стои само дека ќе се вршеле студии дали е исплатлива оваа делница, и ако се покаже дека е исплатлива до 2015 година ќе се пристапи кон изградба.
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #343 Posted: 15-May-2011 at 18:49


Vo Programata pisuva deka sakaat da pravat Skijacka Pateka na Vodno taka da ke ja dovrsat ftorata faza na Zicarata sigurno. Samo da ne im tekne da kazat do 2015 godina
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #344 Posted: 15-May-2011 at 18:53
Мене повеќе ми се допагаше идејата од Кале до Водно, и од Водно до Матка,овие 2 дестинации навистина ќе влечеа многу заинтересираност и туристи.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #345 Posted: 16-May-2011 at 08:18

Vodno-Matka za mene e definitivno naj dobra opcija, ako uspeat toa da ja napravat kako treta faza navistina ke bide super. Samo da ne ni recat do 2020 godina.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #346 Posted: 16-May-2011 at 09:02
Originally posted by Plugger

Vodno-Matka za mene e definitivno naj dobra opcija, ako uspeat toa da ja napravat kako treta faza navistina ke bide super. Samo da ne ni recat do 2020 godina.


Не треба само да се предлагаат идеи зашто така ни изгледа интересно.

Правецот кон Матка е наполно непотребен. ВО глобала од врвот до Матка може да се оди пеш, по релативно лесна патека. Комерцијалниот аспект на оваа тура е многу дискутабилен. Луѓе би се качиле во жичара за да одат до врв, ама колкумина би се качиле само за да се „возат по планина“, кога се веќе на врвот?


Исто и идеите од Б. Трајковски или од Кале. На што ќе личи тоа жичара да ни поминува над цел град. Па не е ова Дизниленд. Луѓе си имаат станови, куќи, дворови... сакаат малку приватност, а не да им фрчат жичари над куќите.
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #347 Posted: 16-May-2011 at 13:14
Јас мислам дека нема ни да се изгради делот од Капиштец до средно, барем не во догледно време. Прво треба оваа траса да профункционира, да се види како ќе биде заинтересираност, одржување, редовни трошоци итн. Доколку излезе дека е рентабилна тогаш треба да се пристапи кон фаза 2. Шансите тоа да се случи според мене се 50-50, воден од скепсата дека и на зимските центри жичарниците едвај преживуваат.

Така да нека се заврши оваа делница, нека се одржува, па ако има потреба лесно е да се догради
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #348 Posted: 17-May-2011 at 10:43
Жичарницата нема да стаса до 24 мај



Жичарницата што треба да го поврзе средно Водно со Милениумскиот крст нема да се пушти во употреба на 24 мај, на денот на просветителите „Св. Кирил и Методиј“ како што беше најавено. Точниот датум се уште не е дефиниран, но од Министерството за транспорт и врски велат дека до крајот на месецов би требало да завршат сите градежни активности.

- Поставени се темели за сите десет предвидени столбови, како и бетонскиот дел за влезно-излезните станици на почетниот и крајниот дел од оваа секција. Исто така, целосно е поставена и линиската опрема на сите десет столбови. Монтирана е опремата за гаражната хала на Средно Водно, а во изминатите денови се изврши развлекување и заплетување на јажето. Во следниот период ќе биде извршено електромашинско штелување со пробен товар- информираат од надлежното министерство.

Јавното сообраќајно претпријатие кое ќе управува со жичарницата се уште нема донесено конечна одлука за цената на возниот билет. Досега, неофицијално, директорот на ЈСП Мишо Николов спомена дека цената на билетот би се движела од 100 до 150 денари, но сепак за тоа ќе одлучува Советот на Градот.

http://www.plusinfo.mk/vest/1835/Zhicharnicata-nema-da-stasa-do-24-maj
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #349 Posted: 17-May-2011 at 11:32
Пак јас за цените!

100 денари е максимум што треба да биде жичарницава. И тоа е многу. Едно 4 члено-семејство ќе треба да плати 400 денари за да отиде до врвот. Со оглед дека капацитетот на жичарницата е 1200 патници на саат, ако биде 2,5 евра по човек, тоа ќе значи дека потенцијална заработка е околу 2400е на саат.

Ако имате во текот на секој месец околу 40 такви саати, тоа значи дека буџетот ќе биде околу 100000е месечно. Претпоставувам трошоците нема да бидат поголеми од 25000е, што ќе значи дека има простор за намалување на цената.
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #350 Posted: 17-May-2011 at 12:19
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #351 Posted: 17-May-2011 at 17:32
Originally posted by krale

Пак јас за цените!

100 денари е максимум што треба да биде жичарницава. И тоа е многу. Едно 4 члено-семејство ќе треба да плати 400 денари за да отиде до врвот.


