![]() |
![]() |
![]() |
Од регионот - Софија |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1718192021 26> |
Author | ||
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
|
Кога стана и прашане за китаjски автобуси, беше известено дека китаjска фирма( Chariot Motors ) за електроавтобуси,што сака да инвестира во Бугариja, ке даде за тестиране за една година по една линиja един електрички автобус,коj да биде тестиран во различни климатични условиja.
Така, скоро во Софиja ке се види и електички автобус. ![]() |
||
![]() |
||
kiriOK ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Apr-2012 Location: Tamworth,UK Online Status: Offline Posts: 1023 |
![]() ![]() |
|
За мојата посета на Софија ќе се изразам тука,знам дека нишкава не е баш најпригодна но се надевам дека ќе ми се прогледа низ прсти.
![]() Пред се сакам да истакнам дека Софија ја имам посетувано неколку пати но на подолги интервали,па баш сум можел да ја воочам разликата и промените.Можеби ќе звучам како некој што прв пат ја посетил но сепак како некој кој нема постојан престој во Софија,тоа е и за очекување. Веднаш ќе кажам дека Софија е огромен град,метропола,се гледа и чувствува на секој чекор,нема споредба со Скопје,едноставно друга категорија. Изненаден сум од тоа колку космополитски е градот,мислам дека после Атина е најкосмополитски град на Балканот. Арапи,црнци,западњаци,кинези,авганистанци...многу често се гледаат по улиците. Посебно ме изненади тоа дека во секоја втора продавница за брза храна работат арапи,сиријците ги има највеќе. Прв пат влегов во Софија од страната на Лјулин,знам дека таа населба важи како еден вид комунистичко гето но ме изненади дека се беше подредено,осветлено,огромни мебелни,стоковни куќи,трговски центри...новите објекти сосема го минимизираат рефлектот на панелките,повеќето од кои и не изгледаа лошо. Многу ми се допаѓаат централните улици/булевари,тоа дека се широки,дел се во нагорници,има многу локали по нив,секое пространство е пополнето со бутици,донери,оние продавници кои се наоѓаат доле па треба да клекнеш за да купиш нешто...разни мириси,гужви,на моменти се чуствува медитерански амбиент. Новата Витошка...пратам еден друг форум за архитектура и знам дека многу пљукаат по неа,но мене искрено ми се допадна. Витошка не е улица со некоја особена традиционална архитектура па мислам дека овој концепт е пригоден. Мислам дека тоа со Витошка се придодава на еден медитерански сегмент кој се чувствува во градот,заедно со источно,централно,западно европскиот и ориенталскиот вкус. Градскиот превоз е крш,тука таму се гледа по некој тролеј соларис,за трамваите веќе кажав,автобуси не видов,најверојанто не сум ги забележал па неможам да дадам забешелка.Сега со модернизирањево кое ќе се случи ќе биде вистински погодок,ќе му даде баш нове димензија на градот,едвај чекам да дојдам и да видам. ![]() Водните канали се многу занемарени,особено тој по Сливница,ако ги средат може многу пријатно да изгледа. И тука да се надоврзам дека Центарот на Софија за мене е најубав на овие балкански простори,мене лично многу ми се допаѓа,највеќе како концепција,а што е и добро но и лошо во случајов е што има огромен неискористен потенцијал! Највеќе не ми се допадна кога видов дека и таму кичерајот е присутен,секако не како во Скопје,каде градиме цели кичерајски згради,во Софија тоа го видов во поплочувањето,на пример пред ЦУМ има лила плочки,а веднаш до нив,на истиот тротоар/плато по страничните делови линеарно е поплочено со жолти. Слично на тоа,подземниот премин кај Железничката кој води до метро станицата е во црвена гитер цигла,додека веднаш потоа влезот на станицата и самата станица се сини. Археологијата на античкиот град Сердика го гледав само преку снимки,на живо изгледа доста поголемо и ми делува како работите да се во застој,дури и папрати почнале да растат по локалитетот. Колку побрзо го завршат проектот толку подобро,веќе и вака изгледа интересно а не па завршен. Ми пречи што Софија со толку голем туристички,културен потенцијал,компактен,зелен,концепцијски дотеран центар и поширок центар не вложува доволно во него.Пак ќе кажам,потенцијалот е огромен. Знам дека фураат со економскиот развиток и големите инфраструктурни проекти но сепак. Има чат пат уште,но ајде да не претерувам со детали. ![]() Edited by kiriOK - 20-Oct-2013 at 15:17 |
||
![]() |
||
kiriOK ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Apr-2012 Location: Tamworth,UK Online Status: Offline Posts: 1023 |
![]() ![]() |
|
Направив една скромна претрага за јавниот превоз во Софија.