Пак јас реплика за цените...бидејќи ти се омилена тема.
150 денари е ОК ако се работи за поединец...секако за семејства треба да има фамилијарни карти, карти за ученици, за пензионери, за студенти и слично. Мислам дека цената и трошковите треба да ги компензират и оние кои ќе упарвуват со ресторанот горе на Водно зошто жичара ќе им носи гости. Добра идеја би било на пример со купена карта од жичарата да има некој попуст во ресторанот така би бил и волкот сит и јагнињата на број. Па така за карта од 150 денари добиваш попуст од 15 или 20 % во ресторанот на крстот. Има многу можности менаџирањето е жива материја која треба да ги анимира постојаните муштерии.
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #352 Posted: 17-May-2011 at 17:46
Околу цената. (мој предлог)
- 150 (поединечна карта) 3.5.евраа за странци
- за деца до седум години бесплатно
- групни карти за шест лица (цела кабина) 500 ден
- ученици, средношколци, студенти 50-100 ден
- вип карти 250 - 300 ден

*сите да се цени за повратни карти
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #353 Posted: 18-May-2011 at 03:37

Ako moze 30 denari da cini autobuski bilet zosto togas da se plaka 150 denari?? Dali znaci deka tie 150 denari se vo eden pravec ili kartata e povratna? Za da imaat zdrav i kontinuiran profit ke mora da napravat cena kako 50 denari povratna inache ke bide sekoe chudo za 3 dena i posle ke bide prazna zicarata. Za VIP kabina e druga prikazna, tamo ako ima jadenje i pijacki treba da kosta poveke, ali navistina edna kabina ke sobira 8 dushi pa ako cenata ke bide  150 denari togas samo ima turisti da se kachuvaat i tolku.


Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #354 Posted: 18-May-2011 at 08:42
Originally posted by Plugger

Ako moze 30 denari da cini autobuski bilet zosto togas da se plaka 150 denari?? Dali znaci deka tie 150 denari se vo eden pravec ili kartata e povratna? Za da imaat zdrav i kontinuiran profit ke mora da napravat cena kako 50 denari povratna inache ke bide sekoe chudo za 3 dena i posle ke bide prazna zicarata. Za VIP kabina e druga prikazna, tamo ako ima jadenje i pijacki treba da kosta poveke, ali navistina edna kabina ke sobira 8 dushi pa ako cenata ke bide  150 denari togas samo ima turisti da se kachuvaat i tolku.


Некои луѓе немаат никаков сенс за економска логика. Мислат „ако ставиме 150 денари, ќе имаме 3 пати поголем профит“, не сфаќајќи дека уствари ако стават 50 денари, ќе имаат повеќе пари. Поентата е ова да биде атракција за градот, а не да биде уште еден проект кој ќе влече финансирање од државата.
Back to Top
ebivetre View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 183
  Quote ebivetre Quote  Post ReplyReply #355 Posted: 18-May-2011 at 09:37
Жичарата ќе эјае праэна не эашто цената е преголема (100-150 ден е ок), туку эашто има преголем капацитет! Предиэвик да се напони таква жичара е дури и да се направи скијачка патека - и веројатно тоа е единствениот начин да работи рентабилно, во эима, со многу снег и топови. За таков капацитет треба константен проток на луѓе. А со едно качување до крстот и наэад ништо не правиме. Ја гледам жичарава со евентуално 10тина парагладеристи и уште неколку бајкери, 20-30тина семејства и уште 200-300 рекреативци и уште пар ликови што тркнале до ресотранот.

Оваа жичара е одлична во секој поглед - но е НЕСООДВЕТНА. Вакво нешто треба на Церипашина, а на Водно треба со 10х помал капацитет.
Back to Top
4skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Feb-2011
Online Status: Offline
Posts: 284
  Quote 4skopje Quote  Post ReplyReply #356 Posted: 18-May-2011 at 10:21
Kakve e taa zicara so 10x pomal kapacite?So jaze ili so sto...? I posle ke vikaat nekoj luge,mala e ,ednas se pravi,koga se pravi se pravi ,itn...(kako sto vikaa za Boris Trajkovski salata)
Back to Top
ebivetre View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 183
  Quote ebivetre Quote  Post ReplyReply #357 Posted: 18-May-2011 at 12:40
Originally posted by 4skopje

Kakve e taa zicara so 10x pomal kapacite?So jaze ili so sto...? I posle ke vikaat nekoj luge,mala e ,ednas se pravi,koga se pravi se pravi ,itn...(kako sto vikaa za Boris Trajkovski salata)


о
Не ли ти е срам на ова ниво да ја тераш дискусијата.

1200 патници на час, эначи околу 2000-3000 патници эа да работи како што треба.

Постојат други видови гондоли. Со 2 кабини на пример... Отвори вики ќе видиш ако не си чул или видел на друго место..


Back to Top
Ljubopitko View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 24-Mar-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ljubopitko Quote  Post ReplyReply #358 Posted: 18-May-2011 at 14:18
Жичарава како дел од јавно претпријатие доволно е да работи на позитивна нула - а не да прави што повеке профит.
Инаку мене сиве овие бројки не ми се јасни ако се потребни 2000-3000 луге за да работи рентабилно.
прво што би правеле 3000 души на врв на водно ?
второ кдали тоа значи дека ке имаме околу 1000 коли паркирани на средно водно ?
Back to Top
4skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Feb-2011
Online Status: Offline
Posts: 284
  Quote 4skopje Quote  Post ReplyReply #359 Posted: 18-May-2011 at 14:22
Na ova mislev !

Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #360 Posted: 18-May-2011 at 14:42
Originally posted by Ljubopitko

Жичарава како дел од јавно претпријатие доволно е да работи на позитивна нула - а не да прави што повеке профит.Инаку мене сиве овие бројки не ми се јасни ако се потребни 2000-3000 луге за да работи рентабилно.прво што би правеле 3000 души на врв на водно ?второ кдали тоа значи дека ке имаме околу 1000 коли паркирани на средно водно ?


Не нужно во исто време, но во секој случај димензијата на жичарницава е доста голема.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1617181920 39>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.234 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.