Пронајдов основни податоци за тролеите,па би сакал да прашам нешто елементарно... Към месец юни 2013 в София се движат общо 142 тролейбуси, от които: 101 бр. Икарус 280.92Т (151 броя внесени нови от 1985 до 1988 г.) 3 бр. Трамкар/Cobra GD-272 8 бр. Gräf & Stift GE152 M18 (внесени втора употреба от град Инсбрук през 2006 г.) 30 бр. Skoda Solaris 26Tr (внесени през 2010 г.) Ако новата набавка е 50 броја,сериозно ќе се модернизира паркот. Но ако не се лажам пратката е по европска програма,нели би било паметно самиот град да докупи со сопствени средства па така да се промени целосно тролејбунсиот парк или нема потреба? Edited by kiriOK - 23-Oct-2013 at 02:21 |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Јас лично не мислам дека Софија сега има неодложна потреба да го обнови целосно возниот парк. Причините за тоа се неколку:
- Градот нема доволно пари да ги обновува сите форми на јавен транспорт едновремено - Мнозинството возила се IK-280T произведени во 1987-1988 и дел се во многу добра форма. Унгарски Икарус произведуваше најдобри автобуси во Источниот блок (веројатно заедно со Шкода 14Тр) и само главните градови имаа привилегија да ги имаат, додека другите се задоволуваа со ЗиУ. - Рокот на експолатација на возила од електричен транспорт е подолг од оние на автобусите. Немам информација зошто тоа е така, но доказ е дека нпр. и во Будимпешта сеуште се возат околу 100 автобуси од истата серија на Софија (1987-1988). - Дел од оие Икаруси се модернизирани и во фаза на модернизација. 14 возила веќе се преправени, додека за уште 8 е потпишан договор. - Трамкарите и Грефовите имаат уште долго време период на експлоатација Модернизираните Ikarus-Ganz 280.92F: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by Andrej_LJ - 23-Oct-2013 at 11:40 |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Всушност предниците и задниците ги изработува бугарската фирма за автобуси Кента од град Омуртаг (област Трговиште). Можеби тие пак своите модели ги имаат базирано на МБ, ништо чудно. Но, во тролејбусното депо Левски тролеите целосно се расклопуваат и потоа одново се склопуваат. И мене ми изгледа репарацијава солидна, се разбира се работи за неколкугодишно продолжување на рокот на експлоатација на возилава.
Истото го прават и со многу трамваи кои минуваат генерални ремонти за да им се продолжи рокот на експолатација и се подобри квалитетот на услугата. |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Софија објави тендер за 170 нископодни единечни автобуси за 50 милиони евра
Ова е вториот тендер за автобуси и така покрај 126-те нови МАНа во градот ќе пристигнат уште 170 нови возила. Тендерските услови се многу високи со што се спречува учеството на слаби компании од источна и јужна Европа. Сите возила треба да пристигнат во рамките на една година од потпишување на договорот, значи реално е тие да ги видиме на улица во текот на 2015 година. http://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgaria/2013/11/05/2175717_stolichna_obshtina_tursi_finansirane_za_170_avtobusa/?ref=rss Edited by Andrej_LJ - 05-Nov-2013 at 18:58 |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
kiriOK ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Apr-2012 Location: Tamworth,UK Online Status: Offline Posts: 1023 |
![]() ![]() |
|
Ова е нешто неочекувано или се работело на оваа набавка?
Колкав дел од автобусниот парк ќе се обнови со овие две нарачки? Некаде читав дека првата набавка ќе биде доволна за промена на најамортизираниот слој од автобусите,со вторава пратка предпоставувам ќе се оди чекор подалеку. Да не припремаат пренасочување на некои од сегашните автобуси од Софија кон останатите градови,како што Скопје направи со Битола? Edited by kiriOK - 05-Nov-2013 at 20:09 |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Се работело штом има објавен тендер. Поентата е дека Столична општина распишува тендер за следниот програмен период, за кога ќе се одобри финансирањето одма да се потпише договор со производителот и да не се чека на нов тендер и резултатите од него. Некако овој празен период помеѓу двата програмски периода на ЕУ се искористува за да заврши тендерот. Околу 560 автобуси има Столичен автотранспорт Софија, од кои малку над 400 секојдневно излегуваат на линија, а другите се чуваат во спремна резерва. Дружеството трябва да осигури ежедневно 406 автобуса, от които 219 съчленени и 187 единични. Списъчният състав на автобусния парк за МГТ е 558 автобуса от които 295 съчленени и 263 единични. Коефициентът на използване на автобусния парк е 73 %, като за съчленените автобуси е 74 %, а за единичните – 72 %. Поддържането на резерв от 27 % (общоприетият резерв е около 20 %) се дължи на високата средна възраст на парка и породената от това нужда от голям брой ремонти в ремонтните заводи, както и за осигуряване на автобуси за покриване на линии на "Столичен електротранспорт" ЕАД при ремонти, аварии, за подсигуряване на обществени мероприятия и др. От 2005 год. Дружеството експлоатира модерни нископодови автобуси с накланящ се под и с рампа за достъп на хора в неравностойно положение. Към момента такъв тип нови автобуси са 104 броя. През 2002 год. 36 бр. от марката "Мерцедес" и МАN, а през 2003 и 2005 са доставени автобуси с показатели по ЕВРО 3 - общо 101 автобуса от марката "Мерцедес" и "ВМС 220". През 2008 год. са доставени 35 автобуса "Мерцедес С 628.310" - Евро 4 и 9 бр. "TEDOM C12G" - ЕВРО -5, работещи само с природен газ. Значи со овие скоро 300 автобуси ќе се замени скоро целиот возен парк на Столичен автотранспорт. Сепак тие имаат и понови Мерцедеси, Тедоми итн. А дали ќе се даваат на други градови, мене тоа не ми се верува затоа што сите помали градови имаат помодерен возен парк од старите Мерцедеси и Икаруси на Софија. Веројатно ќе се даваат или продаваат тролејбусите и тоа во Враца и Перник. Но, тука се и трите приватни превозници со околу 200 автобуси, кои се генерално нови. Сите се обединети во еден систем, кој е под капа на градот, односно Центарот за градска мобилност кој ги диктира сите правила на игра (дефакто функционираат како еден превозник). Edited by Andrej_LJ - 05-Nov-2013 at 20:49 |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
JloKyM ![]() Newbiе ![]() Joined: 21-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
Автобусите ще са съчленени, не единични. Иначе осигурено финансиране засега няма. Целта е да се проведе търга, да се извере изпълнител и в момента, в който се намерят пари изпълнението да започне, вместо да се пуска тепърва търг. Хубавото е, че шансът да се намерят пари е голям, тъй като има забавяния по оперативна програма Околна среда и вероятно ще пренасочат пари от там. ПП: Някой май не чете статиите докрай ![]() |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Абе я си... ![]() Значи има възможност и в текущия програмен период да влезнат тези автобуси или само от следващия? Защото времето е много ограничено за подписване на споразумения по настоящия ПП. |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
Дифиан ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 29-Dec-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
Ето снимки на новите автобуси за Варна, на тестове в Полша още през септември. Прави впечатление по-бедното оборудване спрямо бургаските - липсата на фарове за мъгла, челното стъкло от две части... Вероятно такава ще е ливреята и на новите тролейбуси Шкода в последствие:
![]() Източник ![]() Източник Edited by Дифиан - 17-Nov-2013 at 22:06 |
||
![]() |
||
Дифиан ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 29-Dec-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
От вчера първият трамвай трябва да пътува за България и ще бъде доставен и разтоварен през нощта на 25-ти срещи 26-ти ноември. Появи се най-после и първа снимка:
![]() Източник |
||
![]() |
||
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
|
Вече в Софиjа
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Източник (от сайта на новината) На грбот на страничните табели кои ја покажуваат линијата од надвор, има вакви информативни екрани, кои ќе го прикажуваат протекот на линијата за патниците во салонот: ![]() ![]() Edited by Andrej_LJ - 29-Nov-2013 at 15:57 |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
kiriOK ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Apr-2012 Location: Tamworth,UK Online Status: Offline Posts: 1023 |
![]() ![]() |
|
По кои линии ќе ги пуштаат?
Разбирам дека треба да бидат реконструктуирани,тече некаква реконструкција моментално? |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Прво ќе возат по линија 1: ж.к. Иван Вазов- бул. „Витоша“ - Национален дворец на културата, Метростанция НДК - "Петте Кьошета"(бул.Прага) - бул.Хр. Ботев - ул. Струга, Централна Автогара, Метростанция "Централна жп гара" (само в посока "Надлез Надежда") - Централна гара - Метростанция "Кн. Мария Луиза" - Надлез Надежда
По реконструкцијата на линијата 7 (веројатно значи кон третиот квартал на 2014): Метростанция Хан Кубрат - кв. Триъгълника - Пета градска болница - Метростанция "Княгиня Мария Луиза - Централна гара - бул. „Христо Ботев“ - „Петте кьошета“ (бул. Прага) - Национален дворец на културата, Метростанция НДК - бул. „Витоша“ - бул. „България“ - ж.к. „Борово“ Исто тогаш треба да заврши продолжувањето на трамвајската линија кон метро станица Г.М. Димитров и кв. Дрвеница и да се воспостави нова линија 2: кв. Орландовци - ул. Граф Игнатиев - кв. Дрвеница ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by Andrej_LJ - 01-Dec-2013 at 13:12 |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
bagercho ![]() Newbiе ![]() Joined: 04-Dec-2013 Online Status: Offline Posts: 14 |
![]() ![]() |
|
Появиха се най-накрая и първи снимки на Skoda 27tr. До дни трябва и те да започнат да пристигат:
![]() ![]() |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Првиот од 50те нови тролејбуси Škoda 27tr за Софија, кои треба да ги заменат сегашните Икаруси 280Т доставувани помеѓу 1986 и 1989:
![]() ![]() ![]() Edited by Andrej_LJ - 05-Dec-2013 at 01:56 |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
kiriOK ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Apr-2012 Location: Tamworth,UK Online Status: Offline Posts: 1023 |
![]() ![]() |
|
Бојата ми се допаѓа.
![]() Сето ова Андреј е од овој ЕУ програмен период,нели? Што е во план да се набави за 2014-2020 односно дали ќе има други нарачки за градскиот транспорт? Edited by kiriOK - 07-Dec-2013 at 23:16 |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1718192021 26> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |